آینه لمسی مستطیلی

آینه لمسی مستطیلی

همانطور که روال نظافت صبحگاهی خود رو طی می‌کنیم و خودمون ، مدل موها و آرایش‌مون رو در آینه چک می‌کنیم، اغلب به نقش و اهمیت آینه توجه نمی‌کنیم.اما تصور حتی یه روز معمولی بدون آینه فاجعه‌باره. حالا اگه یه قرار مهم داشته باشیم یا جشنی دعوت شده باشیم که اوضاع بدتر هم میشه.😐

اما اینکه چه نوع آینه‌ای برای چه فضایی لازمه باید مورد بررسی و دقت قرار بگیره. امیدوارم در ادامه با شناخت آینه لمسی مستطیلی بهترین و آسون‌ترین آرایش و پیرایش رو باهاش تجربه کنین.

سیستم نورپردازی اولین عنصری هس که هنگام انتخاب آینه باید به اون فکر کنین.

امروزه تمام آینه‌های مدرن با نور طراحی و ساخته شدن . که با تامین نور لازم برای هر فضا کار رو برای کاربر راحت و خواستنی می‌کنه.

آینه لمسی مستطیلی

هنگام انتخاب آینه لمسی مستطیلی آرایشی لامپی، چندین گزینه در دسترس شماس.

هنگام استفاده از آینه لمسی مستطیلی آرایش لامپی، می تونین تمام قسمت‌های صورت خود رو در حین انجام آرایش ببینین، زیرا آنها هر ویژگی صورت رو روشن می کنن و ظاهر نور طبیعی خورشید رو به شما می دن. می‌تونین بین نور روز و شب در برخی از آینه‌های روشن یکی رو انتخاب کنی. تصور می‌شه که این روش دقیق‌ترین نمایشی رو از ظاهر شما پس از آرایش در فضای باز یا پشت میز ناهارخوری با نور شمع به شما ارائه می‌ده. از لامپ های فلورسنت یا لامپ های معمولی استفاده کنین و روشنایی رو متناسب با آن تنظیم کنین.

در اینجا، هنگام جستجوی یک آینه آرایش جدید با چراغ، چند فاکتور رو پوشش داد‌ایم. اگرچه کیفیت تصویر منعکس شده بسیار مهم هس، عوامل دیگری مانند روشنایی، موقعیت یابی و بزرگنمایی آینه لمسی مستطیلی سیار مهم هستن.

کدام نور آینه لمسی مستطیلی برای آرایش کردن ایده‌آل هس؟

هنرمندان آرایش اغلب بر اهمیت نورپردازی هنگام استفاده از آرایش تاکید می کنن. برخی از متخصصان در بخش سرگرمی بر ارزش نورپردازی آرایش تاکید می‌کنن و مکرراً تاکید می‌کنن که نورپردازی مهم‌تر از خود آرایش هس. نور طبیعی روز روشنایی ایده آل برای آرایش هس. با استفاده از ترکیبی عالی از وسایل روشنایی، لامپ ها و دمای کلوین، هدف بازآفرینی مزایای تاثیر نور طبیعی روز در داخل خانه هس.

آینه حمام!

حالا بیایین در مورد آینه لمسی مستطیلی لامپی حمام صحبت کنیم. آینه ای با نور داخلی ممکن هس ساده‌ترین راه حل برای اصلاح رنگ های عجیب و غریب ناشی از نور ضعیف (یا سایه های غیرجذاب) باشه. در این شرایط، مبادلات و انتخاب‌هایی وجود داره که باید در نظر گرفته شه. اگرچه روشنایی LED به طور فزاینده ای استاندارد در صنعت هس، بسیاری از طرح‌ها همچنان از لامپ‌های فلورسنت و رشته‌ای استفاده می کنن.

آینه لمسی مستطیلی

به طور کلی، لامپ‌های رشته‌ای برای استفاده از لوازم آرایشی توصیه نمی‌شن، زیرا آنها بیش از حد “گرم هستن. با این حال، آنها تا حدی برای اصلاح عالی هستن. نزدیکترین نور مصنوعی به نور طبیعی روز، نورهای سفیدتر مانند LED و فلورسنت هس.

برخی از آینه‌های حمام، که اغلب با لامپ‌های فلورسنت نصب می‌شن، دارای نور قابل تنظیم هستن که به کاربر امکان می‌ده بین تنظیمات نور گرم‌تر و سردتر رو انتخاب کنه تا موقعیت‌های مختلف رو بهتر تکرار کنه.

سبک ها و طرح های موجود برای آینه لمسی مستطیلی چراغ دار چیه؟

اکثر خانم ها در خانه خود چندین آینه برای آرایش کردن دارن. صنعت زیبایی ترجیح زیادی برای آینه‌های بزرگ و روشن داره. یک آینه آرایش خوب با چراغ هنگام آرایش کردن ضروری هس.

اگر مرتب آرایش می کنین، آیا از بهترین آینه برای نیازهای خود استفاده می کنین؟ هیچ کمبودی در آینه‌های آرایش چراغ دار موجود در بازار وجود نداره. قبل از انتخاب آینه، نیازهای اصلی خود رو در نظر بگیرین. آیا می خواهید روشویی خود رو در خانه بهبود بخشین یا آفتاب طبیعی رو در یک اتاق تاریک شبیه سازی کنین؟ یا قصد دارین ویدیو بسازین؟ در هر صورت، این چند نوع آینه را در نظر بگیرین:

آینه لمسی مستطیلی

انواع آینه

  • آینه های دیواری حمام برای آرایش ایده آل نیس، زیرا اغلب باید روی سینک خم شین یا با نورهای شدید بالای سر کنار بیایین. برای تجربه بهتر می تونین یک آینه لمسی مستطیلی آرایشی رو روی پیشخوان یا روشویی خود قرار بدین. نوعی آینه که با گیره یا پیچ به دیوار بسته می شه، آینه لمسی مستطیلی روشویی دیواری هس. این آینه ها ممکن هس کشیده شن، بچرخن و در زاویه ایده آل قرار گیرن.
    ممکن هس روی هر دیواری در خانه از جمله حمام و میز آرایش نصب شن. شیشه یا اکریلیک ماده‌ای هس که برای ساخت آینه لمسی مستطیلی آرایشی دیواری استفاده می‌شه. هزینه بسته به متریالی که برای ساخت آینه استفاده می‌شه تغییر می‌کنه. اگرچه قیمت شیشه از اکریلیک بیشتر هس، اما گرما باعث ماندگاری بیشتر و احتمال ترک خوردن آن کمتر می‌شه.
  • آینه لمسی مستطیلی هالیوود نام دیگری برای آینه‌های لامپی هس. این طرح آینه آرایش دارای مزیت بزرگی هس این آینه‌ها که قابلیت جابجایی و قرار دادن آنها رو دارن تا خواسته‌های کاربر رو برآورده کنن، بهترین ابزار هستن. این سبک آینه لمسی مستطیلی با اندازه و فرم مربع یا مستطیل آن متمایز می‌شه. آینه آرایش معمولاً شامل لامپ‌ها و قابلیت بزرگ‌نمایی برای مشاهده ویژگی‌های صورت هس. آینه راو می‌تونیم به هر جهت کج کنیم و آرایش رو راحت‌تر می‌کنه. آینه لمسی مستطیلی هالیوودی برای استفاده در فضاهای خصوصی مانند حمام و اتاق خواب، جایی که مراسم منظم نظافت و اصلاح در آنها انجام می‌شه، ایده آل هستن. این آینه‌ها می تونن برای سفر یا استفاده در مواقع اضطراری بسیار بزرگ باشن. اگر می‌خوین آینه خودتوم رو در کیف خود قرار بدین، بهتر هس از یک مدل کوچک و قابل حمل استفاده کنین.
  • آینه لمسی مستطیلی رومیزی برای آرایش کردن بهتر هس جلوی آینه رومیزی انجام شه. آینه رومیزی گرد هس و می‌تونه از شیشه یا فلز ساخته شه. این آینه رو می تونیم با پایه به دیوار آویزان کنیم یا روی میز استفاده کنیم. در صورت نیاز به دو دست، می‌تونین آینه رو با بازکردن پیچ از قاب خارج کنین. دارای لامپ‌هایی هس که با انعکاس دقیق تصویر فوق العاده‌ای از صورت خود به شما می‌ده. اندازه کوچک و قابل حمل بودن آینه‌های رومیزی آن‌ها رو برای استفاده در سفر یا در مکان‌های محدود ایده آل می‌کنه. آینه رومیزی یک اکسسوری زیبایی سنتی هس که می‌تونه روال نظافت روزانه شما رو ساده و لذت بخش کنه.

    • آینه‌های با قابلیت بزرگ‌نمایی و غیربزرگ‌نمایی: آینه ‌های با قابلیت بزرگ‌نمایی عملاً می‌تونن بزرگنمایی کنن و دقیقاً ببنین که شما با یک آینه با قابلیت بزرک‌نمایی چه می‌کنین. هنگام استفاده از آینه با قابلیت بزرک‌نمایی، ممکن هس عینک خودتون رو هم بردارین و همچنان صورت خود رو به خوبی ببینین که در صورت استفاده از عینک بسیار مفید هس.
  • آینه های بدون بزرگنمایی برای عکس های سلفی و سایر بازرسی های کلی طراحی عالی هستن. برخی از آینه های آرایش LED هر دو گزینه را ارائه می دهند.
  • • آینه‌های مجهز به باتری و پلاگین آینه‌هایی که با باتری کار می‌کنن.
  • آینه‌های آرایشی می تونن ابزارهای اضافی رو حتی اگر به پریز برق نیاز داشته باشن، تغذیه کنن. بسیاری از آنها دارای اتصالات USB یا پریزهای برق هستن تا بتونین تلفن خود رو شارژ کنین.
آینه لمسی مستطیلی

گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه. در ضمن تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از بهترین متریال و کیفیت صادراتی ساخته می‌شن. 

شما می‌تونین انواع آینه که در سایت‌های خارجی مانند آمازون دیدین آینه‌ها از سایت ما سفارش بدین.تمامی محصولات مجموعه آینه‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارن یعنی در هر شکل و اندازه‌ای که می‌خواین می‌تونین سفارش بدین تا بهترین مطابقت رو با دکوراسیون‌تون داشته باشه. در ضمن به سراسر ایران ارسال داریم پس با خیال راحت می‌تونین سفارش بدین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ