قیمت آینه قدی آرایشی

قیمت آینه قدی آرایشی

امروزه آینه‌ها به‌قدری پیشرفت کردن که برای کاربردها و فضاهای مختلف، آینه‌های مخصوصی وجود داره. مثل آینه آرایشی که این آینه از ویژگی‌ای خاصی برخوردار هستش. آینه آرایشی تنوع زیادی رو داره و ما در این متن درمورد انواع و قیمت آینه قدی آرایشی صحبت می‌کنیم. یکی از پرکاربردترین آینه‌ها برای آرایش، همین آینه هستش که می‌تونین مورد استفاده قرار بدین. و در فضاهای مختلف هم می‌بینیم که این آینه خیلی به کار میره. البته آینه‌های مدرنی به بازار معرفی شدن که می‌تونن به‌صورت آینه قدی آرایشی هم مورد استفاده قرار بدین و از مزایای بی‌نظیر اون‌ها استفاده کنین.

قیمت آینه قدی آرایشی
آینه قدی آرایشی

معرفی و انواع قیمت آینه قدی آرایشی

آینه قدی آرایشی به‌قدری تنوع داره که شما می‌تونین بر حسب بودجه و سلیقه‌ای که دارین، خیلی راحت آینه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین. در قسمت پایین به معرفی و قیمت آینه قدی آرایشی می‌پردازیم تا با این آینه‌ها و ویژگی‌هاشون آشنا بشین.

آینه ساده

آینه ساده همون آینه‌های شفاف و معمولی هستن که همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرن. قیمت آینه قدی آرایشی از این نوع قطعا بسیار مناسب‌تر از آینه‌های مدرن امروزی هستش. این آینه در طول زمان پیشرفت زیادی در شفافیت و مقاومت اون ایجاد شده. خود این آینه هم می‌تونه به شکل‌ها و حالت‌های مختلفی باشه تا شکل مدرن و امروزی خودش رو پیدا کنه. این آینه در عین سادگی از جذابیت خاصی برخوردار هستش. و همونطور که اشاره شد، این آینه‌ها شفافیت و وضوح تصویر خیلی بالایی دارن. بنابراین برای آینه آرایشی گزینه خیلی مناسبی محسوب میشن.

قیمت آینه قدی مزون
آینه قدی دیواری

استفاده از این آینه‌ها از گذشته تا به امروز خیلی رواج داشته. و با شکلی که امروزه پیدا کردن می‌تونن برای فضاهای مدرن امروزی هم مورد استفاده قرار بگیرن. و با زیبایی خاص خودشون فضای دلبازی رو برای شما ایجاد می‌کنن.

آینه لامپ‌دار

اما یکی از آینه‌های جدید آرایشی که خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته، آینه آرایشی لامپ‌دار هستش. در این آینه از یک تعدادی لامپ LED استفاده میشه. این لامپ‌ها با فاصله مشخصی روی آینه قرار داده میشن. وقتی لامپ‌های روی آینه روشن بشن، نور مطلوبی اطراف آینه رو روشن می‌کنه. بنابراین روبه‌روی آینه برای آرایش قرار بگیرین، می‌تونین خیلی واضح‌تر و روشن‌تر در آینه دیده بشین. این دید بهتر کمک می‌کنه که بتونین آرایش بهتری رو هم داشته باشین، حالا چه خودتون بخواین برای خودتون میکاپ کنین و چه به‌عنوان میکاپ‌آرتیست بخواین این کار روی برای فرد دیگه2ای انجام بدین. در هر صورت نور آینه به شما دید خیلی خوبی رو میده.

 قیمت آینه قدی آرایشی
آینه لامپ‌دار قدی

اصولا میکاپ و آرایش یک کار ظریف و گاهی حساس هستش. که آینه لامپ‌دار طوری طراحی شده که نور رو در درست‌ترین جای ممکن منتشر کنه تا به شما دید بازی رو بده. این کار دقت و تمرکز شما رو برای آرایش خیلی بالاتر می‌بره. بنابراین با وجود این که قیمت آینه قدی آرایشی کمی از آینه‌های معمولی بیشتر هست، اما با مزایا وامکانتی که به شما میده کاملا به‌صرفه و مناسب محسوب میشه.

قیمت آینه قدی آرایشی
آینه لامپی آرایشی

آینه نوردار

یکی دیگه از آینه‌های مدرن امروزی برای آرایش، آینه نوردار محسوب میشه. در آینه نوردار هم از لامپی به‌نام LED استفاده میشه. اما این لامپ با لامپی که در آینه لامپ‌دار استفاده میشه، تفاوت ظاهری داره. لامپ مورد استفاده برای آینه نوردار یک‌تکه هستش که پشت آینه کار گذاشته میشه. نصب لامپ در پشت آینه موجب میشه تا نور مخفی و ملایمی برای آینه ایجاد بشه. که این نور هم در نوع خودش کافی و قابل‌قبول برای آرایش هستش. آینه نوردار آرایشی به‌صورتی هستش که وقتی جلوی آینه برای آرایش قرار بگیرین، می‌تونین صورت خودتون رو خیلی واضح در آینه تماشا کنین.

قیمت آینه قدی آرایشی
آینه نوردار آرایشی

بنابراین آینه نوردار هم به‌دلیل این که باعث میشه تا با دید بهتر، تسلط بیشتری براتون ایجاد بشه آینه خیلی ایده‌‎آلی هستش. درواقع این آینه‌ها کمک می‌کنن تا شما بتونین کار خیلی بهتری رو ارائه بدین. به‌خصوص برای آرایش و گریم که داشتن نور خوب و کافی یکی از موارد ضروری هستش. به این دلیل که شما با نداشتن نور کافی و دید مطلوب هیچ‌وقت نمی‌تونین آرایش خوبی رو اجرا کنین. به همین دلیل هم با وجود این که قیمت آینه قدی آرایشی از این نوع کمی بالاتر هست، اما مزایایی رو به شما میده که هیچ آینه دیگه‌ای نمی‌تونه اون مزایا رو داشته باشه.

قیمت آینه قدی آرایشی
آینه نوری

آینه دوطرفه

یکی دیگه از انواع آینه‌های آرایشی به آینه دوطرفه اشاره کرد. آینه دوطرفه یک آینه جذاب هستش که امکان استفاده از هر دو سمت خودش رو به شما میده. این آینه برای فضاهایی مثل سالن آرایش خیلی انتخاب مناسبی هستش. چون این آینه جای یک آینه رو در فضای شما اشغال می‌کنه، اما به‌عنوان دو آینه می‌تونه کارکرد داشته باشه. به همین دلیل هم با وجود این که آینه خیلی جدیدی هست، خیلی مورد استقبال قرار گرفته.

قیمت آینه قدی ارایشی
آینه دوطرفه قدی

آینه میکاپ دوطرفه می‌تونه از آینه لامپ‌دار و آینه نوردار هم باشه. در این صورت مزایای آینه خیلی بیشتر هم میشه. چون شما می‌تونین هم از مزایای دوطرفه بودن آینه استفاده کنین، هم از نوری که آینه منتشر می‌کنه. قیمت آینه قدی آرایشی دو طرفه هم قطعا نسبت به دو آینه‌ی مجزا، مناسب‌تر هستش. بنابراین برای برخی از فضاها مثل آرایشگاه این آینه می‌تونه خیلی انتخاب خوبی باشه.

عوامل موثر بر قیمت آینه قدی آرایشی

. ابعاد و اندازه بر روی قیمت آینه قدی آرایشی می‌تونه موثر باشه. چون طبیعتا وقتی آینه ابعادبزرگی داشته باشه، مواد اولیه بیشتری هم برای ساخت اون استفاده شده. همچنین در صورتی که شکل آینه خاص باشه هم نیاز به تجهیزات و دقت بالاتری داره که می‌تونه کمی قیمت آینه رو بالاتر ببره.

قیمت آینه قدی آرایشی
آینه نوری آرایشگاهی

. همچنین نوع آینه هم می‌تونه روی قیمت آینه تاثیر داشته باشه. همچنین قابلیت‌های جانبی هم که آینه‌ها دارن از عوامل موثر دیگه هستن. مثلا نمایش زمان یا دما روی آینه کمی به قیمت نهایی اون اضافه می‌کنه.

. استفاده از قاب هم می‌تونه به قیمت آینه قدی آرایشی اضافه کنه. قاب‌ها انواع مختلفی دارن. از نظر جنس، رنگ و… متنوع هستن که روی محاسبه قیمت تاثیر خودشون رو دارن.

قیمت آینه قدی آرایشی
آینه قاب‌دار لامپ‌دار

حالا چرا از کارگاه تولیدی آینه خرید کنیم و قیمت آینه قدی آرایشی در اون مناسب هستش

ما در کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که بخواین از جمله آینه قدی آرایشی تولید می‌کنیم. تمام آینه‌ها از ابتدا تا انتها در این مجموعه تولید میشن. برای ساخت آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه تا بتونیم آینه‌هایی با کیفیت خیلی بالا و استانداردی رو عرضه کنیم. همچنین خودمون هم مستقیما با مشتری‌ها در ارتباط هستیم. به همین دلیل قیمت آینه قدی آرایشی و آینه‌های دیگه به‌خاطر حذف واسطه‌ها خیلی مناسب هستن.

قیمت آینه قدی آرایشی
آینه آرایشی

اما به جز کیفیت بالا و قیمت مناسب سعی کردیم تا بتونیم خدمات دیگه‌ای هم برای شما مشتریان عزیز داشته باشیم. و اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش که روی تمام آینه‌ها وجود داره. با این ضمانت هر اتفاقی هم بخواد برای آینه به وجود بیاد، جای هیچ نگرانی نیست. چون ما تماما پشتیبانی و رسیدگی می‌کنیم و نیازی هم به پرداخت هزینه از سمت شما وجود نداره. علاوه بر تمام این‌ها ضمانت مرجوعی هم برای آینه‌ها در نظر گرفته شده. تا اگر از آینه رضایت نداشتین، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماس کارگاه تولیدی آینه هستن که می‌تونین از این طریق با ما ارتباط برقرار کنین و از قیمت آینه قدی آرایشی هم مطلع بشین. اگر برای انتخاب آینه‌ها دچار تردید هم هستین می‌تونین با همکاران ما ارتباط برقرار کنین. اون‌ها سعی می‌کنن بهترین پیشنهادات رو با توجه به بودجه و سلیقه‌ای که دارین، داشته باشن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ