آینه مزون اصفهان

آینه مزون تبریز

تبریزی جونم اگه مزون داری و واسه پیدا کردن یه آینه مزون تبریز رو زیر و رو کردی اما اون چیزی که می‌خوای رو نتونستی پیدا کنی حق داری مدل‌های تو بازار مدل‌های به درد بخوری نیستند اما نگران نباش الان تو خوب سایتی هستی و می‌تونی هر مدل پینترستی یا هر چیزی که توی ذهنت هست رو برای متخصص‌های ما ارسال کنیم و عینش رو با بهترین قیمت و کیفیت سفارش بدی

آینه‌های مزون باید مخصوص اونجا طراحی و تولید شده باشه و نیاز رو برطرف کنن و باید در سایزهای بزرگ تولید بشن زیرا کسی که می‌خواد لباسی رو به تن کنه و اونو انتخاب کنه باید سرتاپای خودش رو در آینه به‌صورت واضح و شفاف و دقیق ببینه.تمامی قطعات و وسایلی که برای ساخت یه آینه مزون در کارگاه آینه به‌کاربرده می‌شه کیفیتی عالی و درجه یک داره و به همین دلیل آینه‌های مزون تولیدی ayneha دارای گارانتی یک‌ ساله‌اس که اگر از آینه  ناراضی بودین و یا قطعات اون خراب شد می‌تونین با گارانتی اونا رو تعویض کنین.

آینه‌های مزون رو می‌توان به صورت نورپردازی شده و بک لایت و چراغ دار تولید کرد.در ادامه مطلب بیشتر درباره آینه های مزون صحبت می‌کنیم.

آینه مگه خوب و بد داره؟

اگه کسی برگشت گفت بابا آینه آینه است دیگه کیفیتش بالا پایین نداره که بدون اون فرد بدون اطلاعات داره صحبت می‌کنه! آینه زمانی که کیفیتش پایین باشه شفافیتش رو از دست میده و مژدار میشه حالا این اتفاق ممکنه از همون اول افتاده باشه یا بعد از گذشت یکی دو ماه متوجهش بشید. از طرفی ما واسه در روی یه ساختمون یا یه جای پرت دنبال آینه نیستیم ما داریم در مورد آینه مزون صحبت می‌کنیم که مشتری‌هات قراره اون تو خودشونو ببینن

جدای از اینکه ممکنه به خاطر کیفیت پایین آینه ممکنه دچار سوء تفاهم‌هایی در مورد لباس بشن و درصد رضایتشون کاهش پیدا کنه ، پایین بودن کیفیت آینه کلاس کاریت رو هم پایین میاره چون این حس رو به مخاطبت میده که تو یا حرفه‌ای نیستی یا کارت خوب نیست و اونقدری درآمد نداری که بخوای یه دستی به سر و روی آینه‌هات بکشی! این اصلاً دیدی نیستش که ما بخوایم مشتری‌هامون بهمون داشته باشند. در نتیجه باید یه آینه با کیفیت برای مزونمون سفارش بدیم اما چطور می‌تونیم کیفیت آینه رو تشخیص بدیم؟

آینه مزون تبریز
آینه مزون تبریز

چطور کیفیت آینه رو تشخیص بدیم؟

برای تشخیص دادن کیفیت آینه میشه از راه تخصصیش پیش بریم و در مورد متریال‌های به کار رفته توی تولیدات آینه صحبت کنیم. اما یه مقداری هم کار تخصصی و سخته هم کار وقت‌گیریه خب چرا باید لقمه رو دور سرمون بچرخونیم؟ پیشنهاد من اینه که به جاش از یه سایت معتبر خرید کنید و خیالت از کیفیتش راحت باشه. شنیدی وقتی می‌پرسن کیفیت فلان چیز چه جوریه میگن محصول صادراتیه خیالت راحت باشه؟ این سایتی که الان داخلشی آینه‌هاش صادراتیه و به کشورهای دیگه صادر می‌کنه پس خیالت از بابت کیفیتش راحته تازه چون مستقیماً از خود تولیدکننده داری خرید می‌کنی و درگیر واسطه‌ها نیستی قیمتش هم برات حسابی مقرون به صرفه‌ می‌افته.

آینه مزون ها باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه

آینه مزون تبریز
آینه مزون تبریز

آینه مزون باید شفاف باشه

در مزون مشتری شما نیاز داره تا براشون فضایی رو مهیا کنین که وقتی لباسی رو پرو می‌کنه ظاهر خودش رو به صورت قدی در آینه ببینه.این آینه باید شفاف باشه تا ایرادات ظاهری ما رو دقیق و درست نشون بده.

اگر شما دارای یک مزن بدون نور هستین که حتی اگر آینه شما شفاف باشه که نور در مکان به اندازه کافی نباشه شما نمی‌تونین نظر مشتری رو جلب کنین. کارگاه آینه‌ها محصولاتی رو طراحی می‌کنه که دارای نوری مناسب برای انتخاب لباس باشه. در ادامه مطلب درباره آینه‌های نور دار صحبت می‌کنیم.

آینه مزون تبریز
آینه مزون تبریز

باید دارای نور باشن

آینه های تولیدی آینه‌ها به‌صورت نورپردازی شده طراحی می‌شن. این مدل آینه‌های قدی بسیار پرطرفداره که با استفاده و گذاشتن آینه‌های نوردار می‌تونی فضای مزونت رو خاص و زیبا کنین. اگر دقت کرده باشی مزون‌هایی که بسیار پرطرفدار و معروف هستن دارای فضای زیبا هم می‌باشن. وقتی تو یک آینه شفاف که این آینه نورپردازی شده هست و فضا رو روشن می‌کنه رو داشته باشی باعث می‌شه تا لباس‌هایی که در مزون داری هم توی تن مشتری زیباتر جلوه کنه. برای فروش بهتر باید یک آینه با نور داشته باشین. نور داشتن آینه یه نکته‌اس که ممکنه ساده به نظرت بیاد اما در اصل تاثیر خیلی زیادی روی جدب مشتری و جلو افتادنت از رقبا باشه.

آینه مزون تبریز
آینه مزون تبریز

لوگودار باشد

برای آینه‌هایی که در مزون‌ها استفاده می‌شه می تونی لوگوی مخصوص مزون خودتون رو روی اون حکاکی کنین. لوگو رو با دستگاه سندبلاست روی آینه حکاکی می‌کنیم و در پشت آینه نور ال ای دی قرار می‌دیم. وقتی که آینه رو به برق متصل می‌کنی نور آینه روشن می‌شه و لوگوی مزونت مانند ستاره می‌درخشه و وقتی مشتری در روبروی آینه می‌گیره لوگوی شما درخشانه و همین باعث می‌شه تا اسم و لوگوی مزون شما در ذهن و یاد مشتری باقی بمونه.

اینکه لوگو در ذهن مشتری تو حک می‌شه و فضای زیبا رو برای کسانی که به لباس فروشی و مزون شما میان فراهم می‌کنین نوعی احترام گذاشتن به مشتری هست. و باعث جذب مشتری بیشتر نیز می‌شه. الان اکثرا موقع پرو لباس از خودشون توی آینه مزون عکس می‌گیرن و استوری می‌کنن ، در نتیجه اگه لوگوی تو یا آ یدی پیجت روی آینه حک شده باش هرکسی که عکس خودشو استوری کنه بدون اینکه حواسش باشه داره ازت تبلیغ می‌کنه. تنها نکته‌اش اینه که کارت خوب باشه چون اگه کارات بی کیفیت باشن نتیجه عکس میده.

آینه مزون تبریز
آینه مزون تبریز

باید به صورت قدی باشه

یکی از مکان‌هایی که حتماً و باید از آینه‌قدی در اون استفاده بشه مزون‌هاست. زیرا هنگامی که مشتری می‌خواد لباسی رو به تن کنه دوست داره خودش رو به صورت تمام قد در آینه ببینه. همه ما بعد از اینکه لباس مورد نظر رو پرو کردیم علاقه داریم تا از فاصله‌ای دورتر خودمون رو در آینه ببینیم و به این دقت کنیم که لباسی که انتخاب کردیم به هم و به ما میاد. پس لازمه‌ی یک مزون داشتن آینه‌های قدی شفاف و نور دار هست.

آینه مزون تبریز
آینه مزون تبریز


به صورت دوطرفه باشه

شما اگر مزونی دارین که فضای کوچک داره و اتاق پرو‌های کمی نیز دارین می تونین با کمک آینه‌های دو طرفه این مشکل خودتون رو تا حدودی حل کنین. آینه‌های دو طرفه رو باید به صورت قدی سفارش بدین.

در این مدل آینه رو به صورت پشت به هم روی پایه قرار میدن علاوه بر اون می‌تونیم در بین این دو آینه لامپ ال‌ای‌دی هم بذاریم و آینه رو سند بلاست کنیم که وقتی نور اونو روشن می‌کنیم به قسمت روبرو نیز بتابه تا مشتری دیدی بهتر داشته باشه.

آینه مزون تبریز
آینه مزون تبریز

تاثیر شکل آینه مزون تبریز

یه رازی که توی بالا رفتن فروش مزون‌ها تاثیر داره و هیچ کسی بهتون رو نمیگه شکل ظاهری آینه مزون هستش. هر شکل هندسی یه انرژی و وایبی را مختص به خودش داره و به محیط القا می‌کنه از طرفی ما داریم در مورد شکل هندسی آیینه صحبت می‌کنیم و چون آینه یه شیء پاکه و انرژی هرچیزی که اطرافش باشه رو چندین برابر می‌کنه بخاطر همین ما وقتی داریم در مورد شکل هندسی آینه صحبت می‌کنیم و روش تاکید و دقت بیشتری رو داشته باشیم. حالا برای اینکه بخواهیم بدونیم هر شکل هر شکل هندسی چه انرژی رو داره و کدومش برای ما و به عنوان آیین مزون کرج مناسب‌تره از الان ببر یه سری شکل‌های هندسی و بررسی می‌کنیم و از بینشون انتخاب می‌کنیم

شکل‌های مختلف آینه

  • آینه دایره‌ای شکل
  • آینه مربع و مستطیلی شکل
  • آینه بیضی شکل
  • آینه دفرمه

آینه دایره‌ای شکل مزون

آینه مزون تبریز
آینه مزون تبریز

این مدل خفن از آینه مزون تبریز رو از پا درآورده. از آینه‌های دایره‌ای شکل قبلاً فیلم زونا خیلی استفاده نمی‌شد و بیشتر از آینه‌های مستطیلی شکل استفاده می‌شد اما الان زیر سایه پیشرفت تکنولوژی میشه شکل‌های مختلفی از آینه رو توی ابعاد بزرگ تهیه کرد. این دسته از آینه‌ها توی ابعاد بزرگشون الان جزو ترند‌ترین آینه‌های ممکن برای استفاده توی مزون‌ها هستند. اگه از انرژی آینه‌های دایره‌ای شکل بخوام بهت بگم اول این نکته رو بدون که دایره به خودی خود نماد اتحاده در نتیجه آینه‌های دایره شکل انرژی و وایبی که میدن انرژی و وایب اتحاد که باعث میشه مشتریت احساس کنه در مقابل تو قرار نداره و با هم توی یه ساید و یه جبهه‌اید.

اینجوری هم راحت‌تر بهت اعتماد می‌کنن همین که در نهایت درصد رضایتشون افزایش پیدا می‌کنه. جدای از این داستان اگر بخواهیم از نظر سبک دکوراسیون بررسی کنیم این شکل آینه رو می‌تونی با تغییرات کوچک برای هر سبک دکوراسیونی مناسبش کنیم مثلاً اگه اون رو به صورت بک لایت سفارش بدی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سبک دکوراسیون مدرن تبدیلش کردی.

انواع آینه مزون نوری

  • آینه مزون تبریز بک‌لایت
  • آینه مزون تبریز هالیوودی
  • آینه مزون تبریز با نور نواری

آینه مزون تبریز مدل بک لایت

آینه مزون تبریز
آینه مزون تبریز

مزون‌ها رو می‌تونیم به‌صورت بک لایت تولید کنیم آینه های بک لایت دارای نوری ملایم و زیبا هستن که هاله نور دور تا دور آینه می‌اندازه این آینه‌ها باعث می‌شه تا لباس در تن مشتری زیباتر دیده بشه و احتمال خرید مشتری بیشتر می‌شه.

آینه‌های مزون بک لایت رو می‌توان در رنگ‌های مختلف تولید کرد. با کمک رنگ‌ها می‌تونین فضایی دل‌نشین و آرامش بخش رو ایجاد کنین.با کمک ریموت آینه می‌تونین درجه نور آینه رو کم و زیاد کنین و اونو خاموش و روشن کنین.

علاوه بر اون می‌تونین رنگ های اونو نیز تغییر بدین.آینه‌های بک لایت رو می‌تونین به صورت سندبلاست تولید کنین به طوری که با دستگاه مخصوص جیوه آینه رو می‌تراشیم و از قسمتی که جیوه تراش خورده و یک شیشه مات باقیمانده، نور به سمت روبرو که مشتری در آنجا قرار می‌گیره می‌تابه. طرح دورتادور بک لایت آینه ها می‌تونه مطابق با سلیقه شما باشه که تنوع و طرح‌های زیادی نیز داره برای انتخاب طرح مناسب و علاقه‌تون با کارشناسان ما در ارتباط باشین.

آینه نوری رو شخصی سازی کن

  • آینه مزون تبریز تاچ
  • آینه مزون تبریز ضد بخار
  • آینه مزون تبریز بلوتوث دار

آینه‌ی تاچ

آینه مزون تبریز
آینه مزون تبریز هوشمند

ساختار آینه‌ی تاچ به این شکله که توی ساخت این آینه‌ها از انواع چراغ LED استفاده‌ می‌شه ، این چراغ‌های LED رو هم می‌شه جلوی آینه‌ها و هم توی پشت آینه‌ها نصب‌شون کرد ، اکثرا چراغ‌ها دارای نور آفتابی و یا نور‌های مهتابی هستن که توی آینه‌‌های تاچ مورد استفاده قرار می‌گیرن . تو می‌تونی خیلی باکلاس به صورت لمسی نور رو خاموش روشن کنی و یا نورش رو کم و زیاد کنی. هم ظاهر خیلی لاکچری‌ای داره هم راحته. اما بدیش اینه که از دور نمیشه خاموش روشنش کرد

آینه ی ضد بخار

قابلیت این دارن که ضد‌بخار باشن و یا آینه‌ی شما می‌تونه این قابلیت رو داشته باشه که در صورت بخار گرفتن آینه با فشار دادن یه دکمه ، بخاری که روی آینه هست رو به‌سرعت از بین ببرین. یکی از مهمترین شاخصه‌هایی که از این آینه توی سرویس‌های بهداشتی ، حمام‌ها و استخر‌ها استفاده می‌شه همین امر هستش. البته توی مزون جز برای سرویس کاربرد نداره اما به عنوان آینه آرایشگاه توی بخش رنگ و کراتین کاربردش زیاده.

آینه‌ی بلوتوث‌دار

آینه مزون تبریز
آینه مزون تبریز

این آینه به‌خاطر داشتن این ویژگی خیلی مورد استقبال قرار گرفته ، زمانی که شما داخل مزون هستین به‌راحتی می‌تونین از پخش موزیک مورد علاقه‌تون لذت ببرین و یا به‌علت داشتن صفحه نمایشگر دیجیتال ساعت و دما از گذر زمان و دمای محیط هم باخبر بشین . یعنی هم یه قابلیت کاربردی و راحته هم اینکه لوکسه و کلاس کاریتو پیش مشتری‌هات میبره بالا. واسه مشتری‌های وی آی پی میتونی بگی خودشون وصل بشن به بلوتوث آینه و موسیقی مورد علاقشون رو پخش کنن.

آینه‌ی بدون قاب یا آینه‌ی بدون فریم ؟

آینه مزون تبریز
آینه مزون تبریز

آینه ی بدون قاب به آینه‌‌ای میگیم که ساده‌اس و قاب نداره و تمامی ساختار اون از آینه‌اس ، و برخلاف چیزی که از سادگی توی ذهن شما بوجود اومد، سادگی این آینه‌ها تو طرح‌های جدید اون که توی بازار وجود دارن کاملا متفاوت هستش ، اسم دیگه‌ی این آینه‌ها، آینه‌ی فریم لس هستش که توی طرح‌‌ها و رنگ‌های زیبایی تولید می‌شن . برای افراد ی که طرفدار سبک بوهو و مینیمال باشن این مدل از بهترین گزینه‌هاس. اگه سبک مدرن دوست داشته باشی هم آینه فریم لس نوردار بهترین گزینه‌اس برات.

آینه‌‌ی فریم‌دار مدل دیگه‌ای از آینه‌های دیواری و دکوراتیو هستش که با انواع قاب‌ها تولید می‌شن و بسته به سلیقه شما توی طرح و رنگ دل‌خواه بصورت سفارشی تولید و یا بصورت آماده می‌تونین از فروشگاه‌های مختلف تهیه کنین. قاب آینه می‌تونه جنس‌های مختلفی داشته باشه که تمامی این آینه‌ها رو هم توی ابعادهای مختلف و هم توی اشکال مختلف سفارش بدین و با توجه به دیزاین محلی که قراره استفاده کنین این قاب‌هارو با رنگ محیط هماهنگ کنین بطور خلاصه اون چیزی رو که دوست داشته باشین برای شما قابل اجراست .

انواع قاب آینه مزون تبریز

  • قاب‌های فلزی آینه مزون تبریز
  • قاب‌های چوبی
  • قاب‌های مسی
  • قاب‌های PVC
  • قاب‌های شیشه‌ای
  • قاب‌های برنزی
  • قاب‌های حصیری
  • قاب‌های چرمی آینه مزون تبریز
  • قاب‌های مکرومه‌ای آینه مزون تبریز

آینه مزون تبریز مدل قدی

آینه مزون تبریز
آینه مزون تبریز

آینه‌های مزون باید بزرگ و به صورت قدی باشه زیرا در مزون‌ها ما دوست داریم سرتاپای ظاهر خودمون رو دقیق بررسی کنیم و ببینیم لباسی که انتخاب کردیم به ما میاد یا نه.آینه های قدی بسیار زیباست و علاوه بر اینکه دیدی وسیع رو به ما می‌ده می‌تونه فضا رو زیباتر و نورانی تر کنن.

آینه‌قدی رو می‌تونیم به صورت چراغ‌دار تولید کنیم دور تا دور آینه چراغ های ال ای دی نصب می‌کنیم که باعث می‌شه فضا زیباتر و چشمگیرتر بشه و علاوه بر اون به ما کمک می‌کنه تا انتخابی بهتر داشته باشیم.

آینه‌های مزون چراغ‌دار رو می‌تونیم با قاب یا بدون قاب تولید کنیم و چراغ‌های ال‌ای‌دی رو روی قاب و یا روی آینه نصب کنیم. جنس قاب آینه چراغ‌دار می‌تونه به‌صورت pvc و چوبی و یا از جنس خود آینه هم باشه. اینکه لامپ‌های ال‌ای‌دی طول عمر بیشتری داشته باشه و در معرض ضربه قرار نگیره می‌تونیم این چراغ‌ها رو به‌صورت توکار نیز تولید کنیم.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ