آینه آرایشگاهی قزوین

آینه آرایشگاهی قزوین

امروزه برای هر کاربردی تعدادی آینه وجود داره که می‌تونه مخصوص برای اون کاربرد خاص باشه. و مثل زمان‌های قدیم نیست که از یک نوع آینه برای هر کاربردی استفاده کنن. مثل آینه آرایشگاه که این آینه باید از ویژگی‌هایی بهره‌مند باشه تا بتونه در بهتر پیش رفتن روند کارها مثر باشه. در این متن به آینه آرایشگاهی قزوین می‌پردازیم. انواع اون و ویژگی‌های هر کدوم رو معرفی می‌کنیم تا بتونین با این آینه‌ها آشنا بشین. همچنین این آینه‌ها فضای شما رو به طور کلی تغییر میدن و فضای زیبا و خیلی خاصی رو برای شما و مشتری‌ها ایجاد می‌کنن.

آینه آرایشگاهی قزوین
آینه آرایشگاهی قزوین

معرفی انواع آینه آرایشگاهی قزوین

آینه نوردار

آینه نوردار یکی از آینه‌های جدید آرایشگاهی هست که به‌عنوان آینه آرایشگاهی قزوین هم در اینجا به شما معرفی می‌کنیم. در آینه نوردار آرایشی از چراغی به‌نام LED استفاده میشه. این چراغ پشت آینه قرار داده میشه و نور مخفی و ملایمی رو برای آینه ایجاد می‌کنه که برای انجام کارهای آرایشی نور بسیار مناسبی هستش. چراغ مورد استفاده برای آینه نوردار، شکلی شبیه چراغ‌های معمولی نداره. بلکه این چراغ یک‌تکه هست و ضخامت اون هم کمه که خیلی راحت پشت آینه تعبیه میشه و هیچ اشکالی رو در ظاهر آینه ایجاد نمی‌کنه.

آینه آرایشگاهی قزوین
آینه نوردار آرایشگاهی

نور آینه نوردار خیلی خوب می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه. بنابراین وقتی مشتری شما جلوی آینه قرار بگیره تا بخواین خدمات مورد نظر رو ارائه بدین، این آینه کمک می‌کنه تا دید بهتری رو داشته باشین. به این دلیل که خیلی از کارهای زیبایی که در آرایشگاه انجام میشه نیاز به دقت بالایی دارن و کارهای ظریفی محسوب میشن. پس نیاز به نوری دارین که کافی باشه و از جای درستی منتشر بشه که بتونه بیشترین بازدهی رو داشته باشه. با این وجود انواع آینه نوردار آرایشگاه از بهترین انتخاب‌های ممکن برای هر آرایشگاهی هستش.

آینه آرایشگاهی قزوین
آینه مدرن سالن آرایش

آینه چراغ‌دار

یکی دیگه از انواع آینه آرایشگاهی قزوین، آینه چراغ‌دار هستش. در آینه چراغ‌دار هم از چراغ LED استفاده میشه. اما این چراغ شبیه چراغ‌های معمولی هستش اما تمام مزایای چراغ LED رو داراست. برای این آینه چندین چراغ با یک فاصله مشخص روی آینه قرار داده میشن. تا وقتی این چراغ‌ها روشن بشن، بتونن نور مطلوب و یکنواختی رو بدون هیچ سایه‌ای ایجاد کنن. در مورد این آینه هم این نکته هست که وقتی مشتری شما در برابر این آینه قرار بگیره، این نورها کمک می‌کنن تا دید بازی رو روی مشتری خودتون داشته باشین.

آینه آرایشگاهی قزوین
آینه چراغ‌دار آرایشی

وقتی شما دید خوبی داشته باشین، قطعا می‌تونین کار حرفه‌ای و تخصصی خودتون رو پیاده کنین. در نهایت هم مشتری شما از کار تمیز و بی‌نقص رضایت بیشتری رو خواهد داشت. چون وقتی شما دید کافی و روشنی نداشته باشین، نمی‌تونین خدمات زیبایی رو خیلی خوب اجرا کنین. تمام کارهای آرایشی نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارن که با وجود آینه‌ای مثل آینه چراغ‌دار می‌تونین دقت و تمرکز بالا رو برای خودتون فراهم کنین. تا بتونین کار رضایت‌بخشی رو برای مشتری خودتون پیاده کنین.

آینه آرایشگاهی قزوین
آینه لامپی

آینه دوطرفه

از انواع دیگه آینه آرایشگاهی قزوین میشه به آینه دوطرفه اشاره کرد. آینه دوطرفه آرایشگاهی همونطور که از اسم اون‌ هم مشخصه، هر دو طرف اون امکان استفاده به‌عنوان آینه رو داره. برای ساخت این آینه از دو آینه استفاده میشه که قسمت پشت اون‌ها رو به هم قرار گرفته و باعث شده تا آینه‌ای به نام آینه دوطرفه ایجاد بشه. شما با به کار بردن این آینه، آینه‌ای خواهید داشت که جای یک آینه رو می‌گیره اما نقش دو آینه رو برای شما بازی می‌کنه.

آینه آرایشگاهی قزوین
آینه دوطرفه سالن آرایشی

بنابراین استفاده از این آینه باعث میشه که بتونین از تمام فضایی که دارین نهایت استفاده رو ببرین. همچنین صرفه‌جویی در فضای شما هم میشه و جای کمتری رو نسبت به دو آینه اشغال می‌کنه. به همین دلیل برای فضاهای کوچیک انتخاب ایده‌آلی هستش که خیلی توصیه میشه. همین مزایای فوق‌العاده آینه‌های دوطرفه باعث شده تا این آینه‌ها با وجود جدید بودن خیلی مورد توجه قرار بگیرن.

چرا استفاده از این انواع آینه آرایشگاهی قزوین خیلی پیشنهاد میشه

این آینه‌های مدرنی که معرفی شدن، آینه‌های جدیدی هستن که دارای یکسری ویژگی‌ها هستن که باعث شده تا به‌عنوان آینه آرایشگاهی قزوین مناسب باشن. اغلب این آینه‌‌ها دارای نورپردازی هستن که کارکرد آینه رو خیلی ارتقا بخشیدن. به این دلیل که کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه، کارهای زیبایی هستن و تمام اون‌ها نیاز به این دارن که دید خوبی داشته باشین. به‌خصوص در میکاپ و آرایش که این نور خیلی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنه و کمک‌کننده برای انجام بهتر خدمات هستش.

آینه آرایشگاهی قزوین
آینه میکاپ

اگر می‌خواین که در کارتون حرفه‌ای باشین باید ابزار کاری هم که مورد استفاده قرار می‌دین،حرفه‌ای باشن. آینه هم که درواقع یکی از وسیله‌های خیلی ضروری در هر آرایشگاهی محسوب میشه. به این صورت که بدون وجود آینه اسم این فضا رو هیچ‌وقت نمیشه، آرایشگاه گذاشت. بنابراین باید آینه‌ای انتخاب بشه که بتونه عملکرد خوبی رو از خودش ارائه بده. به همین دلیل هم هست که آرایشگاه‌های حرفه‌ای و امروزی دیگه از آینه‌های قدیمی یا معمولی استفاده نمی‌کنن. چون اون‌ها هیچ قابلیت خاصی رو از خودشون نشون نمیدن.

آینه آرایشگاهی قزوین
آینه گرد نوری

جدا از موضوع عملکرد آینه که اتفاقا موضوع خیلی مهمی هستش، باید به زیبایی آینه هم توجه کرد که تمام این آینه‌های مدرن از زیبایی خاصی هم برخوردار هستن. در کنار کاربردی که آینه آرایشگاهی قزوین برای شما داره، باید بتونه از ظاهر زیبایی هم برخوردار باشه. آینه به‌صورت کلی در دکوراسیون داخلی آرایشگاه خیلی تاثیر مهمی داره. بنابراین باید از فاکتورهای زیبایی برخوردار باشه. شما با فضایی که ایجاد می‌کنین می‌تونین در ذهن مخاطب خودتون تاثیر مثبتی داشته باشین. درواقع فضای کاری شما امضایی برای نشون دادن این هست که چقدر در کارتون حرفه‌ای هستین.

آینه آرایشگاهی قزوین
آینه سالن زیبایی

انواع آینه آرایشگاهی قزوین رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه آرایشگاهی قزوین از ساده‌ترین آینه‌ها تا مدرن‌ترین و خاص‌ترین در کارگاه تولیدی آینه تولید میشن. تمام آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن از بهترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته میشن تا در نهایت منجر به تولید آینه‌هایی با کیفیت بالا و استاندارد میشه. همچنین آینه‌های این مجموعه از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن. تا بتونیم امکان خرید آینه مورد نظر شما رو به‌راحتی فراهم کنیم. چون برای فروش آینه‌ها تمام واسطه‌ها رو حذف کردیم تا بتونیم آینه‌ها رو بت قیمت مناسبی عرضه کنیم.

آینه آرایشگاهی قزوین
آینه آرایشگاهی قزوین

اما به جز همه این موارد، آینه‌های این کارگاه تولیدی از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. با وجود این ضمانت هر مشکلی اگر احیانا برای آینه به وجود بیاد، می‌تونین به ما اطلاع بدین تا خیلی زود رسیدگی انجام بشه. برای پشتیبانی که صورت می‌گیره، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم از سمت شما مشتریان عزیز وجود نداره. البته شکستگی یا ضربه خوردن آینه نمی‌تونه شامل این ضمانت بدون قید و شرط باشه. همچنین ضمانت مرجوعی هم برای آینه‌ها وجود داره تا بتونین آینه رو در صورتی که مورد رضایتتون نبود، مرجوع کنین. این‌ها مواردی هستن که می‌تونین فقط و فقط در کارگاه تولیدی آینه از اون‌ها بهره‌مند بشین.

انواع آینه آرایشگاهی قزوین و هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین رو می‌تونین به ما از هر شهری که هستین سفارش بدین. شماره‌های تماس ما 09901717305 و 02188068352 هستن که می‌تونین تماس بگیرین و ثبت سفارش خودتون رو انجام بدین. اگر نیاز به مشاوره یا هر راهنمایی هم داشته باشین، از طریق این شماره‌ها می‌تونین اقدام کنین. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ