آینه قدی لمسی

آینه قدی لمسی

آیا تا به حال به انعکاس خود در آینه قدی خیره شدین و با خود فکر کردین که : “چیزی کمه؟” شاید احساس می‌کنین که ظاهر یا دکوراسیون اتاق یا محل کار خوب نیس،و می‌خواین یه تغییری در دیزاین بدین. یکی ازای راه‌ حل‌ها برای این مشکلات، خرید یا ساخت آینه قدی لمسی هس.یک آینه هوشمند یا آینه قدی لمسی می تونه فوراً یک ارتقاء دیزاین رو به هر مکانی اضافه کنه، با دستگاه های بلوتوث شما جفت شه و نورپردازی سبک فیلم‌های هالیوودی رو به شما بده.

آینه قدی لمسی

آینه قدی لمسی چگونه کار می‌کنن؟

آینه قدی لمسی یک آینه قدی نوری دو طرفه با نمایشگر الکترونیکی در پشت شیشه هس. صفحه نمایش می تونه انواع مختلف اطلاعات رو در قالب ویجت‌ها مانند آب و هوا، زمان، تاریخ و به روز رسانی اخبار به بیننده نشون بده. این محصول برای افراد پرمشغله‌ای که می خوان چند کار رو انجام بدن عالی هس.صفحه لمسی مانند صفحه لمسی گوشی‌ها با گرمای دست کار می‌کنه.

آینه قدی لمسی بک‌لایت چیه؟

یک آینه بک‌لایت معمولاً با چراغ‌های ال‌ای‌دی که در پشت آینه قرار می‌گیره کار می‌کنه و محیط رو روشن می‌کنه. نوری ظریف اما کافی با درخششی آرامش‌بخش از خود ساطع می‌کنه.

نصب آینه قدی لمسی با نور بک‌لایت به شما نورپردازی زیبا و کاربردی بدون نیاز به چراغ‌های جداگانه می ده. درخشش گرم آرایشگاه یا مزون شما رو به فضایی جذاب و آرامش‌بخش تبدیل می‌کنه و در عین حال عملکرد یک آینه خوب روبه شما می‌ده.

آینه قدی لمسی

چرا آینه قدی لمسی بک‌لایت رو انتخاب کنیم؟

یک آینه با نور بک‌لایت به‌خصوص برای فضاهای کوچک‌تر کارایی مضاعف داره. آینه‌های دارای نور بک‌لایت با حفظ کارایی فضا، پوشش نوری عالی رو ارائه می‌دن.مقدار یکنواخت نور به شما ساطع می شه، بدون اینکه سایه ای روی صورت شما ایجاد شه. و آینه رو برای کارهایی مانند آرایش کردن، اصلاح و هر نوع نظافتی عالی می کنه.

آینه‌های دارای نور بک‌لایت در مصرف انرژی بسیار کارآمدتر هستن، زیرا لامپ‌های LED نسبت به لامپ‌های رشته‌ای انرژی کمتری مصرف می‌کنن و عمر طولانی‌تری دارن.یک آینه با نور بک‌لایت، درخششی نرم و یکنواخت از خود ساطع می‌کنه و یک محیط مدرن آرام‌بخش ایجاد می‌کنه.به بیان ساده – آینه های دارای نور بک‌لایت شما رو زیبا می کنن و وقتی خوب به نظر می‌رسین، احساس خوبی خواهید داش.

نحوه انتخاب آینه با نور بک‌لایت مناسب برای فضای خود:

اندازه: هنگام انتخاب اندازه آینه، حتماً نسبت کلی اتاق یا محل کار رو در نظر بگیرین. در واقع اگه برای اون محل خیلی بزرگ باشه، در این صورت بر دکوراسیون غلبه می‌کنه و باعث می‌شه اون محل خسته‌کننده به‌نظر برسه. از سوی دیگر، انتخاب آینه‌ای که خیلی کوچک باشه اون مکان رو زشت می‌کنه.

قاب: تصمیم بگیرین که آیا یک آینه بدون قاب یا با نور بک‌لایت می خواین.یا آینه های قاب دار . آینه های بدون قاب مینیمال‌تر هستن. در هر صورت، یک آینه با نور بک‌لایت می تونه یک نقطه کانونی جدید و زیبا ایجاد کنه.

شکل: لبه‌های گرد مانند آینه‌های گرد یا بیضی شکل ظاهری نرم‌تر و زنونه‌تر ارائه می‌کنن.

استفاده درست از آینه: اگر به ذخیره‌سازی فضای اضافی نیاز دارین، یکی دیگر از گزینه ها انتخاب آینه قدی کابینت دار هس.

آینه قدی لمسی

آینه قدی لمسی هوشمند چه کاری می‌تونه انجام بده؟

آینه‌های هوشمند دستگاه‌های نوآورانه‌ای با کاربردهای بی‌پایان هستن، از بررسی آب و هوا و خواندن آخرین اخبار گرفته تا نشون دادن قیمت سهام و حتی کمک به آرایش کردن.

آینه های هوشمند می تونن از طریق وای فای و بلوتوث به اینترنت و گوشی هوشمند شما متصل شن. بنابراین، می‌تونین فیدهای رسانه‌های اجتماعی خود رو بررسی کنین، رویدادهای تقویم خود رو همگام‌سازی کنین، یادآوری‌ها رو دریافت کنین و قیمت‌ها رو بررسی کنین. اگر آینه شما دارای قابلیت لمسی باشه، عملکرد بسیار بیشتری خواهید داشت.

وقتی آینه هوشمند شما مجهز به دوربین، میکروفون و بلندگو باشه، همه چیز هیجان انگیزتر می‌شه.

تنظیمات نور قابل تنظیم

آینه قدی لمسی هوشمند دارای 5 نوردهی متناسب با نیاز شما هس. نوار LED بیرونی رو می تونیم به چهار سطح روشنایی مختلف تنظیم کنیم، نور روز، سفید سرد، سفید ملایم و سفید گرم یا از طریق دکمه یا با استفادهریموت تغییر بدین. برای کسانی که صبح زود بیدار می‌شن و هنگام مسواک زدن سعی می کنین کسی رو بیدار نکنن، یک نور کم در محیط نیاز دارین که می‌تونین با آینه قدی لمسی هوشمند اونو تامین کنین.

مزایای آینه قدی لمسی هوشمند

تقریبا در 100-200 کلمه مزایای آینه قدی لمسی هوشمند رو به‌طور خلاصه توضیح می‌دیم . مثلا:

راحتی: کنترل صوتی داخلی استفاده از ویژگی های آینه رو آسون‌تر از همیشه می‌کنه و همچنین به تمیز نگه داشتن آینه کمک می‌کنه، زیرا نیازی به لمس آن ندارین.
اثبات آینده: با مدرن شدن زندگی ما، می تونین با داشتن یک آینه هوشمند با فناوری روز دنیاز همراه باشین.
شیک: همه دوستانتان به شما حسادت می‌کنن که آینه هوشمند براق دارین. شما حتی نمی‌دونین که آنها با طراحی هوشمندانه و زیبایی شناسی خود چقدر ویژگی دارن.
سازگاری: برای اجرا آینه قدی لمسی هوشمند به نرم افزار خاص یا رایانه شخصی خود نیاز ندارین. تنها کاری که باید انجام بدین این هس که دکمه لمسی آینه رو فشار بدین و از ویژگی‌ها لذت ببرین.

آینه قدی لمسی

بهترین آینه ‌بک‌لایت برای آرایش چیه؟

بهترین نور آینه برای آرایش که به صورت شما درخششی یکنواخت و طبیعی می بخشه. آینه‌های LED توصیه هس زیرا نوری رو ارائه می‌دن که نزدیک ترین نور به نور طبیعی هس که ایده آل ترین نور برای آرایش هس.

شما می‌تونین انواع آینه که در سایت‌های خارجی مانند آمازون دیدین رو از سایت ما سفارش بدین.

آیا آینه قدی لمسی دارای نور بک‌لایت برای آرایش خوب هست؟

آینه های دارای نور بک‌لایت مانند سایر آینه‌های LEDدار برای آرایش مناسب هستن. آینه‌های دارای نور بک‌لایت، صورت رو به طور یکنواخت روشن می‌کنن و نوری رو از خود می‌تابونن که رنگ‌ها رو با دقت نشون می‌ده. این به شما کمک می‌کنه کاری رو که انجام می‌دین واضح‌تر ببینین و به شما امکان می‌دهد رنگ‌های مناسبی رو که می‌خواین برای آرایش خودتون انتخاب کنین.

ال ای دی یا فلورسنت برای آرایش بهتر هس؟

LED برای آرایش بهتر از فلورسنت هست. نور فلورسنت می‌تونه بیش از حد روشن باشه و ظاهری تمیز به شما نده. در نتیجه، می تونه باعث شه در آرایش‌تون زیاده روی کنین تا کمبود ظاهری صورت خودتون رو جبران کنین. در مقابل، نور ال‌ای‌دی به نور طبیعی نزدیک‌تر هس و به شما این امکان رو می‌ده که آرایش خودتون رو همانطور که هنگام بیرون آمدن از آرایشگاه زیر نور طبیعی به نظر می‌رسه ببینین. پس در انتخاب درست چراغ یا نوار نوری دقت لازم رو داشته باشین.

راه‌های ارتباط با کمپانی‌آینه‌ها برای خرید آینه لمسی نوری

برای خرید آینه هم می‌تونین بصورت حضوری به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه کنین . و هم می‌تونین بصورت غیر حضوری از طریق تلفن همراه با شماره 0935701585 تماس بگیرید و طرح مورد نظرتون رو از طریق شبکه‌های مجازی ارسال کنین

آینه قدی لمسی

گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه. در ضمن تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از بهترین متریال و کیفیت صادراتی ساخته می‌شن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ