خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون

وقتی میگیم خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون یعنی از محدوده‌ی آینه‌های معمولی و ساده گذشتیم و حالا دنبال مدل‌های خاصیم. همه توی این مطلب نمیان چون خب امثر آدم‌ها معمولی هستن و طبیعتا به کارهای ساده ، درآمد ساده ، وسایل ساده و امثالشون قانعن! اما تویی که اینجایی خودت خاصی و دنبال درآمد خاصی و وسایل خاص… میدونی این مطلب مخصوص تو نوشته شده ، میخوام بهت بگم آینه‌های خاص کدومان و کدومشون برای تو بهترین محسوب میشه چون با انتخاب درست آینه مزون چطور میتونی درآمدت رو بیشتر کنی!

برای پیشرفت قدیمی‌هارو بنداز دور😁

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون

مامان بزرگ‌ها و آدمای قدیمی زندگیمون روی چشممون جا دارن منظوم اینه که اگه تو هم هنوز تو مزون و یا محل کارت از همون آینه‌های پیش پا افتاده‌ی قدیمی استفاده می‌کنی بهتره سریع تصمیم بگیری و یه آینه‌ی مدرن و شیک رو جایگزین آینه‌ی قدیمیت کنی چون اگه اینکار رو نکنی خیلی از مشتریات رو از دست می‌دی. مشتری زمانی که وارد محیط مزونت می‌شه اولین چیزی که میبینه دکور مزونته و خب خودت یه دقیقه خودت رو بذار جای مشتری.

وارد یه مزون میشی و آینه‌ای که قراره لباسای پرو شده‌ات رو چک کنی یه آینه قدیمی و بی‌کیفیته! چه حسی نسبت به اون مکان و صاحب اون مزون پیدا میکنی؟ معلومه خب آدمی که برای حرفه‌اش انقدری ارزش قائل نمیشه که وسایل درست و حسابی بذاره توش طبیتا آدم حرفه‌ای نیست و آدم دلش می‌خواد از اونج بره یه جای درست حسابی ب آدمای حرفه‌ای! ما که نمی‌خوایم همچین دیدی روی مزونت باشه… در نتیجه آینه‌هاتو عوض کن چهارتا آینه‌ی درست حسابی بگیر!

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون مدل بک لایت

انواع خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون

  • آینه مزون مدل بک‌لایت
  • آینه مزون مدل هالیوودی یا چراغ دار
  • آینه مزون مدل لمسی یا حسگری
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون مدل نوری

آینه مزون مدل بک‌لایت

وقتی صحبت از آینه خاص میشه همیشه اولین چیزی که به ذهنم میرسه آینه بک‌لایته! از بس این بشر خفن و خوشگله و توی داغون‌ترین محیط هم قرار بگیره اونجارو خاص و خفن میکنه! یعنی حتی توی خرابه هم میذاری انقدر جلوه دارم آدم با خودش میگه شاید خرابه بودن سبک دکوراسیون اینجاس 😂

این آینه پشتش نور گذاشته میشه و خیلی نرم و خفن به دیوار پشتش میزنه. یه لایت جذابی داره که مثل یه حاله ی نور‌دور آینه قرار میگیره و علاوه زیبایی ظاهری باعث میشه که لباسی که تن مشتریته هم جلوه ی بیشتری داشته باشه ‌و بیشتر به چشمم بیاد. اینجوری میتونی درصد رضایت مشتری‌هات روهم بالاتر ببری

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون مدل نوری

آینه مزون مدل هالیوودی یا چراغ دار

قدیما آینه هالیوودی فقط برای گریم بازیگرای معروف هالیوودی استفاده میشد اما وقتی زمان گذشت و خفن بودن این آینه به جهانیان ثابت شد. توی عرصه‌های کاری دیگه مثل مزون‌ها هم پا گذاشت و خیلی هم ازش استقبال شد! البته این استقبال الکی نبود و هم به خاطر این‌بود که این آینه خوشگله و با سبک‌های مختلف دکوراسیون ست میشه هم به خاطر کاربردی بودن این آینه‌ هستش. میدونی به خاطر نوری که داره جلوه‌ی لباس رو بیشتر میکنه و باعث میشه بتونه کامل لباس رو ببینه و درصد رضایتش بره بالا

آینه مزون تاچ
آینه مزون نوری

روش‌های مختلف کنترل آینه نوری

  • به صورت لمسی
  • از طریق ریموت کنترل

آینه مزون مدل لمسی یا حسگری

وقتی انتخابت آینه‌ی نوریه باید بتونی از طریقی این آینه‌ها رو خاموش و روشن کنی .یکی از این روش‌ها از راه لمس آینه بر روی نقطه‌ای که روی آینه تعبیه شده اتفاق می‌افته .با انگشتان دستتون روی اون نقطه کلیک کنین تا نور آینه‌ی مورد نظرتون رو خاموش و روشن و یا شدت نورش رو کم و زیاد کنین.

آینه مزون مدل ریموت‌دار کنترلی

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون

می‌خوای هرجای مزونت هستی بتونی نور آینه رو کنترل کنی؟ این مدل خوراکته خیلی رحت می‌تونی از فواصل مختلف نور آینه رو کم و زیاد کنی یا رنگش رو عوض کنی یا اصلا خاموش روشنش کنی. اصلا از هر کدوم مشتری‌هات خوشت نیومد بدون اینکه بفهمه بزن نور رو خاموش کن نتونه ببینه لباس خوبه یا نه :} ولی جدای از شوخی این گزینه خیلی خاص و خفن نیست و مثل آینه لمسی ظاهر لوکسی نداره اما قیمتش مناسب‌تره و کارت رو راه میندازه.

چرا اینترنتی خرید کنیم؟

خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون
خاص‌ترین مدل‌های آینه مزون

با تماس و یا ثبت سفارش به صورت اینترنتی می‌تونی بدون هدر دادن زمانت تو ترافیک به راحتی آینه‌‌ای که دوست داری رو ثبت سفارش کنی و دم در تحویل بگیری و اگه خواستی برات نصب هم به صورت رایگان انجام میدیم که دیگه هیچجوره استرس شکسته شدن توی مسیر حمل و نقل رو نداشته باشی. ما برات تا یک سال ضمانت و گارانتی آینه‌های مزونی گذاشتیم که با خیال راحت از آینه‌ات استفاده کنی

اگه هر اتفاقی برای آینه‌ی خوشگلت بیوفته تو اولین فرصت و با یک تماس همکارای ما در صدد رفع مشکلت به محل گفته شده اعزام می‌شن و آینه‌ات رو برات تعویض و یا تعمیر می‌کنن. تازه با خرید تلفنی علاوه بر اینکه تو زمان خودت صرفه جویی می‌کنی باعث کاهش آلودگی‌های زیست محیطی ، کاهش حمل و نقل و ترافیک‌های شهری هم میشی که میتونه به داشتن شهری سالم و تمیزتر کمک شایانی کنه.

راه‌های ارتباط با ما

آینه مزون تاچ
آینه مزون تاچ

برای اینکه به راحتی خریدت رو ثبت کنی می‌تونی با شماره‌های 02188068352و یا 09901717305 تماس بگیری یا تویاپلیکیشن‌های مختلف مثل واتساپ و تلگرام باهامون ارتباط بگیری. اگه عشقت کشید حضوری بیا به آدرس پایین هم ما پز کیفیت بالای کارهامون رو بهت بدیم و خوئت ببینی که جا داره پز بدیم ، هم یه چایی یا قهوه باهم بخوریم.

.آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ