آینه مدرن تاچ

آینه مدرن تاچ

در مورد آینه مدرن تاچ چی می‌دونی ؟ انواع آینه‌های مدرن سال رو می‌شناسی ؟ اصلا می‌دونی هر کدوم چه خاصیت‌هایی دارن ؟ و چه آپشنی برای هر کدوم طراحی شده ؟امروز کنار همیم تا به جواب همه‌ی این سوالات برسیم. و ببینیم که چرا افراد امروزه دیگه تمایلی به استفاده از آینه‌های سبک قدیم ندارن ؟! این آینه به دلیل جذابیت و طراحی خاصی که داره در آرایشگاه‌ها و مزون‌ها بسیار محبوب شده.

ما که نمی‌تونیم با ابزار ساده کاری حرفه‌ای تحویل مشتری بدیم ؟! پس اگه می‌خوایم که آرایش و گریمی خاص تحویل مشتری بدیم باید از ابزار خاص این کار مثل آینه‌های هوشمند و نوری کمک بگیریم.تا خدماتی با درصد خطا و عیب پایین‌تری تحویل مشتری بدیم. حالا شاید پیش خودت بگی چطور یک آینه در هنر دست من تاثیر داره ؟ اگر یکم به موضوع ریز بشی متوجه می‌شی که هر آرایش نابی نیاز به روشنایی مطلوب و وضوح تصویر در آینه داره.

خب قسمتی از روشنایی از طریق نور طبیعی روز و نور لامپ‌های سالن تامین می‌شه. اما آیا این روشنایی به حد کافی کفایت می‌کنه ؟ و برای کارت کافیه ؟ یه آینه تاچ مدرن ، با داشتن روشنایی حتی در ساعات پایانی روز که قدرت نور طبیعی خورشید افت می‌کنه هم رو اوجه. و تو رو در انجام خدمات میکاپ تنها نمی‌ذاره.

پس حالا که متوجه شدیم وجود این آینه چقدر رو کیفیت کارمون تاثیر مثبت داره بریم تا این آینه رو بیشتر بشناسیم.

فهرست مطالب:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه مدرن تاچ
آینه مدرن تاچ

آینه تاچ مدرن چه آپشن‌هایی که برات نداره !!!!

آینه تاچ مدرن با داشتن یسری ویژگی‌های فوق‌العاده هس که طرفداران زیادی پیدا کرده. و دیگه اجازه نداده که ردی از آینه ساده تو آرایشگاه‌ها بمونه .

  1. اولین مورد که در بالا هم بهش اشاره شد ، نورپردازی و مناسب سازی نوره.
  2. طراحی ساده و بسیار زیبا در تنوع اشکال مختلف ساخته شده طبق سلایق متفاوت
  3. داشتن قابلیت لمسی بودن صفحه‌ی آینه و کنترلی بودن اون جهت انجام تنظیمات آینه
  4. قابلیت تغییر رنگ نوری آینه تاچ مدرن
  5. داشتن دو مدل پرفروش از سبک قرارگیری متفاوت لامپ‌های آینه
  6. قابلیت اتصال به گوشی همراه جهت پخش موسیقی
  7. اگر در سفارش خود قید کنین روی آینه‌ی شما تایمر و ساعت و دماسنج هم کار گذاشته می‌شه
آینه مدرن تاچ
آینه مدرن تاچ بک‌لایت

مگه می‌شه از زیبایی آینه مدرن تاچ غافل شد ؟

آینه مدرن تاچ ، در زیبایی بی‌نظیر و منحصربفرده. وقتی همچین چیزی توسط کمپانی آینه‌ها تولید شده منصفانه نیس که خودمون رو از داشتن این آینه محروم کنیم. و پول خودمون رو جهت آینه‌های ساده و پیش‌پا افتاده هدر بدیم.

این آینه رو می‌تونی در سایزهای بزرگ انتخاب کنی تا قسمت بیشتری از سالن رو پوشش بده و از ظاهر مدرنی که به سالن هدیه میده بهره‌مند بشی . آینه‌ای با سطح صاف و شفاف که حالت لوکس و هوشمند داره ، همراه با نوری که از خودش تولید می‌کنه می‌تونه بسیار جذاب و چشمگیر باشه . مخصوصا با حالت هوشمندی که داره فضایی لاکچری برای سالن شما رقم می‌زنه.

اگه دوست داری رنگ نور آینه قابل تغییر باشه این امکان برات توسط کمپانی آینه‌ها فراهم شده. تنها کافیه تو اراده کنی نور اینه مطابق میل و خواسته‌ی تو رنگ آفتابی ، مهتابی ، یاسی ، انبه‌ای و …. تغییر داده می‌شه. قسمت تاچ آینه رو لمس می‌کنی تا رنگ نورش رو به هر طیف رنگی که دوست داری تغییر بدی. می‌دونی که نورپردازی چقدر در حال و هوای سالن آرایشی یا سالن مزونت تاثیرگذاره. و باعث دلبازی و سرزندگی فضای کاریت می‌شه و اونو از حالت یکنواختی درمیاره.

گذشته از اون این آینه به دو حالت با قاب و بدون قاب یا فریم لس تولید میشه . که بسته به سلیقه‌ی شما هر دو مدل بسیار جذاب و خواستنی هستن. آینه قاب‌دار می‌تونه جنس قابش در جنس‌های مختلفی انتخاب بشه که با سایر وسایل دکوراسیونت هماهنگ بشه. آینه تاچ قاب فلزی ، قاب چوبی ، قاب استیل و … از انواع قاب‌دار این آینه محسوب می‌شن.

نوع فریم‌لس هم خیلی خوشگله . و تقاضا برا اون زیاده . و در انواع اشگال مستطیلی ، مربع ، قلبی و اشکال ناموزون قابل سفارشه.

آینه مدرن تاچ
آینه مدرن تاچ هالیوودی بدون قاب

چند مدل آینه مدرن تاچ داریم به نظرت ؟

آینه مدرن تاچ ، کلا در دو سبک آینه بک‌لایت و آینه هالیوودی تولید میشه . که البته هر کدوم داری تنوع بسیاری هستن. منظور از آینه بک‌لایت همون آینه‌های نورمخفی هستن . که نوری ملایم و خواستنی از آینه متساعد می‌شخه . اما تو اثری از لامپ در ظاهر آینه نمی‌بینی . پس این نور از کجا ناشی میشه ؟ این نور محصول رشته‌ها و ریسه‌هایی هستن که در قسمت پشت کار نصب شدن.

من که شیفته‌ی نور این آینه‌ام وقتی که رنگ‌های مختلفش رو تست می‌کنم واقعا حس خوبی از تنوع و جذابیت برات به‌همراه داره.

خب نوع دوم یا آینه هایوودی چجوریه ؟ این آینه شبیه اینه بک‌لایت آینه‌ای نوریه. اما خو ظاهرش با اون یکی سبک یکم فرق داره .این آینه قدمت بیشتری از نوع قبلی خودش داره . و اختصاصی برای آرایش و گریم ساخته شده. اما خو میشه در مزون یا اتاق خواب هم ازش استفاده کرد.

ظاهر این آینه رو که نگاه کنی لامپ‌هایی ال ای دی می‌بینی که در دورتا دور آینه تاچ شما نصب شدن. البته در ظاهر کار و سطح آینه این لامپ‌ها وجود دارن. همین امر باعث شده که نوری مستقیم و عمود برات تو گریم و آرایش ایجاد کنه. که کارتو خیلی راحت می‌کنه. چون نورش رو خودت تنظیم می‌کنی و روشنایی مطلوبش خیلی کار راه اندازه. سرعت کارتو بالا می‌بره و کیفیت کار میکاپ رو هم ارتقا میده.

تو کدومشو بیشتر دوست داری ؟ بک‌لایت یا هالیوودی ؟

هر کدوم ازین آینه رو که بخوای انتخاب کنی باز انواع مختلفی داره .برا مثال آینه بک‌لایت تاچ رومیزی ، آینه بک‌لایت ایستاده ، متحرک ، چرخ‌دار ، دیواری و …. انواع مختلف این آینه هستن. که هر کدوم برای آینه هالیوودی هم قابل انتخابن.

آینه مدرن تاچ
آینه مدرن تاچ هالیوودی قاب‌دار

حتی می‌تونی رو آینه مدرن تاچ لوگوی خودتو بزنی

خیلی باکلاس و حرفه‌ای هست که آینه‌هایی که تو سالن آرایشی یا مزون داریم لوگوی منحصربفرد خودمون رو داشته باشه. و اختصاصی برا خودمون باشه. یا اصلا اسم خودتو بگی رو آینه حک کنن که وقتی آینه روشن میشه اسمت گوشه‌ی آینه روشن بشه.

این کار یک نوع تبلیغات رایگان و مجانی برای کارت هست. چطوری ؟ خب معلومه در تمام طول میکاپ و آرایش آینه جلوی دید مشتری‌اس. و لوگوی کارت توی ذهن مشتری هم مثل آینه حک می‌شه و در ناخودآگاهش سیو میشه. و تو بدون زحمت باعث رموندگاری اسم و آرم تخصصی خودت شدی که اگه مشتری از کارت راضی بود تو و کارت رو به بقیه هم پیشنهاد میده . به همین راحتی هم کارت رو تخصصی جلوه دادی ، هم ظاهر آینه لوکس شده و هم تبلیغات کردی . به این میگن یک تیر و چند نشان . ✌

فقط کافیه که تماس بگیری و تمام آپشن‌هایی که دوست داری رو بگی تا برات شخصی سازی کنن و از داشتن آینه هوشمند خودت در تمام طول ساعات کاری لذت ببری.09357015855

آینه مدرن تاچ
آینه مدرن تاچ دوطرفه

چرا همه ترجیح میدن آینه مدرن تاچ رو از کمپانی آینه‌ها سفارش بدن ؟

کمپانی آینه‌ها بروزترین سبک‌های آینه رو با کیفیت صادراتی برات می‌سازه و مزایایی برا کاربراش در نظر گرفته که نظیر اونو در هیچ جای دیگه نمی‌تونی پیدا کنی.

  1. گارانتی بی‌قید و شرط یکساله برای آینه‌هاش در نظر گرفته که تضمین کننده‌ی کیفیت محصولاتشه.
  2. تا سه روز فرصت داری اگه از آینه خوشت نیومد اونو به شرکت پس بفرستی .
  3. چون از تولیدی مستقیم آینه رو به صورت آنلاین یا حضوری تهیه می‌کنی با قیمت مناسبی این آینه به دستت می‌رسه.
  4. هر مدلی که مدنظرت هست رو برات می‌سازه.و اما و اگری در طرح پیشنهادی تو نداره
  5. روی آینه‌ات لوگوی تخصصی خودتو می‌زنه.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ