آینه آرایشی تاچ نوری

آینه آرایشی تاچ نوری

آینه آرایشی تاچ نوری ، چه فرقی با آینه‌های دیگه داره ؟ چرا باید آرایشگاه و مزون ما مجهز به آینه مخصوص تاچ باشه ؟این آینه چه تاثیری در جذب مشتری داره؟ برای پاسخ به تمام این سوالات باید در ابتدا این آینه رو بشناسیم و ببینیم که چه مشخصات و کارایی برای این آینه وجود داره ؟

می‌دونی که امروزه برای آرایشگاه و مزون از آینه‌های ساده استفاده نمی‌شه. و دلیلش هم رشد انتظارات از گریم و میکاپ حرفه‌ای هست. که برای رسیدن به آرایشی که مد نظر مشتری‌اس باید ابزار کار رو هم ارتقا داد . این آینه با امکاناتی که برای آرایشگر و مشتری فراهم می‌کنه در راحتی کار و ریز شدن در جزئییات کار ، بسیار تاثیرگذار هست.

تمام ابزار و وسایل ساخت بشر روز به روز در حال رشد و ارتقای کیفی‌اس. تا هنگام استفاده ازین وسایل راحتی و آسودگی و کیفیت کار انجام شده هر روز بیشتر و بیشتر بشه. آینه تاچ نوری هم رشد یافته‌ی آینه‌های ساده و قدیمیه. آینه‌هایی که هیچ آپشنی نداشتن و کیفیت و وضوح تصویر پایینی داشتن ، هم‌اکنون تبدیل به آینه‌های هوشمند نورداری شدن که با اشاره‌ی دست تنظیماتش طبق نیازتون هماهنگ میشه. و زیبایی خیره‌کننده‌ای هم به همراه دارن. که در جذب مشتری برای سالن بی‌تاثیر نیستن.

فهرست مطالب:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه آرایشی تاچ نوری
آینه آرایشی تاچ نوری

آینه آرایشی تاچ نوری چطور باعث راحتی کار می‌شه ؟


آینه آرایشی تاچ نوری یک ابزار بسیار مفید برای آرایشگران حرفه‌ای هست. یکی از مزیت های این آینه، نور مناسب و کافی اس ، که روشنایی به راحتی بر روی صورت فرد تمرکز می‌شه. و باعث می‌شه که آرایشگران بتونن بهترین شکل ممکن روی چهره مشتری خود کار کنن.

این آینه با استفاده از لامپ LED، نور کافی برای روشنایی مناسب در هر شرایطی رو فراهم می‌کنه و به آرایشگر اجازه می‌ده تا جزئیات ریز تری رو در طراحی آرایش مشتری مشاهده کنه. همچنین، نور مناسب از آسیب به چشم‌های آرایشگر جلوگیری می‌کنه، زیرا در بسیاری از موارد آرایشگران مجبور به کار در شرایط نوری نامساعد هستن که باعث خستگی چشم‌هاشون می‌شه.

به علاوه، برخی آینه های تاچ نوری دارای قابلیت بزرگنمایی هستن که به آرایشگر این امکان رو می‌ده تا به صورت دقیق‌تری بر روی جزئیات آرایش فرد کار کنه. در کل، استفاده از آینه آرایشی تاچ نوری به آرایشگر این امکان رو می‌ده که با دقت بیشتر و با راحتی بیشتری بر روی آرایش مشتری خود تمرکز کنه.

نور این آینه جوری طراحی و ساخته شده که تنظیم شدت نورش دست خودته. هر موقع که به روشنایی بیشتری برای کارت در ساعات پایانی روز نیاز داری ، براحتی با کنترل آینه ، نورش رو تقویت می‌کنی. و هنگامی که نخواستی هم نور ملایم‌تر رو انتخاب می‌کنی.

تازه یک امکان فوق‌العاده هم برای افرادی که دنبال تنوع و زیبایی کار هستن هم داره. و اونم اینه که نورش رو تو تعیین می‌کنی که چه رنگی باشه. با لمس تاچ یا اشاره‌ی دست یا با کنترل آینه نورش رو بسته به اون رنگی که مدنظر داری تغییرش میدی. و از زیبایی که به دکوراسیونت میده هم خودت و هم مشریات لذت می‌برن.

آینه آرایشی تاچ نوری
آینه آرایشی تاچ نوری

آینه آرایشی تاچ نوری رو بیشتر بشناسیم

آینه آرایشی تاچ نوری در دسته‌ی کلی تقسیم میشه. یکی آینه بک‌لایت و دیگری آینه هالیوودی یا آینه لامپ‌دار .
آینه بک‌لایت، یکی از نوع‌های آینه‌های تاچ نوری اس که در پشت اون، نور LED قرار داره. این نورها، به شکل یک حلقه در اطراف آینه قرار گرفتن و کاربر در کنار زیبایی نابی که ازش لذت می‌بره ، می‌تونه از نور آینه نیز در وضوح تصاویر جهت پرو لباس و آرایشش استفاده کنه . با وجود اینکه آینه بک لایت در بسیاری از مدل‌ها به صورت یک حلقه قرار داره، ولی در برخی مدل‌ها، به صورت چندین حلقه در اطراف آینه وجود داره.

آینه لامپی نیز، دیگر نوعی از آینه‌های تاچ نوری هست که در قاب یا اطراف سطح آینه، لامپ‌های LED قرار دارن.در این نوع آینه می‌توان لامپ‌های خوشگل رو در دور آینه مشاهده کرد. در این آینه ، نوری که به روبرو تابش می‌کنه شرایط آرایش رو دلچسب و مهیا می‌کنه. البته درسته که این آینه در اصل برای گریم و آرایش‌های تخصصی طراحی شده بود اما برای مزون ، بوتیک و منازل هم خیلی مورد توجه و استقبال قرار گرفته.

هر دو مدل این آینه ، توسط کمپانی آینه‌ها در بالاترین کیفیت تولید شده و به صورت کاملا شخصی سازی شده بدست کاربر می‌رسه. یعنی هر سایز ، هر مدل و هر نوع طراحی که داشته باشه شرکت اونو هر طوری که فایل یا تصویر کار رو انتخاب کرده باشین براتون با مرغوبیت بالایی ساخته و دم در تحویل میدن. و حتما لازم نیس که مدل این آینه در سایت حاضر موجود باشه. بلکه هر شکلی از آینه حتی اگه وجود خارجی نداشته باشه و طراحی ذهن شما باشه رو براتون آماده می‌کنن. این می‌تونه خیلی دلچسب باشه که آینه‌ای که خودت طراحی کردی رو برای منازل یا محل کارت داشته باشی. 09357015855

آینه آرایشی تاچ نوری
آینه آرایشی تاچ نوری هالیوودی

آینه آرایشی تاچ نوری تو چه اشکالی تولید می‌شه؟

یکی از اشکال آینه آرایشی تاچ نوری در آرایشگاه‌ها به صورت رومیزی‌اس. حالا بسته به ذوق و سلیقه‌ی افراد به صورت بک‌لایت و یا هالیوودی مورد استفاده قرار می‌گیره. این آینه آرایشگاه رومیزی به صورت قاب‌دار و بدون قاب ثبت سفارش میشه. که هر دومدل باید طوری انتخاب بشن که با میزی که در زیر کار استفاده شده همخونی و تناسب داشته باشه.

آینه نوری قدی یکی از اشکال دیگر این آینه‌اس. که هم در مزون و هم آرایشگاه قابل استفاده‌اس. در مزون آینه باید قدی و سایز بزرگ انتخاب بشه. تا تمام ظاهر کاربر رو در خودش منعکس کنه. آینه قدی هم در دیوار ثابت شدنی هست. و هم به طور متحرک ساخته و پرداخته میشه. نوع دیواری که حالت ثابت داره .و جابجایی اون باعث میشه رد اون رو دیوار بمونه. اما نوع متحرک پایه‌دار یا چرخ‌دار اون بدون زحمت قابل جابجایی هست .

و راحت میشه اونو در هر قسمتی از آرایشگاه یا مزون قرار داد و هر موقع نیاز بود جاشو عوض کرد و هیچ سختی و دشواری برای حمل اون وجود نداره. زیرا اکثرا این مدل آینه‌های غول‌پیکر در زیر پایه‌ی خودش چرخ‌هایی داره ، که نیاز به انرژی زیادی برای حمل اونا وجود نداشته باشه. که در مدل گرد ، مستطیل و حتی اشکال ناموزون طبق سلایق متفاوت استفاده میشه.

آینه آرایشی تاچ نوری
آینه آرایشی تاچ نوری ( قدی _ چرخ‌دار _ هالیوودی)

لوگو و آرم اختصاصی برای آینه‌تون حک کنین


حک لوگو روی آینه‌ آرایشی تاچ نوری آرایشگاه یا مزون، یکی از روش‌های تبلیغاتی و برندینگ هست که می‌تونه به شما در جذب مشتری و همچنین تقویت شناخت برندتون در میان مراجعه‌کنندگان کمک کنه.

تاثیر حک لوگو روی آینه به عوامل متعددی بستگی داره، از جمله جنس آینه، نوع و رنگ حروف و لوگو، اندازه و محل قرارگیری آینه و لوگو در فضا و غیره. با این حال، مزایایی که می‌توان از حک لوگو روی آینه برای تبلیغات و برندینگ به دست‌آورد، عبارتند از:

  1. جذب نگاه مشتری: آینه‌ها در فضاهای آرایشگاه یا مزون، معمولاً در محل‌هایی قرار می‌گیرن که در دید مشتری هستن، بنابراین حک لوگو روی آینه می‌تونه نگاه مشتری رو به سمت برند شما جلب کنه.
  2. تقویت شناخت برند: وجود لوگو در آینه‌های آرایشگاه و مزون همراه با ارائه خدمات با کیفیت، می‌تونه به شناخت برندتون در میان مشتریا کمک کنه.
  3. ارائه پیام‌های تبلیغاتی: با حک لوگو روی آینه و پس از ملکه شدن برندتون تو ذهن مشتری ، می‌تونین پیام‌های تبلیغاتی خود رو به مشتری از طریق پیام‌رسان‌ها منتقل کنین، مانند تخفیف‌های فصلی، جشنواره‌های فروش و غیره . و چون از قبل با برند شما آشناست بسیار در روند تبلیغات کارتون تاثیرگذار هست.
  4. تأکید و تاثیر بر دکوراسیون: آینه در دکوراسیون فضاهای آرایشگاه و مزون نقش مهمی داره و با حک لوگو روی آینه، می‌تونین استایل و دکوراسیون فضای خود رو بهبود بخشید.با این حال، باید توجه داشت که در لوگویی که انتخاب میشه باید یکسری الگوها رو رعایت کنین که نتیجه‌ی بهینه‌ای به دست بیاد.

کمپانی آینه‌ها در این زمینه تبحر دارن و بهترین‌ها در آینه برا شما رقم می‌زنن . ✔

خرید آینه آرایشی تاچ نوری از تولیدی به صورت مستقیم

این شرکت علاوه بر قیمت مناسب جهت خرید آینه ، ضمانت بی‌قید و شرط برا آینه‌هاش درنظر گرفته که ضامن کیفیت بی‌نظیر این آینه‌هاس.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه آرایشی تاچ نوری
آینه آرایشی تاچ نوری بک‌لایت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ