انواع آینه مزونی و لامپ‌دار

انواع آینه مزونی و لامپ‌دار

همونطور که می‌دونین ، آینه نقش مهمی تو زندگی روزمره همه مردم به روی تموم دیوارها و ارتفاعات راست و چپ با قاب‌های چوبی یا فلزی ایفا می‌کنه و همچنین آینه از قدیم و دوران دیرباز جایگاه ویژه خود رو تو مراسم باستانی و تاریخی همه داشته هست و امروزه بخشی جدایی ناپذیر از اون هست. مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها در این مقاله مطالبی درباره انواع آینه مزونی و لامپ‌دار به صورت خلاصه توضیح میده پس تا آخر با سایت آینه‌ها همراه باشین.

انواع آینه مزونی و لامپ‌دار
بهترین و جدیدترین انواع آینه مزونی و لامپ‌دار

انواع آینه‌ها دکوراسیون داخلی منزل و ساختمونهای بزرگ و مراکز خرید محسوب میشن. مدل آینه بلند یا آینه قدی با توجه به محل استفاده از نظر اندازه و طراحی متفاوت هست. قاب اطراف آینه قسمتی هست که تاثیر به سزایی تو طراحی اون داره. آینه‌های گوناگون و مختلفی با قاب و طرح تو بازار وجود دارن. فریم‌های روسی و چوبی تا قاب‌های ساده فلزی و رزینی وجود دارن.

انواع آینه مزونی و لامپ‌دار
بهترین و جدیدترین انواع آینه مزونی و لامپ‌دار

انواع آینه مزونی و لامپ‌دار دیواری با قاب چوبی

یه آینه قدی مزونی و لامپ‌دار برای دکوراسیون هر خونه‌ای ضروری هست و زیبایی نقش اساسی تو طراحی اون داره. انواع آینه مزونی و لامپ‌دار با قاب چوبی ، علاوه بر زیباتر و قشنگ‌تر شدن دکوراسیون منزل ، به شما تو انتخاب لباس‌های حرفه‌ای نیز کمک می‌کنه ، بنابراین می‌تونین از اون‌ها هم تو اتاق خواب و هم تو پذیرایی خونه استفاده کنین.

آینه قدی لامپ‌دار شما از چه چیزی ساخته و تولید شده هست بستگی به دکوراسیون خونه شما داره. یه آینه دیواری قدی با قاب چوبی برای چیدمانی که تو اون چوب اهمیت داره مناسب و بهتر هست. با این حال ، ممکن هست به رنگ قهوه‌ای نباشه. آینه‌های تزئینی نیز نمونه‌هایی دیگه از آینه‌های دیواری مزونی هستن.

انواع آینه مزونی و لامپ‌دار
بهترین و جدیدترین انواع آینه مزونی و لامپ‌دار

کاربرد انواع آینه مزونی و لامپ‌دار

یکی از سخت‌ترین و دشوارترین کارهای روزانه ما این هست که تو خونه لباس بپوشیم تا بهترین ست رو با توجه به استفاده و مناسبت ، فصل و زمان و مکان انتخاب کنیم. با یه آینه مزونی و لامپ‌دار این مشکل تا حد خیلی زیادی حل خواهد شد. یه آینه قدی مزونی نیز می‌تونه تو اتاق نشیمن شما قرار بگیره و باعث جذابیت بیشتر نور و جذابیت و شکیل‌تر شدن فضای خونه بشه.

انواع آینه مزونی و لامپ‌دار
بهترین و جدیدترین انواع آینه مزونی و لامپ‌دار

بهترین ابعاد آینه مزونی و لامپ‌دار

آینه مزونی و لامپ‌دار استاندارد چه بدون قاب چه با قاب و با نصب و بدون نصب به دیوار بین دو ابعاد متفاوت و گوناگون هست. ۱۸۰ در ۸۰ و یا ۱۷۵ در ۷۵ هست.

انواع آینه مزونی و لامپ‌دار
بهترین و جدیدترین انواع آینه مزونی و لامپ‌دار

در کجا میشه از انواع آینه‌ها مزونی ایستاده استفاده کرد

از انواع آینه‌های ایستاده مزونی میشه تو مکان‌های زیر استفاده کرد که عبارتند از :

  • اتاق خواب
  • پذیرایی
  • تو شرکت‌های دولتی یا خصوصی
  • اتاق پرو لباس
  • رستوران و کافه
  • سالن‌های زیبایی مردونه و زنونه

در ادامه درباره انواع آینه لامپ‌دار قیمت مناسب و آینه قدی می‌پردازیم همچنین لینک خرید رو نیز معرفی می‌کنیم با خیال راحت و آسوده خاطر از سایت آینه‌ها خریداری کنین.

انواع آینه مزونی و لامپ‌دار
بهترین و جدیدترین انواع آینه مزونی و لامپ‌دار

راهنمای خرید انواع آینه مزونی و لامپ‌دار

قیمت آینه مزون جدید موضوع مورد بحث ما تو این قسمت از مقاله هست. احتمالا این موقعیت برای شما پیش اومده زمانی که از مقابل یه آینه قدی تو داخل یه فروشگاه رد شدین از دیدن استایل تمام قد خودتون خوشتون اومده باشه. تو این لحظه تمایل دارین دوباره برگشته و شرایط ظاهری خودتون رو با جزئیات تمام تو اون آینه بررسی و مشاهده کنین. گاهی پیش میاد که از انجام این کار به خاطر خجالت و کم رویی منصرف شدین و دلتون خواسته که یه آینه قدی برای خودتون داشته باشین. وجود آینه‌های قدی تو خونه باعث میشه تا هر بار که لباس خود رو می‌پوشین با موشکافی خیلی زیادی اندام و پوشش خودتون رو نقد کنین.

با این مقدمه‌ها می‌خوایم به این مرحله برسیم که با خرید و سفارش آینه لامپ‌دار قدی چه استفاده‌هایی از اون‌ها خواهید برد. گاهی اوقات به خرید آینه مزونی ایستاده فکر می‌کنین اما آیا می‌دونین که مکان استفاده و نحوه خرید این آینه‌ها چگونه هست نگران نباشین مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها اینجا هستن تا اطلاعات کلی در مورد خرید و سفارش این محصول پرکاربرد رو به شما ارائه بدهن.

انواع آینه مزونی و لامپ‌دار
بهترین و جدیدترین انواع آینه مزونی و لامپ‌دار

خرید انواع آینه مزونی و لامپ‌دار و یا چراغ‌دار

اگه اهل فضای مجازی و اینستاگرام باشین اینو متوجه خواهید شد که خیلی از افراد و بلاگرهای معروف از انواع آینه مزونی و لامپ‌دار و یا چراغ‌دار استفاده می‌کنن. آینه‌های چراغ‌دار یا نوری که به آینه‌های هالیوودی نیز ، مشهور هستن دارای یکسری چراغ تو ردیف‌های منظمی از آینه می‌باشن. در حال حاضر آینه‌های قدی چراغ‌دار به بهترین و ترندترین محصولات تبدیل شدن. آینه‌ها تو حالت کلی ارتفاعی به اندازه یک و نیم متری دارن تا همه افراد با هر قد و اندازه‌ای بتونن تیپ و استایل خودشون رو تو اون مشاهده کنن. استفاده از چنین آینه‌هایی تو سالن مزون‌ها ، سالن آرایشگاه‌ها و سالن‌های خیاطی بیشتر از هر مکان دیگه‌ای هست.

انواع آینه مزونی و لامپ‌دار
بهترین و جدیدترین انواع آینه مزونی و لامپ‌دار

تفاوت آینه قدی مزونی و آینه ایستاده تو چیه

خیلی از افراد به اشتباه آینه‌های قدی مزونی و ایستاده رو یه مدل می‌دونن ولی این طور نیست. در اصل میشه چنین گفت که ماهیت این دو نوع آینه قدی و ایستاده یکی هست. یعنی خود شیشه تو یه اندازه برش خوردهولی محل قرارگیری اون‌ها فرق می‌کنه.
آینه‌های قدی مزونی مدلی از آینه‌های دیواری محسوب میشن که به روی دیوار نصب میشن. آینه‌های ایستاده این چنین نیستن و خود دارای پایه بوده که تو قسمتی از فضای داخلی روی زمین قرار می‌گیرن.

اون چه که مشخص هست آینه‌های قدی تو فضاهای کوچک‌تر کاربرد بیشتری دارن چون که به خاطر نصب و متصل شدن به دیوار فضای کمتری از فضای محیط رو اشغال می‌کنن.

انواع آینه مزونی و لامپ‌دار
بهترین و جدیدترین انواع آینه مزونی و لامپ‌دار

برای ثبت بروزترین سفارشات خود با سایت آینه‌ها تماس بگیرین

غیر ممکن‌ها رو با تولیدات سایت آینه‌ها انتظار داشته باشین چون که خریدتون رو به تجربه‌ای خیلی شیک و جذاب تبدیل می‌کنه ، شما دوستان عزیز شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی بروزترین و جدیدترین انواع آینه مزونی و لامپ‌دار رو در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدی آینه تحویل بگیرین.

نوآوری ، خلاقیت ، کیفیت عالی و قیمتی باورنکردنی رو تنها با مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین ، اگه می‌خواین حضوری بهترین و با کیفیت‌ترین و بروزترین و جدیدترین انواع آینه مزونی و لامپ‌دار رو خودتون ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدی آینه آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ