آینه بک‌لایت نوردار

آینه بک‌لایت نوردار

آینه در گذشته وسیله‌ای بوده که آدم‌ها برای دیدن خودشون از اون استفاده می‌کردن. اما به جز این استفاده عمومی که هنوز هم وجود داره، آینه کاربردهای تخصصی‌تری هم پیدا کرده. این اهمیت بالایی که آینه‌ها پیدا کردن، موجب شده تا آینه‌ها تنوع خیلی بیشتری هم داشته باشن. و این چیزی بوده که در گذشته وجود نداشت و فقط یک نوع آینه بوده که همون هم در هر جایی استفاده میشد. اما یکی از آینه‌های مدرن، آینه بک‌لایت نوردار هست که از مشخصات و ویژگی‌های خیلی خاصی برخوردار هست. این آینه‌ها با عملکرد منحصربه‌فرد خودشون تونستن تجربه خاصی رو برای افراد ایجاد کنن.

آینه بک‌لایت نوردار
آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت نوردار چه ویژگی‌های خاصی داره و چه تفاوتی با آینه‌های قدیمی داره

آینه بک‌لایت نوردار یک آینه خاص و منحصربه‌فرد هست که به شما امکانات خاصی رو میده. طراحی این آینه به صورتی بوده که بتونه عملکرد متفاوتی رو با آینه‌های معمولی داشته باشه. اولین تفاوت بزرگ این آینه با آینه‌های معمولی امکان داشتن نورپردازی عالی هست. نورپردازی آینه به وسیله چراغ LED تامین می‌شه که این چراغ پشت آینه قرار می‌گیره. یک چراغی که ضخامت اون کم هست و همینطور یک تکه هست، پشت آینه قرار می‌گیره. این چراغ نزدیک لبه‌ها تعبیه می‌شه که این نوع قرارگیری موجب میشه تا وقتی چراغ روشن بشه، نوری ملایم دور آینه ایجاد میشه.

چون چراغ پشت آینه قرار می‌گیره، نوری مخفی رو برای آینه فراهم می‌کنه. به همین دلیل هم هست که به این آینه‌ها آینه بک لایت و یا آینه نور مخفی گفته میشه. درسته که نور آینه بک‎لایت نوردار مخفی و ملایم هست، اما این نور به اندازه کافی می‌تونه بستری رو برای تشکیل تصویر واضح و روشن در آینه فراهم کنه. طراحی آینه به صورتی بوده که وقتی چراغ روشن بشه، نور دقیق و متمرکز مقابل آینه رو روشن می‌کنه. پس زمانی هم که شما جلوی آینه قرار بگیرین تا بخواین خودتون رو در اون تماشا کنین، این نور کمک می‌کنه تا تصویری که از شما در آینه تشکیل میشه کاملا روشن و واضح باشه.

کیفیت تصویر ایجاد شده در آینه بک‌لایت نوردار اصلا قابل قایسه با آینه‌های قدیمی و معمولی نیست. چون اونا نور لازم خودشون رو توسط چراغ‌های دیگه‌ای که برای روشن کردن محیط استفاده می‌شن، می‌گیرن. بنابراین اونا هیچ‌وقت نمی‌تونن به اندازه چراغ LED که برای آینه به کار گرفته می‌شه، مؤثر و مفید باشن. چون چراغ خیلی دقیق و با طراحی درستی به کار گرفته میشه که بتونه بیشترین بازدهی رو داشته باشه. همین انتشار نور آینه موجب شده تا این آینه تفاوت زیادی رو با آینه‌های دیگه داشته باشن. شما خودتون هم اگر از این آینه‌ها استفاده کنین، متوجه می‌شین که چقدر کارکرد بهتری رو دارن.

آینه بک‌لایت نوردار
آینه بک‌لایت نوردار

آینه بک‌لایت نوردار چه قابلیت‌های خاص دیگه‌ای رو می‌تونه داشته باشه

تفاوت بارز آینه بک‌لایت نوردار با آینه‌های دیگه همونطور که توضیح داده شد، داشتن نورپردازی عالی هست که موجب ارتقای عملکرد آینه شده. اما همه چیز تنها به داشتن همین نورپردازی ختم نمی‌شه. بلکه این انواع آینه‌ نوردار مدرن می‌تونه یکسری قابلیت‌های دیگه‌ای رو هم روی خودش به انتخاب شما داشته باشه. یعنی تمام آینه‌های بک‌لایت دارای انتشار نور خوبی هستن، اما یکسری قابلیت و امکانات دیگه‌ای هم برای آینه‌های جدید وجود دارن که این قابلیت‌ها به درخواست شما روی آینه اجرا می‌شن. شما هر کدوم از این موارد رو که دوست دارین و فکر می‌کنین که موردنیازتون هست، روی آینه‌تون نصب میشه.

. آینه بک‌لایت نوردار یک آینه خیلی مدرنی محسوب می‌شه که می‌تونه به اینترنت یا بلوتوث هم وصل بشه. با وصل شدن آینه شما می‌تونین از طریق اون موسیقی یا ویدئویی رو پخش کنین. این امکان خیلی جذاب و خاص رو فقط با وجود این‌چنین آینه‌های جدید امکان‌پذیر هست. شما می‌تونین با یک موسیقی، به فضای خودتون آرامش بیشتری رو ببخشین. این امکان به‌قدری جذاب هست که می‌تونه توجه هر کسی رو به خودش جلب کنه.

ممکنه که گاهی به دلایل مختلف نیاز به میزان نور متفاوتی وجود داشته باشه. به همین دلیل امکانی برای این آینه‌ها طراحی شده که بتونن تنظیم نور هم داشته باشن. تا اگر یک زمانی نیاز به نور متفاوتی داشتین، بتونین با استفاده از این آینه، نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین. همچنین آینه می‌تونه رنگ‌های مختلفی رو هم برای نورپردازی خودش داشته باشه. به این صورت که مثلا شما دو رنگ آبی و آفتابی رو برای نور آینه‌تون انتخاب می‌کنین و بعد هر زمان که خواستین، این تغییر رنگ رو خودتون اعمال می‌کنین.

آینه بک‌لایت نوردار
آینه بک‌لایت نوردار

آینه بک‌لایت نوردار می‌تونه خیلی هدفمندتر و هوشمندتر هم باشه. امکان ضد بخار داشتن قابلیت دیگه این آینه‌هاست که می‌تونه روی اونا نصب بشه. این قابلیت به وسیله یک سنسور پشت آینه تامین می‌شه که در زمانی که محیط در معرض بخارآب باشه، این سنسور کمی سطح آینه رو گرم می‌کنه و از این طریق مانع تشکیل بخار روی آینه می‌شه. با این امکان همیشه سطح آینه شما تمیز و شفاف هست و نیازی نیست که نگران تمیزکردن صفحه آینه و صرف زمان زیادی برای اون بشین.

. شما می‌تونین یک طرح یا نوشته‌ای که دوست دارین یا این که اسم خودتون و یا عزیزان‌تون رو درخواست بدین تا روی آینه شما اجرا بشه. این حکاکی به‌قدری آینه شما رو خاص و منحصربه‌فرد می‌کنه که هیچ جای دیگه‌ای نمی‌تونین اون رو ببینین.

کارکرد آینه بک‌لایت نوردار به چه صورت هست

برای این که آینه رو خاموش و روشن کنین و همین‌طور از قابلیت‌هایی که روی اون نصب شده استفاده کنین، سه راه می‌تونین داشته باشین.

. آینه بک‌لایت نوردار رو می‌تونین به صورت لمسی مورد استفاده قرار بدین. آینه نوری لمسی قسمت‌هایی روی صفحه اون مشخص شده که می‌تونین با لمس اون قسمت‌ها از آینه استفاده کنین و از امکانات اون لذت ببرین.

. کارکرد دومی که آینه بک‌لایت نوردار می‌تونه داشته باشه، با استفاده از ریموت هست. شما در این حالت یک کنترلی دارین که از راه دور هم می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین.

. اما حالت سوم برای آینه‌های جدید حسگری هست. در آینه حسگری دیگه نیاز به هیچ چیزی ندارین و فقط کافیه که دست‌تون رو مقابل آینه تکون بدی و خود آینه خاموش و روشن می‌شه.

نحوه کارکرد آینه هم به انتخاب خودتون انجام میشه. یعنی هر حالتی که خودتون دوست دارین که آینه‌تون به اون صورت کار کنه، برای شما اجرا میشه.

آینه بک‌لایت نوردار
آینه بک‌لایت نوری

آینه بک‌لایت نوردار رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

انواع آینه بک‌لایت نوردار و هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین رو می‌تونین با بهترین کیفیت و قیمت از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین. تمام سفارش‌های شما در کمترین زمان در این کارگاه تولید میشه. هر سفارشی که بدین دقیقا طبق خواسته خودتون ساخته می‌شه. اگر آینه سفارشی‌تون مورد دلخواه‌تون واقع نشد، امکان مرجوع کردن آینه هم هست که می‌تونین خیلی راحت آینه رو مرجوع کنین.

اما غیر از این موارد یکسری خدمات خاص دیگه‌ای هم هست که با خرید از این مجموعه می‌تونین از اونا بهره‌مند بشین. این خدمات داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی هر آینه وجود داره. با این ضمانت خیال شما کاملا راحت هست که اگر زمانی اتفاقی برای آینه بخواد به وجود بیاد، جای هیچ نگرانی نیست و شما فقط به ما اطلاع می‌دین تا در زمان کمی از سمت مجموعه رسیدگی صورت بگیره و مشکل به وجود اومده حل بشه. هر چیزی شامل این ضمانت هست به جز یکسری موارد خاص مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه که شامل این ضمانت نیست.

شماره تماس کارگاه هم 09357015855 هست. برای ارتباط و ثبت سفارش و همینطور کسب مشاوره می‌تونین با این شماره تماس بگیرین تا همکاران ما بتونن شما رو به بهترین نحو راهنمایی کنن. آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

آینه بک‌لایت نوردار
آینه آرایشگاه نورمخفی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ