آینه مزونی نوری

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون به نظر شما چه مدل‌هایی هستن ‌‌.امروز ما اینجاییم تا در مورد آینه‌های خاص مزونی با شما بیشتر صحبت کنیم تا بتونین بهترین آینه‌هارو باتوجه به بودجه و سلیقه‌ای خودتون خریداری کنین و باعث زیباتر شدن سالن و یا مزون خودتون بشین.

تو زمونه‌های قدیم آینه طراحی خاصی نداشته و به شکلی به زیبایی آینه چندان اهمیتی نمی‌دادن تا اینکه بعد از مدت‌ها طراحان و شرکت‌های سازنده‌ی آینده روی کار اومدن تا ما از شیشه بری سرکوچه و از افراد نابلد درخواست آینه‌ی حرفه‌ای نداشته باشیم بلکه کارو به کاردون بسپریم.

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون

اگه شما هم هنوز تو مزون و یا محل کارتون از همون آینه‌های پیش پا افتاده‌ی قدیمی استفاده می‌کنین بهتره سریع تصمیم بگیرین و یه آینه‌ی مدرن و شیک رو جایگزین آینه‌ی قدیمی خودتون کنین چون با این کار خیلی از مشتریای خودتون رو از دست می‌دین.مشتری زمانی که وارد محیط مزون شما می‌شه انتظار داره وارد یه فضای لوکس و لاکچری بشه و زمانی که شما این فضا رو براش ایجاد کنین باعث می‌‌شین احساس بهتری به خرید خودش داشته باشه.

به طور کلی آینه‌های زیادی در بازار وجود دارن که باتوجه به نیاز کاربر تولید شدن برای مثال برای محیطی که استخر و فضای مرطوبی داره بهتره از آینه‌های ضد بخار استفاده بشه .و یا در محیط میکاپ کارا و گریمورعا بهتره از آینه‌های نور دار مخصوصا هالیوودی استفاده بشه تا بهترین کارایی رو برای مشتری داشته باشه .

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون مدل قاب دار

شما می‌تونین با تماس و یا ثبت سفارش خودتون به صورت اینترنتی بدون عذر دادن زمان خودتون تو ترافیک با دادن ابعاد و طرح پیشنهادی به راحتی آینه‌ی خودتون رو ثبت سفارش کنین و درب محیط کارتون تحویل بگیرین و دیگه به هیچ عنوان استرس شکسته شدن در طی حمل و نقل و جابه جایی رو نداشته باشین چون همکاران ما آینه‌ی مورد نظر شمارو نصب شده روی دیوار بهتون تحویل می‌دن.

راستی به این نکته هم خوبه که دقت کنین که با خرید آینه از کارگاه آینه‌ها تا یک سال از ضمانت و گارانتی آینه‌های مزونی استفاده می‌کنین و اگه هر اتفاقی برای آینه‌ی شما بیوفته تو اولین فرصت و با یک تماس همکارای ما در صدد رفع مشکل شما به محل گفته شده اعزام می‌شن و آینه ی شمارو براتون تعویض و یا تعمیر می‌کنن.

با خرید تلفنی علاوه بر اینکه تو زمان خودتون صرفه جویی بسیاری می‌کنین باعث کاهش آلودگی‌های زیست محیطی ، کاهش حمل و نقل و ترافیک‌های شهری میشین.که میتونین به داشتن شهری سالم و تمیز تر کمک شایانی کنین .در ادامه در مورد انواع آینه‌های مزونی و کاربرد اون ها در جاهای مختلف صحبت می‌کنیم با ما همراه باشین …..

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون مدل بک لایت

انواع خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون

  • آینه مزون مدل بک‌لایت
  • آینه مزون مدل هالیوودی یا چراغ دار
  • آینه مزون مدل لمسی یا حسگری
  • آینه مزون مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه مزون مدل آویزی
  • آینه مزون مدل دوطرفه
  • خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون مدل حکاکی شده
  • آینه مزون مدل قاب‌دار
  • آینه مزون مدل دایره‌ای
  • خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون مدل قدی یا سرتاسری
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون مدل نوری

آینه مزون مدل بک‌لایت

مدل‌های بک لایت یکی از مدل‌های پرطرفدار و اروپایی روز دنیا محسوب میشن و به طوری تعبیه شدن که با داشتن نورهای مخفی از پشت آینه از طریق لامپ‌های ال ای دی نور لایت و جالبی رو از اطراف آینه ساطع می‌کنن و باعث جذابیت و منحصر به فرد بودن بیشتر مزون شما می‌شن .

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون مدل نوری

آینه مزون مدل هالیوودی یا چراغ دار

از زمان قدیم آینه‌های هالیوودی یا چراغ‌دار برای میکاپ کارا و گریمورها استفاده می‌شدن و به خاطر نور خیلی زیادی که داشتن باعث می‌شدن که کیفیت میکاپ و گریم بیشتر بشه و گریمور متوجه عیوب کار خودش به خاطر بودن نور زیاد بشه.

اما با گذشت زمان و زیبایی دوچندان این آینه ها ، برای مزون و یا حتی اتاق خواب ها هم مورد استفاده قرار گرفتن و با بازخورد خیلی زیادی رو به رو شدن.این آینه‌ها با لامپ‌هایی زیادی که دور تا دور آینه رو تشکیل دادن باعث نور خیلی زیاد و روشن شدن محیط اطراف مزون شدن.حتما در این باره دقت کنین که آینه‌ی خریداری شده کم مصرف باشه تا باعث اومدن هزینه‌ی گزاف برق برای شما نشه.

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون مدل هالیوودی یا چراغ دار

آینه مزون مدل لمسی یا حسگری

وقتی انتخاب شما آینه‌ی نوریه باید بتونین از طریقی این آینه‌ها رو خاموش و روشن کنین .یکی از این روش‌ها از راه لمس آینه بر روی نقطه‌ای که روی آینه تعبیه شده اتفاق می‌افته .با انگشتان دستتون روی اون نقطه کلیک کنین تا نور آینه‌ی مورد نظرتون رو خاموش و روشن و یا شدت نورش رو کم و زیاد کنین.

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون مدل لمسی یا حسگری

آینه مزون مدل ریموت‌دار کنترلی

از طریق یه ریموت کنترل دار تو دستاتون به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین و از طریقی کار خودتون رو راحت تر کنین .

چون با در دست داشتن یه ریموت شما می‌تونین تو هر کجایی از سالن و مزون خودتون که باشین با زدن یه دکمه نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن و یا از شدت نورش کم و زیاد کنین .بهترین روش برای خاموش و روشن کردن آینه همین روش تعبیه شده چون دیگه احتیاجی به لمس آینه و کثیف شدن آینه نیست و از این بابت خیالتون راحته.

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون مدل بک لایت ریموت دار

راه‌های ارتباط با ما

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونتون خارج بشین با شماره‌های 02188068352و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین هارو در اسرع وقت از ما تحویل بگیرین.

اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.مطمئن باشین با سفارش به کارگاه آینه‌ها بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید آینه مزون از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ