آینه بک‌لایت لمسی

آینه بک‌لایت لمسی

آینه‌ها در طی چند سال اخیر به‌قدری پیشرفت کردن که باعث شدن تا تنوع زیادی رو داشته باشن. آینه‌های جدید قابلیت‌های خاص‌تری بهشون اضافه شده تا بتونن عملکردی متفاوت رو از آینه‌های قدیمی و معمولی ارائه بدن. آینه بک‌لایت لمسی یکی از این آینه‌های جدید محسوب می‌شه که خیلی هم مورد توجه قرار گرفته. این آینه مشخصات و ویژگی‌هایی رو داره که موجب شده تا بتونه خیلی خاص و منحصربه‌فرد باشه. درواقع با این آینه شما می‌تونین تجربه متفاوتی رو از آینه داشته باشین و با استفاده از این آینه خودتون متوجه تغییرات مثبت این آینه می‌شین.

آینه بک‌لایت لمسی
آینه بک‌لایت لمسی

آینه بک‌لایت لمسی چه ویژگی‌های کلی رو داراست

آینه بک‌لایت لمسی یک آینه مدرن هست که در قسمت پشت اون از چراغی به نام LED استفاده می‌شه. چراغ مورد استفاده برای آینه بک‌لایت، یک چراغی با ضخامت کم و نواری شکل هست که می‌تونه به‌راحتی پشت آینه قرار بگیره. چراغ پشت آینه که قرار می‌گیره، وقتی روشن بشه نوری ملایم و طبیعی رو دور آینه ایجاد می‌کنه. نور ایجاد شده خیلی یکدست هست و هیچ سایه‌ای رو هم نداره. نور به خوبی می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه که این کار به دید بهتر خیلی کمک می‌کنه. آینه بکلایت رو با نام آینه نور مخفی و آینه نوری هم می‌شناسن.

آینه بک‌لایت لمسی
آینه لمسی نوری

منظور از دید بهتر این هست که وقتی شما جلوی این آینه بک لایت برای دیدن خودتون قرار بگیرین نور آینه کمک می‌کنه تا تصویری که از شما در آینه تشکیل میشه، خیلی واضح و روشن باشه. آینه اصلی‌تریی و عمومی‌ترین استفاده‌ای که داره همین هست که افراد از اون برای دیدن چهره و ظاهر خودشون استفاده می‌کنن. همه هم دوست داره که بتونه خودش رو کاملا روشن در آینه ببینه. همین موضوع هم موجب شد تا اینچنین آینه‌هایی مثل آینه چراغ‌دار لمسی طراحی بشن که بتونن این خواسته رو برآورده کنن.

آینه بک‌لایت لمسی
آینه نوری دو سر گرد

فضایی که آینه در اون قرار می‌گیره هر چقدر هم توسط چراغ و لوستر روشن بشه، نمی‌تونه مثل آینه بک‌لایت لمسی مفید و موثر باشه. و این به‌خاطر طراحی آینه بک‌لایت هوشمند و همینطور نحوه قرارگیری درست و به‌جای چراغ LED هست. این آینه تونسته با مشخصات و قابلیت‌هایی که داره، در زمان کمی جای آینه‌های قدیمی رو بگیره. نحوه کارکرد آینه و استفاده از قابلیت‌های اون هم به‌صورت لمسی هست. یعنی شما برای این که بتونین آینه رو خاموش و روشن کنین و از قابلیت‌های اون بهره‌مند بشین، با لمس کردن صفحه آینه می‌تونین این امکان رو داشته باشین. درواقع روی آینه یک قسمت‌هایی مشخص شده که شما فقط کافیه تا اون قسمت‌ها رو لمس کنین.

آینه بک‌لایت لمسی
آینه نوردار

قابلیت‌های اضافه‌تر آینه بک‌لایت لمسی چه مواردی هست

آینه بک‌لایت لمسی اصلی‌ترین مشخصه‌ای که داره، همین هست که دارای نورپردازی عالی و طراحی شده هست و همینطور لمسی بودن اون هم هوشمندی خاصی رو به آینه اضافه کرده. اما به جز این موارد آینه بک‌لایت می‌تونه یکسری قابلیت‌های دیگه‌ای رو هم داشته باشه. اما این قابلیت‌ها روی آینه نصب نیستن. بلکه برای داشتن هر کدوم شما باید خودتون انتخاب کنین و درخواست بدین تا روی آینه شما اجرا بشه.

آینه بک‌لایت لمسی
آینه لمسی

. آینه بک‌لایت لمسی امکان وصل شدن به اینترنت و بلوتوث رو داره. وقتی آینه وصل بشه شما می‌تونین با آینه‌تون موسیقی یا ویدئو پخش کنین. این قابلیت به‌قدری جذاب و خاص هست که می‌تونه مورد توجه هر کسی باشه.

امکان دیگه این آینه می‌تونه ضد بخار بودن اون باشه. یک سنوسری پشت آینه قرار می‌گیره که وقتی آینه در معرض بخار آب قرار بگیره، این سنسور سطح آینه رو خیلی کم گرم می‌کنه. و از این طریق مانع از تشکیل بخار آب روی سطح آینه می‌شه. برای آینه‌هایی که در محیط‌های مرطوب مثل سرویس بهداشتی قرار می‌گیرن، آینه ضد بخار بهترین انتخاب محسوب می‌شه. چون در این صورت آینه شما همیشه تمیز و شفاف باقی می‌مونه.

آینه بک‌لایت لمسی
آینه ضد بخار

. روی صفحه آینه یک آینه کوچیکی که قابلیت بزرگنمایی داشته باشه، می‌تونه قرار بگیره. شما با این آینه کوچیک می‌تونین خودتون رو از نمای نزدیکی بینین. مثلا زمانی که از این آینه برای میکاپ و آرایش استفاده کنین، آینه ذره‌بینی خیلی می‌تونه کمک‌کننده باشه.

. روی صفحه آینه امکان نمایش دما، ساعت و تاریخ وجود داره. هر کدوم از اینا و یا همه موارد می‌‌تونن روی صفحه آینه نمایش داده بشن. تا شما با نگاه کردن به صفححه آینه و فقط با این آینه بتونین از این موارد هم اطلاع داشته باشن.

. آینه بک‌لایت لمسی که دارای نورپردازی فوق‌العاده هست، می‌تونه یکسری تنظیم هم برای همین نورپردازی خودش داشته باشه. مثل این که اگر زمانی نیاز به نوری متفاوت از نظر میزان داشتین، بتونین با این آینه میزان نور رو کمتر یا بیشتر کنین. علاوه بر این مورد امکان تغییر رنگ نورپردازی آینه هم وجود داره.

آینه بک‌لایت لمسی
آینه نوری مدرن

تاثیر آینه بک‌لایت لمسی روی دکوراسیون و فضای داخلی چیه

آینه بک‌لایت لمسی یک آینه معمولی نیست. آینه نوری ضمن این که با کاربرد درست و به‌جای چراغ LED تبدیل به یک آینه خاص شده، تونسته با ظاهر زیبای خودش زیبایی بیشتری رو هم به فضای شما اضافه کنه. آینه یک وسیله خیلی مهم در چیدمان داخلی محسوب میشه. این اهمیت بالا انتخاب آینه رو کمی سخت کرده. اما با وجود آینه نوری لمسی که یکی از زیباترین آینه‌ها محسوب می‌شه، مطمئن باشین که بهترین انتخاب رو خواهید داشت.

آینه بک‌لایت لمسی
آینه رومیزی نوری

آینه نوری تنوع خیلی زیادی رو داره و این آینه می‌تونه به هر شکل و حالتی که شما دوست دارین ساخته بشه. جدیدترین طرح‌های آینه نوری با ورود خودشون به دنیای آینه‌ها باعث شدن تا دیگه توجهی به آینه‌های قدیمی و معمولی نشه. با استفاده از این آینه‌ها شما می‌تونین تغییرات محسوسی رو در دکوراسیون خودتون ایجاد کنین. آینه به دلیل این که فضای اطراف خودش رو انعکاس میده، باعث میشه تا فضای خودش رو بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون بده. آینه بک‌لایت لمسی یک آینه مدرنی به حساب میاد که می‌تونه برای هر فضایی با هر چیدمان و کارکردی که داره، ایده‌آل‌ترین گزینه باشه.

آینه بک‌‌لایت لمسی
آینه نوری آرایشگاهی

آینه بک‌لایت لمسی رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

آینه بک‌لایت لمسی و انواع دیگه آینه‌ها رو در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت و قیمت برای شما تولید می‌کنیم. امکان خصوصی‌سازی برای آینه‌ها هم وجود داره که به شما تضمین می‌دیم که آینه سفارشی شما دقیقا طبق خواسته خودتون تولید میشه. آینه‌ها تماما در کارگاه خودمون از ابتدا تولید میشن و در نهایت هم توسط خودمون به فروش می‌رسن. به همین دلیل هست که آینه‌ها کیفیت بالایی رو دارن و همچنین از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن.

آینه بک‌لایت لمسی
آینه بک‌لایت لمسی

به جز کیفیت بالا و قیمت مناسب، هر آینه‌ای که در این کارگاه تولید میشه همراه با ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست. این ضمانت رو شما فقط در این مجموعه می‌تونین داشته باشین که به شما اطمینان میده که اگر اتفاقی هم برای آینه بیفته، ما بدون این که هزینه‌ای رو از شما دریافت کنیم پشتیبانی کامل داریم. البته یکسری موارد مثل این که آینه دچار شکستگی بشه یا ضربه بخوره، نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین. از هر جایی در کشور که باشین، امکان سفارش برای شما وجود داره. حتی اگر هنوز نمی‌دونین که چه آینه‌ای برای فضا و کارکرد شما مناسب هست، می‌تونین با ما تماس بگیرین تا همکاران با تجربه بالای خودشون در این زمینه بتونن شما رو به بهترین نحو راهنمایی کنن. آدرس کارگاه تولید آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ