آینه آرایشگاه تبریز

آینه آرایشگاه تبریز

دنبال آینه آرایشگاه تبریز و زیر و رو کردی اما نتونستی چیزی که می‌خوای پیدا کنی? خوب حق داری مدل‌های بازار الان همشون قدیمی شدن و به درد نخور ، نبودنشون بهتر از بودنشونه چون کلاس کاری ما رو پایین میارن و در شان آرایشگاه ما نیستند. آینه‌های آرایشگاهی الان مدل‌های خیلی زیادی دارند که باید بین این همه مدل بررسی کنیم و ببینیم کدومشون برای آرایشگاه ما و سبک دکوراسیون ما با توجه به بودجه‌ای که داریم مناسب‌تره. باهام تا آخر این مقاله بیاد تک تک مدل‌های آینه آرایشگاه بررسی می‌کنیم تا ببینیم که کدومشون بهتره.

تاثیر کیفیت آینه

کیفیت آینه آرایشگاه تبریز و تهران و اینور و اونور نمی‌شناسه چون آینه برای آرایشگاهه باید حتماً با کیفیت باشه. حتی تصور اینکه مشتری‌هامونو جلوی آینه‌های بی‌کیفیتی که کدر و موجدار باشن برای ساعت‌ها بنشونیم هم افتضاحه چه برسه به اینکه توی واقعیت بخوایم همچین کاری رو انجام بدیم. اولاً که مشتری ما حق داره خودش رو بتونه توی آینه واضح بررسی کنه تا نقص و ایرادهای کار رو ببینه و اگر نه کار ایرادی نداره هم متوجهش باشه و آینه باعث سوء تفاهم نشه. دوما که عمر آینه بی‌کیفیت پایینه و در واقع ما پولمون رو دور ریختیم چون بعد از چند سال دوباره باید هزینه کنیم و آینه بخریم.

آینه آرایشگاه تبریز
آینه ارایشگاه تبریز

نحوه تشخیص کیفیت آینه

البته تشخیص دادن کیفیت آینه می‌تونه کار تخصصی باشه که بخواهیم در مورد متریالش صحبت کنیم جنس شیشه‌هایی که مورد استفاده قرار گرفتن و غیره و غیره را بررسی کنیم. راهکار بهت میگم که بتونی با خیال راحت توی یه تایم کوتاه همین آینه با کیفیت تهیه کنی هم اینکه به طبیعت و محیط زیست کمک کرده باشی.

بیا و به جای زحمت دادن به خودت از یه سایت معتبر خرید کن ، مثلاً همین سایتی الان داخلش یه سایت معتبره که کیفیت محصولاتش صادراتیه. حرفی که زدم ادعا نیست این سایت تولید کننده آینه واقعاً به کشورهای خارجی ارسال داره و درصد رضایت خیلی بالایی هم داره. تازه به خاطر اینکه مستقیم از خود تولید کننده خرید می‌کنیم هم برامون مقرون به صرفه‌تر می ‌افته و پول به واسطه نمیدیم هم اینکه می‌تونیم دقیقاً همون مدلی که توی ذهنمونه رو سفارش بد یم و شخصی‌سازی کنیم

انواع شکل‌های آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه تبریز
آینه آرایشگاه تبریز گرد
  • آینه ارایشگاه دایره‌ای
  • آینه مربع شکل آرایشگاه
  • آینه‌های مستطیلی
  • آینه آرایشگاه بیضی
  • آینه گنبدی شکل
  • آینه دفرمه

آینه دایره‌ای یا گرد

آینه آرایشگاه تبریز
آینه آرایشگاه تبریز

آینه‌های دایره‌ای شکل همون آینه گرد از فوق العاده‌ترین آینه‌هایی هستند که ما می‌تونیم برای انواع اقسام سبک‌های مختلف دکوراسیون آرایشگاه استفاده کنیم. اگه بخوایم طبق ترندهای روز پیش بریم و یه آرایشگاه پینترسی و خفن داشته باشیم که از همه رقبامون جلو بزنیم باید آینه دایره شکل رو توی ابعاد بزرگ سفارش بدیم چون استفاده کردن از ابعاد کوچک اون یه مقداری قدیمی شده. الان از ابعاد بزرگ آینه‌های دایره‌ای با روش‌های مختلفی استفاده میشه . میشه اون رو به صورت بک لایت یا هالیوودی طراحی کرد یا حتی ساده اون رو به دیوار نصب کرد.

یکی دیگه از مدل‌های پرطرفدار دایره‌ای مدل دو طرفه اونه که برای افرادی که می‌خوان از آینه‌هاشون به صورت کاربردی‌تر استفاده کنند گزینه مناسبیه. البته من این رو هم بگم جدای از اینکه آینه‌های دایره‌ای شکل ظاهر فوق العاده جذابی دارند اگه بخوایم از اون‌ها به صورت قدی و تو ابعاد بزرگ استفاده کنیم جای خیلی زیادی را اشغال می‌کنن اگر که آرایشگاهتون کوچیکه می‌تونید که از آینه‌های بیضی شکل استفاده کنید یا از آینه‌های یک دوم و یک چهارم دایره که جذابیت رو به مرحله ی جدیدی وارد می‌کنن.

آینه مربع شکل

آینه آرایشگاه تبریز
آینه ارایشگاه تبریز

سال ۲۰۲۴ دیگه از آینه‌ها در ابعاد کوچیک استفاده نمی‌شه. زمانی که ما بخواهیم از آینه‌های بزرگ به صورت قدی استفاده کنیم آینه‌های مربعی شکل خیلی جاگیرند و تقریباً توی ۹۰ درصد مواقع آینه‌های مستطیلی شکل عمودی جایگزین آینه‌ها میشن. البته اگر محیطی که شما دارید بزرگه و یا می‌خواهید که یه دیوار رو به صورت بزرگ آینه کنید و جلوی اون چند تا صندلی بذارید آینه‌های مربعی شکل تو ابعاد بزرگ برای شما مناسب هستند.

افرادی که توی دکوراسیون چیدن خلاقیت زیادی داشته باشند می‌تونن از آینه‌های مربعی شکل به صورت کج و خاص توی ابعاد بزرگ استفاده کنن. اما اگر که خیلی تمایلی به پینترسی بودن دکوراسیون آرایشگاهتون یا اینکه مطابق روز باشید ندارید می‌تونید از آینه‌های مربعی شکل توی ابعاد کوچک استفاده کنید. اگه بتونید آینه‌های مربعی شکلی ابعاد کوچک رو با دکوراسیون خفن ست کنید کاملاً می‌تونید اون وجه‌ای که دوست دارید رو به آرایشگاهتون بدید و دل نگران کوچیک بودن آینه‌های آرایشگاهیتون نباشید.

آینه مستطیلی شکل

آینه آرایشگاه تبریز
آینه ارایشگاه تبریز

آینه‌های مستطیل شکل یکی از همیشگی‌ترین مدل‌هاییه که برای آرایشگاه به صورت قدی استفاده می‌شه. کاملا می‌تونی با سبک‌های مختلفی دکوراسیونی مثل سبک‌های مدرن و یا حتی کلاسیک و یا بوهو و هر سبکی که دوست داشته باشی اون رو ستش کنی. پرطرفدارترین آینه‌های مستطیل شکل آینه‌های هالیوودی و آینه‌های بک لایت هستند که اگر از سبک مدرن توی آرایشگاهت استفاده می‌کنی آینه‌های بک لایت برات مناسب‌ترن و اگر بیشتر به سمت سنتی و سبک‌های کلاسیک تمایل داری آینه‌های هالیوودی می‌تونن جلوه فوق العاده زیبایی را به آرایشگاه تو بدن.

البته می‌تونی از آینه‌های مستطیلی شکل به صورت افقی هم استفاده کنی و تعداد بیشتری صندلی جلوی اون بذاری ولی اگه مشتری‌های تو بیشتر افرادی هستند که برای مجلس اومدن پیشت آرایش بشن و یا عروس هستند بهتره که از آینه‌ها به صورت قدی استفاده کنی تا بتونن چهره نهایی خودشون رو داخل لباس عروس و یا لباس مجلسی بررسی کنن. از من می‌شنوی لوگوی آرایشگاهت رو هم اون کنار حک کن که مشتری از خودشون عکس و فیلم بگیرند داخل آینه‌های قدی یه تبلیغی از کارت هم شده باشه.

انواع آینه آرایشگاه نوری

آینه آرایشگاه تبریز
آینه ارایشگاه تبریز
  • آینه آرایشگاه تبریز بک لایت
  • آینه آرایشگاه تبریز هالیوودی
  • آینه آرایشگاه تبریز با نور نواری

آینه آرایشگاه تبریز بک لایت

اگر به دنبال یک سالن آرایشگاهی لاکچری هستی پیشنهاد من به توخرید یک آینه‌ی بک لایت هست. این آینه‌ها نور ملایم و طبیعی رو ایجاد می‌کنن که برای آرایش کردن و دقیق بودن میکاپ و کارهای آرایشی خیلی مناسب و کمک کننده‌ست.

آینه آرایشگاه تبریز
آینه آرایشگاه تبریز بک لایت

در پشت این آینه‌ها نور و لامپ‌های ال ای دی تعبیه می‌شه و با زدن به برق و روشن کردن از مدل‌های مختلف می‌تونه نور ملایم و کمرنگی رو به محیط اطراف خود هدیه کنه. لازم به ذکره که هزینه‌ی آینه‌های بک لایت به نسبت آینه‌های بدون نور و ساده گرون‌تر هست اما این هزینه ارزش زیباتر شدن و مجذوب شدن مشتری به سالن آرایشگاهی تورو داره.

آینه آرایشگاه تبریز چراغ‌دار یا هالیوودی

آینه آرایشگاه تبریز
آینه ارایشگاه تبریز

بهترین آینه برای میکاپ کاران حرفه‌ای و گریمورها این نوع از آینه‌هاست که بتونن تمام جزئیات رو به راحتی ببینن و کار با کیفیت‌تری رو تحویل بدن. آینه‌های چراغ‌دار لامپی یا همون هالیوودی از قرار گرفتن چند لامپ به فاصله‌های مرتب در دور آینه تشکیل می‌شن و نور بسیار بالایی رو به محیط اطراف خود نیز ساطع می‌کنن. در بسیاری از مزون‌ها نیز از نوع قدی این نوع از چراغ‌های لامپی استفاده می‌شه و با این کار زیبایی خیره‌کننده‌ای رو در فضای موجود ایجاد می‌کنن.

شخصی‌سازی آینه‌ها

  • حکاکی کردن
  • لمسی
  • هوشمندسازی

آینه آرایشگاه تبریز حکاکی شده

آینه آرایشگاه تبریز
هیچکس تو نیست و این قدرت توعه!

آینه‌های آرایشگاه حکاکی شده همان آینه‌های سندبلاست شده‌ای هستن که یه لایه از آینه رو می‌تراشن تا بتونن به راحتی و بهتر این آینه‌ها رو حکاکی کنن. اگر به دنبال برندسازی برای سالن آرایشگاهیت هستی و می‌خوای به مشتری نشون بدی که نام و سبکی داری بهترین کار انتخاب یک لوگو ویا برند از خودت و حکاکی بر روی آینه‌ی آرایشگاهیت هست. هزینه‌ی این کار به نسبت آینه‌ی ساده مقدار کمی گرون‌تر هست که در واقع هزینه‌ی سندبلاست کردنشه ، اما تورو از رقبات جلو می‌ندازه.

آینه آرایشگاه لمسی

اگر انتخابت برای سالن زیبایی و آرایشیت آینه‌های نوردار هستن می‌تونی به چند طریق آینه‌ی خودت رو خاموش و روشن کنی. یکی از این روش‌ها لمس کردن انگشتان دست بروی نقطه‌ی مورد نظر که در آینه مشخص شده می‌باشد. با این کار به راحتی می‌تونی نور آینه‌ی خودت رو خاموش و روشن کنی یا رنگش رو تغییر بدی و یا شدت نور رو کم و زیاد کنی. البته آینه‌ تاچ قابلیت‌های بیشتری هم داره و می‌تونه تقویم و … داشته باشه.

آینه آرایشگاه تبریز
آینه آرایشگاه لمسی یا حسگری

آینه آرایشگاه تبریز قاب‌دار

آینه‌ها رو می‌تونی با توجه به دکوراسیون سالن آرایشگاهیت قاب‌دار یا بدون قاب سفارش بدین. و می‌تونی با سبک‌های مختلفی مثل سلطنتی یا مدرن و یا رنگ دیوارت ست کنی. قاب‌های آینه در انواع و اقسام مختلفی موجود هست متریال‌های خوب برای ساخت قاب آینه چوب، یو پی وی سی ،فلز می‌باشد که با رنگ و طرح‌های مختلفی تولید و ساخته می‌شن. به طور مثال تو می‌تونی رنگ‌ طلایی رو برای سبک دکوراسیون سلطنتی انتخاب کنی.

آینه آرایشگاه تبریز
آینه آرایشگاه تبریز قاب دار

آینه آرایشگاه تبریز دکوراتیو

آینه‌های دکوراتیو به منظور زیبایی بیشتر استفاده می‌شن. در هر محیطی می‌تونین برای زیبا و جذابیت بیشتر از آینه‌های دکوراتیو استفاده کنی تا مشتریات حس بهتری رو نسبت به فضا داشته باشن. همون‌طور که از اسم این آینه معلومه نمی‌تونی اون رو به عنوان آینه اصلی انتخاب کنی و فقط جنبه ی دکوراتیو داره

آینه آرایشگاه تبریز
آینه آرایشگاه تبریز دکوراتیو

آینه آرایشگاه تبریز ریموت‌دار

برای آینه‌های نور دار خود می‌تونین مدل ریموت دار رو انتخاب کنین و در سرتا سر سالن خود در هر کجایی که ایستاده باشین با زدن ریموت کنترلی آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن و شدت نو رو کم و زیاد کنین. حتی اگر آینه‌ی شما از نور چند رنگ باشه می‌تونه نور اونو تغییر بدین. این مدل از آینه‌ها علاوه بر اینکه در هر کجایی از منزل یا سالن که باشین می‌تونین استفاده کنین مزیت دیگر آن این است که دیگر احتیاج به لمس آینه و انداختن لک بر روی آینه رو نداره و آینه‌ی شما برای مدت طولانی‌تری تمیز می‌مونه.

انواع جایگاه آینه

  • آینه قدی
  • آینه رومیزی
  • آینه دیواری
  • آینه آویز
  • آینه ایستاده

آینه آرایشگاه تبریز قدی یا سر تا سری

اگر سالن آرایشگاه کوچیکی داری و یا اینکه می‌خوای سالن آرایشگاهی دلبازتری داشته باشی و نور بیشتری رو وارد فضای کاریت کنی من بهت آینه‌های قدی یا سرتاسری برای سالن خود پیشنهاد می‌دم. با این کار فضای سالن آرایشیت رو دل بازتر می‌کنی هم‌چنین از فاصله‌ی دورتر هم مشتریت می‌تونه خودش رو در آینه ببینه و لذت ببره . در بوتیک‌ها و یا مزون‌های لباس هم برای دیدن افراد به صورت تمام قد در بیشتر مواقع از آینه‌های قدی یا سرتاسری استفاده می‌شه.

آینه آرایشگاه تبریز
آینه آرایشگاه تبریز قدی یا سر تا سری

مفتخریم که بهترین‌ها رو برای رفاه حال مشتریان عزیز با بهترین کیفیت‌ها مانند نمونه‌های خارجی در کشور عزیزمان ایران تولید کنیم و ضمانت محصولات خود رو در مورد جنس و کیفیت تا سالیان سال تضمین می‌کنیم.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ