آینه بروز آرایشی

قیمت آینه سالن آرایشی

آینه در برخی از فضاها از مهم‌ترین وسیله‌ها شناخته میشه. مثل سالن آرایشی که یکسری آینه‌های تخصصی و کاربردی امروزه معرفی شدن. فاکتورهای زیادی هم هست که که در مورد این آینه‌ها باید در نظر گرفته بشه. یک مورد قیمت آینه سالن آرایشی هست که در مورد آینه‌ها در نظر گرفته میشه. غیر از این موارد یکسری فاکتور دیگه هم هستن که در مورد آینه‌های سالن آرایشی مورد توجه هستن. مثل کارکرد و زیبایی که از موارد بسیار مهمی در مورد این آینه‌ها هستن. آینه‌های سالن زیبایی همچنین انواع بسیار مختلفی دارن که روی هزینه آینه‌ها هم تاثیر گذار هست.

قیمت آینه سالن آرایشی
آینه سالن آرایشی

معرفی انواع آینه و قیمت آینه سالن آرایشی

یکی از عواملی که روی قیمت آینه سالن آرایشی تاثیر داره، نوع آینه هستش. آینه‌های مدرنی امروزه معرفی شدن که این آینه‌ها شکل و نوع جدیدی از آینه رو نشون میدن که به انجام و ارائه خدمات آرایشی هم کمک می‌کنن.

آینه ساده

آینه ساده از کمترین قیمت آینه سالن آرایشی برخوردار هستش. آینه ساده آینه‌ای با صفحه شفاف و بدون امکانات خاصی هست که همیشه و هر جایی هم می‌بینیم. اما این آینه‌ها امروزه می‌تونن به شکل‌های خیلی مختلفی باشن که شکل مدرن و بروز هم پیدا کنن. مثلا می‌تونه قاب‌های خیلی مختلفی برای این آینه‌ها استفاده بشه که آینه از سادگی هم که داره، خارج بشه. البته این آینه‌ها در عین سادگی از زیبایی خیلی خاصی هم بهره‌مند هستن.

قیمت آینه سالن آرایشی
آینه ساده قاب‌دار

آینه بک‌لایت

قیمت آینه سالن آرایشی مثل آینه بک‌لایت می‌تونه کمی بالاتر بره، اما در عوض مزایای بسیار زیادی رو به دنبال خودش داره. آینه سالن آرایش بک‌لایت آینه‌ای هست که امکان نورپردازی داره. نورپردازی آینه به وسیله چراغ LED تامین میشه. چراغ پشت آینه قرار داده میشه که شکل چراغ به‌صورتی هست که خیلی راحت می‌تونه قرار بگیره. چراغ نواری شکله و یک‌تکه هست که وقتی هم پشت آینه قرار بگیره، نوری مخفی و ملایم رو برای آینه ایجاد می‌کنه.

قیمت آینه سالن آرایشی
آینه بک‌لایت سالنی

این نور خیلی خوب و دقیق می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه. وقتی هم که مشتری جلوی آینه برای دریافت خدمات موردنظر خودش قرار بگیره، شما به‌عنوان آرایشگر با نور ایجاد شده قطعا بهتر می‌تونین کارتون رو انجام بدین. چون دید خوب و بازی رو دارین که تمرکز شما رو بالاتر می‌بره. به‌خصوص برای یکسری خدمات زیبایی مثل میکاپ و آرایش که داشتن نور خوب و کافی از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هستش.

قیمت آینه سالن آرایشی
آینه نوردار مدرن

درواقع قیمت آینه سالن آرایشی از نوع بک‌لایت کمی بالاتر از آینه‌های ساده هست، اما عملکردی که به شما میده اصلا قابل مقایسه با آینه‌های معمولی نیست. شما با این آینه‌ها می‌تونین خیلی حرفه‌ای‌تر عمل کنین. همچنین حرفه‌ای و متخصص هم به نظر می‌رسین. چون فضای کاری و سالن شما، ویترین کار شما و پرسنلتون هست. پس باید ابزار کار هم همونطور حرفه‌ای باشن.

آینه هالیوودی

از انواع دیگه آینه‌های سالن زیبایی میشه به آینه هالیوودی اشاره کرد. آینه هالیوودی هم امکان نورپردازی داره اما شکل و حالت اون متفاوت با آینه بک‌لایت هستش. در آینه هالیوودی از تعدادی چراغ روی خود آینه استفاده میشه. این چراغ‌ها با فاصله مشخصی روی آینه قرار داده میشن. این نوع چیدمان باعث روشنایی مستقیمی رو برای آینه ایجاد می‌کنه که وقتی روبه‌روی اون قرار بگیرین، کاملا در معرض این نور هستین. و همین موضوع باعث میشه تا تصویر واضحی در آینه ایجاد بشه. همچنین وقتی آرایشگر هم بخواد خدماتی رو ارائه بده، با این نور دید خیلی بهتری براش ایجاد میشه.

قیمت آینه سالن آرایشی
آینه هالیوودی آرایشی

قیمت آینه سالن آرایش هالیوودی هم می‌تونه کمی شبیه به آینه بک‌لایت باشه. این تفاوت قیمت اما مزیت‌های خیلی خاصی رو ایجاد می‌کنه. همین مزایا هم باعث شده تا این آینه‌ها جایگاه خیلی خوبی پیدا کنن و در موارد خیلی مختلفی هم از این آینه‌ها استفاده بشه تا بتونه عملکرد بهتر خودش رو در معرض نمایش بذاره. درواقع این آینه‌ها خیلی در روند ارائه خدمات کمک‌کننده هستن.

قیمت آینه سالن آرایشی
آینه چراغی

آینه دوطرفه

آینه دوطرفه سالن آرایش هم یکی دیگه از انواع آینه‌های مدرن و جدیدی هست که از مزیت‌های خاصی برخورداره. این آینه امکان استفاده از هر دو سمت خودش رو به شما میده و این یک مزیت فوق‌العاده هست که تنها این آینه از اون بهره‌منده. آینه دوطرفه می‌تونه نقش دو آینه رو برای شما داشته باشه که فضای کمتری رو هم قطعا اشغال می‌کنه. به این صورت که در ظاهر شما یک آینه دارین که این آینه می‌تونه جای دو آینه رو برای شما پر کنه و بتونین با استفاده از اون به تعداد بیشتری از مشتری‌ها خدماتتون رو ارائه بدین. قیمت آینه سالن آرایشی هم از نوع دوطرفه قیمت کمتری نسبت به دو آینه داره.

قیمت آینه سالن آرایشی
آینه دوطرفه قدی

مزیت دیگه این آینه این هست می‌تونه هم به‌شکل آینه بک‌لایت و هم هالیوودی باشه. در این صورت شما می‌تونین از مزیت‌هایی که آینه‌های دارای نورپردازی دارن، استفاده کنین. همچنین با توجه به این که این آینه‌ها خیلی جدید و مدرن هستن، وقتی در فضای سالن آرایشی قرار بگیرن اون رو خیلی زیباتر می‌کنن.

چه موارد دیگه‌ای روی قیمت آینه سالن آرایشی تاثیر میذاره

یکسری قابلیت‌های خاصی هستن که می‌تونن به‌صورت انتخابی روی آینه‌های سالن زیبایی قرار بگیرن. این قابلیت‌ها رو هر موردی که مورد دلخواهتون هست و یا نیاز دارین که روی آینه‌تون داشته باشین، درخواست میدین تا روی آینه شما نصب بشه. هر کدوم از این قابلیت‌ها روی قیمت آینه سالن آرایشی هم موثره. اما این قابلیت‌ها خیلی خاص هستن و می‌تونن آینه شما رو هم خاص جلوه بدن.

قیمت آینه سالن آرایشی
آینه گرد نوری

آینه‌های مدرن دارای نورپردازی امکان تغییر میزان نور و همینطور تغییر رنگ نور خودشون رو دارن. تا اگر زمانی به نور متفاوتی نیاز داشتین یا این که دوست داشتین رنگ نور رو تغییر بدین، این امکان خیلی جذاب هستش. قابلیت دیگه‌ای که آینه‌های مدرن می‌تونن داشته باشن، قابلیت وصل شدن به اینترنت و بلوتوث هست. با این قابلیت شما می‌تونین با استفاده از آینه، موسیقی دلخواه خودتون و یا حتی ویدئو پخش کنین. امکان خیلی جذابی که کمی روی قیمت آینه سالن آرایشی تاثیر داره اما باعث میشه تا آینه خیلی خاص‌تر و متفاوت‌تر هم باشه.

قیمت آینه سالن آرایشی
آینه دیواری آرایشگاهی

چرا قیمت آینه قدی سالن آرایشی در کارگاه تولیدی آینه مناسب هست

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه‌های سالن آرایشی و هر نوع آینه دیگه‌ای با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشه. تماما آینه‌ها در همین کارگاه و با حساسیت بالایی تولید میشه. به همین دلیل کیفیت و استاندارد بالایی رو دارا هستن. همچنین با توجه به این که تمام مراحل ساخت و همینطور فروش آینه‌ها به عهده خودمون هست و هیچ واسطه‌ای نداریم، آینه‌ها از قیمت‌های مناسبی هم برخوردار هستن.

قیمت آینه سالن آرایشی
آینه سالن زیبایی

اما به جز این که قیمت آینه سالن آرایشی در این مجموعه خیلی مناسب هست، یکسری امتیازهای ویژه‌تری هم آینه‌ها می‌تونن داشته باشن. و اون داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی هر آینه‌ تولیدی هست. با این ضمانت هر اتفاقی هم اگر قرار باشه که برای آینه به وجود بیاد، لازم نیست تا شما هیچ هزینه‌ای رو بپردازین. بلکه کافیه فقط اطلاع بدین تا ما در کمترین زمان مشکل به وجود اومده رو حل کنیم. علاوه بر تمام این‌ها شما با خرید از این مجموعه آینه‌تون از ضمانت مرجوعی هم بهره‌مند میشه. تا در صورتی که آینه مورد دلخواه نبود بتونین اون رو مرجوع کنین.

برای ارتباط با کارگاه تولیدی آینه و اطلاع از انواع قیمت آینه سالن آرایشی هم می‌تونین با شماره‌ 09357015855 تماس بگیرین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ