آینه چراغ دار آرایشی

آینه برای آرایش

وقتایی که همسرت می‌خواد بیاد خونه یا وقت‌هایی که می‌خوای بری مهمونی یا کلاً هروقتی که می‌خوای یه مقدار به خودت برسی و میکاپ کنی اولین و اصلی‌ترین نیازت آینه برای آرایش هست! ولی بین کلی مدل مختلف آینه باید آینه‌ای رو انتخاب کنیم که هم کارمون رو به بهترین‌وجه راه بندازه هم با بودجه‌ای که میخوایم هزینه کنیم هم‌خونی داشته باشه و هم به دکوراسیون خونمون بخوره.

حالا میون این‌همه دلبر کدومو انتخاب کنم؟ باهم دیگه دونه دونه مدل‌هایی که میتونن گزینه‌ی مناسبی برامون باشن رو بررسی می‌کنیم مزایا و معایبشونو بررسی می‌کنیم و چک می‌کنیم ببینیم که به کدوم هرکدوم به کدوم یکی از سبک‌های دکوراسیون بیشتر می‌خورند تا بتونیم بهترین گزینه رو انتخاب کنیم.

آینه برای آرایش
آینه برای آرایش

آینه برای آرایش باید دارای چه ویژگی‌هایی باشه؟

هنگام انجام آرایش و میکاپ علاوه بر این که داشتن لوازم آرایشی بسیار ضروریه، آینه برای آرایش هم به همون میزان الزامیه. درواقع بدون وجود آینه، امکان آرایش و میکاپ وجود نخواهد داشت. حالا ضروری هست که آینه از میزان شفافیت بالایی برخوردار باشه. تا بتونه هنگام انجام آرایش تصویر واضحی رو ارائه بده. شفافیت آینه بسیار اهمیت داره، چرا که نیاز است تا حین آرایش تصویر ایجاد شده کاملا مطابق با واقعیت باشه. تا بشه حین انجام کار دقت بالایی داشت. همچنین بعد از انجام آرایش هم دقیقا با همون چهره که در آینه دیده شده، روبه‌رو شد.

آینه برای آرایش
آینه برای آرایش

همچنین یکی از موارد ضروری حین انجام میکاپ، داشتن نور کافی هست. درواقع نور مطلوب در کنار لوازم آرایشی و آینه شفاف، سه رکن اساسی هستن که بدون وجود هر کدوم از این موارد، انجام میکاپ امکان‌پذیر نیست. یکسری آینه‌هایی هستن که می‌تونن علاوه بر داشتن شفافیت بالا، دارای نورپردازی هم باشن. که بتونن نور مناسبی رو حین انجام امور آرایشی تامین کنن. در زیر به معرفی انواع این آینه می‌پردازیم:

معرفی انواع آینه برای آرایش

  • آینه چراغدار
  • آینه بک‌لایت

آینه چراغ دار

در آینه چراغ دار، چراغ های LED با یک فاصله استاندارد و به تعداد مشخصی روی آینه کار گذاشته میشن. در این صورت و با وجود چراغ‌های روی آینه، نور بسیار مطلوبی ایجاد می‌شه. تا در حین انجام آرایش کمک کنه که بشه با دید کامل‌تری مراحل میکاپ رو انجام داد.

آینه برای آرایش
آینه برای آرایش

درواقع آینه چراغ دار به دلیل ویژگی‌ها و ظاهری که داره، یکی از مناسب‌ترین آینه‌ها برای آرایش هست. چرا که چراغ‌های روی آینه موجب میشه تا مقابل خود یعنی قسمتی که فرد قرار می‌گیره، روشن بشه. از این رو چهره فرد رو در بهترین حالت خودش و با دید واضحی در آینه نمایش داده میشه. بنابراین فرد مورد نظر و یا میکاپ آرتیست با دقت و تسلط بالایی می‌تونن کارخودشون رو انجام بدن.

آینه برای آرایش
آینه برای آرایش

آینه آرایش چراغ‌دار اقتصادیه؟

  1. طول عمر لامپ‌های ال‌ای‌دی به نسبت بسیار بالاست بین 50000 تا 60000 ساعت می‌تونه مثل ابتدای خودش روشن بمونه. هم‌چنین مصرف انرژی بسیار کمتری هم داره. از این رو با خرید و استفاده از لامپ‌های ال ای دی میشه خریدی با صرفه انجام داد.

2. بلافاصله بعد از روشن شدن، لامپ به میزان نور حداکثری خودش می‌رسه. و مثل برخی از لامپ‌های دیگه نیست تا به زمانی برای روشن شدن نیاز داشته باشه.

3. در ساختار لامپ‌های LED از جیوه استفاده نمی‌شه. همچنین در اون انتشار پرتوهای UV نداره. و سازگار با محیط‌زیست هم هستن.

4. لامپ‌های معمولی بعد ازمدت زمانی که روشن می‌مونن، حرارت تولید می‌کنن. به‌طوری که امکان دست زدن به اون وجود نداره. اما این اتفاق در لامپ‌های LED نمی‌افته. و حتی ساعت‌ها بعد هم از خودشون گرما تولید نمیکنن.

5. همچنین لازم به ذکر است که این نوع لامپ‌ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستن. به‌گونه‌ای که به سادگی در معرض آسیب و شکستگی قرار نمی‌گیرن.

آینه برای آرایش
آینه های مدرن آرایشگاهی

آینه بک لایت

آینه بک لایت آرایشی هم یکی دیگه از آینه‌هایی هست که دارای نورپردازیه که به‌عنوان آینه برای آرایش بسیار مناسبه. در این نوع از آینه هم از لامپ‌های LED استفاده می‌شه. اما در آینه چراغ دار، لامپ‌ها به صورت تک به تک و از نظر ظاهری هم به شکل لامپ‌های معمول هستن. اما در آینه بک لایت، لامپ به صورت یک تکه و نواری هست که در قسمت پشت آینه قرار می‌گیره. اما لامپ به کار رفته در آینه بک لایت هم از نوع LED هستش. و همون مزایا و ویژگی‌ها رو داراست و فقط از نظر ظاهری تفاوت داره. که این مورد خودش به‌نوعی یکی از انواع مزایای لامپ‌های ال ای دی است.

آینه برای آرایش
آینه آرایش بک‌لایت

آینه چراغ دار و بک لایت به دلیل داشتن نورپردازی برای آینه آرایشی بسیار عالی عمل می‌کنن. چرا که همانطور که اشاره شد، نور که از اساسی‌ترین موارد در زمینه آرایش هست رو دارا می‌باشن. اما علاوه بر این‌ها، این دو نوع آینه می‌تونن قابلیت‌های منحصربه‌فردی هم داشته باشن که در این صورت موجب شده تا فاصله بیشتری از دیگر آینه‌ها بگیرن. تا در بسیاری از موارد هم از این نوع آینه‌های مدرن استفاده بشه که هم عملکرد بهتری رو دارن و هم این که زیباتر هستن.

آینه ساده

آینه ساده هم آینه‌ایه که همیشه مورد استفاده برای کاربردهای مختلف قرار می‌گرفته. از این رو آینه برای آرایش هم می‌تونه به‌کار بره. شفافیت آینه‌های این سایت بسیار بالاست و کاملا مناسب برای امور آرایشی است. همچنین نیاز به تجهیزات خاصی ندارن و برای هر فضایی قابلیت استفاده دارن. به‌راحتی هم خودشون رو با هر سبک فضا و چیدمانی تطابق میدن.

آینه برای آرایش
آینه ساده آرایش

در صورت داشتن تمایل برای شفافیت بیشتر آینه‌ها می‌تونین نوع آینه رو کریستال و یا کلیر انتخاب کنین. تا بتونین از آینه‌ای بسیار شفاف و با وضوح بالا بهره‌ ببرین. در کل آینه‌های امروزی از نوع ساده‌شون دارای شفافیت بسیار بالایی هستن. اما همون‌طور که در قسمت‌های بالاتر هم در مورد آینه‌ها و ویژگی‌هاشون توضیح داده شد، آینه‌هایی که نورپردازی دارن انتخاب خیلی مناسب‌تری هستن. چون این نور خیلی کمک‌ می‌کنه تا شما بتونین خودتون رو بهتر در آینه ببینین. همینطور به‌عنوان آرایشگر هم این کار به بهتر شدن روند کار و تمرکزتون خیلی کمک میکنه.

قابلیت‌های آینه

آینه برای آرایش
آینه هوشمند
  • روش روشن خاموش کردن
  • بلوتوث
  • کابل یو‌‌اس‌بی
  • ساعت و تقویم
  • تغییر رنگ
  • شخصی سازی

روش روشن خاموش کردن

آینه برای آرایش
آینه چراغ‌دار لمسی

دیدی وقتی آماده شدی بخوابی یا بری بیرون یهو لحظه آخر میبینی یه لامپ روشنه چقدر اعصاب خورد کنه؟ برای اینه که روش روشن خاموش کردن وسایلمون برامون راحت نیست یا مطابق سلیقه‌مون نیست! توی آینه ای که از اینجا سفارش بدی میتونی انتخاب کنی روش روشن خاموش کردنش لمسی باشه ریموتی باشه یا ساده. یعنی هرطور که بیشتر به دلت می‌شینه و راحت‌تری اونجوری سفارش بده

آینه برای آرایش با قابلیت بلوتوث

اسپیکر قدیمی شده گوشیتو وصل کن به آینه ات و بزنش تو شارژ حالا با خیال راحت آرایش کن! یه قابلیت که هم برای راحتیمون خوبه هم خوراک وقتاییه که دوستامون خونمون دعوتن یا چند نفری توی یه اتاق داریم حاضر میشیم بریم مهمونی ، موسیقی به راه و نور خفن و یه حال عالی. یا اگر آرایشگاه داری میتونی موسیقیت رو از این طریق بذاری پخش بشه

یو اس بی روی آینه

آینه برای آرایش
پورت یو اس بی پایین آینه سمت راسته

اگه آرایشگاه داری میتونی به مشتریت اجازه بدی به آینه وصل بشه و گوشیش رو شارژ کنه تا میزان رضایتش افزایش پیدا کنه یا نه اصلا خودت استفاده کنی و اینجوری تمام مدت به گوشی نزدیک باشی.

ساعت و تقویم روی آینه؟

آینه برای آرایش

اگه سرکار میری و ساعت برات اهمیت داره میتونی زمان رو روی آینه ات داشته باشی تا حاضر شدنی دیر کنی و مجبور نباشی برای چک کردن ساعت هی گوشیتو چک کنی ، بذار گوشیت شارژ بشه و خودتواذیت نکن. این قابلیت خوراک اینه که برای اون دوستت که همیشه دیر می‌کنه سفارش بدی بلکه سروقت بیاد. (همه ما یه دوست داریم که همیشه‌ی خدا دیر میاد!) یا تاریخ برات مهمه؟ تقویم کوچولوی مینیمال و مدرنت رو هرجای آینه ات که دوست داری سفارش بده تا حواست باشه تاریخ های مهم رو از دست ندی و البته برای همسرت هم یادآوری بشه براش و سالگرد ازدواجتون رو فراموش نکنه.

رنگ بندی نور؟

آینه برای آرایش
آینه بک لایت رنگی

هر رنگی یه حس و حالی داره ، یه وقتایی رنگ سفید واقعا خسته کننده‌اس و رنگ آفتابی تو مخه. بهرحال آینه آرایشی‌مون دلش میشکنه اگه فقط وقتی نیازش داریم روشنش کنیم! باید نورش با هر حس و حالی که داری متفاوت باشه و کلی حس خوب بهمون بده ، یه وقتایی رنگ بنفش وایبش با وایبمون یکیه و یه وقتایی آبی یا صورتی. خلاصه می‌تونیم آینه بک‌لایت رو طوری سفارش بدیم که رنگش تغییر کنه و نمای اتاقمون رو مدرن‌تر کنه

شخصی‌سازی کن

آینه برای آرایش
ترجمه: هیچکس تو نیست و این قدرت توعه!

هرچیزی که دوست داری میتونه روی آینه حک بشه ، یه تاریخ خاص مخصوصا اگه داری به کسی هدیه میدی. یا نه یهجمله که هروقت رفتی جلوی آینه حس خوب بگیری و ذوق کنی. اگه آرایشگاه داری آی‌دی پیج اینستاگرامی یا لوگوت رو حتما روش حک کن که هرکی توش از خودش عکس گرفت استوری کرد تبلیغ کارت محسوب شه.. میتونی جمله ، تاریخ ، لوگو یا هرچی که دوست داری رو موقع سفارش بگی برات حک کنیم.

آینه برای آرایش
آینه آرایش رومیزی

موارد استفاده آینه برای آرایش

  • اتاق خواب
  • سرویس بهداشتی
  • آرایشگاه

اتاق خواب

یکی از فضاهایی که میتونید توش از آینه و میز آرایش استفاده کنید اتاق خوابه ‌، اگه همچین قصدی داری پیشنهاد من بهت آینه های بک لایت هستن چون نور ملایمی دارن و خیلی ظاهر مدرن و مینیمالی دارن. میتونی رنگ بندی نورش رو هم انتخاب کنی و شب به عنوان چراغ خواب بایه رنگ آرامش بخش یا رمانتیک روشن بذاری

آینه برای آرایش
آینه آرایش کوچک

آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی از مهم‌ترین فضاهایی هست که آینه آرایشی در اون از اهمیت بالایی برخورداره. توصیه‌ میشه که در این فضاها از آینه‌های دارای نورپردازی استفاده بشه. چراکه امکانات ویژه‌ای رو این آینه‌ها ایجاد می‌کنن. همچنین از نظر زیبایی هم جلوه بسیار خاصی دارن. و می‌تونن فضای متفاوتی رو براتون ایجاد کنن. تا در نهایت فضای سالن زیبا و آرامش‌بخش بشه و افراد حاضر در این محل هم احساس خوبی داشته باشن.

آینه برای آرایش
آینه آرایش ساده فریم‌دار

به‌خصوص برای آینه آرایشگاه پیشنهاد می‌شه تا روی آینه، نام آرایشگاه یا سالن زیبایی حک بشه. در این صورت آینه‌ای کاملا اختصاصی ایجاد میشه که تنها مختص به این فضاست و اون آینه رو در جای دیگه‌ای مشاهده نمی‌کنین. همچنین اگر نورپردازی هم داشته باشه، حکاکی رو بسیار زیباتر نشون میده.

اما آینه برای آرایش رو از کجا می‌تونین بخرین

ما برای شما آینه‌ای دقیقا طبق دلخواه خودتون با بهترین کیفیت ممکن تولید می‌کنیم. برای این ادعای خودمون ضمانت بی قید و شرط هم روی آینه‌ها داریم. به این صورت که حتی اگر از آینه‌ای که دریافت کردین رضایت نداشتین و موردپسندتون نیود، می‌تونین اون رو به‌راحتی مرجوع کنین. یا اگر آینه مشکلی براس به‌وجود اومد ما براتون رایگان تعویض می‍کنیم. البته به شرطی که آینه در اثر ضربه یا همچنین اتفاقاتی دچار مشکل نشه. این ضمانت و گارانتی ما یکسال زمان داره.

این خدمات و کیفیت رو به جرات می‌تونیم بگیم که فقط در مجموعه ما می‌تونین داشته باشین. ما مستقیما با مشتری‌هامون ارتباط داریم تا بتونیم دقیق‌تر خواسته مشتری رو برآورده کنیم. . هم این که در این حالت یکسری واسطه‌ها حذف میشن و ما می‌تونیم آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری به مشتری‌ها تقدیم کنیم. برای سفارش هم می‌تونین با شماره 099017171305 تماس بگیرین. همکاران ما هر سوالی هم که داشته باشین، پاسخ میدن.

پس اگه به آینه برای آرایش نیاز دارین یا هنوز از آینه‌های قدیمی برای این کار استفاده می‌کنین، بدونین که آینه‌های جدید خیلی به شما کمک میکنن تا بتونین آرایشی تمیزتر و بدون نقص داشته باشین. همچنین با این آینه‌ها می‌تونین فضای خودتون رو چندین پله ارتقا بدین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ