آینه آرایشگاه مدل چراغدار

آینه آرایشگاه مدل چراغدار

قبل اینکه باهم آینه آرایشگاه مدل چراغدار رو بررسی کنیم به ماجرا برعکس نگاه کن اگه به عنوان یه مشتری وارد یه آرایشگاه بشی و با یه محیط قدیمی با آینه‌هایی که سال‌هاش عوض نشده و نامرتب و نامناسبه مواجه بشی؟ حسی که از محیط دریافت می‌کنی باید باور کنی که با یه آرایشگر حرفه‌ای طرف نیستی. چون آرایشگری که به محیط کار خودش اهمیت نمیده ، به آینه‌ای که رفلکس کارش رو به مشتری نشون میده اهمیت نمیده ، به کارش همین قدری اهمیت نمیده که بخواد توی اون کار حرفه‌ای شده باشه!


‎برای همینه که وقتی تو یه آرایشگر حرفه‌ای هستی دنبال آینه مناسب و حرفه‌ای برای آرایشگاهت می‌گردی اصلاً برای همین الان توی این سایتی تا با همدیگه بررسی کنیم ببینیم بین گزینه‌هایی که وجود داره کدوم یکی از آینه‌ها می‌تونه گزینه‌ی مناسب‌تری برامون باشه؟ یکی از مدل‌ها و دسته‌هایی از آینه‌ها که خیلی آرایشگر و حرفه‌ای نشون میدن آینه‌ آرایشگاه مدل چراغدار هستند که باهم بررسیشون می‌کنیم

آینه آرایشگاه مدل چراغدار
آین آرایشگری گرد

یه محصول اقتصادی هست یا نیست؟

در گذشت زمان انواع اقسام آینه‌های مختلف و جذاب برای راحتی کار گریمورها و آرایشگران به بازار ارائه شدن که بسیار زیبا و جذاب نیز هستن. و هر مشتری که وارد سالن آرایشگاهی می‌شه رو مجذوب خودش می‌کنه. این کارگاه پس از کلی تلاش و تحقیق توانسته بهترین‌ها رو در تولیدات آینه در کشور داشته باشه که با بهترین متریال روز دنیا و قیمت مناسب مشابه تولیدات خارجی رو به بازار عرضه کنه.

داشتن یک لامپ مزایای زیادی داره، از جمله اینکه چگونه می‌تونن به شما در صرفه جویی در هزینه قبض‌های برق در صورت استفاده از لامپ‌های LED که استفاده می‌کنن کمک کنن. آنها همچنین در هر اتاقی، بدون توجه به اندازه و شکل آن، عالی به نظر می‌رسن! برخی حتی دارای پورت‌های USB هستن تا بتونیم گوشی خودمون رو بدون نیاز به پریز در شارژ نگه داریم! آرایشگر‌های مطرح اروپایی هرگز از آینه‌های ساده استفاده نمی‌کنند و کلاس کار و حرفه‌ی خود را پایین نمی‌آورند. دلیل این امر بالا بودن کیفیت کار آن‌ها می‌باشد تا با استفاده از آینه‌های هالیوودی بتوانند به بی‌نقص ترین شکل ممکن کار خود را انجام دهند.

آینه آرایشگاه مدل چراغدار
آینه آرایشگاه مدل چراغ دار

انواع آینه‌های چراغدار

  • آینه بک لایت
  • آینه لامپی

آینه آرایشگاه مدل چراغدار بک لایت

یکی از مدل‌های آینه‌ چراغدار آینه‌های بک‌لایت هستن. که در آرایشگاه‌ها جدای از کاربری اصلی خود توانایی مدرن کردن سالن رو خواهند داشت و با نصب این آینه‌ها آرایشگاه خود رو مخصوصا در نگاه اول جذاب و منحصر‌به‌فرد نشان خواهید داد. این آینه‌ها به نسبت آینه‌های لامپی از نور بسیار ملایم‌تری برخوردار هستند. طراحی جذاب این آینه‌ها به گونه‌ای است که چراغ‌ها در پشت این آینه‌ها تعبیه می‌شوند. و همان‌طور که در عکس مشخص است نور در پشت آینه می‌افته و یک نور طبیعی و ملایمی رو به بیرون انتقال میده. آینه‌های بک لایت جذابیت بسیار زیادی رو به سالن آرایشی مردانه و زنانه شما خواهد بخشید.

آینه آرایشگاه مدل چراغدار
آینه آرایشگاه مدل چراغدار بک لایت

آینه‌های بک لایت دارای قابلیت‌های بسیار زیاد و کاملی می‌باشن. در واقع می‌توان این آینه‌ها رو به صورت‌های مختلف خریداری کرد. به طور مثال می‌توان آینه بک‌لایت لمسی خرید که تنها با لمس انگشتان بر روی آینه مورد نظر به راحتی بتوان نور آینه رو خاموش یا روشن کرد. و یا اگر تمایل دارید بتونید نور را سرتاسر سالن کنترل کنید می‌توانید از آینه‌های بک‌لایت ریموت‌دار استفاده کنید و با یک ریموت به راحتی نور رو روشن خاموش کنید یا رنگش رو تغییر بدید.

آینه آرایشگاه مدل چراغدار
آینه آرایشگاه مدل چراغدار بک لایت

آینه آرایشگاه مدل چراغدار هالیوودی یا لامپی

مدل اصلی و اولیه لامپ‌های چراغدار یا همان آینه های هالیوودی که امروزه مورد استفاده ی بسیاری از گریمورها و آرایشگران حرفه‌ای قرار می‌گیره یکی از بهترین مدل های آینه برای این حرفه شناخته شده‌ست. در این آینه با فاصله‌های معینی لامپ‌هایی در نظر گرفته می‌شه. این آینه به دلیل داشتن نور کافی مناسب برای انواع آرایش‌ها و پیرایش‌های حرفه‌ای می‌باشد تا در انجام کار تسلط کافی باشه. آرایشگرهای کاربلد خیلی خوب میدونن که وقتی یه آرایش یا پیرایش توی نور کم یا نامناسب انجام بشه فقط توی همون نور جلوه داره و وقتی مشتری پاش رو از آرایشگاه بیرون بذاره نقص‌های کار مشخص میشه اما کاری که توی نور درست انجام بشه همه‌جا می‌درخشه.

آینه آرایشگاه مدل چراغدار
آینه آرایشگاه مدل چراغدار هالیوودی یا لامپی

انواع آینه لامپی

  • آینه آرایشگاه لامپی فریم دار
  • آینه آرایشگاه لامپی بدون فریم
  • آینه آرایشگاه لامپی قدی
  • آینه آرایشگاه لامپی رومیزی
آینه آرایشگاه مدل چراغدار
آینه آرایشگاه مدل چراغدار

آینه آرایشگاه چراغدار قدی

به طور کلی آینه‌های چراغدار قدی بیشتر در مزون‌ها یا فروشگاه‌های مختلف پرطرفدار می‌باشن. اما اگر به این سبک از آینه قدی‌ها علاقه دارین در سالن‌های زیبایی نیز بسیار زیبا و منحصربه‌فرد خواهد شد و جلوه‌ای دیگه‌ای رو به محل کار شما میده. حتی می‌تونین این نوع آینه‌های قدی رو دوطرفه انتخاب کرده و در وسط سالن خود بذارین تا از دو طرف آینه استفاده‌ی بهینه انجام بشه. البته این کار رو اگر سالن آرایشی بزرگی دارین انجام بدین.

آینه آرایشگاه مدل چراغدار
آینه آرایشگاه چراغ دار قدی

آینه آرایشگاه لامپی فریم‌دار یا قاب‌دار

می‌توان این نوع از اینه‌ها رو باقاب یا فریم‌های مشخص و زیبایی که با محیط کاری شما نیز ست باشد انجام داد. قاب‌ها و فریم‌ها از نوع‌های مختلف و گوناگونی تشکیل شدن به طور مثال جنس این قاب‌ها می تونن چوبی فلزی یا یو پی وی سی باشن. و یا حتی از رنگ‌های متنوعی مانند طلایی ، سفید مشکی یا طوسی استفاده کرد. جنس و رنگ‌بندی این مدل آینه‌هارا باید مطابق با دکور آرایشگاه خود تعیین کنید تا تطابق کامل داشت باشند و ظاهر مدرن آرایشگاه از بین نرود.

آینه آرایشگاه مدل چراغدار
آینه آرایشگاه لامپی فریم دار یا قاب دار

آینه آرایشگاه لامپی یا چراغ دار رومیزی

اگر می‌خواهید برای آرایشگاه خود آینه لامپی یا چراغدار تهیه کنین به طوری که بسیار براتون مفید باشه پیشنهاد ما به شما خرید آینه چراغ‌دار رومیزی‌ست. زیرا از تمام نظرها بسیار مناسبه و به نسبت قدی به علت این که نصف اس مقرون به صرفه‌تر نیز محاسبه میشه و بر روی یک میز یا یک پایه قرار می‌گیره. برای استفاده در اتاق آرایش درخانه نیز این آینه ها بسیار پر کاربرد می باشن و بسیار استفاده میشن. اگه از آن دسته افرادی هسید که تمایل دارید آینه بدون حرکت و تمیز باقی بماند آینه چراغ‌دار رومیزی ساده مناسب شماست اما اگر عادت دارید مدام زاویه ی

آینه آرایشگاه مدل چراغدار
آینه آرایشگاه لامپی یا چراغ دار رومیزی

شکل‌های مختلف آینه آرایشگاه لامپ‌دار

آینه‌های چراغدار بر اساس شکل انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها حس خاصی را به مخاطب ما و البته محیط آرایشگاه ما القا می‌کنند. آینه‌های زیر مرسوم‌ترین شکل‌های آینه برای استفاده در آرایشگاه‌ها هستند البته اشکال دیگری نیز وجود دارند ولی از آنها در این کاربری کمتر استفاده می‌شود. هر کدام از این شکل‌ها می‌تواند برای یک کاربری خاص مناسب‌تر باشد که در ادامه به بررسی تک تک آنها می‌پردازیم
‎هر کدام از آینه‌ها در شکل‌های زیر می‌توانند هم به صورت قدی هم به صورت رومیزی و هم به صورت دیواری مورد استفاده بگیرند اما ابعاد آنها باید با توجه به کاربری‌شان انتخاب شود

انواع آینه بر اساس شکل

آینه آرایشگاه مدل چراغدار
آینه دفرمه
  • دایره‌ای
  • مربع
  • مستطیل
  • بیضی

آینه مستطیل آرایشگاه مدل چراغدار

آینه آرایشگاه مدل چراغدار
آینه هالیوودی مستطیلی

آینه‌های مستطیل شکل حس ثبات و آرامش را به مخاطب ما القا می‌کند و باعث احساس راحتی بیشتر مشتری‌ها می‌شوند. این حس راحتی جدای از اینکه احساس رضایت را افزایش می‌دهد باعث می‌شود که مشتری‌ها دوباره تمایل داشته باشند تا به آرایشگاه ما برگردند. از آینه‌های مستطیل شکل هم به صورت قدی می‌توان استفاده کرد و هم به صورت طولی که ابعاد بزرگی از آن در یک یا دو دیوار از آرایشگاه استفاده شود و هم باعث حس بزرگی و دلبازی آرایشگاه می‌شود و هم ظاهر جذاب و امروزی دارد

آینه‌های بیضی چراغ‌دار

آینه آرایشگاه مدل چراغدار
آینه بیضی بک‌لایت

آینه‌های بیضی شکل نیز مانند آینه‌های دایره‌ای شکل حس اعتماد را به مخاطب ما القا می‌کنند برای همین استفاده کردن از آنها در آرایشگاه باعث می‌شود که درصد رضایت مشتری در نهایت افزایش پیدا کند. آینه‌ها که به خودی خود با رفلکس نور می‌توانند محیط را هم دل بازتر هم بزرگتر نشان بدهند آینه‌های بیضی شکل لامپ‌دار به خاطر شکل ظاهری و وجود لامپ‌ها می‌توانند محیط را چند برابر بزرگتر نشان بدهند و حس شادی و اعتماد بیشتری را به مخاطب القا کند

آینه آرایشگاه مدل چراغدار دایره ای

یکی دیگر از انواع آینه‌های چراغدار نوع دایره‌ای اون می باشد.که در بسیاری از سالن‌های آرایشی مردانه و زنانه استفاده می‌شه. و در ابتدا با دستگاه گرد بر این آینه‌ها بریده شده و پس از برش لامپ‌ها بر روی این آینه‌ها به فاصله‌های مشخصی قرار خواهد گرفت. در کل شکل دایره به دلیل اینکه سکون نداره بسیار محیط سالن آرایشی رو پر طراوت و زنده‌تر از آینه‌هایی با اشکال مستطیل یا مربع نشان خواهد داد و از نظر فنگ ‌شویی و روانشناسی نیز بسیار فواید بیشتری در طراحی و دکوراسیون سالن آرایشی از نظر بصری داره.

آینه آرایشگاه مدل چراغدار دایره ای
آینه آرایشگاه مدل چراغدار دایره ای

آینه آرایشگاه مدل چراغدار حکاکی شده

بهترین روش برای به رسمیت شناختن برند خود این است که یک لوگو ویا نام سالن آرایشی خودش رو به وسیله ی حکاکی با وسیله های مختلف بر روی آینه ی سالن آرایشی خود حک کنین. با این کار لول و کلاس کاری خودتون رو نیز بالاتر برده و نشون میدین که دارای برند اختصاصی حتی روی تمامی وسایل آرایشگاه خود هستین. لازم به ذکر است که هزینه‌ی انجام حکاکی با یک آینه ی ساده کاملا متفاوته و بابت لوگو گذاری و یا حکاکی برند شما هزینه‌ای جداگونه دریافت می‌کنن.

آینه آرایشگاه مدل چراغدار
آینه آرایشگاه مدل چراغدار حکاکی شده

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تلفن جهت ارتباط تلفنی:

09901717305

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ