آینه تاچ دیواری

آینه تاچ دیواری

آینه تاچ دیواری ، مدلی از آینه‌های هوشمند هست که روی دیوار ثابت می‌شه. که حسگر حرارتی تاچ رو در خودش تعبیه داره.که فرمان‌هایی که به آینه داده می‌شه غالبا توسط این سنسور حرارتی اعمال میشه.این فرمان‌ها شامل روشن و خاموش شدن آینه ، تغییر درجه‌ی شدت نوری ، پخش موسیقی و تغییر رنگ نور آینه هست.

این آینه‌ها در سال‌های اخیر در مرکز توجه طراحان آینه قرار گرفته و محبوبیت زیادی هم بین اصناف مختلف آرایشگری و مزون‌ها پیدا کرده. و در دکوراسیون‌های مدرن بسیار استفاده از اون رایج شده . که در این میان آینه قدی به جهت وسعت سایزش زیباتر و چشم‌گیرتر و پرکاربردتر از انواع دیگه‌اس. که البته خود این مدل هم دارای تنوع بالایی‌اس و انواع زیبا و لوکس اون در سالن‌های آرایش و مزون خودنمایی می‌کنه.

این آینه‌ی شگرف و فوق‌العاده باعث شده تا هنگام آرایش یا پرو لباس با ضعف روشنایی محیط ، در کارمون خللی وارد نشه. و کوچکترین عیب و ایراد در کارمون رو از نظر دور نداشته باشیم.

سرتیتر عناوین این مبحث:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه تاچ دیواری
آینه تاچ دیواری

نگو که هنوز از آینه‌های قدیمی برای کارت استفاده می‌کنی

یک مثال ساده برای درک بهتر مفهوم برات می‌زنم. تصور کن دو سال پیش یه گوشی برای خودت خریده بودی . امسال اگه به مغازه گوشی فروشی بری متوجه می‌شی که اون گوشی نسبتا خوبی که دو سال پیش خریده بودی دیگه خیلی قدیمی شده و الان کلی گوشی با کارایی‌های جدید اومده که توام دوست داری یکی از اونا رو داشته باشی.

آینه هم دقیقا داستانی شبیه به همین قضیه داره.اون آینه‌ای که ده سال پیش استفاده می‌شد الان دیگه نباید برای کسب و کاری که می‌خوای در اون موفق باشی مورد استفاده قرار بگیره. چون دیگه آینه ساده جوابگوی نیازهای اکنون نیست. در زمان قدیم کجا عروس گریم و آرایش حرفه‌ای داشت ؟ کجا استنشن مو انجام می‌شد ؟ پس باید ابزار کارت رو هم حرفه‌ای کنی.

هیچ عروسی دوست نداره در سالن آرایش با ابزار قدیمی آرایش بشه. پس اگه هنوز آینه تاچ دیواری رو نداری باید نگران جذب مشتری باشی. در مزون هم همین امر صدق می‌کنه. افرادی که به مد و ظاهر لباس‌شون اهمیت می‌دن ، مطمئنا به ظاهر محلی که ازش خدمات می‌گیرن هم اهمیت میدن. و دوست ندارن از فضایی که ابزار کار بی‌کیفیت داره خرید کنن.

آینه تاچ دیواری
آینه تاچ دیواری در آرایشگاه

آینه تاچ دیواری چطور آینه‌ای هست

آینه تاچ دیواری ،چون در دیوار ثابت میشه در زیبایی دکوراسیون فضای مورد نظر تاثیر بسزایی داره. زیرا آینه خودش به تنهایی در دلبازی و روشنایی فضا تاثیر داره چه برسه به اینکه این آینه نوردار هم باشه. این آینه با داشتن قابلیت نورپردازی در آرایشگاه ، مزون و بوتیک و منازل باعث راحتی کار کاربران شده. زیرا هر فرد دوست داره در روشنایی و نور کافی به بررسی ظواهر خودش بپردازه. و هیچ ایرادی از چشمش پنهون نباشه.

ظاهر لوکسی که این آینه داره از جنبه‌ی تزئینی هم قابل توجه هست. و تغییر بزرگی در زیبایی دکوراسیون داره. که نور اون با چیدمان محل کار ست میشه و می‌توان از یک آینه چند رنگ متنوع رو تجربه کرد. این کار با استفاده از سنسور حرارتی یا ریموت آینه امکان‌پذیر هست.

آینه تاچ دیواری کجاها کاربرد داره

آینه تاچ دیواری آینه‌ای بسیار پرکاربرد در هر فضایی که فکرشو بکنین هست که از اون جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. آینه تاچ دیواری آرایشگاه
  2. آینه تاچ دیواری مزون
  3. آینه تاچ دیواری پذیرایی
  4. آینه تاچ دیواری سرویس بهداشتی
  5. آینه تاچ بوتیک
  6. آینه تاچ اتاق گریم

در آرایشگاه چه نوع آینه تاچ دیواری بهتر جواب میده

در آرایشگاه انواع مختلف از آینه تاچ دیواری قابل استفاده هست. از مدل‌های محبوب و پرطرفدار دو سبک آینه هالیوودی و آینه بک‌لایت هست. که در عین حال که نقاط مشترکی باهم دارن از نظر ساختار و کارایی تفاوت‌هایی نیز باهم دارن. آینه هالیوودی از اولین آینه‌هایی بود که برای گریم طراحی شد و رفته رفته جهت آرایش‌های تخصصی هم مورد توجه قرار گرفت.

این آینه به داشتن لامپ‌هایی در سطح خودش معروفه. که دورتا دور اونو احاطه کردن. این لامپ‌های کم مصرف عمر بالایی در سالن شما دارن و به راحتی کیفیت خودشون رو نمی‌بازن.شدت نوری آینه هالیوودی نسبت به نوع دیگر خودش یعنی آینه بک‌لایت ، بیشتره. چون آینه بک‌لایت دیگه لامپی در سطح خودش نداره. و نوری که داره از لامپ‌های ریسه‌ای مخفی شده در پشت آینه تامین میشه. که قدرت نوری آینه چراغ‌دار رو نداره.

پس باید دقت کنین و نیازتون رو شناسایی کنین . همونطور که می‌دونین آینه هالیوودی بخاطر داشتن نور عمود و قوی برای آرایشگاه کاربردی‌تر هست اما این بدان معنا نیس که نمی‌تونین از نوع دیگرش استفاده کنین.رنگ نوری که برای این آینه انتخاب میشه ، بستگی به خواست مشتری داره. هر رنگ هر سبک و هر مدلی که دوست دارین رو کمپانی آینه‌ها براتون بهتر از نمونه‌ی الگو آماده می‌کنن.

تایمر ، قابلیت پخش موسیقی ، دماسنج و .. بنا به خواست شما روی آینه تعبیه می‌شه. و باید بدونین که آینه تاچ ضدبخار هم در این کمپانی ساخته و تولید میشه. که جهت جلوگیری از بخارگرفتگی در سرویس‌های حمام و دسشویی یا قسمت روشویی آرایشگاه بسیار مناسب هستن. و مانع ایجاد بخار در سطح آینه می‌شن. و باعث تسریع در روند کاری آرایش و یا پیرایش می‌شن.

آینه تاچ دیواری
آینه تاچ نوردار هالیوودی
آینه تاچ دیواری
آینه تاچ بک‌لایت

آینه تاچ دیواری در مزون

اینه تاچ دیواری در حالت قدی برای مزون بکار میره. آینه مزون به دلیل کارایی که داره باید در سایزهای بزرگ طراحی بشه تا به صورت کلی و تمام قد فرد رو در خودش منعکس کنه تا شخص پرو لباسش رو به راحتی چک کنه. و با اطمینانی کامل اقدام به انتخاب لباسش کنه.

ظاهر آینه تاچ هم ممکنه در یکی از دو حالت هالیوودی یا بک‌لایت باشه. که انتخاب هر مدلی به سلیقه و نیاز فضاتون بستگی داره. می‌تونین سرتاسر دیواری رو آینه کنین یا چند دیوار رو به وجود آینه اخصاص بدین تا مشتری با وجود آینه‌های باکیفیت حس خوبی از خریدش بگیره. آینه‌هایی که در کمپانی آینه‌ها تولید میشه از بهترین مواد اولیه و عالی بدست اومدن. و بدین دلیل از وضوح تصویر بالایی برخوردارن.

علاوه بر اون این شرکت چون هیچ واسطه‌ای در امر ساخت و فروش نداره ، تمام آینه‌ها با قیمت مناسبی بدست مصرف‌کننده می‌رسه.

آینه تاچ دیواری
آینه دیواری تاچ مزون

آینه تاچ دیواری قاب‌دار باشه یا بدون قاب

انواع آینه تاچ دیواری در مدل‌های قاب‌دار و بدون قاب توسط کمپانی آینه‌ها ساخته میشه. قاب این آینه‌های زیبا می‌تونه از جنس فلز ، چوب ، استیل و .. باشه.

مدل‌های بدون قاب هم بسیار محبوب و مدرن هستن. که دور آینه تراش خورده و این آینه کاملا بی‌خطر شده.

آینه تاچ دیواری
آینه دیواری لمسی

آینه تاچ مرغوب رو از کجا تهیه کنم

آینه تاچ دیواری مرغوب رو در بهترین کیفیت می‌توان از کمپانی آینه‌ها تهیه کرد . این تولیدی به دلیل استفاده از مواد اولیه‌ی اصلی و مرغوب آینه‌هایی مطلوب با مدرن‌ترین طرح‌ها رو تولید و عرضه می‌کنه. که نظیر اونو در کمتر جایی مشاهده می‌کنی. و برای تضمین گفته‌هاش اومده گارانتی و ضمانت یکساله برای تمام آینه‌هایی که تولید می‌کنه گذاشته. که به وجود اومدن هر ایراد و مشکلی رو تا دوازده ماه بدون گرفتن اجرت تعمیر می‌کنه.

اگر در مسیر ارسال تا مقصد آینه آسیبی دید اونو تعویض می‌کنه و آینه‌ای سالم به شما تحویل میده. و اگر استرس اینو دارین که آینه‌ای که در تصویر آنلاین دیدین دقیقا مثل آینه‌ی ارسالی نباشه ، پس از تحویل گرفتن تا سه روز مهلت دارین تا اونو به شرکت عودت بدین و هزینه‌ی خودتون رو تمام و کمال تحویل بگیرین.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه تاچ دیواری
آینه قدی تاچ دیواری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ