آینه لمسی لامپی

آینه لمسی لامپی

همانطور که روال نظافت صبحگاهی خودمون رو طی می کنیم و به فکر آراستن خودمون هستیم، اغلب به نقش آینه در زندگی توجه نمی‌کنیم.اما اگر فکر کنین زندگی بدون آینه چه شکلی می‌شه به اهمیت آینه در زندگی پی می‌برین.

یک آینه بی‌کیفیت می‌تونه انعکاس ناخوشایندی از تصویر شما داشته باشه. همانطور که هرکسی که از آینه استفاده می‌کنه متوجه هست که گاهی بعضی آینه‌ها انعکس زیبایی از تصویر شما دارن و شما رو زیباتر نشون میدن. و برعکس گاهی آینه‌ها در حالت بی‌کیفیت تصاویر رو منعکس می‌کنن. و شما تیره‌تر و به صورت نازیبا تصوصر خودتون رو در آینه مشاهده می‌کنین.

سیستم نورپردازی اولین عنصری هس که هنگام انتخاب آینه باید به آن فکر کنین، . هنگام انتخاب آینه آرایش نوری، چندین گزینه در دسترس شماست و باید نکات مختلفی رو مدنظر قرار بدین.

هنگام استفاده از آینه لمسی لامپی، می‌تونین تمام قسمت های صورت خودتون رو در حین انجام آرایش ببینین، زیرا اونا هر ویژگی صورت رو روشن می‌کنن و از لحظ ظاهر شبیه آرایش هنگام نور طبیعی خورشید رو به شما می‌دن. می تونین بین نور روز و شب رو در آینه لمسی لامپی یکی رو انتخاب کنین. تصور می‌شه که این روش دقیق‌ترین نمایش رو از ظاهر شما پس از آرایش در فضای باز یا پشت میز ناهارخوری با نور شمع به شما ارائه می‌ده. از لامپ های فلورسنت یا لامپ های معمولی استفاده کنین و روشنایی رو متناسب با اون تنظیم کنین.

اگرچه کیفیت تصویر منعکس شده بسیار مهم هس، عوامل دیگری مانند روشنایی، موقعیت درست آینه و بزرگنمایی بسیار مهم هستن.

سبک‌ها و طرح‌های موجود برای آینه لمسی لامپی چیه؟

اکثر خانم ها در خونه خود چندین میز آینه برای قرار دادن لوازم آرایش دارن. صنعت زیبایی مد‌های زیادی برای آینه های بزرگ و روشن داره. یک آینه آرایش خوب با چراغ هنگام آرایش کردن ضروری هس.

اگر مرتب آرایش می کنین، آیا از بهترین آینه برای نیازهای خود استفاده می‌کنین؟ فراوانی زیادی در آینه لمسی لامپی آرایشی موجود در بازار وجود داره. قبل از انتخاب آینه، نیازهای اصلی خود رو در نظر بگیرین. آیا می‌خواین دکوراسیون خونه خودتون رو بهبود بخشین یا نور طبیعی رو در یک اتاق تاریک شبیه‌سازی کنین؟ یا قصد دارین ویدیو بسازین؟ در هر صورت، این چند نوع آینه رو در نظر بگیرین:

  • انواع آینه
  1. آینه های دیواری

استفاده از آینه حموم برای آرایش ایده آل نیس، زیرا اغلب باید روی سینک خم شین یا با نورهای شدید بالای سر کنار بیایین. برای تجربه بهتر می‌تونین یک آینه لمسی لامپی آرایشی رو روی پیشخوان یا روشویی خود قرار بدین.

نوعی آینه که با گیره یا پیچ به دیوار بسته می شود، آینه لمسی لامپی دیواری هس. این آینه‌ها ممکن است کشیده شن، بچرخن و در زاویه ایده آل قرار بگیرن. ممکن هس روی هر دیواری در خانه از جمله حمام و میز آرایش نصب شن. شیشه یا اکریلیک ماده ای هس که برای ساخت آینه‌های آرایش دیواری استفاده می‌شه. هزینه، بسته به متریالی که برای ساخت آینه استفاده می‌شه تغییر داد. اگرچه قیمت شیشه از اکریلیک بیشتر هس، اما ماندگاری بیشتر و احتمال ترک خوردن آن کمتر هس.

  1. آینه‌های هالیوود

آینه های هالیوود نام دیگری برای آینه لمسی لامپی هس. این طرح آینه آرایش دارای مزیت بزرگی هس که هر دو دست رو برای کارهای دیگر آزاد می کنه(یعنی می‌تونین به جای یه آینه کوچک دستی یه آینه بزرگ داشته باشین). این آینه‌ها که قابلیت جابجایی رودارن تا خواسته‌های کاربر رو برآورده کنن، بهترین وسیله آرایشی هستن. این سبک آینه لمسی لامپی با اندازه و فرم مربع یا مستطیل آن متمایز می‌شن. آینه آرایشی معمولاً شامل لامپ‌ها و قابلیت بزرگ‌نمایی برای مشاهده ویژگی‌های صورت هس.

آینه های بدون بزرگنمایی برای عکس های سلفی و سایر بازرسی های کلی طراحی عالی هستن. برخی از آینه های آرایش LED هر دو گزینه ررو ارائه می دن.

  • آینه های با باتری و پلاگین

آینه رو می توان به هر جهت کج کرد و برای آرایش کردن آسون‌تر کرد. آینه‌های هالیوود برای استفاده در فضاهای خصوصی مانند حمام و اتاق خواب، جایی که آرایش کردن در آن به‌طور منظم(مثل آرایشگاه‌ها) انجام می‌شه، ایده آل هستن. این آینه‌ها می‌تونن برای سفر یا استفاده در مواقع اضطراری بسیار بزرگ باشن. اگر می‌خواین آینه خودتون راودر کیف‌تون قرار بدین، بهتر هس از یک مدل کوچک و قابل حمل استفاده کنین.

  1. آینه هایی که با باتری کار می کنن برای استفاده از لوازم آرایشی در حین حرکت ایده آل هستن و معمولا رومیزی هستن. اگر مرتب سفر می کنین یا لوازم آرایشی خود رو برای اجرا انجام می دین، بسیار عالی هستن.
  2. آینه های لوازم آرایشی می‌تونن ابزارهای اضافی رو حتی اگر به پریز برق نیاز داشته باشن، تغذیه کنن. بسیاری از اونا دارای اتصالات USB یا پریزهای برق هستن تا بتونین تلفن خود رو شارژ کنین. در هالیوود، آینه های پلاگین استاندارد هستن.
آینه لمسی لامپی

آینه لمسی لامپی با تنظیمات دمای رنگ و روشنایی از پیش برنامه ریزی شده

تنظیمات دمای رنگ و روشنایی کاملاً قابل تنظیم:

به یِه آینه لمسی لامپی نیاز دارین که به شما امکان تنظیم درجه حرارت و روشنایی رنگ رو بده، اگر نیاز به نور خاصی دارین یا می‌خواین نور آرایش خودتون رو به خوبی تنظیم کنین. پس از تنظیم، تقریباً در هر موقعیتی از آینه می‌تونین ظاهر آرایشی خودتون رو اصلاح کنین.

گزینه های نورپردازی از پیش برنامه ریزی شده:

در گذشته، آینه های لمسی لامپی آرایش شامل تنظیمات مختلفی بودن که شرایط نوری مختلف رو تقلید می کردن، مانند نورپردازی داخلی و خارجی، روشنایی خانه و دفتر، روشنایی روز و شب یا ترتیبی مشابه. این گزینه ها هنوز در آینه های معاصر موجود هستن، بنابراین می تونین یک دکمه رو فشار بدین تا به روشنایی ایده آل برای ظاهر آرایشی خودتون برسین.

آینه لمسی لامپی

چگونه بهترین آینه لمسی لامپی با قابلیت بزرگنمایی متناسب با سبک زندگی خودتون رو انتخاب کنین؟

انتخاب سطح بزرگنمایی ممکن هس دشوار باشه. آینه‌های آرایش در اندازه‌های مختلفی هستن، 2X، بهترین گزینه هس، بنابراین لازم نیس برای کشیدن خط چشم‌تان، چشم‌ها تون رو خم کنین، تا 15X هم داریم، که روی صورت شما زوم می‌کنه. اما این مورد برای ارایش معمولی شاید بیش از اندازه باشه این زوم برای گریم‌های حرفه‌ای کارایی داره

خط آخر!


آینه آرایش با نور ایده آل برای شما در نهایت به نیاز شما و روش استفاده از آرایش بستگی داره. آیا می خواین دید واضح و بدون مانع از صورت خود داشته باشین؟ آینه هالیوودی بهترین گزینه هس.

گریم حرفه‌ای مستلزم قابلیت بزرگ‌نمایی برای دیدن تمام ویژگی‌های صورت هس. استفاده از آینه دیواری با قابلیت بزرگ‌نماییبهترین گزینه هس. برای کنترل بیشتر بر نور، یک آینه لمسی لامپی با تنظیمات نور از پیش برنامه ریزی شده یا دمای رنگ انتخاب کنین.

برای خرید آینه هم می‌تونین به‌صورت حضوری به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه کنین . و هم می‌تونین به‌صورت غیر حضوری از طریق تلفن همراه با شماره 09357015855 تماس بگیرین و طرح مورد نظرتون رو از طریق شبکه‌های مجازی ارسال کنین.

آینه لمسی لامپی
آینه لمسی لامپی

گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه. در ضمن تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از بهترین متریال و کیفیت صادراتی ساخته می‌شن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ