آینه لمسی گرد نوردار

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه

آینه در آرایشگاه یک ابزار خیلی مهمی هست که باید به اون توجه زیادی بشه. آینه آرایشگاه باید خیلی کاربردی باشه و هم این که از نظر ظاهری طوری باشه که بتونه فضای سالن رو شیک و مدرن نشون بده. به همین دلیل هم مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه امروزه معرفی شدن که اصلا قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیستن. شما هم به‌عنوان سالن‌دار اگر هنوز از آینه‌های قدیمی استفاده می‌کنین، بدونین که قطعا روی کارتون تاثیر منفی دارن. چون ظاهر و دکوراسیون سالن ویترینی برای نشون دادن کار شماست. و هر کسی قبل ورود به سالن به اولین چیزی که توجه می‌کنه آینه هست.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه
مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه

آینه هم وسیله‌ای هست که در اکثر قسمت‌های سالن استفاده می‌شه. پس خیلی می‌تونه روی طراحی و دکوراسیون سالن آرایشی تاثیر داشته باشه. همچنین این آینه‌ها یکسری قابلیت‌هایی رو هم دارن که باعث شده تا عملکردشون چندین پله ارتقا پیدا کنه. به‌طوری که می‌بینیم آرایشگاه و سالن‌های زیبایی از مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه استفاده می‌کنن. و دیگه آینه‌‌های آرایشگاه قدیمی هیچ جایگاهی ندارن و به‌ندرت هم می‌بینیم که این آینه‌ها رو کسی استفاده می‌کنه.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه
آینه آرایشگاه

معرفی مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه

آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت جزء مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه محسوب می‌شه که خیلی هم مورد توجه قرار گرفته. آینه سالن آرایش بک‌لایت آینه‌ای هست که نورپردازی هم داره. این نورپردازی با استفاده از چراغ‌هایی به اسم LED تامین می‌شه. نوعی از چراغ LED که ضخامت کمی داره و نواری شکل هست در این آینه استفاده می‌شه. این چراغ پشت آینه کار گذاشته میشه و وقتی که روشن میشه، نوری دورتادور آینه ایجاد میشه. این نور به دید بهتر در آینه خیلی کمک می‌کنه. چون وقتی جلوی آینه بک‌لایت قرار بگیرین، می‌تونین خودتون رو خیلی واضح ببینین.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه
آینه بک‌لایت گرد

پس این آینه بک‌لایت که از مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه هست خیلی کاربردیه. چون نوری که آینه بک‌لایت ایجاد می‌کنه به شما به‌عنوان آرایشگر کمک می‌کنه. تا وقتی مشتری روبه‌روی آینه قرار بگیره، بتونین تسلط بیشتری رو داشته باشین و با دقت خیلی بالایی کارتون رو انجام بدین. جدا از این موضوع جلوه خیلی خوبی هم به سالن شما میده. و فضای شما رو خیلی شیک و مدرن نشون میده.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه
آینه بک‌لایت آرایشگاه

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار از انواع مدرن‌ آینه‌های آرایشگاه محسوب می‌شه. آینه چراغ‌دار هم مثل آینه بک‌لایت دارای نورپردازی هست. اما نوع نورپردازی این آینه خیلی تفاوت داره. چون چراغ‌هایی که در اینجا استفاده میشه، شکل لامپ‌های معمولی هست. این لامپ‌ها روی خود آینه و با فاصله مشخصی قرار داده می‌شن. تا بتونن بهترین نوردهی رو داشته باشن. بنابراین چون در آینه چراغ دار، چراغ‌ها روی خود آینه یا قاب اون قرار داده می‌شن نوردهی مستقیمی دارن. برعکس در آینه بک‌لایت نورپردازی به‌صورت مخفی نمایان می‌شه.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه
آینه چراغ‌‌دار آرایشی

آینه چراغ‌دار هم برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی بهترین انتخاب هست. درکل این آینه‌ها که از مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه معرفی شدن، به‌خاطر نورپردازی و قابلیت‌های دیگه‌ای که دارن ایده‌آل‌ترین آینه هستن. و باعث می‌شن تا کار شما ضمن این که بهتر انجام بشه، حرفه‌ای هم به‌نظر برسه. چون به هر حال آینه از ابزار مهم در سالن آرایشی هست که خیلی هم لازمه و در روند کار هم موثره. چون نوری که این آینه‌ها منتشر می‌کنن خیلی حالت درستی داره و باعث روشنایی خیلی مطلوب و خوبی می‌شه.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه
آینه لامپی سالن آرایش

آینه دوطرفه

از مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه دیگه‌ای که می‌تونیم معرفی کنیم، آینه دوطرفه هست. آینه دوطرفه طوری هست که امکان استفاده از هر دو سمت خودش رو میده. چون دو تا آینه قسمت‌های پشت‌شون رو به هم قرار می‌گیره و آینه دوطرفه رو شکل میده. به همین دلیل هم شما با این آینه می‌تونین همزمان به دو نفر خدمات‌تون رو ارائه بدین. برای استفاده از این آینه‌ها شما باید اون رو در جایی قرار بدین که نزدیک دیوار و یا گوشه‌های اون خیلی نباشه تا بتونه امکان استفاده از هر دو سمت خودش رو بده.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه
آینه دوطرفه سالن آرایشی

با این وجود شما می‌تونین هم در نزدیکی دیوارها از آینه‌هایی استفاده کنین و هم در قسمت‌های میانی سالن‌تون. تا بتونین از فضایی که دارین، نهایت استفاده رو ببرین. و از تمام قسمت‌ها حتی قسمت‌های پرت هم استفاده کنین. بدون این که بخواد ازدحامی با مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه که معرفی شدن، ایجاد بشه. و شما خیلی راحت می‌تونین پذیرای تعداد بیشتری از مشتری‌ها باشین.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه چه شکل‌هایی می‌تونن داشته باشن

امکان تولید و ساخت هر شکل و ابعادی برای مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه وجود داره. اما رایج‌ترین اشکال برای آینه آرایشگاه ، گرد و مربع و مستطیل هست. که اینا به‌خاطر هندسه‌ای که دارن می‌تونن دید خوبی رو بدن. همچنین برای استفاده در هر نوع فضا و دکوراسیونی هم مناسب هستن. ولی شکل‌های پیچیده با اشکال خاص هم با توجه به تجهیزاتی که ما داریم، امکان تولیدشون به‌راحتی فراهمه. درواقع هر آینه‌ای که شما دوست داشته باشین رو براتون تولید می‌کنیم و هر آنچه که از آینه آرایشگاه انتظار دارین رو براتون برآورده می‌کنیم.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه
آینه مناسب آرایشگاه

نحوه کارکرد آینه‌ها به چه صورته

آینه‌هایی که به‌عنوان مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه معرفی شدن، برای خاموش و روشن کردن و قابلیت‌های دیگه‌شون سه راه وجود داره.

. لمسی یک حالتی هست که برای این آینه‌ها می‌تونه به کار بره. به این صورت که شما برای روشن کردن آینه یا خاموش کردن اون می‌تونین با لمس قسمت‌هایی که روی آینه مشخص شده، این کار رو انجام بدین.

. مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه که دارای نورپردازی هم هستن حالت دیگه‌ای که می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره با استفاده از ریموت هستش. یعنی شما بدون این که بخواین بیاین نزدیک آینه می‌تونین اون رو با کنترل از فاصله دور هم روشن و خاموش کنین.

. اما حالت هوشمندتری که این آینه مدرن سالن آرایش می‌تونه داشته باشه، به‌صورت حسگریه. برای استفاده از این آینه حسگری می‌تونین با فاصله از آینه و فقط با تکون دادن دست‌تون آینه رو خاموش یا روشن کنین.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه
آینه آرایشگاه گرد

این نکته رو باید بگیم که برای عملکرد این آینه یکی از این موارد باید انتخاب بشن. یعنی شما تصمیم می‌گیرین که آینه‌تون چجوری خاموش و روشن بشه.

چرا مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه رو از تولیدی آینه‌ها بخرین

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه رو در کارگاه تولیدی آینه به دلخواه خودتون تولید می‌کنیم. صفر تا صد ساخت آینه‌ها در این کارگاه انجام میشه. فروش هم به‌صورت مستقیم هست تا با حذف واسطه‌ها بتونیم آینه‌ای با کیفیت خیلی بالا اما با قیمت مناسب به مشتری‌های خودمون عرضه کنیم. به همین دلیل هم ما در کارگاه بهترین مواد اولیه و تجهیزات رو در کنار نیروی ماهر داریم تا بهترین آینه‌ها رو بتونیم داشته باشیم. چون رضایت مشتری مهم‌ترین هدف ماست.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه
مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه

اما مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه که در کارگاه تولیدی آینه تولید می‌شن، ویژگی‌شون فقط کیفیت بالا و قیمت مناسب نیست. تمام آینه‌های تولیدی ما ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یک‌ساله هم دارن. به این صورت که اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد مثلا روشنایی آینه یا لامپ اون دچار مشکل بشه، براتون رایگان و سریع رفع می‌کنیم. حتی این امکان هم هست که اگر آینه‌ سفارشی‌تون رو دوست نداشتین بتونین مرجوع کنین. البته باید بگیم که شکستگی و ضربه آینه شامل این ضمانت و گارنتی طبیعتا نمی‌شه.

برای داشتن مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین. همکاران ayneha هر سوالی هم که داشته باشین، پاسخگوی شما هستن تا بتونن شما رو در انتخاب آینه‌ مناسب با توجه به فضا و بودجه‌تون راهنمایی کنن.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ