آینه تاچ نوردار

آینه تاچ نوردار

آینه از لوازم اجتناب‌ناپذیر در منازل و مخصوصا آرایشگاه‌ها و مزون‌هاس. آینه تاچ نوردار مدل بروز و پیشرفته‌ی آینه های ساده‌اس ، که امروزه در راس آینه‌های پرطرفدار قرار گرفته. امروزه این مدل از آینه در تنوع مدل‌های مختلفی توسط کمپانی آینه‌ها ساخته و تولید میشه. که هر کدوم کارایی‌هایی متفاوت از دیگری دارن. مثل گوشی‌های هوشمند که هر کدوم عملکردش یا شکل ظاهری‌اش با دیگری فرق داره آینه نوری هم همین شرایط رو داره.

در گذشته تنها کاری که برای زیبایی انجام می‌شد یک میکاپ ساده بود. اما اکنون انواع گریم ، استنشن و کاشت ناخن و… در سالن‌های زیبایی صورت می‌گیره. الان دیگه این رشد انتظارات از آرایش رو نمی‌شه با ابزارهای قدیمی که کارایی چندانی نداشتن تامین کرد. آینه ساده پاسخگوی نیازهای دهه‌ها و سال‌های پیش بود و اکنون باید مطابق با تکنولوژی آینه‌های سبک نوین رو با خواست مشتری هماهنگ کرد.

آینه تاچ نوردار
آینه تاچ نوردار

از لحاظ ظاهر دکوراسیون هم مثل آرایش انتظارات بالایی وجود نداشت. یک میز آرایش و آینه رومیزی ساده دکوراسیون سالن‌های زیبایی که تشکیل می‌داد. اما اکنون انواع مدل‌های جذاب از آینه‌های تاچ و نوردار مزین آرایشگاه‌ و مزون‌ها شده. که اگه در سایزهای بزرگ بکار برده بشن فضایی مدرن رو در محل کار رقم می‌زنن.

ظاهر بروز آرایشگاه و مزون نشون‌دهنده‌ی حرفه‌ای بودن شماست. چون همه‌ی جوانب رو در نظر گرفتی تا خدماتی بی‌عیب رو به مشتری عرضه کنی. در واقع کسی که کار شما رو ندیده و شما در مرحله‌ی انتخاب اون هستین ، ظاهر دکوراسیون اولین قدم برای دادن حس خوب به اون فرد هست.

سرتیتر عناوین مورد بحث

Add a header to begin generating the table of contents

آینه تاچ نوردار
آینه تاچ نوردار

کاربردهای آینه تاچ نوردار در آرایشگاه

آینه در آرایشگاه از لوازمی هست که وجودش برابری می‌کنه با وجود خود آرایشگر. همونطور که آرایشگاه بدون آرایشگر نمی‌شه ، بدون آینه هم سالن زیبایی قابل تصور نیست. اگر دکوراسیون دلخواهی داشته باشین قبل از انجام کاری شما اون حس رضایت اولیه رو به مشتری انتقال دادین. و کار بی‌عیب شما با نور و روشنایی که این آینه براتون فراهم می‌کنه ، حس خشنودی مشتری رو کامل می‌کنه.

با داشتن آینه تاچ نوردار این امکان برای شما فراهم میشه که سالن شما اون سالن محبوب تو محدوده باشه. که هم ظاهر سالن و هم کارتون هیچ کدوم حرف نداره. کمپانی آینه‌ها می‌تونه شما رو در انتخاب آینه‌ای درست همراهی کنه. تا هر آنچه که مطابق با نیازتون هست رو پیدا کنین.

آینه تاچ یا آینه هوشمند علاوه بر محل‌های کاری در منازل هم محبوبیت بالایی داره. و می‌تونه در سرویس‌های بهداشتی و سالن‌های پذیرایی از مدل‌های مختلف اون بهره برد.

آینه تاچ نوردار
آینه تاچ نوردار

انواع آینه تاچ نوردار

  1. آینه تاچ بک‌لایت
  2. آینه تاچ هالیوودی
  3. آینه تاچ اتاق کودک
  4. آینه تاچ قدی
  5. آینه تاچ رومیزی
  6. آینه متحرک و چرخ‌دار تاچ
  7. آینه دیواری تاچ
  8. آینه رنگی تاچ
  9. آینه حکاکی شده و لوگودار
  10. آینه تاچ با اشکال هندسی مختلف
  11. آینه دوطرفه تاچ

آینه تاچ نوردار مدل بک‌لایت

آینه بک‌لایت، در بین آینه‌های تاچ میشه گف جزو مدرن‌ترین و زیباترین‌هاست. و نور ملایم آینه محبوبیت اونو چندین برابر کرده. اگر آینه تاچ نوردار بک‌لایت انتخاب شماست ، باید بگم در درست‌ترین جای ممکن ایستادین. چون با یک تیر چند نشان می‌زنین. اولین مورد کیفیت بالای این آینه‌اس. شفافیت و وضوح تصویر تایید کننده‌ی حرف منه.

براتون زیاد پیش اومده که گاهی به آینه نگاه کردین و دیدن خودتون حس زیاد خوبی نگرفتین. چون زیبایی شما رو با کیفیت پایینی منعکس کرده. و برعکس گاهی از تماشای خودتون در آینه لذت بردین. چون در شفافیت و حالتی روشن تصویر شما رو نمایش داده. در ابتدا احتمال داشت به دلیل این امر توجهی نداشتین . اما اکنون متوجه هستین که علتش کیفیت جنس و ساختار آینه‌اس.

کمپانی آینه‌ها از بهترین و اصیل‌ترین مواد اولیه برای ساخت آینه تاچ کمک گرفته.و این کیفیت رو با تضمین و گارانتی همراه کرده.

مورد بعدی داشتن نور قابل تنظیم برای این آینه‌اس. علاوه بر اینکه در رنگ‌های متنوعی می‌تونین اونو انتخاب کنین، قدرت و شدت نوری این آینه رو هم می‌تونین کم و زیاد کنین. حتی کافیه تنها با لمس قسمت تاچ از یک آینه چندین رنگ مختلف دریافت کنین. گاهی رنگش با دکورتون هماهنگ باشه و گاهی نور آفتابی یا مهتابی برای بهبود کیفیت کارتون استفاده کنین.

آینه بک‌لایت عمر بالایی هم داره . لامپ‌های ریسه‌ای که در پشت کار تعبیه شدن از مقاومت و کارکرد بالایی برخوردارن. و شما رو در نیمه‌ی راه تنها نمی‌ذارن.در این مدل انتخاب سبک لمسی یا لمسی و ریموت دار کاملا به سلیقه‌ی شما بستگی داره.

آینه تاچ نوردار
آینه تاچ نوردار

آینه تاچ نوردار مدل هالیوودی

اگر تاکیدت بر نوردهی آینه‌اس ، آینه هالیوودی رو انتخاب کن. این آینه به دلیل وجود لامپ‌هایی که دورتا دور سطح خودش داره ، نور مورد نیاز برای آرایش رو فراهم می‌کنه.

آینه تاچ نوردار هالیوودی در انواع قاب‌دار و بدون قاب محبوبیت داره. قاب اون می‌تونه فلزی ، چوبی ، استیل و … انتخاب بشه. و اما بدون قاب اونم خیلی مدرن و حوشگله. لامپ‌های این آینه ال ای دی بوده و کم مصرف هستن. موقع استفاده داغ نمی‌شن ، کیفیت بالایی دارن و سال‌های سال با مرغوبیت نوری اولیه کار می‌کنن.

رنگ نور آفتابی و مهتابی رنگ‌های مناسب برای آرایشگاه و مزون هستن. اما اگر دکوراتیو بودن آینه براتون بیشتر مدنظر هست از رنگ‌های دیگری نیز می‌تونین استفاده کنین. میشه که به دلخواه تعداد لامپ‌ها رو بیشتر یا کمتر انتخاب کرد. چون تولیدی آینه‌ها برای شما در انتخاب مدل‌ها و طرح‌های آینه محدودیتی قائل نشده. و هر چی که شما از آینه آرزو کنین رو براتون آماده می‌کنن.

آینه تاچ نوردار
آینه تاچ نوردار هایوودی

کاربرد آینه تاچ نوردار در منازل

آینه تاچ نوردار در منازل هم بسیار پرطرفدارن. از جمله در سرویس‌های بهداشتی ، آینه بک‌لایت ضدبخار ترجیح داده میشه. گاهی بخار حموم و آ ب گرم باعث بخارگرفتگی میشه. و این اصلا خوشایند نیس.و نمی‌ذاره که کار پیرایش و نظافت به راحتی انجام بشه. و هی مجبورین بخار آینه رو کنار بزنین. آینه ضدبخار کار رو راحت کرده.المنتی که در آینه وجود داره مانع بخار گرفتن اون میشه.

از آینه تاچ رنگی میشه در اتاق کودک استفاده کرد . رنگ‌های شاد با طرح‌ها و حکاکی کارتونی برای بچه‌ها خیلی می‌تونه مهیج باشه. و فضایی دلنشین در اتاق بچه‌ها ایجاد کرد.

از آینه قدی و آینه رومیزی تاچ در اتاق‌های خواب جهت آرایش استفاده میشه. که بدون روشن کردن نور اتاق روشنایی آینه براتون کفایت می‌کنه.

آینه تاچ نوردار
آینه تاچ نوردار منازل
آینه تاچ نوردار
آینه تاچ نوردار اتاق خواب

آینه تاچ دوطرفه و آینه چرخ‌دار

آینه تاچ نوردار دوطرفه مثل تخم‌مرغ دو زرده‌اس.😉 یه آینه می‌خری اما دوتا آینه تحویل می‌گیری . دو آینه‌ای که پشت به هم متصل شدن و باعث میشه که فضای کمتری ازت تو آرایشگاه اشغال بشه. از نظر هزینه نیز برات پایین میوفته.

حال این آینه می‌تونه به صورت چرخ‌دار هم باشه. آینه‌های قدی دوطرفه طبیعیه که وزن بالایی داشته باشن. و بودن چرخ در زیر آینه کار شما رو در جابجایی راحت می‌کنه. و به تنهایی می‌تونی جاشو تغییر بدی و به جایی که دوست داری حرکتش بدی.

آینه تاچ نوردار
آینه تاچ نوردار دوطرفه

از کجا آینه تاچ نوردار تهیه کنم

کمپانی آینه‌ها برترین‌های آینه رو از نظر مرغوبیت جنس و بروز بودن طرح‌های آینه پشتیبانی می‌کنه. آینه تاچ نوردار در انواع مدل‌های لوکس و لاکچری توسط این شرکت تولید و آماده میشه. و قشنگی کار اینجاست که خودش به طور مستقیم در امر تولید و فروش دخالت داره. و این باعث شده که قیمت این آینه‌ها در مقایسه با فروشگاه‌های دیگه خیلی مناسب‌تر باشه.

علاوه بر اون ضمانت و گارانتی یکساله برای آینه‌ها در نظر گفته شده. تا بدون نگرانی اقدام به ثبت سفارش کنین.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ