آینه تاچ مزون

آینه لمسی نورمخفی

آینه ها بیشتر از اشیایی هستن که به شما اجازه می دن انعکاس خودتون رو ببینین. اونا عناصر کاربردی و تزئینی هستن که می تونن هر اتاقی رو در خانه شما زیبا کنن. آینه های زیادی در بازار وجود داره که می‌تونین از بین اونا انتخاب کنین، بنابراین مهم هس که آینه مناسب رو پیدا کنین. ما به شما کمک می‌کنیم تصمیم بگیرین کدوم آینه لمسی نورمخفی برای شما بهتر هس.

آینه لمسی نورمخفی

هنگام خرید آینه لمسی نورمخفی به چه نکاتی توجه کنیم

آینه‌ها می تونن نور رو به فضا اضافه کنن، یک نقطه کانونی ایجاد کنن با گزینه‌های بسیار زیادی که می تونین از بین اونا انتخاب کنین، چند فاکتور وجود داره که باید قبل از خرید در نظر بگیرین.

کیفیت شیشه:

شیشه آینه لمسی نورمخفی باکیفیت عاری از هرگونه ناهماهنگی‌هایی هس که انعکاس شما رو مخدوش کنه. به دنبال شیشه ای باشین که سطحی یکنواخت داشته باشه.

ضخامت شیشه:

ضخامت شیشه‌ی آینه معمولاً در ضخامت 1/4، 1/8 یا 3/16 اینچ هس. برای دکوراسیون منزل، شیشه‌ای با ضخامت ۱/۴ اینچ رو توصیه می کنیم.

نقره‌کاری آینه‌ای:

یک آینه خوب باید دارای روکش نقره‌ای ضخیم و باکیفیت باشه – پوشش ترکیبی نقره-نیترات در یک طرف شیشه که باعث بازتابش آن می‌شه.

شکل:

کدام شکل با محیط اطراف بهتر ترکیب می‌شه؟ محیطی رو که در اتاق می‌خواین در نظر داشته باشین. اگر به دنبال تقارن هستین یا می‌خواین حس مدرن‌تری داشته باشین، اشکال هندسی رو امتحان کنین.از اشکال متنوع در فضاهای مختلف استفاده کنین تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنین.

آینه لمسی نورمخفی

اندازه:

آینه با اندازه مناسب دکوراسیون رو آشکار می‌کنه. در صورت نصب آینه لمسی نورمخفی بر روی دیوار، فضای دیوار رو در نظر بگیرین.

سبک:

سبک آینه لمسی نورمخفی به شما این فرصت رو می‌ده که مهر شخصی خود را بر فضای خود بگذارین.

انواع شیشه آینه لمسی نورمخفی

سه نوع شیشه وجود داره که معمولا در آینه استفاده می‌شه. انواع شیشه‌های مختلف جلوه‌های نوری متفاوتی ایجاد می کنه.

آینه های تخت دارای سطح صافی هستند که نور را منعکس می‌کنن. آنها تصاویر واقعی را با تحریف بسیار کمی تولید می‌کنن و رایج ترین نوع مورد استفاده در حمام هستن. آنها بهترین انتخاب برای انعکاس نسبت‌های واقعی و دقیق هستن.

آینه های مقعر معمولا در حمام و اغلب در اتاق خواب استفاده می‌شن. آنها دارای یک سطح کروی هستن که منحنی می کنه و نور رو به داخل منعکس می‌کنه و توهم بزرگی رو ایجاد می‌کنه.

آینه های محدب نیز سطحی کروی دارن، اما به سمت بیرون برآمده می‌شن و تصاویر رو مخدوش می‌کنن و تصویر رو کوچکتر نشون می‌دن. اون‌ها معمولاً در قسمت بیرونی خونه نصب می‌شن.

انواع پایه آینه لمسی نورمخفی

می‌توانید از آینه‌ها برای روشن‌تر کردن اشیا یا ایجاد یک نقطه کانونی تزئینی در هر فضای اطراف خانه استفاده کنین – روی دیوارها، روی بوفه، تکیه بر میز یا بالای شومینه. نوع پایه آینه تا حدی تعیین می‌کنه که شما می تونین آینه رو در کجا قرار بدین. هنگام انتخاب یک آینه لمسی نورمخفی، نوع پایه یکی از نکات مهم هس.

آینه لمسی نورمخفی

آینه‌های قدی

همچنین به عنوان آینه‌های تمام قد یا آینه‌های قدی شناخته می‌شن – از نظر بصری آینه‌های چشمگیری هستن که میتونین اون‌ها رو روی دیوار نصب کنین، به دیوار تکیه بدین یا روی پایه قرار بدین. آنها به شما این امکان رو می‌دن که کل بدن خودتون رو ببینین و در عین حال تزئین و بازتاب نور طبیعی رو فراهم می کنن. آینه‌های قدی حداقل 48 اینچ ارتفاع دارن. اگر می‌خواین خودتون رو در یک آینه لمسی نورمخفی ببینین، به دنبال آینه ای باشید که حداقل نیمی از قد شما باشد

آینه های دیواری به دیوار بسته می شوند. هنگام انتخاب آینه دیواری، آینه‌ای رو انتخاب کنین که قاب آن مکمل رنگ و دکوراسیون دیوار باشه.

آینه آرایشی –

همچنین به عنوان آینه‌های آرایش شناخته می شن – گاهی اوقات دو طرفه هستن که یک طرف آن یک آینه لمسی نورمخفی با قابلیت بزرگ نمایی هس. برخی از آینه‌های آرایشی هم دارای نورپردازی داخلی هستن. نسخه‌های دیواری فضای کمی اشغال می‌کنن و در پوشش‌های مختلفی برای مطابقت با دکوراسیون شما ارائه می‌شن.

آنها در طیف وسیعی از جهت‌ها کج می‌شن و می‌چرخن و برخی از مدل‌ها از دیوار بیرون می‌آن. آینه‌های آرایشی ایستاده یا رومیزی قابل حمل هستند، بنابراین می تونین اون‌ها رو از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کنین.

انواع دیگر آینه عبارتن از

آینه‌های روی در و کمد. می‌تونین آینه‌ها رو در داخل کمد یا ازدرهای حمام آویزان کنین تا فقط در صورت نیاز آن‌ها رو ببینین. آینه‌های تعبیه شده در کمد هنگامی که با مبلمان اتاق خواب شما هماهنگی داشته باشن بهترین ظاهر رو ایجاد می‌کنن. برای دید بهتر، آینه رو روی کمد با ارتفاع کمتر نصب کنین.

آینه لمسی نورمخفی چگونه کار می کنند؟

آینه لمسی نورمخفی دارای طرح‌های متفاوتی هستن، اما همه آنها با استفاده از چراغ‌های LED، یک تجربه روشنایی بهتری رو ارائه می دن. بسته به طرح، نوارها می تونن در بالا، پایین یا کناره های آینه قرار بگیرن. آینه‌ نور مخفی از نور پس‌زمینه استفاده می‌کنه – به این معنی که نور پشت آینه هس – تا مقدار نور ملایم‌تر و مناسب‌تر ایجاد شه. مزایای آینه لمسی نورمخفی بسیار زیاد هس .

آینه لمسی نورمخفی

آینه لمسی نورمخفی بهترین برای میکاپ و آرایش

وقتی صحبت از آرایش (و حتی مراقبت از پوست) می‌شه، یک آینه لمسی نورمخفی می‌تونه دنیای متفاوتی ایجاد کنه. در موردش فکر کنین: آماده شدن در نور ضعیف، فکر کنین که قبل از اینکه خودمون رو در آینه ای با نور بهتر ببینیم و متوجه شیم با ظاهر نامرتب بیرون رفتیم.

هر آرایشگری به شما می‌گه که نورپردازی یک نیاز الزامی برای آرایش هس. اگر نمی‌تونین روشنایی پیدا کنین، بسیار دشوار هس که مطمئن شین آرایش‌تون خوب شده یا نه. نور لامپ یا نورپردازی معمولی داخلی می‌تونن روی صورت سایه بیندازن، که باعث می‌شه آرایش یک طرف صورت بیشتر یا کم‌تر از طرف دیگر بشه. خوشبختانه، آینه لمسی نورمخفی بهترین گزینه برای این مورد هس.

شما می‌تونین انواع آینه که در سایت‌های خارجی مانند آمازون دیدین رو از سایت ما سفارش بدین.

راه‌های ارتباط با کمپانی‌آینه‌ها برای خرید آینه لمسی نوری

برای خرید آینه هم می‌تونین بصورت حضوری به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه کنین . و هم می‌تونین بصورت غیر حضوری از طریق تلفن همراه با شماره 0935701585 تماس بگیرید و طرح مورد نظرتون رو از طریق شبکه‌های مجازی ارسال کنین .

گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه. در ضمن تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از بهترین متریال و کیفیت صادراتی ساخته می‌شن.

تمامی محصولات مجموعه آینه‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارن یعنی در هر شکل و اندازه‌ای که می‌خواین می‌تونین سفارش بدین تا بهترین مطابقت رو با دکوراسیون‌تون داشته باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ