انواع آینه نوردار

انواع آینه نوردار

آینه‌هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتن، یک صفحه شفافی بودن که محیط اطراف خودشون رو نشون میدادن. اما آینه‌های امروزی اصلا اینطور نیستن. بلکه ضمن این که شفافیت و مقاومت آینه خیلی بیشتر شده، یکسری قابلیت دیگه هم به اون‌ها اضافه شده. مثل انواع آینه نوردار که از جدیدترین و به‌روزترین آینه‌ها محسوب میشه. این آینه‌ها عملکرد خیلی خوبی رو از خودشون نشون میدن. که باعث شده تا از هیچ نظری قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نباشن. همین موضوع هم باعث شده تا آینه نوردار وقتی که معرفی شد، خیلی مورد توجه قرار گرفت و امروزه هم می‌بینیم که به‌خصوص در کاربردهای خیلی مهم از این آینه‌ها استفاده میشه.

انواع آینه نوردار
انواع آینه نوردار

معرفی مشخصه اصلی انواع آینه نوردار

انواع آینه نوردار با توجه به اسمی هم که دارن مشخص هست که دارای نورپردازی هستن. نورردازی خودشون رو به‌وسیله چراغ LED فراهم می‌کنن. چراغ پشت آینه کار گذاشته میشه و نوری مخفی و ملایمی برای آینه ایجاد میشه. این نور دور تا دور آینه رو می‌گیره و یک جلوه خیلی جذابی رو به آینه میده. ضخامت چراغ اصلا زیاد نیست و به همین دلیل وقتی پشت آینه قرار داده میشه، از نمای روبه‌رو مشخص نیست. چراغ LED با وجود ضخامت کم، روشنایی قابل‌قبولی رو برای آینه ایجاد می‌کنه.

انواع آینه نوردار
آینه مدرن نوری

این نور که انواع آینه نوردار از اون برخوردارن، خیلی طبیعی و ملایم هست. چون چراغ LED که برای روشنایی اغلب فضاها از اون استفاده میشه، بهترین ابزار روشنایی محسوب میشه. هم نور خیلی طبیعی و سازگاز با چشم رو ایجاد می‌کنه. هم این که مصرف انرژی اون خیلی کمه. چیزی که امروزه در دنیا خیلی اهمیت داره و روی این موضوع خیلی هم کار میشه. طول عمر این چراغ‌ها خیلی هم بالاست، بنابراین از هر جهتی استفاده از این چراغ‌ها خیلی به‌صرفه هستش.

انواع آینه نوردار
آینه پایه‌دار نوری

انواع آینه نوردار چه قابلیت‌هایی می‌تونن داشته باشن

. نور این آینه نوردار قابلیت تنظیم داره. به این صورت که هر وقت نیاز به نور بیشتر یا کمتر داشتین، می‌تونین میزان نور آینه رو بیشتر یا کمتر کنین. تا نور دلخواه خودتون رو داشته باشین. چون به‌طور طبیعی میزان نور در طول روز تغییر می‌کنه و در این حالت ممکنه به میزان نور متفاوتی نیاز باشه.

انواع آینه نوردار
آینه نوری مزون

. انواع آینه نوردار می‌تونن رنگ‌های متفاوتی رو برای نورپردازی خودشون داشته باشن. یعنی شما می‌تونین زمان سفارش آینه انتخاب کنین که مثلا رنگ نورپردازی آینه آفتابی و آبی باشه. تا هر زمان که دلتون خواست بتونین خیلی راحت این تغییر رنگ رو برای داشته باشین.

. یک قابلیت خیلی جذاب که آینه نوردار مدرن می‌تونه داشته باشه، اتصال آینه به اینترنت یا بلوتوث هست. با این اتصال شما می‌تونین از آینه موسیقی و یا ویدئو پخش کنین. در این صورت با پخش موسیقی می‌تونین یک فضای آرامش‌بخشی رو برای خودتون ایجاد کنین.

. روی صفحه آینه نمایش زمان، دما و تاریخ هم می‌تونه صورت بگیره. تا آینه استفاده‌های خیلی مختلف و کاربردی داشته باشه.

تمام قابلیت‌های آینه‌ها انتخابی هستن. یعنی اینطور نیست که شما با سفارش و خرید آینه‌ها بتونین از تمام این قابلیت‌ها هم استفاده کنین. بین این قابلیت‌ها خودتون انتخاب می‌کنین که می‌خواین چه امکانی روی آینه شما نصب بشه. این انتخابی بودن، باعث میشه تا آینه خیلی کاربردی‌تر هم باشه.

انواع آینه نوردار
آینه کودک نوری مدرن

معرفی انواع آینه نوردار

آینه نوردار می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه. که شما می‌تونین آینه‌ای متناسب با سلیقه خودتون داشته باشین. تا این آینه بتونه فضای شما رو خیلی شیک‌تر و مدرن‌تر کنه.

آینه دیواری

انواع آینه نوردار و انواع دیگه آینه‌ها می‌تونن به‌صورت دیواری هم به کار برن. آینه دیواری یک حالت رایج برای خیلی از آینه‌هاست که از قدیم هم آینه‌ها به این صورت قرار می‌گرفتن. اما امروزه آینه‌ها که شکل امروزی‌ به خودشون گرفتن، آینه دیواری هم حالت مدرنی رو داره. آینه نوردار دیواری مزیت خاص خودش رو داره. اولین مزیت اون این هست که آینه وقتی به دیوار نصب میشه، در جای خودش ثابت می‌مونه. همچنین آینه دیواری هیچ فضای خاصی رو هم اشغال نمی‌کنه. و باعث میشه تا بتونین از تمام فضایی که دارین نهایت استفاده رو ببرین.

انواع آینه نوردار
آینه دیواری نوردار

آینه رومیزی

آینه رومیزی یک شکل دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه، رومیزی هستش. آینه رومیزی نیاز به یک میز هم داره. که در این صورت اون میز می‌تونه برای قرار گرفتن یکسری وسیله‌های اضافی هم مورد استفاده قرار بگیره. خود روی میز هم مثلا می‌تونه فضایی برای قرارگیری مثلا عطر و لوازم آرایشی باشه. همچنین آینه روی میز هم جلوه خیلی خوبی داره که می‌تونه زیبایی خاصی رو به محیط اطراف خودش ببخشه.

انواع آینه نوردار
آینه رومیزی مدرن

آینه دوطرفه

انواع آینه نوردار رو میشه به شکل آینه نوری دوطرفه هم ایجاد کرد. آینه دوطرفه به این صورت ایجاد میشه که از دو آینه استفاده میشه که این دو آینه، قسمت پشت اون‌ها روبه‌هم قرار می‌گیره. آینه دوطرفه خلی جدید و مدرن هست و به‌دلیل کارکردی که داره خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته. چون این آینه اجازه استفاده از هر دو سمت خودش رو میده. پس شما همزمان می‌تونین از هر دو طرف این آینه استفاده کنین. این آینه به‌خصوص برای فضاهایی مثل آرایشگاه و یا مزون خیلی انتخاب مناسبی هستش. درواقع شما با این آینه می‌تونین به تعداد بیشتری از آدم‌ها خدمات بدین.

انواع آینه نوردار
آینه دوطرفه قدی

آینه آویزی

آینه آویزی حالت دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه، به‌صورت آویزی هستش. آینه آویزی هم جذابیت خاص خودش رو داره. برای آویز آینه از ابزارهای مختلفی استفاده میشه. مثل بند چرمی، کنف یا زنجیر فلزی که هر کدوم از این‌ها در نوع خودشون، زیبایی خاص خودشون رو به آینه می‌بخشن. آویز آینه می‌تونه از دیوار یا سقف صورت بگیره که بسته به فضای موجود و سلیقه و چیدمانی که دارین، می‌تونین انتخاب کنین.

انواع آینه نوردار
آینه آویزی نوردار

انواع آینه نوردار رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه نوردار و هر نوع آینه دیگه‌ای که وجود داره در کارگاه تولیدی آینه براتون با بهترین کیفیت و قیمت تولید می‌کنیم. آینه‌ها تماما در این مجموعه تولیدشون انجام میشه. به همین دلیل هم که نظارت کامل روی تولید وجود داره، ما کیفیت و قیمت رو تضمین می‌کنیم. تمام تلاش ما بر این هست که بتونیم بالاترین میزان رضایت مشتریان خودمون رو داشته باشیم.

انواع آینه نوردار
انواع آینه نوردار

اما در کنار این که سعی می‌کنیم تا کیفیت بالا و قیمت مناسب رو داشته باشیم، یکسری خدمات ویژه هم برای شما مشتریان عزیزمون در نظر گرفتیم. مثل ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله که روی تمام آینه‌ها وجود داره. این امکان برای این هست که اگر احیانا مشکلی برای آینه به وجود بیادش، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مشکل آینه رفع بشه. البته به‌جز مواردی مثل شکستگی و ضربه که شامل ضمانت نیست. اما مثلا اگر آینه نوردار، نورپدازی اون دچار اختلال بشه ما براتون رایگان حتی اگر نیاز باشه چراغ رو تعویض می‌کنیم. در کنار همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم وجود داره تا در صورتی که آینه مورد رضایتتون نشد، بتونین اون رو برگردونین.

شماره تماس که می‌تونین با ما در ارتباط باشین، 09901717305 و 02188068352 هستن. هر سوال یا راهنمایی در مورد انواع آینه نوردار داشته باشین، می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین. همکاران ما در خدمت هستن تا بتونن راهنمایی خوبی رو برای شما عزیزان داشته باشن. آدرس کارگاه تولیدی آینه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ