آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاهی

آینه هوشمند آرایشگاهی یا آینه هوشمند سالن زیبایی جز نسل جدید آینه‌های دکوراتیو هستن که میشه اونا رو به امکانات مختلفی تجهیز کرد. از این آینه‌های هوشمند بیشتر تو سالن آرایشگاه‌ها و گاهی اوقات تو لابی هتل‌ها ، سالن رستوران‌ها ، استخرها ، سالن‌های انتظار و غیره استفاده میشه و به این ترتیب میشه فضای مورد نظر رو به محیطی جذاب ، شیک و دلپذیر برای مراجعه کنندگان تبدیل کرد.
ولی علاوه بر این فضاها ، امکان استفاده از اون‌ها تو حموم و سرویس بهداشتی منازل نیز وجود داره به خصوص برای خونه‌های لاکچری و مدرن.

حتما لازم نیست که سبک دکوراسیون حموم و سرویس بهداشتی شما مدرن و امروزی باشه آینه‌های هوشمند نیز برای سبک کلاسیک نیز طراحی شدن.

آینه هوشمند آرایشگاهی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های هوشمند آرایشگاهی

انواع آینه هوشمند آرایشگاهی

  • آینههای هوشمند آرایشگاهی طرح‌دار: تو این مدل آینه‌های هوشمند طرح مورد نظر تو آینه توسط دستگاه‌های لیزر حکاکی و سندبلاست حکاکی شده و به
  • وسیله‌ی نورپردازی مخفی تو رنگ‌های گوناگون و مختلف میشه جلوه بسیار ویژه‌ای به آینه داد.
  • آینه تاچ یا آینه لمسی: تو این نوع از آینه‌های هوشمند از کلیدهای لمسی مشابه صفحات هوشمند لمسی برای روشن و خاموش کردن نور پردازی آینه و همچنین سیستم ضد بخار استفاده شده هست.
  • تاچ لمسی دیمردار: تو این مدل از آینه‌های هوشمند علاوه بر عمل خاموش و روشن کردن نورپردازی با کلید لمسی ، میشه شدت روشنایی رو تو بازه‌ای مناسب و حساس به صورت لمسی کنترل کرد.
  • سنسور حرکت دست: تو این نوع از آینه‌های هوشمند امکان کنترل سیستم نورپردازی بدون تماس فیزیکی و تنها با حرکت دست جهت خاموش و روشن شدن وجود داره.
  • تاچ لمسی همراه با ساعت و دماسنج: تو این نوع از آینه هوشمند آرایشگاه علاوه بر نورپردازی و ضد بخار لمسی ، نمایشگر ساعت دقیق با قابلیت تنظیم و همچنین دماسنج نیز وجود داره.
آینه هوشمند آرایشگاهی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های هوشمند آرایشگاهی

کارایی آینه هوشمند آرایشگاهی

تفاوت آینه هوشمند آرایشگاهی با مدل‌های معمولی در این هست که ساده‌ترین نوع اون‌ها قابلیت نورپردازی مخفی با رنگ‌های مختلف رو داره. مدل‌های مختلف و گوناگون به امکاناتی چون اعلام درجه حرارت _ ساعت _ سیستم ضد بخار برای جلوگیری از مه گرفتن آینه پس از استحمام تجهیز شده هست. امکان تنظیم درجه نوردهی ، تغییر رنگ نور و تنظیم سیستم ضد بخار به صورت ریموتی و یا لمسی وجود داره. تو مدل‌های پیشرفته ، خاموش و روشن کردن نور و سیستم ضد بخار رو حتی میشه با حرکت دست نیز کنترل کرد.

آینه هوشمند آرایشگاهی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های هوشمند آرایشگاهی

سایر ویژگی‌های آینه‌های هوشمند

جنس آینه‌های مورد استفاده کریستال درجه اکسترا کلیر و سوپر کلیر هست که شفاف‌ترین نوع آینه محسوب میشن. البته با توجه به کیفیت کارخونه سازنده میزان شفافیت ، وضوح و عدم موج تو آینه متفاوت خواهد بود.
نصب آینه‌های هوشمند مشابه نصب آینه‌های معمولی هست. امکان حکاکی لوگوی مورد نظر مشتریان روی اون‌ها وجود داره. همچنین اون‌ها رو میشه مطابق با ابعاد و طرح درخواستی مشتریان عزیز سفارشی سازی کرد.
امکانات آینه‌های هوشمند قابلیت اضافه شدن و یا کم شدن رو داره.

نکته مهم در مورد این مدل از آینه‌های هوشمند اون هست که به خاطر الکتریکی بودن سیستم ضد بخار و نورپردازی ، کیفیت ساخت و تولید آینه از اهمیت خیلی زیادی برخوردار هست. در غیر این صورت استفاده از مدل‌های با طراحی غیر ایمن و غیر اصولی تو سالن آرایشگاه و دیگر جاها می‌تونه توام با خطر برق گرفتگی همراه باشه.

آینه هوشمند آرایشگاهی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های هوشمند آرایشگاهی

معرفی آینه هوشمند آرایشگاهی

آینه هوشمند آرایشگاهی از یه مانیتور و یه کامپیوتر هوشمند کوچک تشکیل شده هست. این مانیتور می‌تونه اخبار ، وضعیت آب و هوا ، رویدادهای تقویم و زمان رو به شما نشون بده. درجه هوشمندی و پیشرفته بودن این آینه‌های هوشمند تو عملکرد اون‌ها تاثیر خیلی زیادی داره. تو شکل‌های ابتدایی آینه‌های هوشمند ، فقط اطلاعات پایه نمایش داده میشه.

گزینه‌های پیشرفته‌تر این نوع آینه هوشمند آرایشگاهی از طریق لمسی ، با دوربین ، بلندگو ، میکروفون و سنسورهای مختلف قابل کنترل هستن. استفاده از آینه‌های هوشمند تو سالن‌های زیبایی ، حموم و اتاق نشیمن رایج هست.

آینه هوشمند آرایشگاهی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های هوشمند آرایشگاهی

نحوه کار آینه هوشمند آرایشگاهی

همونطور که گفتیم اجزای اصلی آینه‌های هوشمند ، شامل صفحه نمایش دیجیتال ، کامپیوتر با اینترنت اشیاء و یه آینه دو طرفه هست. علاوه بر همه این موارد می‌تونین قاب رو هم برای اهداف زیبایی شناختی اضافه کنین.

کامپیوتری که به این آینه هوشمند متصل هست ، دستگاهی کوچک با قدرت پردازش محدود هست. همونطور که گفتیم امکان اتصال آینه به گوشی همراه و اینترنت نیز وجود داره. شما می‌تونین رسانه‌های اجتماعی خودتون رو به آینه وصل کنین و از طریق آینه ، اون‌ها رو بررسی کنین. اگه آینه آرایشگاهی مدرن شما عملکرد لمسی داشته باشه ، امکانات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها مفتخر هست تمومی خدمات مربوط به آینه هالیوودی آفتابی هوشمند رو نیز در اختیار شما قرار بده.

آینه هوشمند آرایشگاهی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های هوشمند آرایشگاهی

کاربردهای مختلف آینه هوشمند آرایشگاهی

امکانات مختلفی برای هر یک از آینه‌های هوشمند آرایشگاهی وجود داره. تنوع امکانات موجود تو این آینه‌ها به میزان پیشرفته بودن اون بستگی داره. تو ادامه این مطلب از سایت آینه‌ها می‌تونین درباره کاربردهای اون بیشتر بدونین.

سرگرمی با آینه هوشمند آرایشگاهی

شما می‌تونین بدون در دست داشت گوشی همراه تو آینده از خود سلفی بگیرین و از طریق آینه هوشمند اون رو تو شبکه‌های اجتماعی خود قرار بدین. به علاوه می‌تونین جلسات کاری و آموزشی خودتون رو از طریق اون برگزار کنین و همچنین برای مشتریان خود موسیقی نیز پخش کنین.

اتصال تجهیزات آینه هوشمند

سال‌های اخیر صاحبان خونه‌های لوکس به هوشمند سازی خونه‌های خود اقدام کردن. برای هوشمند سازی از تجهیزات و وسایل پیشرفته‌ای استفاده میشه. شما می‌تونین همه این دستگاه‌ها رو از طریق آینه کنترل کنین. تو طراحی‌های پیشرفته‌تر این نوع آینه هوشمند که دارای بلندگو و دوربین هستن ، می‌تونین از راه دور به داخل خونه نظارت کنین.

آینه حمام هوشمند

یکی از انواع آینه‌های هوشمند تو حمام مورد استفاده قرار می‌گیره. این نوع آینه هوشمند از مدل‌های معمول ، اندازه کوچک‌تری داره. از بابت رطوبت تو حمام نگران نباشین ، سخت افزار دیجیتالی این آینه هوشمند کاملا محافظت شده هست و تو طول زمان دچار آسیب و خرابی نمیشه.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آینه هوشمند سالن آرایش نیز با کارشناسان ayneha تماس بگیرین.

انواع آینه ثابت نوری
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های هوشمند آرایشگاهی

با سایت آینه‌ها برای انتخاب بروزترین‌ها ارتباط برقرار کنین

مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها خریدت رو به تجربه‌ای بسیار عالی و جذاب تبدیل می‌کنه ، شما عزیزان شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع بهترین آینه هوشمند آرایشگاهی در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

قیمت بروزترین محصولات سایت آینه‌ها از قیمت تمام تولیداتی که می‌شناسین کمتر و مناسب هست ، شما مشتریان عزیز اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه هوشمند آرایشگاهی خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ