عکس آینه گرد نوری

عکس انواع آینه

سلام تو این متن قراره عکس انواع آینه های مختلف رو با همدیگه بشناسیم و بررسی کنیم .تا بتونین بهترین نوع آینه رو برای هر مکانی که در نظر دارین بخرین.همونطور که می‌دونین امروزه آینه‌ها از مدل‌های مختلف و گوناگونی تشکیل شدن و مثل زمان‌های قدیم تنها یه مدل آینه وجود نداره. بلکه برای هر کاربرد و فضایی چندین آینه وجود دارن که می‌تونین بر اساس سلیقه و نیازی که دارین، انتخاب کنین.

عکس انواع آینه
عکس انواع آینه مدل چراغ‌دار

برای مثال تو زمون‌های قدیم برای اینکه برای یه سالن آرایشی یا هر محیطی آینه بخرن به شیشه بری سر کوچه می‌رفتن و بدون اینکه مدل و طرح خاصی وجود داشته باشه یه آینه‌ی گرد معمولی رو تو هر مکانی که دوست داشتن نصب می‌کردن و اگر تو سرویس بهداشتی می‌رفتی یا تو آرایشگاه بازهم یه نوع آینه می‌دیدی!

با گسترش علم و طراحی در زمینه‌های دکوراسیون مخصوصا تو اروپا انواع و اقسام آینه‌ها با توجه به نیاز کاربر ساخته و طراحی شد .شرکت‌های سازنده بعد از تولید این آینه‌ها در ابتدا مردد بودن که آیا فروش می‌ره یا خیر اما به مرور زمان وقتی مردم کارایی هر آینه‌ای رو فهمیدن از خرید آینه‌های گوناگون بسیار راضی و خشنود شدن.

عکس انواع آینه
عکس انواع آینه مدل بک‌لایت

اگر شما تو سالن آرایشی یا مزون خودتون از آینه‌های پیش پا افتاده استفاده می‌کنین باید بهتون بگیم که با این کار از بسیاری از رقبای خودتون که هر روز در حال رقابت و پیش رفتن با مد روز هستن جا می‌مونین و باعث پیشرفت نکردن تو کار خودتون هستین .

تو هر مکانی مثل سالن زیبایی و یا مزون اولین چیزی که وقتی مشتری وارد سالن میشه رویت می‌کنه محیط سالن و ابزارها و چیدمانی هست که مدنظر گرفته شده.شما با چیدمان و متریال کار مثل آینه می‌تونین احساس بهتری رو در زمان ورود به مشتری القا کنین و همین احساس باعث ماندگاری مشتری تو مدت طولانی در سالن زیبایی شما میشه.

عکس انواع آینه
عکس انواع آینه مدل گرد بک‌لایت

شما می‌تونین به راحتی بدون اینکه از منزل خودتون خارج بشین از طریق سایت یا تلفنی آینه‌ی مورد نظر خودتون رو با دادن ابعاد مورد نظر و طرح پیشنهادیتون ثبت و سفارش بدین تا در اسرع وقت آینه‌ی شما تو محل گفته شده بدون هیچ دردسر و استرسی برای شکسته شدن آینه در حمل و نقل روی دیوارتون قرار بگیره .

راستی با خرید از کارگاه آینه‌ها تا یک سال از ضمانت و گارانتی بی قید و شرط بهره مند می‌‌شین و در صورت هر مشکلی با یه تماس و گفتن مشکلتون می‌تونین نیروهای پشتیبان رو به محل گفته اعزام کنین تا درصدد رفع آینه‌ی مورد نظرتون بر بیان .و آینه‌ی شما رو براتون تعویض و یا تعمیر کنن .البته لازمه که بدونین گارانتی شامل شکستن آینه به هر طریقی نمیشه.

عکس آینه گرد نوری
عکس انواع آینه مدل بک‌لایت

در ادامه در مورد انواع آینه‌های مختلف صحبت می‌کنیم با ما همراه باشین تا بهترین خرید رو در مورد خرید آینه داشته باشین.

انواع آینه

  • آینه مدل بک‌لایت
  • آینه مدل چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه آرایشگاهی یا مزونی مدل قاب‌دار
  • آینه مدل لمسی یا حسگری
  • آینه مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه آویزی
  • آینه دو طرفه
  • آینه مدل حکاکی شده
عکس انواع آینه
عکس انواع آینه مدل هالیوودی

آینه بک‌لایت

یکی از زیبا ‌و منحصر به فرد ترین آینه‌های موجود در بازار که به هر محیطی زیبایی خاصی می‌بخشه آینه‌های بک‌لایته که با استفاده کردن این آینه‌ها در سالن زیبایی خودتون و یا هر محیطی باعث آرامش و زیبایی خاصی در اون محیط خواهید شد .این آینه‌ها به گونه‌ای تعبیه شدن که در پشت اون‌ها لامپ‌هایی ال ای دی به صورت مخفیانه کار گذاشته می‌شه که با روشن کردن اون لامپ‌ها نور لایت و ملایمی در اطراف آینه ساطع می‌شه.

بهترین آینه گرد مزونی
عکس انواع آینه مدل بک‌لایت

آینه هالیوودی یا گریم

محبوب‌ترین آینه برای گریمور‌ها و میکاپ آرتیست‌ها آینه‌های هالیوودیه. به خاطر نور بسیار زیاد و یکنواختی که داره باعث بهتر دیدن مشتری و دیدن خطاها میشه که در نتیجه باعث می‌شه عیوب میکاپ برطرف و میکاپ آرتیست یه میکاپ بی نقص و عالی تحویل مشتری بده.

عکس انواع آینه
عکس انواع آینه مدل چراغ‌دار

سیستم در این نوع آینه‌ها طوری تعبیه شده که دورتا دور آینه به فاصله‌های مرتب و منظم لامپ‌هایی گذاشته می‌شه که با روشن کردن اون لامپ‌ها نور خیلی زیادی وارد محیط اطراف آینه می‌شه .به خاطر زیبایی و جذابیت خاصی که این آینه داره امروز علاوه بر سالن‌های گریم و آرایشی تو خیلی از مزون‌ها و حتی اتاق خواب‌ها هم دیده می‌شه.

آینه مدل قاب دار

شما هر نوع آینه‌ای که سفارش بدین و یا مدنظر داشته باشین می‌تونین بدون قاب و یا باقاب تهیه کنین .اما قبل از سفارش قاب آینه‌ی خودتون بهتره به یه سری نکات توجه کنین تا قابی که تهیه می‌کنین باعث زشت شدن و یا نازیبایی روی دیوار نشه.

عکس انواع آینه
آینه قاب‌دار مدل سلطنتی

بهتره حتما در درجه‌ی اول به اینکه سبک محلی که می‌‌خواین در اون آینه نصب کنین توجه کنین و اگه سبک مدرنی دارین بهتره از رنگ‌های ساده و خنثی تر مثل سفید و اگر سبک و سیاق سالن شما سلطنتیه بهتره از رنگ‌ها‌ی گرمتر و مدل‌های سلطنتی تری استفاده کنین.

بعد از انتخاب قاب نوبت به انتخاب جنس قاب می‌رسه که به بودجه‌ی مالیه شما و محل و استانی که در اون اقامت دارین بستگی داره .قاب‌ها از جنس‌های مختلفی مثل چوب،فلز،شیشه و…. ساخته می‌شن که پیشنهاد ما در این مورد اینه که با مشاوران ما در این رابطه صحبت کنین تا بهترین ها رو برای محل کار خودتون تهیه کنین .مشاوران کارگاه آینه‌ها با سابقه ترین طراحان و برترین طراحان کشور هستن که بی نظیر ترین آینه‌ها به دستان هنرمند این افراد تهیه و طراحی شده.

بهترین آینه گرد مزونی
آینه قاب‌دار مدرن

آینه مدل لمسی یا حسگری

زمانی که شما مدل نور دار انتخاب می‌کنین باید بتونین از راه و روشی اونو خاموش و روشن کنین یکی از این روش‌ها از راه لمس نقطه‌ای هست که بر روی آینه تعبیه شده با لمس کردن اون نقطه می‌تونین به راحتی نور آینه‌ی مورد نظرتون رو خاموش و روشن و یا کم و زیاد کنین.

آینه آرایشی
عکس انواع آینه مدل لمسی

آینه مدل ریموت‌دار کنترلی

روش دیگه برای خاموش و روشن کردن و یا کم و زیاد کردن شدت نور آینه از طریق در دست داشتن یه ریموت کنترلیه با این روش به راحتی تو هر کجایی از سالن خودتون که ایستاده باشین می‌تونین با زدن دکمه‌ای نور آینتون رو خاموش و روشن کنین .پیشنهاد ما انتخاب آینه‌ی ریموت‌داره که دیگه آینه رو لمس نکنین و باعث لکه‌دار و کثیف شدن آینه نشین.

بهترین آینه گرد مزونی
عکس انواع آینه مدل ریموت‌دار کنترلی

راه‌های ارتباط با ما

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونتون خارج بشین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین هارو در اسرع وقت از ما تحویل بگیرین.

اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خیابان باغ عمارت ، خیابان ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.مطمئن باشین با سفارش به کارگاه آینه‌ها بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید آینه مزون از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ