آینه تاچ دوطرفه

آینه تاچ دوطرفه

آینه تاچ دوطرفه از شاهکارهای صنعت آینه آرایشگاهه .که یک فناوری جالب و مفید جهت بهبود عملکرد آینه در مزون ، آرایشگاه ، بوتیک و … هست.می‌دونی که همه دنبال بهترین تکنولوژی‌ها برای استفاده در محل کارشون هستن تا هم کارشون رو سرعت بدن و هم کیفیت کاراشون رو بالا ببرن . آینه یکی ازین ابزار پرکاربرد و مهمه.تلفیق نور و وضوح تصویر در آینه تاچ دوطرفه باعث جذابیت دوچندان اون شده. که علاوه بر راحتی کار که برای کاربرانش فراهم می‌کنه ، مدل‌های لوکس این آینه فضای مدرن و بروز رو برای سالن آرایشی یا مزون رقم می‌زنه.

یه دوستی دارم که تو کار گریم و آرایش خیلی خبره‌اس.اما این اواخر کارش زیاد رونق نداشت تا اینکه تصمیم گرفت که فضای کارش رو هم مثل مهارتش بروز و حرفه‌ای کنه. وجود آینه تاچ دوطرفه در سالنش ، جذب مشتری رو به چند برابر ارتقا داد .می‌دونی که در بدو ورود مشتری چشمش به ظاهر سالن و ابزار کار توئه. اگه خودت هم باشی نگران میشی اگه فضای جایی که می‌خوای خدمات زیبایی بگیری دمده و قدیمی باشه.درسته ؟؟

خب طبیعیه با خودت می‌گی سالی که نکوست از بهارش پیداس. سالنی که یه آینه درست حسابی نداره چطور می‌خواد به من گریم و آرایشی بروز ارائه بده ؟!😐

پس حالا متوجه اهمیت موضوع شدیم بریم ببینیم که این آینه چه مزیت و آپشن‌هایی برامون داره ؟

فهرست مطالب :

Add a header to begin generating the table of contents

آینه تاچ دوطرفه
آینه تاچ دوطرفه

زود تند سریع آینه تاچ دوطرفه رو برام معرفی کن

آینه تاچ دوطرفه یه آینه هوشمنده !!! البته درست‌تر اینه که گفته بشه دو آینه هوشمنده که مثل گوشی‌های لمسی هس که قسمت تاچ اون سنسور حرارتی داره.

این دو آینه در اصل در هم ادغام شدن . و پشت به هم یک آینه دوطرفه و دو سمته رو تشکیل دادن.که هر دو طرف اون دارای نور و ارتعاش روشنایی به اطرافه.در آرایشگاه و مزون این آینه خیلی می‌تونه کاربردی باشه. اما خب دلیل این مدل طراحی و ساخت چیه ؟ آینه دوطرفه در اصل برای جبران کمبود فضا در سالن‌ها خیلی بدرد بخور و مفیده. جای یک آینه رو گرفته اما در واقع دو آینه داری . پول خرید یک آینه رو دادی اما در اصل دو آینه خریدی .لازم نیس مشتری انتظار بکشه تا نوبتش بشه. دو فرد همزمان در پشت و روی آینه مشغول میکاپ و گریم هستن.

پس ببین چقدر صرفه جویی در مکان یا فضا و صرفه جویی در هزینه‌ها و زمان می‌شه ؟ گذشته از اون خیلی هم شکیل و خوشگله.

این آینه اسپبیکر داره و برات موسیقی‌ای که تو دوست داری رو با وصل شدن به گوشیت پخش می‌کنه.این عالی نیس به نظرت ؟ یه آینه خریدی و این همه مزایا داره.

تازه من هنوز همه چیو راجع این آینه بهت نگفتم !!!! می‌دونستی که تو حتی می‌تونی شدت و قدرت نور آینه رو خودت تنظیم کنی ؟ واو این شگفت‌انگیزه . هر وقت که افت روشنایی در روزهای ابری ، ساعات غروب آفتاب و فضاهای کم نور داشتی دیگه غصه نداره ، به راحتی شدت نور آینه رو بالا می‌بری. چطوری ؟ با لمس قسمت تاچ آینه . همین و بس.

یا برعکس دوست داری که آینه‌ات نورش زیاد نباشه به راحتی تنظیمات آینه تاچ نوری رو اونطوری که دوست داری تغییرش میدی. فقط که اینا نیس !!! تو حتی می‌تونی رنگ نور آینه رو هم با ریموت آینه هی تغییر بدی و از تنوع رنگیش لذت ببری.

آینه تاچ دوطرفه
آینه تاچ دوطرفه

آینه تاچ دوطرفه بک‌لایت باشه یا هالیوودی؟

آینه تاچ دوطرفه رو می‌تونی در دو سبک هالیوودی و بک‌لایت توسط کمپانی آینه‌ها تولید میشه. خب به نظرتون این دو چه فرقی با هم دارن ؟ آینه هالیوودی یه مدل آینه‌اس که با لامپ‌هایی که در سطح خودش داره معروفه. این لامپ‌های ال ای دی اگر در تمام مدت و تایم کاری روشن بمونه باز هم هزینه‌ و مصرف بالایی ندارن . چون این نوع کم‌مصرف بوده و عمر بالایی هم دارن و به این راحتی کیفیت نوری خودش رو نمی‌بازه.

این آینه در اصل ابتدا برای گریم و میکاپ ساخته شد اما بعدتر در سالن‌های مزون ، بوتیک و منازل هم خیلی ازش استقبال شده.

نوع بعدی آینه بک‌لایت دوطرفه‌اس. این آینه هیچ لامپ و چراغی در ظاهر خودش نداره. اما نور زیبای این آینه به دلیل ریسه‌های نوری در پشت آینه‌اس.آینه نوری علاوه بر کاربرد آرایشی در منازل هم خیلی طرفدار داره . مخصوصا نوع ضدبخار اون در سرویس‌های بهداشتی حموم و دستشویی خیلی کاربردیه. می‌دونی که بخار حاصل شده در سطح آینه مانع میشه که خودتو واضح تو آینه ببینی. پس نوع ضدبخار آینه تاچ ساخته شد تا دیگه این مشکل رو در فضاهای مرطوب نداشته باشی.

آینه تاچ دوطرفه
آینه تاچ دوطرفه بک‌لایت
آینه تاچ دوطرفه
آینه تاچ دوطرفه هالیوودی

آینه تاچ دوطرفه پایه‌دار باشه یا چرخ‌دار

آینه تاچ دوطرفه در سایزهای کوچک و بزرگ قابل تولیده. خب اگه سایز این آینه تاچ نوری زیاد بزرگ نباشه ، ایرادی نداره اگه نوع پایه‌دار آینه رو انتخاب کنین. چون به دلیل وزن سبکش در جابجایی اون اختلالی ایجاد نمی‌شه. اما اگه آینه شما بزرگ و غول‌پیکر هست بهتره که نوع چرخ‌دار آینه رو سفارش بدین . که وزن زیاد اون مانعی در حمل آسون اون ایجاد نکنه.

چرخ آینه رو از حالت قفل و ترمز درمیاری و با فشار و انرژی یک دست راحت آینه رو به جایی که نیاز داری انتقال میدی. علاوه بر جابجایی می‌تونی به راحتی اینه رو تا 380 درجه سمت خودت بچرخونی و از این آینه در دسترس‌ترین حالت استفاده کنی.

عوامل تاثیرگذار در قیمت آینه تاچ دوطرفه چیا هستن


قیمت آینه تاچ دوطرفه ممکنه تحت تأثیر عوامل مختلف باشه. به عنوان مثال:

۱- ابعاد آینه: بزرگی و کوچکی آینه، می‌تونه بر روی قیمت اون تأثیر بذاره. آینه‌های بزرگ‌تر معمولاً گرون‌تر از آینه‌های کوچک‌تر هستن.

۲- کیفیت ساخت آینه: کیفیت ساخت و جنس استفاده شده در ساخت آینه نیز می‌تونه بر قیمت اون تأثیر بذاره. آینه‌هایی با جنس و کیفیت بالاتر معمولاً گرون‌تر هستن.

۳- ویژگی‌های فنی آینه: ویژگی‌های فنی مانند وضوح تصویر، سایز صفحه نمایش و خصوصیات لمسی هم می‌تونه تأثیرگذار بر روی قیمت آینه باشه.

۴- برند آینه: برند آینه نیز می‌تونه بر قیمت اون تأثیر بذاره. برندهای معروف و محبوب معمولاً گرون‌تر از برندهای غیرمعروف هستن.

۵- بازار: وضعیت بازار و رقابت در بازار نیز می‌تونه بر قیمت آینه تاثیر بذاره. در بازار رقابتی، شرکت‌های سازنده قیمت‌های رقابتی‌تر رو ارائه می‌دن تا با فروشگاه‌های همکار رقابت کنن.

6 _وجود واسطه و دست به دست شدن محصول نیز می‌تونه قیمت آینه رو دستخوش تغییر قرار بده.

آینه تاچ دوطرفه
آینه تاچ دوطرفه پایه‌دار

چرا آینه تاچ دوطرفه رو از کمپانی آینه‌ها تهیه کنیم

کمپانی آینه‌ها بهترین نوع از آینه تاچ دوطرفه رو در کیفیت صادراتی تولید می‌کنه. که این امکان رو برای مصرف‌کننده‌هاش فراهم کرده که بدون وجود هیچ واسطه به این آینه‌ها دسترسی داشته باشن.

گارانتی یکساله بی‌قید و شرط یکساله برای آینه در نظر گرفته که تا پایان مدت گارانتی هر مشکلی در محصول ایجاد بشه برات رایگان تعمیر می‌کنن.تازه تا دم در خونه یا محل کارت مسئولیت حمل سالم رو برعهده داره.

اگه آینه رو نصب کردی دیدی به دکوراسیونت نمیاد تا سه روز برا شرکت پس بفرست و پولتو تمام و کمال پس بگیر .

هر مدلی که تو هر جا دیدی و خوشت اومده فایلشو برا شرکت بفرست و بهتر از اون مدل رو با لوگو و اسم و آرم خودت تحویل بگیر .

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه تاچ دوطرفه
آینه تاچ دوطرفه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ