آینه گریم پرند و حومه

آینه گریم پرند و حومه

در حال حاضر و در دنیای امروزی برای هر کاربردی، آینه خاصی وجود داره. اما برای برخی از کاربردها آینه اهمیت خیلی بیشتری پیدا می‌کنه. مثل گریم و میکاپ که آینه باید از یکسری ویژگی‌ها برخوردار باشه. در این متن به آینه گریم پرند و حومه می‌پردازیم تا بتونین با انواع اون‌ها آشنا بشین. همینطور بتونین از این مناطق و هر جای دیگه‌ای از ایران که هستین، خیلی راحت آینه مورد نظر خودتون رو سفارش بدین. آینه‌های گریم مدرن از عملکرد خاصی برخوردار هستن که باعث شدن تا آینه‌های قدیمی دیگه جایگاه خاصی نداشته باشن و به‌جای اون‌ها از آینه‌های جدید استفاده بشه. اگر شما هم می‌خواین که در کارتون تغییر اساسی ایجاد کنین، در ادامه با ما همراه باشین.

آینه گریم پرند و حومه
آینه گریم مدرن

معرفی و شناخت انواع آینه گریم پرند و حومه

برای گریم و میکاپ، آینه باید شفافیت کاملی داشته باشه. همچنین نور کافی هم خیلی اهمیت داره تا بتونین در نور کافی گریم رو برای خودتون یا دیگری انجام بدین. بر همین مبنا روی آینه‌ها خیلی کار شده و طراحی اون‌ها سعی شده تا طوری انجام بشه که بتونه تمام این دو مورد رو خیلی خوب تامین کنه.

آینه چراغ‌دار

یکی از انواع آینه گریم پرند و حومه که به شما معرفی می‌کنیم، آینه چراغ‌دار هستش. آینه گریم چراغ‌دار آینه‌ای هست که روی این آینه تعدادی چراغ با فاصله مشخصی قرار می‌گیره. چراغ‌ها طوری چیده میشن که بتونن بهترین نوردهی رو داشته باشن. تا وقتی که روشن بشن، نور یکدست و یکنواختی رو بدون این که سایه‌ای ایجاد کنن، فراهم می‌کنن. پس وقتی برای گریم و آرایش جلوی آینه قرار بگیرین، نور کمک می‌کنه تا بتونین پوست خودتون رو کاملا روشن و واضح ببینین. پس در این صورت شما اشراف کاملی رو روی صورت دارین و می‌تونین کار بهتر و تمیزی رو انجام بدین.

آینه گریم پرند و حومه
آینه گریم چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار آینه‌ای منحصربه‌فرد هستش که با دید بازی که برای شما ایجاد می‌کنه، باعث میشه تا دقت و تمرکز بالایی هم براتون ایجاد بشه. چون اساسا گریم کار خیلی ظریفی هستش که نیاز به دقت بالایی هم داره. بنابراین وجود آینه‌ای اینچنینی خیلی مفید عمل می‌کنه و موجب میشه تا روند کار خیلی خوب پیش بره.

آینه گریم پرند و حومه
آینه گریم رومیزی

آینه بک‌لایت

از انواع دیگه آینه گریم پرند و حومه میشه به آینه بک‌لایت اشاره کرد. آینه بک‌لایت میکاپ هم آینه‌ای هست که دارای نورپردازیه. این نورپردازی آینه بک‌لایت حالت متفاوتی با آینه چراغ‌دار داره. به این دلیل که از چراغی که شکل نواری داره و ضخامتش هم کم هست، استفاده میشه و این چراغ پشت آینه کار گذاشته میشه. بنابراین این نحوه تعبیه چراغ برای آینه بک‌لایت موجب میشه تا نورپردازی آینه حالت مخفی پیدا کنه که دور تا دور آینه رو می‌گیره.

آینه گریم پرند و حومه
آینه قدی بک‌لایت

آینه بک‌لایت در عین این که نور مخفی و ملایمی داره اما برای گریم و میکاپ نور خیلی مناسبی رو ایجاد می‌کنه. و این نور کاملا صورت و چهره شما رو روشن می‌کنه و کاملا واضح در آینه نمایش میده. همین عملکرد موجب شده تا آینه بک‌لایت و چراغ‌دار بهترین آینه برای گریم شناخته بشن و در اغلب فضاها هم از این آینه‌ها استفاده بشه. چون مزایای فوق‌العاده‌ای رو خواهند داشت.

آینه گریم پرند و حومه
آینه بک‌لایت

انواع آینه گریم پرند و حومه که معرفی شدن، چه قابلیت‌های دیگه‌ای می‌تونن دارا باشن

. در گریم و آرایش نور موضوع خیلی مهمی محسوب میشه. که این نور باید به میزان کافی باشه و از جای مناسبی هم منتشر بشه. شکل به کارگیری چراغ‌ها طوری بوده که بهترین بازدهی رو داره. اما جدا از این موضوع آینه می‌تونه امکان تنظیم میزان نور خودش رو داشته باشه. تا اگر نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، بتونین ازطریق آینه این کار رو انجام بدین.

آینه گریم پرند و حومه
آینه گرد نوری

. آینه گریم می‌تونه هوشمندتر هم عمل کنه. به این صورت که آینه امکان وصل شدن به اینترنت یا بلوتوث رو داره. تا از این طریق از آینه موسیقی یا ویدئو پخش بشه. در این حالت شما می‌تونین هنگام گریم و کار با آینه، همزمان به موسیقی هم گوش بدین و از کارتون لذت هم ببرین.

. روی صفحه آینه امکان نمایش زمان و دما یا تاریخ وجود داره. که باعث شده تا آینه‌های امروزی خیلی ارتقا پیدا کنن.

. روی صفحه آینه میشه از یک آینه کوچیک که قابلیت بزرگنمایی داره، استفاده بشه. این آینه کوچیک کمک می‌کنه تا بتونین با دید نزدیک‌تری صورت خودتون رو نگاه کنین. این بزرگنمایی به شما امکان خیلی خوبی رو میده تا تمرکز کارتون بیشتر باشه.

آینه گریم پرند و حومه
آینه گریم

قابلیت‌هایی که برای انواع آینه گریم پرند و حومه ذکر شدن، انتخابی هستن. یعنی آینه گریم تمام این موارد رو روی خودش نصب نداره. بلکه شما با توجه به نیاز و علاقه‌ای که دارین انتخاب می‌کنین تا چه امکانی روی آینه نصب بشه. این کار آینه رو خیلی کاربردی‌تر هم می‌کنه و شما آینه‌ای طبق نیاز و استفاده خودتون رو خواهید داشت.

آینه گریم پرند و حومه که توضیح داده شد، به چه صورتی قابل استفاده هست

برای روشن و خاموش کردن آینه و استفاده از امکانات نصب شده روی اون می‌تونین سه راه داشته باشین. و خودتون انتخاب می‌کنین که روند کار آینه‌تون به چه صورتی باشه:

آینه گریم پرند و حومه
آینه دوطرفه

. لمسی یک حالتیه که آینه گریم پرند و حومه می‌تونه به اون صورت مورد استفاده قرار بگیره. و شما با لمس قسمتی که روی آینه مشخص شده می‌تونین از آینه استفاده کنین.

. دومین حالتی که آینه گریم می‌تونه داشته باشه، ریموتی هستش. در این حالت شما تنها با استفاده از یک کنترل از راه دور هم می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین و از امکانات اون بهره‌مند بشین.

. اما حالت دیگه‌ای که آینه گریم می‌تونه داشته باشه خیلی هوشمنده و شبیه به تلویزیون‌های هوشمند عمل می‌کنه. به این صورت که جلوی آینه با تکون دادن دستتون می‌تونین آینه رو خاموش یا رون کنین. و دیگه نیازی به ریموت یا لمس آینه هم ندارین. البته هر موردی از جذابیت خودش برخورداره.

آینه گریم پرند و حومه
آینه بک‌لایت میکاپ

چرا آینه گریم پرند و حومه رو از گارکاه تولیدی آینه خرید کنین

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه گریم پرند و حومه هست که می‌تونین از این منطقه‌ها و یا هر جای دیگه‌ای از کشور که هستین آینه مورد نظر خودتون رو سفارش بدین. تا در کمترین زمان آینه‌ای با کیفیت خیلی بالا دریافت کنین. هر نوع آینه‌ای با هر کاربردی می‌تونین سفارش بدین تا دقیقا مطابق خواسته شما آینه رو تولید کنیم. همچنین لازم به ذکره که آینه‌های تولیدی ما از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن. چون شما با هیچ واسطه‌ای ارتباط ندارین و سفارش خودتون رو مستقیما با ما مطرح می‌کنین.

آینه گریم پرند و حومه
آینه قدی آرایشگاهی

اما آینه‌های تولیدی ما فقط دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب نیستن. بلکه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن که باعث شده تا از رقبای دیگه تمایز ویژه‌ای وجود داشته باشه. با این ضمانت خیال شما از هر اتفاقی هم راحته. چون اگر احیانا مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، نیازی به نگرانی یا پرداخت هزینه نیست. به این دلیل که از سمت کارگاه پشتیبانی کامل صورت می‌گیره و مشکل به وجود اومده حل میشه. همچنین ضمانت مرجوعی هم در نظر گرفته شده تا در صورت مورد رضایت نبودن آینه بتونین اون رو مرجوع کنین. البته شکستگی و ضربه و موارد اینچنینی شامل ضمانت نیست.

برای سفارش انواع آینه گریم پرند و حومه می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره هم داشتین، همکاران ما راهنماییتون می‌کنن. همچنین آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ