آینه قدی نوری

آینه قدی نوری

یکی از انواع پرکاربرد آینه که همیشه هم خیلی مورد توجه و استفاده بوده، آینه قدی هست. وجود آینه قدی برای خیلی از فضاها انتخاب خیلی مناسبی محسوب می‌شه. حتی برای یکسری از فضاها و کاربردها آینه می‌تونه ضروری هم تلقی بشه. آینه قدی خودش انواع بسیار مختلفی رو داره و می‌تونه از آینه‌های مختلفی ساخته بشه. آینه قدی نوری یکی از این انواع آینه‌هاست که به خاطر ویژگی‌ها و مشخصاتی که داره، خیلی مورد استفاده قرار می‌گیره. درواقع این آینه با ورودش به بازار باعث شد تا توجه خیلی کمی به آینه‌های معمولی بشه و در خیلی از موارد هم جایگزین آینه‌های معمولی شده.

آینه قدی نوری
آینه قدی نوری

آینه قدی نوری چه تفاوت‌هایی رو با آینه معمولی و قدیمی داره

آینه قدی نوری آینه‌ای با امکان نورپردازی عالی هست که این نورپردازی خودش رو با استفاده از چراغی در پشت آینه تامین می‌کنه. از چراغ LED که شکلش با چراغ‌های معمولی متفاوته و شکل نواری داره برای این آینه استفاده می‌شه. ضخامت این چراغ کم هست و همین موضوع باعث می‌شه تا بتونه خیلی راحت پشت آینه قرار بگیره. چراغی که برای این آینه استفاده میشه و نحوه قرارگیری اون، باعث ایجاد نوری مخفی و ملایم برای آینه میشه. این نور درسته که گفته میشه مخفی هست و ملایمه، اما در عین حال خیلی خوب و به حد کافی می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه. آینه نوری به آینه نور مخفی و آینه بک لایت هم معروف هست.

آینه قدی نوری
آینه نوری

آینه قدی نوری با انتشار نور خوب و دقیق خودش موجب می‌شه تا وقتی جلوی این آینه قرار بگیرین تا بخواین خودتون رو ببینین، کمک کنه تا تصویر واضح و روشنی رو از خودتون در آینه داشته باشین. این چراغ خیلی دقیق و درست برای آینه طراحی شده و به کار گرفته شده که در نهایت باعث شده تا آینه نوردار به آینه‌ای کاربردی و خاص تبدیل بشه.

آینه قدی نوری
آینه نوردار مدرن

آینه قدی نوری همچنین به دلیل ظاهری که داره و به هر کسی دید قدی و کاملی رو از خودش میده، می‌تونه یک آینه لازم برای هر فضایی باشه. چون هر جایی اغلب نیاز به همچین آینه‌ای داره که می‌تونه خیلی به شما کمک کنه. همچنین هر آینه‌ای چون انعکاس و بازتاب در اون رخ میده، باعث می‌شه تا وقتی در فضایی قرار بگیره اون رو بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون بده. آینه قدی نوری هم به خاطر قدی بودنش و هم این که دارای نورپردازی هست، در این موضوع تاثیر خیلی بیشتری رو داره.

آینه قدی نوری
آینه نیم‌دایره

موراد استفاده آینه قدی نوری چیه

آینه قدی نوری رو شما هر جایی که نیاز به آینه داشته باشه و بخواین، می‌تونین به کار ببرین. درواقع هیچ محدودیتی برای استفاده از این آینه وجود نداره. اما این آینه برای یکسری از فضاها می‌تونه خیلی لازم باشه. مثل آرایشگاه و سالن آرایشی که در این نوع از فضاها اصلا آینه ساده و معمولی انتخاب خوبی نیست. و به جای اونا این‌چنین آینه‌های مدرنی که عملکرد متفاوت و خیلی بهتری رو از خودشون نشون میدن، توصیه میشن. در آرایشگاه‌ها که امروزه خیلی تخصصی و حرفه‌ای مشغول به کار هستن، آینه نوری برای سالن زیبایی بهترین آینه ممکن محسوب می‌شه.

آینه قدی نوری
آینه نوری آرایشگاه

وقتی شما از این آینه برای سالن خودتون استفاده می‌کنین، به شما امکانات بیشتری رو می‌ده و باعث می‌شه که بتونین خدمات بهتر و حرفه‌ای‌تری رو هم به مشتری‌هاتون ارائه بدین. از این طریق که وقتی مشتری شما جلوی این آینه نوردار قرار بگیره و شما بخواین خدماتی رو ارائه بدین، نور آینه خیلی خوب و دقیق روی مشتری شماست و همین موضوع باعث میشه تا شما دقت و تمرکزتون بالاتر بره. در این حالت هم قطعا شما کاری که انجام میدین، خیلی بهتر و بی‌نقص‌تر هست.

شما در خونه‌تون هم قطعا نیاز به آینه‌ای مثل آینه قدی نوری دارین. چون برای خیلی از کارها مثل این که وقتی می‌خواین بیرون برین یا این که برای یک مهمونی یا مراسمی آماده میشین، حتما نیاز دارین که برای دیدن خودتون از یک آینه قدی استفاده کنین. و چی بهتر از آینه قدی نوری که با کارکرد عالی خودش می‌تونه به شما دید بازی از خودتون رو بده.

آینه قدی نوری
آینه قدی دو سر گرد

از موارد دیگه استفاده از آینه قدی نوری در مزون و لباس‌فروشی‌ها هست. قطعا برایا این که مشتری شما بتونه خودش رو کامل در آینه ببینه و از این طریق انتخاب راحت‌تری هم براش فراهم بشه، وجود آینه قدی برای مزون از واجبات محسوب می‌شه. برای این که شما بتونین به مشتری خودتون امکانات بهتری بدین، بهتره که از آینه‌ای مثل آینه نوری برای آینه مزون‌تون استفاده کنین که از هر جهتی بر آینه‌های معمولی ارجحیت داره.

آینه قدی نوری
آینه نوری برای مزون

مشتری شما بعد از این که لباس مورد نظر خودش رو انتخاب می‌کنه، دوست داره که اون رو پرو کنه و با یک آینه قدی شفاف و در نور خوب بتونه خودش رو ببینه. در این صورت هست که می‌تونه انتخاب خودش رو نهایی کنه. پس شما با استفاده از این آینه‌ها می‌تونین در جذب مشتری و فروش بیشتر هم نقش داشته باشین. به این دلیل که هر چقدر هم شما فضا رو روشن کنین، اون روشنایی نمی‌تونه به اندازه آینه مزونی نوری موثر و مفید باشه.

در باشگاه و سالن‌های ورزشی هم از آینه استفاده می‌شه. آینه‌ای که در این فضاها قرار می‌گیره، خیلی در فضای کلی سالن تاثیر داره. به همین دلیل هم پیشنهاد ما آینه قدی نوری هست باعث میشه تا فضای شما مدرن و خیلی شیک دیده بشه. البته نه فقط سالن ورزشی و باشگاه بلکه آینه در زیبایی فضای هر جایی تاثیر خیلی زیادی رو داره. پس در انتخاب آینه باید در کنار عملکرد و کارکرد اون به موارد دیگه هم توجه کرد. همین موضوع هم باعث شده تا در آینه‌های امروزی به طراحی و زیبایی ظاهری آینه‌ها هم خیلی توجه بشه.

آینه قدی نوری
آینه نروی برای سالن ورزشی

آینه قدی نوری دلخواه خودتون رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه قدی نوری و هر نوع دیگه‌ای از آینه‌هاست. تمام آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن از بالاترین کیفیت و استاندارد بهره‌مند هستن که می‌تونن خیلی راحت با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت داشته باشن. و این موضوع به این دلیل هست که ما برای تولید هر آینه، حساسیت بالایی داریم و تلاپ می‌کنیم تا بهترین آینه‌ها رو دقیقا طبق خواسته خودتون تولید کنیم. همچنین آینه‌های تولید این مجموعه از قیمت مناسبی هم برخوردارن، چون برای فروش اون‌ها هیچ واسطه‌ای نداریم و مستقیما با خودمون در ارتباط هستین و سفارش خودتون رو ثبت می‌کنین.

آینه آینه قدی نوری
آینه قدی نوری

در کنار همه این‌ها ما برای شما ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی هر آینه‌ای در نظر گرفتیم. تا اگر زمانی مشکلی برای آینه به وجود بیاد، اطمینان براتون ایجاد بشه که ما پشتیبانی کامل داریم و هر مشکلی که باشه کاملا رایگان و در زمان کمی رفع می‌کنیم. مثلا اگر لمس آینه دچار مشکل بشه یا این که لامپ اون بسوزه، ما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای مشکل رو حل می‌کنیم. البته به جز یکسری موارد مثل این که آینه شکسته بشه یا این که ضربه بخوره، نمی‌تونه شامل این ضمانت بشه.

شماره تماس برای ارتباط و ثبت سفارش آینه دلخواه شما 09357015855 هست.برای سفارش و دریافت مشاوره هم از طریق همین شماره می‌تونین تماس بگیرین تا همکاران ayneha بتونن شما رو با توجه به تجربه خوب و بالای خودشون به بهترین نحو راهنمایی کنن.  آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ