آینه بک‌لایت مربع

آینه قاب‌ دار آرایشی

آینه قاب‌دار آرایشی دارای تنوع زیادی هستن .از جمله آینه قاب‌ دار آرایشی نورپردازی شده.همه ی مدل‌های آینه ها رو می‌تونین با قاب و بدون قاب تولید کنیم که این انتخاب با شماست .آینه‌های بروز آرایشی یکی از آینه‌های تخصصی هستن.نیاز اصلی یک آرایش آینه و نوره. آینه های قاب دار آرایشی که در کارگاه آینه‌ها تولید می‌شن می‌تونن به صورت چراغ دار یا هالیوودی و بک لایت باشن.

آینه‌های چراغ دار مناسب‌ترین آینه ها برای گریم و آرایش هستن. برای اینکه یک آرایش دقیق داشته باشین باید دور تا دور آینه رو لامپ‌های ال ای دی نصب کنین.

دراین مدل نمی‌تونین فقط سمت راست و چپ آینه و یا بالا و پایین آینه رو لامپ نصب کنین .چون باید نور از هر طرف به روی صورت بتابه و در غیر این صورت روی صورت سایه ایجاد می‌شه و نمی‌شه یک آرایش دقیق و زیبا داشته باشین. قاب های آینه های آرایشی رو از جنس‌های مختلفی تولید می کنن.

قاب‌ های آینه های آرایشی میتونن فلزی، PVC،ویاچوبی باشن. این قاب ها رو در هر رنگی که شما بخواهین طراحی و تولید می‌کنیم. البته این رو هم بگیم پرفروش ترین رنگ های قاب ،سفید و مشکی و طوسی هستن.

برای خرید از کارگاه به صورت مستقیم با شماره 09357015855تماس بگیرین

آینه قاب دار آرایشی
آینه قاب دار آرایشی

آینه قاب دار آرایشی چه ویژگی‌‌های باید داشته باشه

  • آینه قاب دار آرایشی باید نورپردازی شده باشن: همانطور که گفته شد آینه های آرایشی یا آینه آرایشگاه یک آینه تخصصی هستن که لازمه یک آرایش بی نقص آینه‌های شفاف و دارای نورپردازیه.آینه‌های تولید شده در کارگاه آینه ها رو می‌شه به صورت نورپردازی شده تولید کرد. اگر نور سالن آرایشگاه شما کمه میتونین با کمک یک ریموت درجه نور آینه‌ها رو مانند رینگ لایت کم و زیاد کنین. نورانی شدن فضای شما با کمک این آینه‌های نوردار می‌تونن باعث بشن تا فضا بزرگ‌تر و تمیز تر دیده بشه. از بهترین و با کیفیت ترین لامپ های ال ای دی موجود تو بازار برای ساخت این آینه‌ها استفاده می‌شه.عمر این لامپ‌ها بسیار طولانیه و دارای گارانتی هستن.
آینه قاب‌ دار آرایشی
آینه قاب دار آرایشی

آینه قاب دار آرایشی مدل بک لایت

این آینه آرایشگاه دارای نورپردازی هستن که نورپردازی اون‌ها به صورت مخفیه.با روشن شدن لامپ آینه قاب دار آرایشی بک لایت هاله نور زیبا دور تا دور آینه ایجاد میشه و مانند یک قاب درخشان اطراف آینه می‌درخشه.آینه های بک لایت دارای نور زیاد نیستن و اگر شما سالن آرایشی دارین که نور طبیعی نداره می‌تونین این آینه‌های بک لایت رو سندبلاست کنین.

با سندبلاست کردن از نوری که در پشت آینه به صورت مخفی نصب شده بیشتر استفاده کنین.چون از قسمت‌های سندبلاست‌شده نور به سمت روبرو می‌تابه. طرح هایی که در دور تا دور آینه اجرا می‌شه بسیار متنوع می‌باشن.

این نقش‌ها با انتخاب شما طراحی و تولید می‌شن. نور آینه‌های سندبلاست شده با روش‌های مختلفی روشن و خاموش می‌شه. لامپ هایی که برای ساخت آینه بیشتر استفاده می‌شه مزایای زیادی دارن که در ادامه در مورد اونا بیشتر توضیح می‌دیم.

آینه قاب ‌دار آرایشی
آینه قاب دار آرایشی

مزایای لامپ‌های ال ای دی برای آینه قاب دار آرایشی

  • عمر طولانی: عمر لامپ های ال ای دی بسیار زیاده و نسبت به لامپ‌های رشته‌ای به صرفه می باشن.عمر لامپ های ال ای دی با روشن و خاموش کردن اون‌ها کم نمی‌شه و مهم‌ترین عامل تعداد ساعت‌هایی که روشن هستن مهمه.
  • مصرف انرژی لامپ های آینه قاب‌دار آرایشی پایینه: مصرف انرژی لامپ های ال ای دی بسیار کمه و با استفاده از این لامپ‌ها برای روشن کردن آینه ها و منازل می‌تونین هزینه برق رو بسیار پایین بیارین.
  • لامپ های ال ای دی آینه قاب‌دار آرایشی از خود گرما تولید نمی‌کنن: یکی از مزیت‌های دیگه لامپ های ال ای دی این هست که این لامپ‌ها از خود گرما تولید نمی‌کنن. اما در لامپ‌های رشته‌ای به این صورته که گرمای زیادی از خود به محیط می‌بخشن و بیشتر انرژی خودشون رو برای صرف تولید گرما استفاده می‌کنن.
آینه قاب ‌دار آرایشی
آینه قاب دار آرایشی
  • نور طبیعی داره: نوری که از لامپ های ال ای دی به محیط می‌تابه حالت نور طبیعی داره و برای بهتر شدن و طبیعی‌تر شدن این نورها به صورت یکی درمیون و همزمان از لامپ های ال ای دی مهتابی و آفتابی استفاده می‌شه.
آینه قاب دار آرایشی

آینه قاب دار آرایشی هوشمند چه قابلیت های دارن:

  • تنوع رنگی زیاد: نور های آینه های قاب دار آرایشی می‌تونن در رنگ های مختلف باشن و هر رنگی رو که شما سفارش بدین روی آینه نصب کنیم. با کمک یک ریموت و یا دکمه تاچ که روی آینه نصب میشه می‌تونیم رنگ مناسب و مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین و یا رنگ های اون رو پشت سر هم روشن کنین.
  • روشنایی آینه نوردار مدرن آرایشی قابل تنظیمه: همونطور که گفته شد می‌تونین با کمک ریموت و یا دکمه‌های لمسی روی آینه درجه نور لامپ های ال ای دی رو زیاد و کم کنین و نور مناسب و دلخواه رو تنظیم کنین.
آینه قاب ‌دار آرایشی
آینه قاب دار آرایشی
  • میشه این آینه ها رو به صورت چرخ‌دار تولید کرد: آینه‌های بک لایت رو که در سایز‌های بزرگ هستن و وزن زیادی نیز دارن و جابجایی اون‌ها به تنهایی مقدور نیست می‌شه به صورت چرخ دار طراحی و تولید کرد.
  • می‌شه روی آینه قاب‌دار آرایشی لوگو حک کرد: می‌تونین روی آینه های آرایشگاه قاب دار خودتون لوگو مخصوص رو هک کنیم و یا هر طرح و نوشته‌ای رو که بخواهین با دستگاه مخصوص روی آینه طراحی کرد. با داشتن آینه‌های که لوگوی مخصوص سالن خودتون روی اون حک شده می‌شه آینه های منحصر به فردی رو داشته باشین. با حک کردن لوگو روی آینه اسم برند شما در ذهن مشتری که در روبروی آینه می شینه می‌مونه.
آینه قاب ‌دار آرایشی
آینه قاب دار آرایشی

آینه قاب‌دار آرایشی مدل چراغدار

آینه های میکاپ چراغ دار و یا هالیوودی یکی از جدیدترین مدل‌های آینه‌های به روز دنیا هستن.آینه‌هایی که برای گریم کردن و آرایش استفاده می‌شن وقتی دارای نورپردازی هستن یک آینه حرفه ای بشمار میان. آینه هایی که دارای نورپردازین به شما کمک می‌کنن تا یک آرایش بی نقص رو انجام بدین.

تعداد لامپ های آینه های هالیوودی رو طبق استاندارد تعیین شده نصب می‌کنن. آینه های هالیوودی رو می‌شه به‌صورت چرخ دار ،دیواری ،رومیزی و یا آویز طراحی و تولید کرد.

آینه قاب دار آرایشی

آینه قاب‌دار آرایشی قدی

بهترین راه استفاده از آینه قاب دار آرایشی به صورت قدی هست. که شما می‌تونین این آینه قابدار رو همین طور روی زمین قرار بدین و به صورت ایستاده استفاده کنین. ولی بهترین حالت این هست که می‌تونین زیر قاب آینه، چرخ نصب کنین. به این صورت که شما می‌تونین به راحتی در خانه یا محل کار آینه رو جابجا کنین. اگر این آینه رو به صورت قدی استفاده کنین به خاطر وزن زیاد اون به راحتی نمی‌شه آینه‌رو را جابجا کرد.
برای قاب این آینه می‌شه از جنس های مختلفی مثل پی وی سی، چوبی و فلزی استفاده کنین.این تنوع قاب آینه باعث می‌شه که شما بتونین این آینه رو با هر دکوراسیون که دارین، ست کنین و مانند جزئی از فضای مورد استفاده شما باشه.

آینه قاب‌ دار آرایشی
آینه قاب‌ دار آرایشی

ادامه مطلب

آینه های قدی به دلیل سطح زیادی که دارن نور بسیاری رو بازتاب می‌کنن و باعث بزرگنمایی فضا و همچنین پور نورتر شدن میشن. شما می‌تونید با استفاده از آینه های قدی اتاق‌های کوچک یا محل کار خودتون رو برای مشتری‌هاتون فضای جذاب و زیبا ایجاد کنین. به خاطر سطح زیاد آینه های قدی شما به راحتی می‌تونین طرح های مختلف بر روی آینه ایجاد کنین و با بک لایت کردن آینه خود زیبایی فضا رو چند برابر کنین.

همچنین اگر کسب و کاری دارین می‌شه لوگو مخصوص خودتون رو بر کناره های آینه قدی که معمولاً بدون استفاده هست، طراحی کنیم. علاوه بر اون می شه یک قسمت از آینه رو، آینه زوم دار نصب کرد.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ