آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه همیشه از ابزاری مهم تلقی میشه. و در دسته ابزاری قرار می‌گیره که مورد نیاز هر روزه افراد هست. به‌طوری که اغلب افراد حداقل یک‌بار در روز از آینه استفاده می‌کنن. اما در برخی از فضاها آینه اهمیت خاص‌تری رو داره. مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که آینه از ضروری‌ترین ابزارها محسوب میشه. اما در میان انواع مختلف آینه، آینه هوشمند آرایشگاه جایگاه ویژه‌ای داره. چراکه آینه هوشمند دارای قابلیت‌های کاربردی و خاصی هست که موجب تمایز از آینه‌های موجود دیگه شده.

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه هوشمند آرایشگاه

در گذشته آینه‌ها تنوع بالایی نداشتن. اما امروزه به دلیل پیشرفت‌های زیادی که در تمام زمینه‌ها از جمله شیشه و آینه به‌وجود اومده، باعث تنوع بالایی در آینه‌ها اتفاق افتاده. تا بشه برای کاربرد و فضاهای مختلف آینه‌ای متناسب با سلیقه خود داشت. آینه هوشمند یکی از این انواع مختلف آینه هست که بسیار هم مورد توجه قرار گرفته.

چرا آینه هوشمند آرایشگاه؟

اگه می‌خوای مشتری قبل اینکه کارتو ببینه مجذوب دکوراسیون سالنت بشه باید از آینه‌های آرایشی نوری تاچ در آرایشگاهت استفاده کنی. چون دیگه کسی بهایی بابت آینه ساده پرداخت نمی‌کنه و طرفداری هم در سالن‌های زیبایی و حتی منازل ندارن و خیلی از رده خارج شده محسوب می‌شن. تو که نمی‌خوای با یه انتخاب سطحی نگرانه مشتریاتو از دست بدی چون رقیب درست در فاصله‌ی کمی ازت با آینه‌های لوکس آرایشی بهترین عملکرد رو از این انتخابش تجربه می‌کنه. 😉

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه آرایشگاهی

کارگاه تولیدی آینه‌ها انواع آینه از جمله آینه هوشمند آرایشگاه رو با بهتربن کیفیت و قیمت تولید می‌کنه. به این جهت که از بهترین مواد اولیه و تجهیزات بهره می‌گیره. و همچنین محصولات خودش رو بدون واسطه به مشتریان خودش عرضه می‌کنه. از این رو انواع آینه با کیفیت و قیمتی تضمینی ارائه می‌دیم تا حداکثر رضایت مشتریان رو بتونیم کسب کنیم. علاوه بر این موارد در صورتی که از محصول دریافتی خودتون رضایت نداشته باشین، امکان مرجوع اون وجود داره. ما تمام تلاش خودمون رو در کارگاه تولیدی آینه می‌کنیم تا محصولی درخور و شایسته رو تولید و عرضه کنیم. به همین دلیل هم ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله روی آینه‌ها در نظر گرفتیم.

آینه هوشمند ضد بخار
آینه قدی سالن

تاثیر شکل آینه ارایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه رو توی شکل‌های مختلفی می‌تونیم سفارش بدیم که هر کدوم از اشکال هندسی کهبرای تولیدش استفاده می‌شن یه حس و یه انرژی خاصی رو به محیط آرایشگاه ما ارائه میدن. برای همین جدای از اینکه باید به کیفیت آینه اهمیت بدیم باید به شکل هندسی که برای اون آینه انتخاب می‌کنیم هم اهمیت بدیم تا هم بتونه یه محیط آرامش بخش و دوست داشتنی را برای خودمون فراهم کنه هم برای مشتریامون. در ادامه با هم شکل‌های مختلف آینه هوشمند آرایشگاه رو بررسی می‌کنیم تا ببینیم که کدومشون برای آرایشگاه ما مناسب‌ترند.

انواع شکل آینه هوشمند آرایشگاه

  • آینه هوشمند آرایشگاه دایره‌ای
  • آینه هوشمند آرایشگاه مستطیلی
  • آینه هوشمند آرایشگاه بیضی شکل
  • آینه هوشمند آرایشگاه گنبدی
  • آینه هوشمند آرایشگاه دفرمه

آینه دایره‌ای شکل یا گرد

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه آرایشگاه هوشمند

یکی از جذاب‌ترین شکل‌های هندسی که می‌تونیم برای آینه آرایشگاه هوشمند انتخاب کنیم شکل دایره‌ای یا گرد هستش. قدیم‌ها این مدل آینه رو فقط به شکل ساده توی ابعاد کوچیک می‌دیدیم اما الان یکی از ترندترین سبک‌های آرایشگاهی استفاده کردن از آینه گرد یا همون دایره‌ای شکل تو ابعاد بزرگه اما آینه هوشمند را اگر بخواهیم ابعاد خیلی بزرگ سفارش بدیم هم تا حدی از کاربریش کم میشه هم اینکه قیمتش خیلی بالا میشه.

برای همین یا می‌تونیم از آینه‌های هوشمند توی ابعاد کوچک‌تر واسه آرایشگاهمون استفاده کنیم یا اینکه می‌تونیم اون آینه بزرگ رو فقط یه بخشیش رو هوشمندسازی کنیم. در این صورت این مدل آینه هم خیلی مطابق با ترندای روز پیش رفته و هم اینکه بی‌نهایت لاکچری و لوکسه. آینه‌های دایره‌ای را اگر از نظر شکل هندسی بخواهیم بررسیشون بکنیم باید بگیم که دایره نماد اتحاده و انرژی که این سبک از آینه‌ها به خاطر شکل هندسی‌شون به محیط آرایشگاهی ما میدن باعث میشه که مشتری ما احساس کنه با ما متحده و با همدیگه توی یه سایدیم پس راحت می‌تونیم به همدیگه اعتماد کنیم.

آینه هوشمند آرایشگاه مستطیلی شکل

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه آرایشگاه هوشمند

آینه‌های مستطیلی شکل یکی از همیشگی‌ترین و بیسیک‌ترین مدل‌های آینه که داخل آرایشگاه استفاده می‌شه. توصیه میشه که اون رو توی ابعاد بزرگ و به صورت قدی استفاده کنین چون الان این سبک از آینه‌ی آرایشگاه‌ها طرفدارهای بیشتری دارند و عمومن کسایی که برای رفتن به مجلس اومدن پیش شما تا آرایش بشن تمایل دارند که بتونن خودشون رو به صورت قدی با لباس‌های مجلسیشون بررسی کنند. اگه اکثریت مشتری‌های شما عروس باشند که این موضوع کلاً اجتناب ناپذیره و شما باید از آینه‌ها توی ابعاد بزرگ استفاده کنید!

اگر از نظر میزان هزینه دنبال موارد قیمت پایین‌تر هستید و روی بزرگ بودن آینه آرایشگاهی‌تون تاکید دارید ، می‌تونید آینه بزرگ رو به صورتی سفارش بدید که فقط بخشی از اون هوشمندسازی شده باشه یا می‌تونید آینه اصلی رو به صورت ساده سفارش بدید و در کنارش آینه‌های هوشمند رو در ابعاد کوچیکتر سفارش بدید. در هر دو صورت وجود یه آینه هوشمند چه تو ابعاد کوچک چه تو ابعاد بزرگ می‌تونه ظاهر خیلی جذابی رو برای آرایشگاهمون به ارمغان بیاره و کلاس کاری ما رو حسابی بالا ببره

آینه هوشمند آرایشگاه بیضی

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه آرایشگاه هوشمند

آینه‌های بیضی شکل یکی از بهترین مدل‌های آینه آرایشگاهی هستند در صورتی که تمایل داشته باشید از آینه‌های قدی استفاده کنید. البته اگه آرایشگاه شما یه دکور خاص و جذاب و منحصر به فرد داشته باشه می‌تونید از آینه‌های بیضی شکل به صورت افقی استفاده کنید. وجود آینه بیضی شکل می‌تونه یه عالمه انرژی مثبت برای آرایشگاه ما به ارمغان بیاره چون هم خطوط موازی داره هم خطوط دایره‌ای یعنی هم حس ثبات رو به آرایشگاه ما میده هم حس اتحاد رو اما همزمان چون یه سبکی بین این دوتاس احساس راحتی هم داره که باعث میشه مشتری‌های ما هم به ما راحت بتونن اعتماد کنند هم احساس صمیمیت و راحتی داشته باشد و در نهایت بیشتر تمایل داشته باشند که بعداً دوباره به آرایشگاه ما برگردند و یا حتی دوستانشون رو هم همراه خودشون بیارن.

آینه گنبدی شکل آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه آرایشگاه هوشمند

آینه‌های گنبدی شکل برای اون دسته از افرادی که تمایل دارند توی آرایشگاهشون از آینه‌های خاص استفاده کنند بهترین گزینه است. برای سبک‌های دکوراسیونی مثل مینیمال مدرن یا سنتی ایرانی و یا حتی سبک‌هایی مثل کلاسیک و بوهو این آینه بهترین گزینه است. از این آینه به صورت قدی رواج بیشتری داره تا توی ابعاد کوچیکش اما اگه تمایل داشته باشید با هر طول و عرضی قابل تولیده. از این شکل ظاهری و هندسی برای آینه‌های هوشمند من کمتر دیدم استفاده بشه اما استفاده کردن ازش یه ایده جدید و خفنه که می‌تونه باعث بشه آرایشگاه شما همیشه توی ذهن مخاطبتون به عنوان یه آرایشگاه حرفه‌ای و باکلاس نقش ببنده

آینه نوری چراغ‌دار یا خوبه؟

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه آرایشگاه هوشمند

آینه آرایشی باید مجهز به نور باشه که روشنایی لازم برا آرایش و گریم حرفه‌ای رو تامین کنه. می‌دونی که با آینه‌های قدیمی نمی‌تونی کارتو درست و بی ایراد انجام بدی چون هم تصویر رو بی‌کیفیت بهت نشون میده و نمی‌تونی ریزه‌کارای آرایشی رو ببینی و هم اینکه اصلا ظاهر جالبی هم ندارن.

انواع آینه نوری

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه آرایشگاه هوشمند
  • آینه هوشمند آرایشگاه بک‌لایت
  • آینه هوشمند آرایشگاه هالیوودی
  • آینه هوشمند آرایشگاه با نور نواری

آینه هوشمند آرایشگاه بک لایت

آینه بک لایت یکی از انواع آینه‌هاست که می‌تونه در دسته آینه هوشمند آرایشگاه قرار بگیره. ساختار کلی آینه بک لایت به این شکل هست که از چراغ LED نواری در پشت آینه استفاده میشه. این چراغ کار گذاشته شده در پشت آینه موجب روشنایی مطلوب و بسیار ملایمی میشه. این نور ایجاد شده برای استفاده در آرایشگاه ایده‌آل‌ترین انتخاب خواهد بود. به این دلیل که نور یکی از فاکتورهای مهم در امور آرایشی و میکاپ هست که آینه بک لایت این نور مورد نیاز رو به درست‌ترین شکل ممکن تامین می‌کنه.

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه یک لایت آرایشگاه

به این صورت که نور آینه بک لایت اطراف و مقابل خودش رو بدون ایجاد سایه‌هایی روشن می‌کنه تا بتونه صورت و چهره‌ای که مقابل آینه قرار می‌گیره، کاملا روشن بشه. این روشنایی ایجاد شده دید کاملی از صورت و مراحل کار میده تا بتونین با دقت بالایی مراحل انجام کار رو پیش ببرین.

مهم‌ترین مزیت آینه هوشمند آرایشگاه در این هست که می‌تونین میزان نور رو تنظیم کنین تا به نور دلخواه خود برسین. از این رو در ساعت‌های مختلفی از روز که میزان روشنایی در حال تغییر هست ، ممکنه که نیاز به میزان شدت نور متفاوتی باشه. و درواقع نیاز به روشنایی بیشتر یا کمتر باشه، که از طریق آینه بک لایت می‌تونین به نور دلخواه و مورد نیاز خودتون برسین.

آینه هوشمند آرایشگاه هالیوودی

در آینه هالیوودی هم از چراغ‌های LED استفاده میشه. با این تفاوت که در آینه هوشمند آرایشگاه از نوع هالیوودی چراغ‌ها به صورت تک به تک هستن و در ظاهر شبیه به لامپ‌های معمولی هستن. چراغ‌های LED به فاصله استاندارد روی آینه و یا قاب اون قرار داده میشه. به این جهت برعکس آینه بک لایت روشنایی مستقیمی دارن. محل قرارگیری چراغ‌ها روی آینه به‌صورتی هست که روشنایی کامل و همینطور بدون سایه ایجاد بشه.

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه چراغ دار آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه هالیوودی به نام‌های دیگه‌ای مثل آینه چراغ دار، آینه لامپی و آینه آرایشی هم عنوان میشه. چراغ‌های LED دارای مزایای قابل‌توجهی هستن که دلیل استفاده از این چراغ‌ها در آینه‌ها هستن. از جمله:

  • از مهم‌ترین مزیت‌هایی که دلیل استفاده از این چراغ‌ها داره این هست که بعد از مدتی که چراغ روشن می‌مونه گرما تولید نمی‌کنه. برعکس لامپ‌های معمولی که به‌قدری گرما ایجاد می‌کنن که امکان دست زدن به اون‌ها وجود نداره. اما در مورد چراغ LED این موضوع صدق نمی‌کنه.
  • مصرف انرژی کمی دارن. درمقابل طول عمر چندین برابری هم در مقایسه با لامپ‌های معمولی دارا هستن. بنابراین استفاده از اون‌ها بسیار به‌صرفه هست.
  • تنوع رنگی LED‌ها بالاست. به همین دلیل هم این امکان وجود داره که بشه تغییر رنگ چراغ رو لحاظ کرد. تا بشه هر زمان بسته به نیاز و علاقه‌ای که وجود داره، از رنگ دلخواه خودتون برای نور آینه بهره برد.

انواع آینه هوشمند آرایشگاه خاص

  • آینه هوشمند آرایشگاه دوطرفه
  • آینه آرایشگاه چرخ دار
  • آینه هوشمند آرایشگاه کمد دار

آینه دوطرفه آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه آرایشگاه هوشمند

آینه هوشمند آرایشگاه یک حالت دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه، دوطرفه هست. آینه دوطرفه اجازه استفاده از هر دوسمت خودش رو میده. شما با این آینه می‌تونین همزمان به دو نفر خدمات خودتون رو ارائه بدین. یعنی در کل می‌تونین تعداد بیشتری مشتری رو بپذیرین. اما آینه دوطرفه طوری نیست که شلوغی و ازدحام خاصی رو ایجاد کنه.

برای استفاده از هر دو طرف این آینه می‌تونین اون رو در قسمت‌های وسط سالن قرار بدین تا از هر دوسمت اون بتونین استفاده کنین. با این آینه شما از تمام قسمت‌های سالن‌تون می‌تونین نهایت استفاده رو ببرین. و هیچ فضای پرت و خالی باقی نمونه. این آینه خیلی جدید و مدرنه که با قابلیت خیلی خوبی که داره خیلی هم مورد توجه قرار گرفته. چون عملکرد خیلی بهتری رو داره.

قابلیت‌های دیگه آینه هوشمند آرایشگاه

علاوه بر تنظیم و تغییر رنگ نوری که میشه برای آینه هوشمند آرایشگاه داشت، یکسری مزایای دیگه هم موجب شده تا این آینه‌ها مورد توجه باشن. روی صفحه نمایش آینه تایمر و دماسنج می‌تونه نمایش داده بشه. عددهایی که برای نمایش زمان و دما هستن می‌تونن به اعداد فارسی یا انگلیسی باشن که بسته به انتخاب شما داره.

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه هوشمند

آینه هوشمند آرایشگاه همچنین قابلیت پخش موسیقی یا ویدیو می‌تونه دارا باشه. این پخش می‌تونه از طریق اتصال به وای‌فای یا بلوتوث تلفن همراه صورت بگیره. تا هنگام انجام امور خود بتونین موسیقی مورد علاقه خودتون رو گوش بدین. این قابلیت موجب میشه تا آینه به یک وسیله جذاب و خیره‌کننده در فضای سالن و آرایشگاه تبدیل بشه.

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه هوشمند آرایشی

آینه هوشمند آرایشگاه قابلیت دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه، ضد بخار بودن اون هست. آینه ضد بخار به این صورت هست که در پشت آینه سنسوری قرار داده میشه. تا اگر در معرض بخار آب قرار بگیره، اجازه تشکیل روی صفحه آینه رو نده. آینه ضد بخار در قسمت‌هایی مثل سرویس بهداشتی و یا قسمتی که شستشو و… انجام میشه، بهترین گزینه هست. چراکه دیگه روی آینه بخار تشکیل نمیده و همیشه آینه‌ای با صفحه شفاف خواهید داشت. و دیگه نیازی به صرف زمان برای تمیز کردن آینه نیست.

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه
آینه بک لایت

آینه هوشمند آرایشگاه به چه شکل و حالت‌هایی می‌تونه به کار برده بشه

از لحاظ نحوه کاربرد هم به حالت‌های مختلفی می‌تونه به کار بره. یک حالت بسیار متداول آینه دیواری هست. آینه دیواری فضای خاصی از محیط رو اشغال نخواهد نمیکنه. و موجب حفظ همه فضای محیط میشه. آینه رومیزی هم حالت دیگه‌ای هست که آینه هوشمند آرایشگاه می‌تونه به اون حالت به کار برده بشه. استفاده از آینه رومیزی برای آینه میکاپ خیلی گزینه ایده‌آلی هست. آینه رومیزی هم از زیبایی خاص خودش برخورداره.

آینه هوشمند آرایشگاه
آینه گرد بک لایت
آینه هوشمند ضد بخار
آینه آرایشگاه

آینه پایه دار هم مورد دیگه‌ای هست که برای آینه آرایشگاه امکان کاربرد داره. در این حالت امکان جابه‌جایی راحت‌تر برای آینه امکان‌پذیره.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ