آینه چراغ‌دار مهتابی قدی

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی

امروزه یکسری آینه‌ قدی معرفی شده که این آینه‌ها در هیچ زمینه‌ای قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیستن. یکی از این انواع آینه، آینه چراغ‌دار مهتابی قدی هست. آینه‌های مدرن نسبت به چیزی که در گذشته بودن خیلی پیشرفت کردن. وبه این صورت که عملکرد خیلی بهتری رو ارائه میدن. که می‌تونه در استفاده بهتر و راحت‌تر کمک کنه. علاوه بر این موضوع ظاهرشون هم خیلی زیباتر شده. که باعث میشه تا وقتی در فضایی قرار بگیرن، اونجا رو هم زیباتر کنن. پس از هر نظر برای هر فضایی این آینه چراغ‌ دار می‌تونه مناسب باشه.

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه چراغ‌دار مهتابی قدی

مشخصات آینه چراغ‌دار مهتابی قدی چیه

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی به آینه‌ای میگن که دور اون تعدادی چراغ LED با فاصله مشخصی قرار می‌گیرن. این فاصله مشخص برای این هست که بهترین نوردهی ایجاد بشه و همینطور از تشکیل سایه هم جلوگیری بشه. این نوری که با این چراغ‌ها هم ایجاد میشه کمک میکنه تا وقتی جلوی آینه قرار بگیرین و خودتون رو در اون ببینین، بتونین خیلی واضح‌تر و روشن‌تر نگاه کنین. درواقع دید واضح‌تری رو به شما میده.

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه چراغ‌دار قدی قاب‌دار

این چراغ LED تنوع رنگ‌بندی خیلی زیادی داره. اما برای دید بهتر و واقعی، مهتابی بهترین انتخاب هست. چون نور طبیعیه و باعث میشه هر چیزی رنگ خودش نشون داده بشه. اغلب افراد هم ترجیح میدن که از رنگ‌هایی که شباهت به نور طبیعی دارن، استفاده بشه. چون ضمن موارد دیگه برای چشم و بینایی هم سازگاری بیشتری رو داره.

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه مهتابی چراغ‌دار

اما قدی بودن آینه چراغ‌دار مهتابی قدی هم مزیت اون این هست که به خاطر ابعادی که داره، از هر فردی دید کاملی رو میده. و هر کسی می‌تونه خودش رو به‌طور تمام قد در آینه ببینه. به همین دلیل برای خیلی از فضاها اینو آینه خیلی توصیه میشه. چون کاربرد خیلی بهتری رو در مقایسه با آینه‌های دیگه می‌تونه داشته باشه.

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه چراغ دار مدرن

قابلیت‌های خاص آینه چراغ‌دار مهتابی قدی چیه

مزیت‌های آینه چراغ‌دار مهتابی قدی فقط نورپردازی و مسائلی که گفته شد، نیست. بلکه این آینه قابلیت‌های منحصربه‌فردی هم می‌تونه داشته باشه. که باعث تمایز بیشتر این آینه با آینه‌های دیگه میشه.

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه لامپ‌دار قدی

. میزان نوری که از آینه چراغ‌دار مهتابی قدی منتشر میشه رو شما می‌تونین کمتر یا بیشترش کنین. به این حالت که اگر یک زمانی در روز که نور به‌طور طبیعی کم میشه، شما بتونین نور آینه رو بیشترش کنین یا برعکس.

. این آینه‌ها می‌تونن هوشمند هم عمل کنن و به بلوتوث یا اینترنت وصل بشن. در این صورت امکان پخش موسیقی و یا ویدئو برای آینه فراهم میشه. که امکانی بسیار جذاب برای آینه هست که خیلی توجه‌ها رو هم به خودش جلب میکنه.

. در کنار نورپردازی مهتابی که آینه داره، شما می‌تونین رنگ‌های دیگه‌ای هم برای نور آینه انتخاب کنین. تا هر زمان که دوست داشتین بتوین نورپردازی‌های مختلفی داشته باشین.

. حکاکی روی آینه چراغ‌دار مهتابی قدی می‌تونه اون رو خیلی جذاب‌تر و البته خاص‌تر بکنه. برای حکاکی هم می‌تونین نوشته، طرح یا لوگو و هر چیزی رو انتخاب کنین. در این صورت آینه شما به آینه‌ای اختصاصی تبدیل میشه که مثل اون رو در جای دیگه‌ای نمی‌بینین. روشنایی آینه هم این حکاکی رو جلوه بیشتری بهش میده.

هر کدوم از مواردی که برای آینه گفته شدن، به انتخاب شما روی آینه نصب میشه. و اینطور نیست که آینه چراغ‌دار مهتابی قدی همه این موارد رو به‌طور خودکار داشته باشه. این انتخاب برای داشتن هر کدوم از قابلیت‌ها باعث میشه تا آینه خیلی کاربرد بهتری هم داشته باشه.

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه قدی لامپی

کاربردهای آینه چراغ‌دار مهتابی قدی چه مواردی هستن

خونه

آینه در هر خونه‌ای استفاده میشه. همچنین این آینه علاوه بر کارکرد مهم خودش می‌تونه در دکوراسیون اون هم تاثیر بذاره. پس آینه چراغ‌دار مهتابی قدی می‌تونه ایده‌آل‌ترین انتخاب ممکن باشه. چون ازهر نظر قابل مقایسه با آینه‌های دیگه نیست. چون زمانی که افراد می‌خوان بیرون برن و خونه رو ترک کنن، ترجیح میدن که خودشون رو قبل بیرون رفتن کامل ببینن. پس چه آینه‌ای بهتر از آینه چراغ‌دار قدی که هم دید کاملی رو میده و هم این که نور اون خیلی به این دید بهتر کمک میکنه.

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه مهتابی بدون قاب

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی برای قسمت‌هایی مثل اتاق‌خواب و پذیرایی هم خیلی انتخاب خوبیه. این آینه می‌تونه فضا رو خیلی زیباتر کنه و جلوه خیلی خوبی هم به اون بده. علاوه بر این باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر رسیدن فضای خودش هم میشه. این دلباز شدن محیط هم از مزیت‌های این آینه‌ هست که برای فضای شما ایجاد میکنه.

آرایشگاه

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی برای فضای دیگه‌ای که خیلی هم توصیه میشه، آرایشگاه هستش. این آینه به‌عنوان آینه چراغ‌‌دار مخصوص آرایشگاه هم شناخته میشه. چون نوری که داره خیلی کمک میکنه تا کارهای آرایشی بهتر انجام بشن. به این دلیل که نور آینه طوری تنظیم شده که جلوی خودش رو خیلی خوب روشن میکنه. بنابراین وقتی روبه‌روی اون قرار بگیرین، می‌تونین خیلی واضح خودتون رو در آینه نگاه کنین.

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه چراغ‌دار آرایشگاهی

با این وجود به‌عنوان آرایشگر هم وقتی مشتری شما جلوی آینه می‌شینه، شما کاملا روی چهره و صورت اشراف دارین. و می‌تونین با دید خیلی بهتری کارتون رو انجام بدین. در نهایت هم یک کار تمیزی رو ارائه میدین که مشتری هم رضایت داره. چون بدون نور امکان انجام یک کار آرایشی خیلی خوب وجود نداره. درواقع این نوره که به شما کمک میکنه تا دقت و تسلط‌تون بالاتر بره.همونطور که در اکثر سالن‌های حرفه‌ای و به‌روز از این آینه‌های نورپردازی استفاده میشه و دیگه‌ آینه‌های قدیمی جایگاهی ندارن.

مزون

مزون هم مورد دیگه برای استفاده از آینه چراغ‌دار مهتابی قدی محسوب میشه. در مزون هم آینه‌ای نیازه که بتونه دید کامل قدی از افراد بده و هم این که نور کافی اون بتونه به کیفیت تصویری که در آینه ایجاد میشه کمک کنه. بنابراین بهترین انتخاب همین آینه قدی مزونی هستش. این آینه ضمن این که خیلی نقش و کاربرد خوبی رو ایفا میکنه، جلوه خیلی خوبی هم به مزون و لباس‌های اون میده.

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه چراغ دار مزون

آینه برای مزون همچنین در زیبایی دکوراسیون هم تاثیر مثبت خودش رو میذاره. استفاده از این آینه به این دلیل خیلی توصیه میشه که ضمن کاربردش، در زیباسازی مزون هم مهمه. تا بتونه تاثیر مثبت خودش رو در ذهن مشتری‌ها بذاره و محرکی برای جذب افراد بیشری باشه.

استودیو هنری و آتلیه

آتلیه‌های عکاسی و استودیوهای هنری هم از موارد دیگه استفاده از آینه چراغ‌دار مهتابی قدی هستن. آینه‌ای که در این نوع از فضاها استفاده میشن، ضمن عملکردشون باید از زیبایی خیلی خاصی هم برخوردار باشن. که بتونن متناسب با این سبک فضا باشن و به اون جلوه خیلی خوبی رو ببخشن. بنابراین انتخاب ایده‌آل برای آینه در این فضاها، آینه چراغ دار هستش. که زیبایی اون به‌حدی هست که می‌تونه توجه هر کسی رو به خودش جلب کنه و به‌عنوان نقطه کانونی هم محسوب بشه.

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی رو چرا بهتره از ما بخرین

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی یا هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین رو براتون در کارگاه تولیدی آینه در کمترین زمان تولید می‌کنیم. از بهترین مواد اولیه و تجهیزات هم استفاده می‌کنیم تا بتونیم بالاترین کیفیت از آینه‌ها رو به شما مشتریان عزیز ارائه بدیم. تمام مراحل ساخت از اول تا آخر حتی فروش هم به عهده خودمونه تا آینه‌ها بتونن از قیمت مناسب‌تری هم برخوردار باشن.

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه چراغ‌دار مهتابی قدی

ضمن کیفیت بالا و قیمت مناسب، ما ضمانت بی قید وشرط و گارانتی یک‌ساله هم روی آینه‌ها داریم. تا شما با راحتی و اطمینان بیشتری بتونین آینه‌ها رو سفارش بدین. ضمانت بی قید و شرط یعنی اگر هر مشکلی که برای آینه به‌وجود بیاد، ما براتون بدون دریافت هیچ هزینه‌ای رفع می‌کنیم. مثلا اگر یکی از لامپ‌ها هم سوخت، نگران نباشین ما براتون لامپ دیگه‌ای رو جایگزین می‌کنیم.

برای سفارش و این که هر سوالی هم داشته باشین می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. همکاران ما هر راهنمایی هم که نیاز باشه انجام میدن تا شما بتونین بهترین انتخاب ممکن رو داشته باشین و از خرید خودتون لذت ببرین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ