آینه لامپی ثابت

آینه لامپی ثابت

از وسایل ضروری که در زندگی روزمره انسان خیلی کاربرد داره، آینه هست. به دلیل اهمیت خیلی بالایی که آینه داره، یکسری آینه‌های مدرنی معرفی شدن که این آینه‌ها رو از هر منظری که نگاه کنیم، بهتر از آینه‌های قدیمی و معمولی هستن. یکی از بهترین و جدیدترین آینه‌ها، آینه لامپی ثابت هستش. آینه لامپی خیلی مدت زیادی نیست که معرفی شده. اما در همین مدت کم همین آینه خیلی مورد توجه قرار گرفته. به‌طوری که دیگه آینه‌های قدیمی کاربرد و استفاده خاصی ندارن. و کسی هم دیگه سراغ اون‌ها نمیره. چون آینه‌های جدید کاربرد و ظاهر خیلی خوبی دارن که می‌تونن بهترین و ایده‌آل‌ترین انتخاب باشن.

آینه لامپی ثابت
آینه لامپی ثابت

معرفی جامع آینه لامپی ثابت

آینه لامپی ثابت یک آینه‌ای مثل همه آینههای معمول هستش که دور تا دور این آینه تعدادی چراغ با یک فاصله مشخص قرار داده شدن. همین لامپ‌ها باعث شدن تا وقتی که روشن بشن، بتونن خیلی خوب اطراف خودشون رو روشن کنن. پس وقتی که جلوی آینه قرار بگیرین و بخواین خودتون رو در آینه ببینین، خیلی واضح‌تر و روشن‌تر در آینه دیده میشین. چون لامپ‌ها که روی آینه قرار می‌گیرن، دقیقا اطراف آینه و جلوی اون خیلی خوب روشن میشه.

آینه لامپی ثابت
آینه دیواری لامپ‌دار

این روشنایی رو شما با هیچ وسیله روشنایی دیگه‌ای نمی‌تونین ایجاد کنین. به این خاطر که طراحی آینه لامپی ثابت اصلا برای این هست که بتونه دید بهتری رو به آدم‌ها برای دیدن خودشون در آینه بده. همین ویژگی خیلی عالی آینه لامپی ثابت باعث شده تا در استفاده‌های خاص هم حتما از این آینه‌ها استفاده بشه.

آینه لامپی ثابت
آینه مربع لامپی

همچنین وقتی آینه لامپی ثابت هستش، ایمنی کاملی رو داره. چون این آینه در جای خودش ثابت قرار گرفته و دیگه خطر خاصی بابت شکسستن یا ضربه خوردن اون وجود نداره. همچنین آینه که ثابت نصب میشه، جای کمتری رو هم اشغال خواهد کرد. البته که آینه‌هایی که امروزه تولید میشن، مثل گذشته شکنندگی بالایی رو ندارن و اینطور نیست که با کوچیک‌ترین ضربه یا برخوردی براشون اتفاقی بیفته. با این حال آینه ثبات ایمنی خیلی بیشتری رو داره و با نصب اون خیال شما هم راحته که هیچ اتفاقی برای آینه نمیفته.

آینه لامپی ثابت
آینه لامپی قاب‌دار

مهم‌ترین موارد استفاده آینه لامپی ایستاده

آینه لامپی ایستاده رو شما هر جایی که دوست داشته باشین و نیاز به آینه داشته باشه، می‌تونین مورد استفاده قرار بدین. اما یکسری از فضاها و کاربردها هستن که حتما بهتره از آینه لامپی ایستاده استفاده بشه. ما در قسمت پایین به چند مورد از این موارد اشاره می‌کنیم.

آرایشگاه

آینه رو میشه گفت که در آرایشگاه از اولیه‌ترین و مهم‌ترین وسیله‌هاست و درواقع آینه هست که باعث میشه تا اسم فضایی رو بشه آرایشگاه یا سالن زیبایی گذاشت. آینه لامپی ثابت هم با توجه به مشخصاتی که داره، بهترین انتخاب ممکن برای هر آرایشگاهی هستش. در آرایشگاه خدمات زیبایی مثل میکاپ و آرایش ارائه میشه که این کارها نیاز به دقت و روشنایی کافی دارن. به همین دلیل آینه لامپی خیلی مفید عمل می‌کنه. چون وقتی مشتری جلوی آینه می‌نشینه تا خدمات مورد نظر خودش رو دریافت کنه، نور آینه دقیقا چهره مشتری رو خیلی واضح و روشن می‌کنه. پس شما هم به‌عنوان آرایشگر با این آینه خیلی دقت و تمرکزتون بالاتر میره.

آینه لامپی ثابت
آینه لامپی آرایشگاهی

وقتی از آینه لامپی ثابت برای کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه استفاده کنین، می‌تونین کارتون رو هم خیلی بهتر و تمیزتر انجام بدین. چون دید کاملی دارین و با این دید کامل کار بی‌نقص‌تری رو هم می‌تونین داشته باشین. کارهای اینچنینی کارهای ظریفی هستن که بدون داشتن نور کافی و درست نمی‌تونین انجام بدین. بنابراین آینه لامپی می‌تونه خیلی کمک کنه.

آینه لامپی ثابت
آینه آرایشی چراغ‌دار

علاوه بر این موارد که در مورد کارکرد خوب آینه لامپی ثابت گفته شد، این آینه‌ها در زیبایی دکوراسیون و چیدمان هم خیلی تاثیر خوبی رو دارن. درواقع این آینه‌ها چنان جذابیتی دارن که وقتی در فضای سالن آرایشی قرار می‌گیرن، همه توجه‌ها رو جلب زیبایی خودشون می‌کنن و به‌عنوان نقطه کانونی می‌تونن محسوب بشن. در دنیای الان دکوراسیون هم از موارد مهمی هستش که باید توجه کافی به اون بشه. چون زیبایی ظاهری فضا هم از فاکتورهایی هست که می‌تونه تعداد بیشتری مشتری رو جذب کنه.

آینه لامپی ثابت
آینه سالن آرایش

اولین چیزی که همه ما قبل از ورود به هر جایی به اون توجه می‌کنیم، دکوراسیون هستش. شما با فضایی که ایجاد می‌کنین می‌تونین باعث ایجاد آرامش در مشتری‌ها و کارکنان بشین. تا اون‌ها باز هم دلشون بخواد به فضای شما بیان و از خدمات حرفه‌ای شما استفاده کنن. درواقع دکوراسیون آرایشگاه شما، ویترین کار شماست. که نشون میده چقدر در کارتون حرفه‌ای هستین و به اون اهمیت میدین.

اگر آرایشگاه‌های امروزی و مدرن هم بررسی کنین، می‌بینین که اون‌ها هم دیگه اصلا از آینه‌های قدیمی استفتاده نمی‌کنن. و به‌جای اون‌ها از همین آینه‌های جدیدی استفاده می‌کنن که از هر نظری نسبت به آینه‌های دیگه برتری دارن.با توجه به همه این توضیحات آینه لامپی برای آرایشگاه خیلی توصیه و پیشنهاد میشه.

خونه

آینه لامپی ثابت برای هر خونه‌ای هم می‌تونه گزینه خیلی خوبی باشه. چون همونطور که در قسمت‌های بالاتر هم توضیح داده شده بود، آینه لامپی عملکردی رو از خودش نوشن میده که هیچ آینه دیگه‌ای نمی‌تونه اون عملکرد رو داشته باشه. و برای کارهایی مثل اصلاح و آرایش با این آینه می‌تونین خیلی راحت‌تر اینچنین کارها رو انجام بدین. درواقع شما وقتی روبه‌روی این آینه قرار بگیرین، دید خیلی بازی برای شما ایجاد میشه.

آینه لامپی ثابت
آینه میکاپ

همچنین با این آینه می‌تونین فضای خونه‌تون رو هم زیباتر کنین. آینه لامپی وقتی در فضای شما قرار بگیره، اون رو بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون میده و یک فضای دلبازی رو برای شما ایجاد می‌کنه. با ایجاد فضای زیباتر شما هم حس بهتری رو خواهید داشت.

مزون

از موارد دیگه استفاده از آینه لامپی ثابت، مزون هستش. در مزون‌ها هم نیاز به یک آینه حتما وجود داره. و همینطور روشنایی هم باید به‌صورتی باشه که بتونه باعث بشه تا هم فضای کلی مزون خیلی روشن و واضح باشه و هم این که باعث دید بهتر در آینه بشه. پس با این وجود آینه لامپی برای فضای مزون هم قطعا بهترین انتخاب هستش. که وقتی مشتری‌ها بعد از پرو لباس می‌خوان که خودشون رو در آینه ببینن، با این آینه خیلی دید بهتری براشون فراهم میشه. چون نور در درست‌ترین جا تعبیه شده.

آینه لامپی ثابت
آینه لامپی برای مزون

آینه لامپی ثابت رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه لامپی مثل آینه لامپی ثابت در کارگاه تولیدی آینه به دلخواه شما تولید میشن. ساخت آینه‌ها تماما در این کارگاه انجام میشه. به همین خاطر هم کیفیت آینه‌ها رو تضمین می‌کنیم. همچنین برای این که آینه‌ها بتونن از قیمت مناسب‌تری هم برخوردار باشن، فروش آینه‌ها هم مستقیما توسط خودمون انجام میشه. تا بتونیم آینه‌هایی با کیفیت فوق‌العاده و قیمت مناسب به مشتریان گرامی عرضه کنیم.

آینه لامپی ثابت
آینه لامپی ثابت

اما کیفیت بالا و قیمت مناسب تنها مواردی نیستن که آینه‌های کارگاه تولیدی آینه از اون برخوردار باشن. ما یکسری خدمات ویژه هم در نظر گرفتیم که باعث شدن تا تمایز قابل توجهی نسبت به مجموعه‌های دیگه داشته باشیم. و اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش که با این ضمانت شما خیالتون کاملا راحته که اگر هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، بدون این که بخواین هزینه‌ای رو دریافت کنین براتون برطرف می‌کنیم. این اتفاق حتی می‌تونه انقدر کوچیک مثل سوختن یک لامپ باشه. که در این صورت هم براتون رایگان لامپ رو تعویض می‌کنیم. فقط اگر آینه دچار شکستگی بشه یا ضربه بخوره، ضمانت شامل اون نمیشه.

علاوه بر همه این موارد ضمانت مرجوعی هم داریم. تا اگر از آینه سفارشی خودتون رضایت نداشتین، بتونین اون رو مرجوع کنین. شماره‌هایی هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین 09901717305 و 02188068352 هستن. که می‌تونین تماس بگیرین و هر سوال یا سفارشی هم که داشته باشین، همکاران در خدمت شما هستن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ