آینه رومیزی

عکس آینه آرایشگاه

بودنت توی این سایت یعنی خیلی خوب می‌دونی که چقدر آینه آرایشگاه اهمیت داره. هیچکس به آرایشگاهی که توش قراره دو ساعت جلوی یه آینه کوچیک و قدیمی و نامناسب بشینه ، نمیره! چون مشخصه آرایشگری که به آینه‌های آرایشگاهش اهمیت نمیده به حرفه‌اش اهمیت نمیده! شایدم انقدر کارش بده هیچ مشتری‌ای نداره برای همین اهمیتی به ظاهر آرایشگاهش نمیده… بهرحال این اصلا دیدی نیست که بخوایم مشتری‌هامون به ما داشته باشن ، پس تا آخر این مقاله کلی عکس آینه آرایشگاه می‌بینیم و بررسی می‌کنیم تا بفهمیم کدوم برای ما مناسب‌تره.

عکس آینه آرایشگاه
عکس آینه آرایشگاه

دلیل اهمیت بالای آینه آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی از محیط‌هایی هستن که آینه در اون تقریبا در تمامی قسمت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره. درواقع آینه در سطح وسیعی از فضای آرایشگاه قرار می‌گیره. بنابراین هنگام ورود به این فضا آینه‌ها بیشترین چیزی هستن که به چشم میان. به نوعی آینه آرایشگاه تا حد خیلی زیادی این فضا رو تحت تاثیر خودش قرار می‌ده.

بنابراین توجه به زیبایی و طراحی فضا خیلی اهمیت داره. چون اولین فاکتور برای جذب افراد به هر فضایی، داشتن طراحی و دکوراسیون زیبا و آرامش‌بخشه. همانطور که در عکس آینه آرایشگاه‌های مختلف هم مشاهده می‌کنین، آینه‌ها گیراترین چیزی هستن که در دید افراد میان. و باتوجه به این موضوع اهیمت بالای آینه‌ها مشخص میشه.

عکس آینه آرایشگاه
عکس آینه آرایشگاه

معرفی انواع و عکس آینه آرایشگاه

  • آینه بک‌لایت
  • آینه هالیوودی
  • آینه با نور نواری

آینه بک لایت

آینه بک لایت یکی از جذاب‌ترین آینه‌های مدرنیه که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و در کاربردهای بسیاری هم به کار میره. این آینه دارای نورپردازی به صورت مخفی و از پشت خودش هست. این نور ملایم و طبیعی توسط چراغ‌های LED که در پشت آینه کار گذاشته می‌شه، تامین می‌شه.

آینه بک لایت به دلیل دارا بودن نورپردازی توسط چراغ، برای فضای آرایشگاه و به خصوص آینه میکاپ از ایده‌آل‌ترین گزینه‌هاست. چرا که نور ملایم ایجاد شده موجب می‌شه تا دید بهتری ایجاد بشه. در هنگام میکاپ صورت، داشتن نور کافی از موارد مهمی هست. که با داشتن این نوع آینه نور لازم به شکل خیلی درستی فراهم میشه. تا در نهایت میکاپ آرتیست و مشتری هر دو بتونن از نتیجه رضایت داشته باشن. چرا که داشتن تصویر واضح به وسیله آینه و داشتن نور کافی، تمرکز و دقت رو حین کار افزایش می‌ده.

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی هم از دسته آینه‌های دارای نورپردازیه. در این آینه چراغ‌ها به صورت تک به تک روی آینه و با فاصله استانداردی قرار می‌گیرن. تا بتونن روشنایی مطلوب بدون ایجاد سایه‌های اضافی رو ایجاد کنن. اما در آینه بک لایت، چراغ LED شکل دیگه‌ای داره و به صورت یک تکه با ضخامت کم پشت آینه قرار می‌گیره. اما هر دو چراغ‌ها در این آینه‌ها LED هستن و دارای مزایای یکسانی از جمله طول عمر بالا، مصرف کم انرژی، مقاومت بالا و همینطور نزدیک‌ترین نور به حالت طبیعی هستن.

آینه هالیوودی به نام‌های دیگری مثل آینه لامپ دار، آینه چراغ دار و آینه سالن آرایشی هم شناخته می‌شن. در این نوع آینه‌ها همانطور که در عکس آینه آرایشگاه مورد نظر مشاهده میشه، به دلیل این که چراغ‌ها روی آینه قرار می‌گیرن، طبیعتا روشنایی ایجاد شده کمی بیشتره. و نور به طور مستقیم چهره رو روشن می‌کنه و دید جامعی رو ایجاد می‌کنه. این آینه‌ها می‌تونن دارای قابلیت‌های جذابی باشن که در زیر به این موارد می‌پردازیم.

تاثیر شکل آینه روی آرایشگاه

هرکدوم از طرح‌های آینه آرایشگاه رو خوشت اومد می‌تونی از همین سایت آنلاین سفارش بدی یا با شماره 09901717305 تماس بگیری

جدای از اینکه هر شکل آینه با دکور متفاوتی مچ میشه و باید انواعش رو بشناسیم هر شکل هندسی‌ای یه انرژی خاصی داره و وایب خاصی رو می‌ده. وقتی این انرژی روی آینه ها پیاده میشه که خیلی روی محیط اطرافشون تاثیرگذارن ، اثرش چندین برابر میشه. پس بهتره تک تک بررسی کنیم و ببینیم هر شکلی چه انرژیای داره تا بتونیم درست انتخاب کنیم

انواع و عکس آینه آرایشگاه بر اساس شکل

  • دایره‌ای
  • مستطیلی
  • بیضی
  • گنبدی
  • دفرمه
  • مربعی

عکس آینه آرایشگاه دایره‌ای

یکی از پینترستی‌ترین شکل آینه‌ها ، آینه‌های دایره ای شکل هستن. دایره متشکل از یه عالمه نقطه‌اس که درحرکته و جریان داره اما در نهایت به یک نقطه می‌رسه. برای همین در جریان بودنش به مشتری حس گذشت رو القا می‌کنه و باعث میشه کمتر سخت بگیره. و اینکه همه نقاط به یک نقطه می‌رسه انرژی اتحاد رو منتقل می‌کنه و باعث میشه مشتری ناخودآگاه خودش رو با ما توی یک ساید ببینه و راحت‌تر اعتماد کنه.

قدیما از آینه‌های گرد توی آرایشگاه‌ها کمتر استفاده می‌شد یا توی ابعاد خیلی کوچیک استفاده می‌شدن. الان دقیقا برعکسه ، جزو ترند ترین آینه‌های جهان آینه‌های دایره‌ای هستن اون‌هم توی ابعاد بزرگ و به صورت قدی. البته اگه آرایشگاهتون خیلی بزرگ نیست بهتره که از آینه‌های دایره‌ای نصفه یا بیضی استفاده کنید تا خیلی جاگیر نباشه.

عکس آینه آرایشگاه مستطیلی

مستطیل نمادی هست که حس ثبات رو می‌رسونه. برای همین انرژی‌ای که منتقل می‌کنه مثل زمانیه که به یک جای همیشگی و جایی که بهش عادت داریم می‌ریم. این حس هم باید راحتی بیشتر مشتری ما می‌شه هم اینکه باعث میشه بخواد دوباره به آرایشگاهمون برگرده. از نظر طراحی دکوراسیون هم یکی از بیسیک‌ترین و کلاسیک‌ترین ظاهر هایی هست که آینه ها از قدیم داشتند و همیشه پر استفاده بوده. چه به صورت فریم‌لس ( بدون قاب ) چه به صورت با قاب با اکثر سبک‌ها می‌تونیم این آینه رو ست کنیم.

انواع آینه‌های بیضی شکل

  • بیضی دایره‌ای
  • بیضی مستطیلی
آینه‌های بیضی دایره‌ای
عکس آینه آرایشگاه
آینه بیضی دایره‌ای

از نظر انرژی آینه‌های بیضی دایره‌ای دقیقا مانند آینه های گرد حس اعتماد و گذشت رو مشتری‌های ما القا می‌کنن. اما از آینه‌های گرد کمتر جاگیر هستن و برای محیط های کوچک‌تر مناسب‌تر هستن. این سبک آینه‌های جذاب بیشتر به صورت قدی استفاده می‌شن و در ابعاد بزرگ. هرچند ابعاد بزرگ این مدل آینه هم جاگیر نیست و بهرحال به خاطر عرض کم برای سالن‌های کوچیک و بزرگ مناسبه.

انواع آینه آرایشگاه بر اساس رنگ

  • رنگی
  • ساده

آینه رنگی

آینه رنگی هم از آینه‌هایی هست که می‌تونه در فضای آرایشگاهی مورد استفاده قرار بگیره. تنوع رنگی در آینه رنگی بسیار بالاست. اما رنگ‌های روشن دید واقعی‌تری رو میدن. رنگ‌های تیره هم تصویر رو از رنگ واقعی خودشون دور می‌کنن. بنابراین برای بخشی مثل میکاپ بهتره که از آینه‌های شفاف و بی‌رنگ استفاده کرد. تا تصویری که در آینه ایجاد می‌شه ، کاملا مطابق با واقعیت باشه.

عکس آینه آرایشگاه

اما در بخش‌های دیگر استفاده از آینه رنگی می‌تونه روح و زیبایی خاصی به محیط خودش بده. همونطور که در عکس آینه آرایشگاه هم که مشاهده می‌شه. درواقع این نوع آینه‌ها به نوعی به‌عنوان آینه دکوراتیو هم می‌تونن دسته‌بندی بشن.

آینه ساده بی رنگ

این آینه‌ها از رایج‌ترین آینه‌هایی هستن که همیشه مورد استفاده قرار می‌گرفتن. این آینه‌ها نیز از زیبایی خاص خود در عین سادگی بهره‌مند هستن. و در نوع خود می‌تونن محیطی که در آن قرار می‌گیرن رو روشن‌تر و بزرگ‌تر به نظر برسونن. و این امر به دلیل انعکاس و بازتاب محیط اطراف و نورها در آینه هستش.

این آینه ها در مقایسه با دیگر آینه‎‌ها از قیمت کمتری برخوردارن. و همچنین تنوع زیادی هم می‌تونن داشته باشن که اونو در انواع عکس آینه آرایشگاه مشاهده می‌کنیم. اما طبیعتا آینه‌هایی که نورپردازی دارن برای فضای آرایشگاهی خیلی گزینه مناسب‌تری هستن. چون نوری که دارن باعث میشه تا به روند کار کمک کنه. این نور دقت شما رو به‌عنوان آرایشگر بالاتر میبره و موجب میشه تا متمرکزتر بتونین کارتون رو انجام بدین. درواقع با صرف هزینه کمی بیشتر، شما می‌تونین به آینه‌تون ارزش بیشتری رو ببخشین و اون رو خیلی کاربردی‌تر کنین.

نحوه کاربرد آینه ها

1- یکی از معمول‌ترین حالات برای استفاده از آینه‌ها، نصب آینه بر روی دیواره. با نصب آینه روی دیوار، آینه موردنظر ثابت میشه و امکان شکست هم دیگه وجود نداره. همچنین در این صورت فضایی اشغال نمیشه. و بیشترین بهره‌برداری از محیط صورت می‌گیره که در عکس آینه آرایشگاه هم می‌تونین مشاهده کنین.

عکس آینه آرایشگاه

2- آینه آرایشگاه همراه با پایه هم می‌تونه به کار بره. جابه‌جایی در این صورت برای آینه آسون‌تر می‌شه. اما برای سهولت بیشتر در این امر میشه چرخ‌هایی رو زیر پایه به کار برد. تا به ساده‌ترین شکل ممکن آینه رو بشه جابه‌جا کرد. و دیگه نیازی به صرف انرژی خاصی هم برای منتقل کردن آینه وجود نداشته باشه.

عکس آینه آرایشگاه

3- آینه رومیزی هم یکی از انواع مختلفیه که آینه آرایشگاه می‌تونه باشه. در این حالت ابزار کار روی میز قرار می‌گیره و دسترسی به اون‌ها ساده خواهد بود. این حالت هم زیبایی مخصوص‌به خودش رو داره. و می‌تونه برای بعضی از قسمت‌های سالن انتخاب خیلی خوبی باشه.

عکس آینه آرایشگاه

4- آینه دوطرفه هم امروزه بسیار مرسوم شده. در این صورت امکان استفاده از آینه از هر دو طرف به‌صورت همزمان فراهم میشه. استفاده از آینه دوطرفه موجب می‌شه تا بشه حداکثر بهره‌برداری رو از فضای موجود داشت. این نوع آینه اغلب در قسمت‌های میانی سالن قرار می‌گیرن. تا بشه از هر دو سمت اون استفاده کرد. عکس آینه آرایشگاه هم گویای این موضوع هست.

عکس آینه آرایشگاه

5- آینه دستی هم در اکثر آرایشگاه‌ها به کار می‌ره. چرا که برای برخی کاربردها و همینطور برای دید نزدیک‌تر، از آینه دستی استفاده می‌شه. تا فرد بتونه خودش رو به طور کامل در آینه مشاهده کنه. پس وجود همچنین آینه‌ای هم می‌تونه برای آرایشگاه‌ها لازم باشه.

عکس آینه آرایشگاه

داشتن ضمانت بی قید و شرط یک‌ساله‌ی فوق‌العاده

یکی از شرایط بی‌نظیر سفارش و خرید از سایت ayneha داشتن ضمانت بی قید و شرط برای این آینه‌هاست.به این صورت که هر نوع کم و کاستی یا آسیبی که تا یک‌سال به آینه‌ی شما وارد بشه ما اونو بدون گرفتن هزینه‌ای تعویض می‌کنیم. اما این آسیب نباید از طریق ضربه یا خوردن جسم سنگین به آینه باشه. مثلا اگه آینه‌تون لمسش کار نکرد یا موارد این‌چنینی ما در طول یکسال اول خریدتون، کاملا رایگان براتون حل می‌کنیم.

نکته‌ای که این ضمانت رو از بقیه‌ی ضمانت نامه‌ها متمایز می‌کنه این است که اگر آینه رو در محل نصب کردین اما از مدل اون خوشتون نیومد ما باز این آینه رو از شما گرفته و نمونه‌ای مطابق با سلیقه‌ی جدیدتون براتون ارسال می‌کنیم. یا حتی اگر نخواستین می‌تونین اون رو کامل مرجوع کنین. از هر جایی در کشور هم که باشین می‌تونین برای آینه آرایشگاه خودتون اقدام کنین و سفارش بدین.

این کیفیت و ضمانت رو هم فقط می‌تونین در کارگاه ما داشته باشین. پس برای این که بتونین فضای سالنتون رو خیلی زیباتر کنین و تغییر اساسی بدین همین حالا با ما تماس بگیرین تا همکاران ما بتونن شما رو به‌بهترین نحو راهنمایی کنن. همچنین باتوجه به نوسانات قیمتی هم که وجود داره، بتونین با بهترین قیمت خریدتون رو نهایی کنین. سفارشتون هم در کمترین زمان آماده میشه.

انواع ثبت سفارش به روش‌های حضوری و آنلاین:

امروزه کمتر کسی جهت خرید از خونه‌ی خودش خارج میشه ، و همه ترجیح میدن با فشردن دکمه‌ای و سفارشی آنلاین محصول‌شون رو دم خونه دریافت کنن.

اما هنوز هم کسانی هستن که خریدی حضوری رو ترجیح میدن. و از خرید حضوری لذت میبرن. برای هر دو گروه راهکار داریم. تا با خیالی راحت و فراغ خاطر به خرید اقدام کنن.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تلفن جهت ارتباط تلفنی و سفارش آنلاین:

09901717305

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ