آینه لمسی میکاپ

آینه لمسی میکاپ

آینه لمسی میکاپ ، نوعی از آینه‌های مدرن هست که ،در آرایش و گریم‌های تخصصی بهترین عملکرد رو در آرایشگاه دارن. دیگه زمان اینکه بخوای با یه آینه ساده کار آرایش انجام بدی گذشته. چون که همراه با تغییرات روز دنیا ، دنیای مد و آرایش هم وارد مرحله‌ی جدیدی شده ، که برای تامین این نیازهای موجود آینه‌هایی تاچ و لمسی وارد صحنه‌ی سالن‌های آرایشی شده.

می‌دونی که اهمیت دکوراسیون فضای کاری کمتر از کیفیت کارت نیس. باید بهت بگم که علاوه بر اینکه دکوراسیون و چیدمان سالنت با این آینه تغییر صد و هشتاد درجه می‌کنه ، برای انجام کار میکاپ هم خیلی بهت کمک می‌کنه .و ایراداتی که مربوط به روشنایی و کمی دید در جزئیات باشه رو به حداقل می‌رسونه.

من که دوست ندارم در جایی کار گریم یا آرایش انجام بدم که از ابزارهای پیش و پا افتاده و بدون تجهیزات لازم بخواد خدماتش رو ارائه بده. آینه که از مهم‌ترین این ابزار محسوب میشه هم باید بروز باشه. و از قابلیت‌های یک آینه‌ی باکیفیت برخوردار باشه.

آینه‌های لمسی میکاپ چون مختص این کار طراحی شده تمام آنچه که برای یک آرایش حرفه‌ای لازم هست رو همراه خودش داره. هم وضوح تصاویر ، هم روشنایی دلچسب و کارامد و …. در ادامه به توضیح جزئیات بیشتر این آینه می‌پردازیم. تا بتونی آینه‌ای که درخور سالنت هست رو انتخاب کنی. ✌

فهرست مطالب:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه لمسی میکاپ
آینه لمسی میکاپ

آینه لمسی میکاپ چیا ازش برمیاد ؟

یکی از دلایلی که آینه لمسی میکاپ انقد محبوب شده ، نوردار بودن اونه. همه‌ی ما اطمینان داریم که برای میکاپی موفق روشنایی امری حیاتیه. چون نور اگه تو فضای کارت کافی نباشه بسیاری از جزئیات و خطاهای آرایشی از نظرت مخفی می‌مونه. و وقتی مشتری خودش رو بیرون از سالن در آینه بخواد چک کنه متوجه این نواقص میشه. و این کار باعث میشه که دیگه اعتمادش رو به شما از دست بده و دیگه نخواد که این تجربه رو دوباره تکرار کنه. و حتی از معرفی شما به دوستاش از امتناع می‌کنه.

آینه تاچ نوری با نوری که از خودش متساعد می‌کنه به تو کمک می‌کنه که همچین مشکلاتی برات تو حیطه‌ی کارت پیش نیاد و بتونی با خیال راحت تو روشنایی که مدنظرت هست، با خیال راحت به گریم حرفه‌ای خودت مشغول باشی. حتی نور این آینه هم تنظیم میشه و می‌تونی خودت به اراده خودت درجه نور و شدتش رو بالا و پایین کنی.

گاهی به دقت بیشتری نیاز داری و نور در ساعتی از روز افت کرده . یا هوا ابری هست و نور لامپ سالن اون روشنایی نیس که تو دنبالشی ، اینجا نور آینه لمسی کنارته. و هیچچ دردسری از بابت روشنایی حس نمی‌کنی. در مورد رنگ نور این آینه باید بهت بگم که تنوع بالایی دز انتخاب رنگ نوری داری. اما عاقلانه نیس که آینه‌ای که برای میکاپه رنگی باشه. و رنگ واقعی آرایش رو به طور طبیعی نشون نده. و تو رو دچار اشتباه کنه !!!

پس چکار باید کرد ؟ درسته آفرین !!! رنگ آفتابی و مهتابی برای آینه‌های سالن زیبایی درست‌ترین انتخابه.

خاموش و روشن شدن نورش یا تنظیم روشناییش هم با لمس قسمت تاچش به سادگی برات امکان‌پذیر میشه. یه مزیت فوق‌العاده‌ی این آینه آپشن پخش موسیقی هس. در سالن‌های زیبایی موسیقی جزو جدا نشدنی اونجاست.

پس چه بهتر که این آینه خودش اسپیکری برای پخش موسیقی‌های دلخواهت داشته باشه. تا هنگام کار با این آینه از کارت لذت ببری و موسیقی اون که به بلوتوث گوشیت وصله باعث رفع خستگیت بشه.

آینه لمسی میکاپ
آینه لمسی میکاپ

کدوم مدل آینه لمسی میکاپ برای سالن من مناسبه

آینه لمسی میکاپ تولید شده در کمپانی آینه‌ها انقدری کاراش تنوع داره که بتونی هر مدلی که مد نظرت هست رو پیدا کنی و سفارش بدی . اما خب اگه تو یه فرد خاص پسندی و می‌خوای که آینه‌های سالنت تک باشه . و شبیه آینه‌های تو رو هیچ سالنی نداشته باشه ، می‌تونی هر مدلی که خودت دوست داری رو طراحیشو به شرکت اعلام کنی یا فایلشو بفستی ، تا برات اونو در بالاترین کیفیت آماده کنن.

آینه آرایشگاه می‌تونه به صورت رومیزی ، دیواری ، قدی و متحرک ، چرخ‌دار و … تولید بشه. آینه‌های رومیزی بهتره که جوری انتخاب بشن که اگر قاب‌دار هستن قابش با میز زیر کارت هماهنگ و ست باشه. قاب این آینه‌ها در جنس‌های مختلفی وجود داره. که می‌تونی نوع چوبی ، فلزی ، استیل و … انتخابت باشه.

نوع دیگه آینه‌های قدی هستن. می‌دونی که آیننه قدی محبوب همه‌اس. همه ما دوست داریم که ظاهر خودمون رو تمام قد تو آینه ببینیم. و هر مشکلی در لباس و آرایشمون باشه رو بتونیم ببینیم و برطرف کنیم. آینه قدی علاوه بر آرایشگاه در مزون و منازل هم خیلی کاربردیه.

نگو که قبل خارج شدن از خونه خودتو تو آینه تمام قد چک نمی‌کنی !!1 این آینه قدی ممکنه تو دیوار ثابت شده باشه . یا که متحرک و قابل جابجایی باشه.که هر کدوم باز مدل‌های خاص خودشو داره. نوع متحرک ممکنه که پایه داشته باشه و رو پایه‌های زیری خودش ثابت شده باشه. و یا اینکه دارای چرخ‌هایی باشه که حمل اونو راحت کنه.

آینه متحرک نوری دوطرفه در جاهایی که زیاد بزرگ نیستن و مشکل محدودیت فضا دارن خیلی مناسبن. چون که مساحتی که اشغال می‌کنن برای یک آینه‌اس. اما در واقع تو دو آینه برای میکاپ در اختیار داری. آینه لمسی میکاپ دو سمته از لحاظ هزینه‌های مالی هم برات به‌صرفه‌اس. با بهایی که برای خرید یه آینه میدی دو اینه بهم چسبیده تحویل می‌گیری . که هم خیلی خوشگله و هم بدرد بخور.

آینه لمسی میکاپ

برای سالنم آینه لمسی میکاپ هالیوودی بهتره یا بک‌لایت

آینه لمسی میکاپ در دو نوع هالیوودی و بک‌لایت وجود داره. خب هالیوودی و بک‌لایت یعنی چی ؟

آینه هالیوودی معروفه به آینه لامپ‌دار یا آینه چراغ‌دار. که مشخصه‌ی بارزش همین لامپ‌هایی هست که در سطح آینه وجود داره. لامپ‌ای ال ای دی که این آینه داره کیفیت بالایی دارن . نوری که داره بر صورت مشتری روشنایی لازم برای گریم رو فراهم می‌کنه. و به دلیل مرغوبیت کارش لامپاش عمر بالایی دارن. و بدون اینکه از کیفیت اون کم بشه سال‌های سال برات مثل روز اولش کار می‌کنن.

اما خب آینه بک‌لایت چیه ؟ این آینه هم نوعی آینه نوری هست که اتفاقا خیلی هم زیبا و مدرنه. اما هیچ لامپی روی آینه نداره. و نوری که داره برای ریسه‌هایی هست که در قسمت پشت آینه وجود داره. انواع این آینه رو میشه در هر فضایی استفاده کرد . و تنها متخص سالن‌های زیبایی نیستن. می‌تونی در منازل ، بوتیک‌ها ، مزون و .. هم خیلی کاربرد داشته باشن.

انواع ضدبخار این آینه هم خیلی در سرویس‌های بهداشتی حموم و دستشویی مورد استقبال قرار گرفتن. به نظرت خوب نیس که آینه‌های حموم و دستشویی بخار نگیره ؟ بخار آینه هنگام پیرایش و آرایش ممکنه خیلی تو مخ باشه. اما آینه ضدبخار تولید شده در کمپانی آینه‌ها دیگه این مشکلات رو نداره.

آینه لمسی میکاپ
آینه لمسی میکاپ بک‌لایت

آینه لمسی میکاپ باکیفیت می‌خوام

آینه لمسی میکاپ با کیفیت صادراتی در کمپانی آینه‌ها با قیمتی منصفانه عرضه میشه. چراکه این شرکت خودش تولیدکننده‌ی این آینه‌اس. و هسچ واسطه‌ای در امر فروش نداره.

علاوه بر اون در تمام مدت یکسال از محصولاتش پشتیبانی داره. و گارانتی بی‌قید و شرط یکساله برای آینه‌ها در نظر گرفته. این به این معنی هست که هرگونه افت کیفیت و کارایی اگه در تمام این مدت برا آینه پیش بیاد به طور رایگان تعمیر می‌کنن برات.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه لمسی میکاپ
آینه لمسی میکاپ
آینه لمسی میکاپ
آینه لمسی میکاپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ