آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاه

آینه‌ باکس آرایشگاه از آینه‌های ساده خیلی کاربردی‌ترن چون علاوه بر اینکه تمام قابلیت‌های آینه خوب رو می‌تونن داشته باشند مثلاً می‌تونی هالیوودیشون کنی به صورت بک لایت سفارششون بدی اما جدای از همه این‌ها می‌تونه به روش‌های مختلف باکس داشته باشه که با خیال راحت همه وسیله‌هاتو بتونی اونجا بزاری. یکی از بهترین انتخاب‌ها واسه آرایشگاه همینا است چون که وقتی که یه جای مشخص و مرتبی برای وسیله‌هات داشته باشی هی پخش و پلا نمی‌شن و ظاهر آرایشگاهت را نامرتب نشون نمیدن.

آینه باکس آرایشگاه

آینه‌ها می‌تونن دارای باکس باشن و یا حتی بدون باکس می‌شه آینه‌های مختلفی تولید کرد. علاوه بر اون آینه باکس آرایشگاه رو می‌شه به‌صورت قدی و رومیزی و دیواری تولید کرد. کیفیت و جدید بودن کار اولین حرف رو در تولیدی آینه‌ها می‌زنه. برای ساخت آینه‌ها از مجرب‌ترین افراد در این کار کمک می‌گیریم.

آینه‌های تولیدشده در کارگاه آینه‌ها گارانتی بی قید و شرط یکساله دارن. چون تمامی متریال های استفاده‌شده برای تولید یک آینه از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات بازار هست. باکس آینه‌ها رو که همون قاب آینه هست رو می‌شه از جنس pvc یا چوبی و فلزی و حتی از جنس خود آینه نصب کرد. آینه رو نسبت به دکوراسیون محل و مکانی که می‌خواهین رو می‌تونین اونجا قرار بدین حتی می‌تونین قاب و یا باکس اونو انتخاب کنین. باکس آینه‌ها بسیار تأثیر زیادی در دکوراسیون داخلی داره و انتخاب درست اون مهمه.

آینه باکس آرایشگاه

انواع آینه باکس دار

  • آینه باکس‌دار بیسیک و ساده
  • آینه باکس‌دار با در کشویی
  • آینه با باکس ‌های کناری
  • آینه و باکس جدا
آینه باکس آرایشگاه

آینه با باکس بیسیک

آینه باکس هم می‌تونه به این صورت طراحی بشه که اول یک کمد طور برای اون بخشی که می‌خواید در نظر گرفته بشه و آینه‌ها روی در اون قراربگیرند این همون روش قدیمی که همیشه استفاده می‌شده ، خوبیش دسترسی راحت‌تر به همه طبقه‌هاست و اینکه خب جادارتره .

 اما اینو بهتبگم که یه بدی داره و اونم اینه که هر موقع بخوای یه وسیله‌ای رو از داخل باکس در بیاری باید آینه رو باز کنی و دیگه در مقابل مشتریت آینه قرارنداره. یه نکته دیگه هم اینه که تمام وسیله‌هایی که داخل اون باکس قرار دارند  رو مشتریت می‌تونه ببینه و اگه نامرتب باشند تو ذوق مشتریت می‌خوره و به چشم میاد. این مدل خیلی به درد آرایشگاه نمی‌خوره و پیشنهاد نمیشه.

آینه باکس‌دار با در کشویی

اگه در کمدش رو بخوایم به صورت باز و بسته همیشگی در نظر بگیریم یه مقدار مدل قدیمیه بهتره که در رو به صورت کشویی در نظر بگیریم که ظاهرا لوکس‌تری رو آرایشگاه ما بده. اگه هر مدل دیگه‌ای رو داخل پینترست دیدی یا توی ذهن خودت داری و احساس می‌کنی که تو آرایشگاه تومی‌تونه ظاهر جذابی رو ایجاد کنه کافیه که اون مدل رو برای متخصص‌های ما ارسال کنی و عینش رو با بهترین کیفیت و بهترین قیمت دم درآرایشگاه تحویل بگیری.

این مدل هم مثل مدل قبل پیشنهاد نمیشه برای آرایشگاه چون آینه رو باید برای برداشتن وسایل تکون بدی و این اتفاق جلوی چشم مشتری میفته! مدل‌های بعدی برای آرایشگاه گزینه‌های بهتری هستن

 آینه با باکس کناری

آینه باکس آرایشگاه

مدل دیگه‌ای که امروزه بیشتر استفاده می‌شه به این صورته که باکس‌ها در کنار آینه قرار می‌گیرند یعنی در واقع ورودی و خروجی از سمت راستو چپ آینه است. یه مقدار کمجاتر از مدل قبلیه اما خوبی که داره اینه که واسه دسترسی به وسایلی که داخل باکس گذاشتی نیاز نیستش که بخوای آینه رو درش رو باز کنی و از جلوی مشتریت آینه رو تکون بدی. 

خیلی راحت می‌تونی از همون کنار هر وسیله‌ای که می‌خوای بذاری یابرداری. این مدل واسه وسیله‌های خیلی بزرگ مناسب نیستش چون خیلی تو چشم میان و یه مقداری ظاهر آرایشگاه رو نامرتب می‌کنند. اما اگهمحصولاتی که استفاده می‌کنی محصولات برندی هستند و ظاهر خوبی دارند اتفاقاً این گزینه مناسبته چون دقیقاً به مشتریت نشون بدی که داری از محصولات با کیفیت استفاده می‌کنی و قطعاً به چشمش میاد و باعث میشه که تمایل داشته باشه دوباره کارشو پیش خودت انجام بده. اللته در قورت تمایل این مدل هم میتونه به صورت در دار تولید بشه وای بدون در اون مدل محبوب‌تریه

آینه با باکس جدا

آینه می‌تونه به دیوار نصب بشه و باکس زیر اون قرار بگیره که یکی از ترندترین مدل‌های آینه آرایشگاهیه اگه تو هم مثل من مدام توی پینترست می‌چرخی و مدل‌های مختلف آینه رو می‌بینی این سبک رو بیشتر از بقیه دیدی چون جزو مدل‌هاییه که توی همه جهان خیلی پرفروشه. عموما به صورت کشویی این مدلا در نظر گرفته میشن بیشتر مدل‌های کوچک‌ترش پرطرفداره تا مدل‌های بزرگتر.

اگه از رنگ خاصی داخل سالن آرایش باید استفاده کرده باشی می‌تونی این مدل از باکس‌ها رو توی همون رنگ سفارش بدی تا با دکوراسیونت بیشتر ست بشن. اگه جزو کسایی هستی که مینیمال پسندی یا با سبک‌های مدرن بیشتر حس خوب دریافت می‌کنی این گزینه در کنار یه آینه بک لایت می‌تونه دقیقاً همون چیزی بشه که آرایشگاهت بهش نیاز داره. راستی یادم رفت اینو بگم یکی از بهترین مزیت‌هایی که این مدل نسبت به بقیه مدل‌ها داره اینه که جدای از اینکه می‌تونی از داخلش استفاده کنی می‌تونی از روش هم برای گذاشتن وسایلت استفاده کنی و اینجوریه جای همیشگی و راحت تو دسترس برای وسیله‌هایی که مدام قراره استفاده‌شون کنی داری.

انواع آینه نوری باکس‌دار

  • آینه بک‌لایت
  • آینه هالیوودی
  • آینه با نور نواری

آینه باکس آرایشگاه بک لایت

آینه‌های باکس دار آرایشگاه رو می‌تونیم به صورت بک لایت تولید کنیم. یکی از پرفروش‌ترین و زیباترین آینه‌های تولیدشده در کارگاه آینه‌ها مدل بک لایت هست چون دارای نوری زیبا و مناسب آرایش و آرایشگاه است. البته انتخاب رنگ نور آینه شما به خودتون بستگی داره و می‌تونین اونو در رنگ‌های آفتابی و مهتابی و بنفش و آبی و …. سفارش بدین.

آینه باکس آرایشگاه

برای ساخت آینه بک لایت ابتدا طرح موردنظر و حاشیه‌ای که می‌خواهین رو دور آینه با دستگاه مخصوص طراحی میکنیم و طرحو به سیستم می‌دیم و بعد از طراحی دستگاه سند بلاست قسمت‌های مشخص‌شده و طرح رو به‌صورت مات در میاره.این کار با تراشیدن قسمتی از آینه که از جنس جیوه هست انجام می‌شه .بعد از تراشیدن جیوه ی آینه، یک شیشه ماتی رو دارین که نور از اون قسمتی که تراش‌خورده عبور می‌کنه.

آینه باکس آرایشگاه

شما می‌تونین علاوه بر طراحی حاشیه آینه‌ها لوگوی مخصوص آرایشگاه خودتون رو روی آینه حکاکی کنین .کافیست این مسئله رو با کارشناسان ما در میون بذارین. اگر لوگوی خودتون رو روی آینه‌تون هک کنین این یه کار تخصصیه و هم اینکه در ذهن مشتری باقی می‌مونین زیرا مشتری موقع خدمات گرفتن رو به روی آینه‌ها میشینه و این چند ساعت رو به آینه نگاه می‌کنه .وقتی لوگوی شما روی آینه حک‌شده باشه و از پشت آینه نور از قسمتی که لوگو تراش‌خورده بتابه و زیبایی منحصربه‌فردی رو ایجاد کنه حتماً باعث می‌شه در ذهن مشتری‌تون بمونین.

آینه باکس آرایشگاه

این مسئله خودش یک‌راه جذب مشتریه، مشتری شما وقتی می‌بینه که شما به‌ظاهر سالن خود اهمیت دادین یعنی به خود مشتری ارزش قائل شدین و این حس خوب متقابله.

آینه باکس آرایشگاه هالیوودی

آینه باکس آرایشگاه
آینه باکس آرایشگاه

یکی از پرفروش‌ترین و زیباترین آینه های آرایشگاه تولیدشده در کارگاه آینه‌ها، آینه چراغ دار یا هالیوودی هست. برای کار میکاپ بهترین انتخاب و مناسب‌ترین اون این مدل چراغ دار هست. این آینه دارای نور زیادی هست که می‌شه با کمک ریموت درجه نور رو کم‌وزیاد کرد. تمامی اونایی که به‌صورت تخصصی این حرفه رو انجام میدن حتماً و بلاشک از این آینه‌های چراغ‌دار دارن. آینه‌های چراغ‌دار تولیدی آینه‌ها جزء باکیفیت‌ترین و خاص‌ترین آینه‌هاست.

برای زیباتر شدن و داشتن نوری بهتر می‌شه لامپ‌های این آینه رو یکی در میون به‌صورت آفتابی و مهتابی نصب کرد. با داشتن یک آینه ریموتی چراغ‌دار حتی شما می‌تونین فقط نورهای مهتابی و آفتابی اونو روشن کنین. برای باکس آینه‌های چراغ‌دار می‌شه لامپ‌های اونو روی باکس نصب کنین. لامپ‌ها رو به‌صورت توکار و روکار نصب می‌کنیم این بسته به انتخاب شما داره. میشه باکس آینه‌چراغ دار رو از جنس خود آینه هم انتخاب کرد.

آینه باکس آرایشگاه

تاثیر شکل آینه باکس آرایشگاه

یه نکته‌ای رو می‌خوام بهت بگم که هیچکس قرار نیست بهت بگه بعضی وقتا وارد یه محیطی میشه و ازش حس خوبی دریافت می‌کنی دلت می‌خواد بیشتر اونجا بری. یکی از چیزهایی که خیلی روی این حس تاثیرگذاره وسایلی که اونجا استفاده شدن و شکل‌های هندسی که داخل اون دکور وجود داره. حالا این نکته رو در کنار این بزار که آینه خودش به خودی خود شیء پاک که هم نور رو هم انرژی محیط را چندین برابر می‌کنه.

به خاطر همینه که باید روی انتخاب کردن شکل هندسی آینه‌مون دقت بیشتری رو به خرج بدیم. آینه باکس آرایشگاه رو روی مدل‌های مختلفی میشه پیاده کرد هم خود آینه ساده رو که باکس زیرش قرار بگیره هم آینه‌هایی که خودشون روی باکس قرار دارند. بعد از این می‌خوایم با همدیگه شکل‌های مختلفی رو که میشه برای این مدل از آینه استفاده کرد بررسی کنیم تا ببینیم کدومش برات مناسب‌تره و بهترین انتخاب رو داشته باشیم.

شکل‌های مختلف آینه باکس آرایشگاه

  • آینه باکس دایره‌ای
  • آینه باکس مربع یا مستطیل
  • آینه باکس بیضی
  • آینه باکس گنبدی
  • آینه باکس دفرمه

آینه دایره‌ای شکل

اصلاً قصد ندارم بهت بگم که ترند‌ترین آینه آرایشگاهی توی سال جدید آینه‌های دایره‌ای شکل توی ابعاد بزرگن چون اون وقت از بقیه رقباست خیلی یهو جلو می‌افتی! این مدل آینه وقتی به عنوان آینه باکس آرایشگاه استفاده بشه جدای از اینکه ظاهرش فوق العاده جذابه حسابی کاربردی هم میشه. دایره نماد اتحاد اگر بخواهیم شکل هندسیش رو در نظر بگیریم ، وقتی مثلاً آینه آرایشگاهیمون از شکل دایره استفاده کنیم انرژی اتحادی که با آرایشگاهمون القا می‌کنه باعث میشه مشتریامون راحت‌تر بهمون اعتماد کنن در نتیجه درصد رضایت مشتریامونم یه عالمه افزایش پیدا می‌کنه.

آینه دایره‌ای رو می‌تونی هم به صورت بک لایت سفارش بدی هم به صورت هالیوودی اما اینو بهت بگم که آینه‌های بک لایت ثبت دکوراسیون مدرن بیشتر جورن تا کلاسیک اگه سبک دکوراسیون آرایشگاهت بیشتر تو ماهی‌های سبکی کلاسیک باشه آینه هالیوودی براش مناسب‌تره و ظاهر دکوراسیونت رو حسابی فوق‌العاده می‌کنه

انواع آینه باکس آرایشگاه هوشمند

  • آینه هوشمند تاچ یا لمسی
  • آینه هوشمند حسگردار

آینه باکس آرایشگاه تاچ

یکی از روش‌های روشن کردن نور آینه‌ها به‌صورت تاچ یا لمسی هست. یک سنسور حساس به لمس رو در پشت آینه با چسب‌های مخصوص می‌چسبونن. قسمتی از آینه رو با دستگاه سندبلاست خراش می‌دن تا وقتی با انگشت روی قسمت مشخص‌شده رو لمس می‌کنین حرارت گرمای دست شما باعث بشه تا این سنسور کار کنه و نور آینه‌ها خاموش و روشن بشه و حتی در درجه اون‌ها کم‌وزیاد بشه. این روش دقیقاً شبیه تلفن‌های لمسی و تاچ هست.

آینه باکس آرایشگاه
آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاهی حسگر

آینه‌های دارای قاب و باکس رو می‌شه برای روشن و خاموش شدن نور ‌LEDهای اون از روش فوق‌العاده جذاب حسگر استفاده کرد.تنها با حرکت دست خودتون جلوی سنسور حساس به حرکت کافی هست دست خودتون رو تکون بدین تا نور این آینه روشن و خاموش بشه.

آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاهی دیواری

آینه‌های دیواری باکس دار هم معایب و هم محاسنی دارن.یکی از مزیت‌های آینه دیواری باکس دار این هسن که ایمنی و مقاومت و عمر طولانی نسبت به آینه‌های متحرک‌ هستن.زیرا از خطر افتادن کمی به دور هستن.معایبش هم این هست که برای نصب این آینه‌های دیواری باکس دار باید با دریل و پیچ دیوار سوراخ بشه و جابجایی این آینه‌ها ممکنه کمی سخت باشه.

آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاهی دوطرفه

مدل دوطرفه آینه بسیار خاص هست که بسیار مدلی جدید و مدرنیه.اکثراً این مدل رو به‌صورت دایره‌ای تولید می‌کنن و در بین دو آینه ‌یک LED نواری قرار میدن و حتی آینه‌ها رو نیز سند بلاست می‌کنن که یک آینه جلوه‌‌ی خاص داشته باشن.

آینه‌های دوطرفه کارایی زیادی داره.اگر اونا رو به‌صورت قدی سفارش دادین می‌تونین مدل دارای طبقات رو نیز سفارش بدین.و به‌راحتی هنگام کار کردن می‌تونین وسایل موردنیاز کارتون رو دم دست و روی طبقات آینه دوطرفه بذارین.

آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاه متحرک

برای آینه‌های که دارای باکس‌های هستن و حتی آینه‌های که به‌صورت قدی و دو طرفه تولید می‌شن حتماً باید چرخ های تعبیه بشه. چون این آینه‌ها وزن زیادی دارن و کسی به‌تنهایی قادر نیست که اون رو به‌ آسونی و بدون دشواری جابجا کنه.

آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاه ضد بخار

آینه‌های ضد بخار یکی از فوق‌العاده پرطرفدارترین آینه های تولید شده هستن.برای محل هایی مثل حمام و سرویس بهداشتی که به خاطر بخاری که وجود داره دید ما به آینه تار می‌شه و می‌شه گفت اصلاً هیچ چیزی در آینه مشخص نیست .پشت آینه رو صفحه ای گرم‌کن میذارن تا هنگام روشن شدن صفحه گرم بشه و دیگه هیچ رطوبتی و بخاری رور آینه باقی نمی‌مونه.

آینه باکس آرایشگاه

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ