آینه آرایشگاه تاچ

آینه آرایشگاه تاچ

مدل آینه آرایشگاه تاچ ، چطور شده که کل سالن‌های آرایشی رو جذب خودش کرده ؟ چرا دیگه آینه‌های ساده و قدیمی جایی در آرایشگاه و مز ون ندارن ؟ این آینه تاچ چه آپشن‌ها و امکاناتی داره ؟

خب در پاسخ تمام این سوالات باید اول از همه بدونیم که آینه آرایشگاه تاچ جزو مدل‌های بروز و تلفیق شده با تکنولوژی روز دنیاس. تولید و ساخت هر محصول جدید با هدف راحتی کار بشر همراهه. پس متوجه می‌شیم که این آینه هم ساخته شده تا کار گریم و آرایش با راحتی و کیفیت بیشتری انجام بگیره.

در گذشته هر آرایشگاه نهایت خدمات لاکچری که ارائه می‌داد یه سرخاب سفیداب ساده همراه کوتاه کردن و مرتب کردن مو بود. اما حالا چی ؟ همه دنبال گریم‌های حرفه‌ای و میکاپ‌های تخصصی هستن. که وقتی از سالن میان بیرون با قبل گریم 180 درجه فرق کرده باشن. خب این همه تغییر ابزار حرفه‌ای نمی‌خواد ؟ آینه تاچ نوری یکی ازین ابزارهای ضروریرو حیاتی کاره.

هیچ نگرانی از بابت شناخت نوع آینه تاچ و کارایی‌هایی که داره نداشته باشین. چون قراره در این مطلب به کاربردها و آپشن‌های آینه آرایشگاه تاچ به طور خلاصه بپردازیم. تا انتخابی درست و مطمئن داشته باشین.

فهرست مطالب:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه آرایشگاه تاچ
آینه آرایشگاه تاچ

می‌خوای حرفه‌ای کار کنی و آینه آرایشگاه تاچ نداری ؟

اگه بگم که داشتن آینه آرایشگاه تاچ اولین قدم در حرفه‌ای کار کردنته باورت می‌شه؟ این آینه‌ی بی‌نظیر از لحاظ ظاهری زیبایی خیره کننده‌ای رو به سالنت میاره که هر مشتری با ورود به سالن ، متوجه میشه که قراره یه جایی خدمات آرایشی بگیره که طبق مد روز دنیا هماهنگه.

اما تصور کن کسی که تا حالا کیفیت کار آرایش تو رو ندیده ، در اولین ورودش به آرایشگاه چشمش می‌خوره به دکوراسیون قدیمی سالن که با آینه‌های ساده ، قدیمی و کم کیفیت آراسته شدن . خب چه دیدی نسبت به کارت پیدا می‌کنه ؟ آیا دوست داره که در اون مکان بمونه و خدمات ارایشی بگیره ازت ؟ اگرم رودربایستی بمونه یا از لحاظ زبانی بتونی موفق بشی متقاعدش کنی و براش میکاپ انجام بدی اما این اولین و آخرین باری خواهد بود که به سالن شما مراجعه می‌کنه.

و ترجیح خواهد داد تا دفعات بعدی در جایی حرفه‌ای تر کارش رو انجام بدن . و این شکالی حس بهتری از فضای کاری می‌گیره. و مطمئن میشه که جایی که اومده بروز و مدرنه. و توانایی اینو داره که براش گریمی که انتظارشو داره رو انجام بده.

خب عقل سالم همچین ریسکی نمی‌کنه و پولشو برای خرید اجناس از مد افتاده و کم کارایی تلف نمی‌کنه. و ترجیح میده که آینه‌ای هم شان کسب و کارش تهیه کنه . که بتونه از کارایی‌ها و آپشن‌هاش هم برای مرغوبیت کارش استفاده کنه.

آینه آرایشگاه تاچ
آینه آرایشگاه تاچ

آینه آرایشگاه تاچ کدوم مدلش برای سالن من مناسب‌تره ؟

خب آینه آرایشگاه تاچ انواع مختلفی داره. که حق انتخاب بیشتری برای کاربراش قائل شده . که هر فرد بسته به نوع نیاز فضاش و نوع کارش انتخاب مدل خاصی از اون رو برا خودش مناسب می‌دونه. بیایین ببینیم اصلا این تنوع شامل چه مدل‌هایی میشه ؟!

  1. آینه آرایشگاه تاچ دیواری
  2. آینه آرایشگاه تاچ رومیزی
  3. آینه آرایشگاه قدی
  4. آینه آرایشگاه پایه‌دار
  5. آینه ارایشگاه چرخ‌دار
  6. آینه آرایشگاه دوطرفه

و هر کدوم ازین سبک‌ها رو میشه به حالت بک‌لایت و هالیوودی تهیه کرد .

آینه آرایشگاه تاچ
آینه آرایشگاه تاچ دیواری هالیوودی

آینه آرایشگاه تاچ دیواری یا رومیزی

آینه آرایشگاه ، به دو صورت دیواری و رومیزی از گذشته باب بوده . اما خب این آینه الان به صورت تاچ و لمسی استفاده میشه. اکثرا در فضاهایی که مساحت سالن کوچیکه از آینه آرایشگاه دیواری برای آرایشگاه و مزون استفاده میشه که در دیوار ثابت میشه و جای زیادی نمی‌گیره.

اما نوع دیگری هم هستن که به صورت رومیزی در روی میزهای آرایش قرار داده میشه که اکثرا سعی می‌شه که قاب این آینه با میز ست باشه.

آینه آرایشگاه تاچ قدی و آینه‌های چرخ‌دار و متحرک

آینه آرایشگاه تاچ قدی همونطور که از اسم آینه مشخصه تمام ظاهر فرد رو در خودش منعکس می‌کنه . این آینه به دلیل وسعت کار و با نوری که داره باعث روشنایی فضای بیشتری از سالن میشه. و فرد می‌تونه به راحتی و در روشنایی زیبای آینه ، به بررسی ظاهر خودش بپردازه.

بهتره که آینه‌های قدی رو چرخ‌دار انتخاب کنیم. که جابجایی این آینه‌های غول آسا به راحتی بدون صرف انرژی زیادی امکان‌پذیر باشه. هر موقع دلت خواست آینه روی چرخاش بلغزونی و جابجا کنی ببری به نقطه‌ای از سالن که نیاز داری .

البته چرخ آینه ترمز و قفل داره که تا تو اراده نکنی از جاش تکون نمی‌خوره. پس خیالت ازین موضوع آسوده باشه. 😉

باید بهت بگم که اگه جزو افرادی هستی که خواهان تنوع در چیدمان آرایشگاهی بازم این آینه به کمکت میاد . لازم نیس برای جابجایی آینه چند نفر کمکی صدا بزنی ، یا بخوای به دیواری صدمه بزنی چون این آینه به هیچ دیواری ثابت نیس.

و برای افرادی هم که در جایی ثابت کار نمی‌کنن و مالک ملک نیستن هم مناسبه. که راحت بتونن آینه تاچ زیبای خودشون رو به محل جدید منتقل کنن.

آینه آرایشگاه تاچ
آینه آرایشگاه تاچ چرخ‌دار هالیوودی

آینه آرایشگاه تاچ دوطرفه هم طرفدار کم نداره

آینه آرایشگاه تاچ دوطرفه ، آینه‌هایی هستن که در دو سمت اون قابلیت استفاده از آینه نوری تاچ وجود داره.شما حتی می‌تونین درخواست کنین که یک سمت اون قابلیت بزرگنمایی داشته باشه. این آینه‌ی زیبا و پرقابلیت می‌تونه کمبود فضای کاری شما رو جبران کنه . و در تایم شما هم صرفه‌جویی میشه.

شما یک آینه سفارش می‌دین اما در عوض می‌تونین از وجود دو آینه‌ی فوق‌العاده بهره‌مند بشین. که در یک تایم واحد دو تا کار آرایش و گریم برای مشتری انجام می‌شه.

این آینه‌ها اکثرا پایه‌دار و چرخ‌دار هستن. و در اشکال متنوعی قابل ساخت و تولید هستن . که کمپانی آینه‌ها تمام این آینه‌ها رو در هر مدل و طرح و شکلی که دوست داشته باشین براتون آماده می‌کنن. و هیچ محدودیتی در این باره وجود نداره.

حتی می‌تونین هر اسم ، لوگو و آرمی که مدنظر دارین رو بگین تا روی آینه حک کنن. و این آینه مختص و به طور شخصی فقط مال خودتون باشه.

آینه آرایشگاه تاچ هالیوودی بخرم یا بک‌لایت ؟

هر دو مدل از آینه آرایشگاه تاچ هم هالیوودی و هم بک‌لایت نوعی آینه نوری هوشمند هستن. اما خب یه تفاوت‌هایی هم باهم دارن . آینه بک‌لایت یعنی آینه‌ای با نورهای احاطه شده در اطراف آینه که زیبایی اونو هزار برابر کرده. نور این آینه حاصل ریسه‌های شلنگی و نواری هست که در قسمت پشت آینه چسبیده و کار گذاشته شدن.

آینه هالیوودی هم یه سبک دیگری ازین آینه‌اس. که با لامپ‌هایی که در دور اون کار گذاشته شده نوری عمود رو به طور مستقیم به صورت و چهره‌ی مشتری می‌تابونه . که باعث میشه میکاپ به صورت تخصصی و با کیفیت و مرغوبیت بالا انجام بشه. که گذشته ازون لامپاش هم کم مصرف هستن و اگر در تمام زمان کاری روشن باشن هزینه‌ی چندانی برای شما نخواهند داشت. و به دلیل نوع لامپ‌ها از کیفیت روشنایی آینه هم کم نمی‌شه.اما باید دقت کنین که از چه جایی آینه رو تهیه می‌کنین و این شرکت حتما بایدقابل اعتمادباشه.

آینه آرایشگاه تاچ
آینه آرایشگاه تاچ بک‌لایت

آینه آرایشگاه تاچ رو از کمپانی معتبر بخر

اگه یه شرکت می‌خوای که آینه آرایشگاه تاچ رو بتونی با مرغوبیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنی این شرکت جایی نیس جز کمپانی آینه‌ها.

چراکه آینه‌های تاچ و هوشمند تولیدشده در این شرکت دارای کیفیت محصولات صادراتی هستن. و از بهترین مواد اولیه جهت تهیه‌ی اونا استفاده شده. علاوه بر اون هر مدلی که هر جایی لوکس دیده باشی و خوشت اومده باشه رو با بهترین روش‌ها براتون می‌سازن.که از اون مدل اصلی هم کیفیت و زیبایی بالاتری داره. و اگر از کار ارائه شده راضی نبودین تا سه روز فرصت دارین تا آینه رو به شرکت پس بفرستین و پولتون رو تمام و کمال پس بگیررین.

برای تمام آینه‌ها هم ضمانت بی‌قید و شرط یکساله درنظر گرفته شده .

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه آرایشگاه تاچ
آینه آرایشگاه تاچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ