آینه بک‌لایت آفتابی

آینه بک‌لایت آفتابی

از جدیدترین آینه‌ها میشه به آینه بک‌لایت آفتابی اشاره کرد. آینه بک‌لایت آینه مدرنی هست که کارکرد و عملکرد خیلی خاصی رو از خودش نشون می‌ده. به‌طوری که این آینه رو نمی‌شه با آینه‌های قدیمی و معمولی مقایسه کرد، چون از هر جهتی بر اونا ارجحیت دارن. آینه بک لایت تنوع خیلی زیادی رو هم داره که باعث شده تا بیشتر مورد توجه قرار بگیره و بتونه برای هر فضایی انتخاب مناسبی باشه. آینه بک‌لایت آفتابی یکی از انواع مختلف این آینه‌هاست که در این متن هم به اون پرداخته میشه و در مورد مشخصات و ویزگی‌های این آینه‌ها صحبت می‌کنیم تا بتونین آشنایی کاملی با اونا داشته باشین.

آینه بک‌لایت آفتابی

آینه بک‌لایت آفتابی آینه جدیدی هست که قابلیت نورپردازی در اون وجود داره. نورپردازی آینه هم به وسیله تعبیه چراغی به نام LED در آینه فراهم می‌شه. چراغی که برای این آینه به کار می‌ره، چراغی نواری شکل هست و ضخامت کمی رو هم داره. قرارگیری چراغ هم در پشت آینه انجام می‌شه که این نوع قرارگیری چراغ باعث می‌شه تا نور ایجاد شده برای انواع آینه نوری مدرن حالت مخفی داشته باشه. چون چراغ پشت آینه قرار می‌گیره و وقتی هم که روشن بشه، این نور دور آینه ایجاد می‌شه. نور فراهم شده برای آینه کاملا یک‌دست هست و هیچ سایه‌ای هم نداره و می‌تونه به‌خوبی اطراف خودش رو روشن کنه.

آینه بک‌لایت آفتابی می‌تونه برای خیلی از فضاها استفاده بشه. وقتی شما جلوی این آینه قرار بگیرین تا بخواین از اون برای دیدن خودتون استفاده کنین، نور آینه کمک به دیدن بهتر شما در آینه می‌کنه. اصلا طراحی و کارکرد چراغ LED به این دلیل هست که بتونه نور مناسب رو برای دیدن بهتر فراهم کنه. چون هر چقدر هم فضایی که آینه در اون قرار می‌گیره، روشن باشه نمی‌تونه به اندازه نور این آینه مفید واقع بشه. نور آینه کاملا متمرکز برای ایجاد تصویر واضح در آینه طراحی شده که همین موضوع هم باعث مورد توجه قرار گرفتن این آینه شده. همچنین این آینه به نام‌های آینه نوری و نوردار هم مشهور هست.

آینه بک‌لایت آفتابی چه قابلیت‌های دیگه‌ای رو می‌تونه روی خودش داشته باشه

اصلی‌ترین مشخصه‌ای که آینه بک‌لایت آفتابی داره، همین داشتن نورپردازی هست که خیلی به عملکرد بهتر آینه کمک می‌کنه. اما به جز این مورد انواع بروز آینه نوردار می‌تونن یکسری قابلیت‌های خیلی خاص‌تری رو هم روی خودشون داشته باشن. این قابلیت‌ها اما به‌صورت قابلیت‌های اضافی‌تر و به انتخاب خود شما روی آینه نصب می‌شه. یعنی به این صورت که شما هر قابلیتی که فکر می‌کنین دوست دارین روی آینه‌تون داشته باشین یا این که مورد نیازتون هست رو انتخاب می‌کنین تا روی آینه نصب بشه. حالا این قابلیت‌ها:

. نوری که از آینه بک‌لایت آفتابی منتشر میشه امکان تنظیم داره. تنظیم نور به این حالت هست که اگر بخواین بتونین میزان نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین. چون به‌صورت طبیعی در طول روز میزان نور در حال تغییر هست و ممکنه شما هم در یک زمان خاص نیاز به میزان نور متفاوتی داشته باشین. در این صورت با استفاده از این آینه می‌تونین نور موردنیاز خودتون رو تامین کنین.

انواع آینه نوردار می‌تونن قابلیت تغییر رنگ نور خودشون رو مثل افتابی و مهتابی هم داشته باشن. مثلا شما خودتون از قبل دو رنگ آبی و آفتابی رو که برای نورپردازی دوست دارین رو انتخاب می‌کنین تا روی آینه اجرا بشه و بعد هر زمان که خودتون خواستین، می‌تونین این تغییر رنگ برای نورپردازی رو خیلی راحت اعمال کنین.

آینه بک‌لایت آفتابی قابلیت خیلی جذاب برای اون امکان وصل شدنش به اینترنت یا بلوتوث هست. که با وصل شدن آینه شما می‌تونین از طریق اون موسیقی یا ویدئویی رو پخش کنین. این قابلیت خاص رو فقط با آینه‌های مدرن اینچنینی می‌تونین داشته باشین. تا زمانی که مشغول به کاری هستین، بتونین همزمان به موسیقی یا پادکستی هم گوش بدین و اینطوری از زمان‌تون نهایت بهره‌مندی و استفاده رو ببرین.

. روی صفحه آینه قدی می‌تونه یک حکاکی هم به دلخواه شما انجام بشه. حکاکی هر طرح یا نوشته‌ای می‌تونه انتخاب بشه تا روی آینه اجرا بشه. حکاکی آینه شما رو خیلی زیباتر و خاص‌تر جلوه میده و باعث میشه تا دیگه همچین آینه‌ای رو نتونین ببینین. مثلا می‌تونین اسم خودتون یا عزیزان‌تون رو با فونت خاص انتخاب کنین یا این که اگر برای محیط کار مثل آرایشگاه استفاده می‌شه، می‌تونین اسم اون و لوگوش رو بخواین که روی آینه اجرا بشه.

آینه بک‌لایت آفتابی رو چطوری می‌تونین مورد استفاده قرار بدین

آینه بک‌لایت آفتابی رو برای این که بتونین خاموش و روشن کنین و از قابلیت‌های نصب شده روی اونا استفاده کنین، به سه شکل می‌تونین از اونا استفاده کنین. یعنی برای نحوه کارکرد آینه می‌تونین یکی از این سه راه رو انتخاب کنین.

. لمسی اولین حالت برای نحوه کارکرد این آینه‌هاست. آینه نوری لمسی یک قسمت‌هایی روی اون مشخص شده که با لمس اون قسمت‌ها می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین.

. نحوه کارکرد بعدی که آینه بک‌لایت آفتابی می‌تونه داشته باشه، با استفاده از ریموت هست. شما با داشتن یک کنترل، از راه دور هم می‌تونین از آینه و قابلیت‌هایی که روی اون نصب شده استفاده کنین.

. اما اخرین حالتی که برای آینه بک‌لایت آفتابی می‌شه متصور شد، شبیه به تلویزیون‌های هوشمند هست. حسگر حرگتی هس.

آینه بک‌لایت آفتابی چه تاثیری در دکوراسیون داخلی داره

آینه بک‌لایت آفتابی غیر از این که عملکرد خیلی خاصی رو به عنوان یک آینه داره، از زیبایی فوق‌العاده‌ای هم برخورداره.مثلا اگه شکل نیم دایره انتخاب کنیم، شکل نیم‌دایره با وجود این که خیلی شکل هندسی پیچیده‌ای نیست، اما می‌تونه خیلی خاص و منحصربه‌فرد باشه. وقتی این آینه در فضایی قرار بگیره، اون فضا رو تحت تاثیر ظاهر زیبای خودش قرار میده. آینه نوری با قرار گرفتن در فضایی می‌تونه به نقطه کانونی در اون تبدیل بشه.

کاربرد آینه بک‌لایت آفتابی در آرایشگاه

آینه در آرایشگاه از اهمیت خیلی بالاتری نسبت به خیلی از جاهای دیگه داره. درواقع هیچ آرایشگاهی بدون وجود آینه نمی‌تونه فعالیت داشته باشه. با توجه به اهمیتی که آینه در آرایشگاه و سالن زیبایی داره، آینه نوردار دکوراتیو خیلی انتخاب مناسبی هست. چون این آینه به شما کمک می‌کنه که بتونین کار بهتری رو برای مشتری خودتون انجام بدین. به این صورت که نور دقیقا روی مشتری شما میفته و دید خیلی بازی براتون ایجاد میشه.

وقتی هم که دید خوبی داشته باشین، می‌تونین با دقت و تمرکز بالایی که براتون ایجاد میشه کار بی‌نقصی رو ارائه بدین. همچنین این آینه نوردار دکوراتیو فضای آرایشگاه شما رو خیلی مدرن و حرفه‌ای نشون میده. فضایی که شما برای خودتون و مشتری‌ها ایجاد می‌کنین، یک نوع ویترین برای نشون دادن سطح کار شماست. چون مشتری‌ها برای انتخاب سالن زیبایی به دکوراسیون شما هم توجه می‌کنن. موضوع دکوراسیون در آرایشگاه که یک فضایی هست که خودش خدمات زیبایی ارائه میده، خیلی اهمیت ویژه‌تری رو داره. اگر سالن‌های حرفه‌ای و امروزی هم بررسی کنین، متوجه میشین که اون‌ها هم دیگه آینه‌های قدیمی رو اصلا مورد استفاده قرار نمیدن. ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها ضمانت یک‌ساله برای تمام محصولات داره. که این ضمانت شامل شکستگی هنگام ارسال، کم سو شدن چراغ‌ها و … . که به‌صورت رایگان تعمیر یا تعویض می‌شن. برخورد یه شی سنگین به آینه توسط مشتری که باعث شکسته شدن آینه شه شامل ضمانت نمی‌شه.

شما می‌تونین هر آینه که در سایت‌های خارجی یا داخلی دیدین و پسندیدین رو سفارش بدین.

آدرس کارگاه : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ