آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه یکی از حرفه‌ای ترین‌مدل های مدرنی هست که مورد استقبال قرار گرفته.این مدل آینه دارای تنوع و رنگ‌های زیادی هست. آینه‌هایی که در کارگاه تولیدی طراحی می‌شن دارای تنوع بسیار زیادی هستن‌که آینه‌های هالیوودی یکی از مدل‌های به روز و جدید تولیدی آینه هاست که دارای تنوع از لحاظ شکل ،اندازه، رنگ و مدله. برای سفارش آینه هالیوودی مورد نظر خودتون می‌تونین به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق واتساپ و بله اقدام کنین. بهترین و با کیفیت‌ترین آینه‌ها رو در خونه خودتون تحویل بگیرین. آینه های هالیوودی مهتابی دو طرفه بسیار جذاب هستن.

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه
آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

این آینه ها علاوه بر این که دور تا دور اون‌ها لامپ‌هایی قرار می‌گیره و کارآیی اون‌هارو دوبرابر و تخصصی می‌کنه و برای گریم تئاتر و سینما از این آینه استفاده می‌شه به صورت دو طرفه نیز هست.آینه‌های دوطرفه کاربردی بیشتر از یک آینه ساده و معمولی داره زیرا با انتخاب آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه، دو آینه به صورت پشت به هم قرار می‌گیرن بدون اینکه فضایی رو اشغال کنن.از آینه های هالیوودی مهتابی دو طرفه بیشتر در سالن ها آرایش استفاده می‌شه.

اما از مدل یکطرفه این آینه های هالیوودی در خونه و قسمت ورودی راهروها استفاده می‌شه.بیشترین مدل استفاده آینه‌های هالیوودی برای منازل به صورت روی میز برای میز آرایشه. آینه هالیوودی نام‌های دیگه ای داره مثل آینه گریم، آینه آرایشگاهی، آینه آرایشی ،آینه میکاپ و آینه چراغ دار هم می‌گن.

بروزترین مدل‌های آینه آرایشگاه

همه محصولات در صورت نارضایتی پس گرفته می‌شه و یکسال گارانتی داره

هر مدل و طرح آینه ای که سفارش بدین دارای گارانتی یکساله بی قید و شرطه.و به هر دلیلی از مدلی که سفارش ساخت‌شو دادین خوشتون نیومد ما آینه‌رو پس می‌گیریم ازتون و هزینه‌ای که پرداخت کردین و پس می‌دیم.پس با خیال راحت با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین.

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه ریموتی

اگه شما برای سالن آرایشگاه خودتون یک آینه هالیوودی انتخاب می‌کنین که این آینه شما دارای نورپردازیه بایک ریموت می‌تونین نور آینه رو خاموش و روشن کنین ویا درجه نور آینه‌ها رو نسبت به نیاز محلی که آینه در اون جا نصب میشه تنظیم کنین.و اگر آینه شما دارای چند رنگ نور هست مثل آفتابی و یا مهتابی با کمک یک ریموت که به آینه متصله می‌تونین این کارها رو انجام بدین و رنگ نور آینه رو تغییر بدین.

برای انتخاب آینه بسیار دقت کنین تا کیفیت مناسب و خوبی رو خریداری کنین. چون اگه کیفیت آینه و قطعات اون از جنس نامرغوب باشه بعد از مدتی آینه و قطعات اون خراب می‌شه و از کار میوفته.با داشتن یک ریموت دیگه نیاز نیست شما برای روشن کردن نور آینه‌ها از جای خود بلند شین و به کنار آینه برین. کافیه با زدن یک دکمه از راه دور نور آینه های هالیوودی مهتابی دو طرفه خودتون رو روشن کنین.

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه چرخ دار

برای آینه‌های هالیوودی مهتابی دو طرفه که حتماً باید روی یک پایه نصب بشن می‌تونین چرخ تعبیه کنین. چون این آینه‌ها وزن زیادی دارن و شما به تنهایی قادر به جابجایی آینه‌های هالیوودی دوطرفه نیستین و جابجای اونا دشوار هست. با داشتن و نصب کردن یک چرخ روی پایه‌های آینه هالیوودی مهتابی دو طرفه به راحتی می‌تونین اونا رو جابجا کنین و در هر جایی که دوست دارین بذارین. با این روش شما دیگه نیازی ندارین که کسی به شما برای جابجایی کمک کنه.

علاوه بر اون آینه‌هایی که به صورت دو طرفه روی پای قرار می‌گیرن دیگه دیوارها رو تخریب نمی‌کنن چون برای نصب کردن آینه به دیوار نیازه تا دیوار رو با پیچ و دریل سوراخ کنیم و بعد از اینکه آینه رو از روی دیوار برداریم و یا بخوایم جای اون‌ها رو عوض کنیم جای پیچ‌ها روی دیوار می‌مونه و نیاز به بازسازی داریم.

در سالن‌های آرایشگاه که دورتادور رو از آینه های دیواری و یا رومیزی تزئین می‌کنیم و می‌چینیم محیط وسط سالن بی استفاده می‌مونه. با داشتن آینه های دو طرفه چه به صورت آویز و چه به صورت پایه‌دار و قدی می‌تونین از این قسمت بلااستفاده بهترین استفاده رو ببرین و با گذاشتن یک میز در کنار این آینه‌ها کاربرد فضا رو بیشتر کنین.

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه بسیار پرکاربرد هست

آینه های هالیوودی دوطرفه یکی از آینه‌های پر کاربرد هست.اگه سالن آرایشگاه شما کوچک هست آینه‌های هالیوودی دوطرفه مهتابی به شما بسیار کمک می‌کنن تا از فضا بیشترین استفاده رو ببرین. این آینه ها کارایی دوبرابر نسبت به آینه‌های ساده دارن.در آینه‌های دوطرفه دو آینه دقیقاً در اندازه و شکل ،مثل هم هستن که به صورت پشت به هم و روی پایه و یا به صورت آویز ساخته می‌شن. در بین اونا می‌شه نورپردازی مخفی قرار داد.

اما مدل هالیوودی دو طرفه اون بسیار کارایی بیشتری داره و نور بسیار زیادی به همراه خود به محیط می‌بخشه. با استفاده از آینه های هالیوودی مهتابی دوطرفه می‌تونین یک گریم عالی و بی نقص رو تجربه کنین. .زیرا لازمه یک آرایش بی نقص داشتن نور کافی هست که این آینه این مزیت رو داره.

می‌شه برای داشتن رنگ نور طبیعی،مابین لامپ‌های رنگ مهتابی از رنگ های آفتابی هم استفاده کرد. شما می‌تونین به صورت همزمان یک آینه هالیوودی و بک لایت داشته باشین.می تونین ال ای دی های نواری در بین دو آینه نصب کنین تا از بین این دو آینه نوری زیبا مثل یک قاب نمایان بشه و اگه لوگو مخصوص خودتون رو روی آینه حکاکی کردین لوگوی شما با این روش بدرخشه.

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

ویژگی‌ها و مزیت‌های مهم آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

  • ازاین آینه در همه مکان ها استفاده می‌شه: از آینه‌های هالیوودی مهتابی دو طرفه می‌شه در هر مکانی استفاده کرد. این آینه ها فقط برای سالن‌های آرایشگاه ها نیستن و از این آینه ها می‌تونین در منازل خود و اتاق‌های هتل‌ها و به دلیل نور زیادی که دارن برای مزون‌ها بسیار مناسبه.امروزه که کارهای اینترنتی و فروش از اینستاگرام بسیار پررونق شده ،داشتن آینه های هالیوودی مهتابی می‌تونه به کسایی که فروش اینترنتی دارن هم بسیار کمک کنه.
  • کیفیت و شفافیت آینه ها بسیار خوبه: در کارگاه از باکیفیت‌ترین نوع آینه برای ساخت آینه های هالیوودی و دیگر آینه ها استفاده می‌شه. با قرار دادن آینه های تولید شده در کارگاها آینه‌ها در کنار آینه‌های قدیمی و قبلی خودتون می‌تونین کاملا تفاوت این دو آینه رو از نظر شفافیت مشاهده کنین.
آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه
  • عمر زیاد و حتی تعویض لامپ های ال ای دی: لامپ هایی که برای روی آینه‌های هالیوودی استفاده می‌شن بسیار مقاومت زیادی دارن و عمر اونا طولانیه.این لامپ ها دارای گارانتی هستن و طول عمر لامپ‌هایی ال ای دی به تعداد دفعات خاموش شدنشون مرتبط نیست و تعداد ساعت‌هایی که لامپ ها روشن هستن از عمر اون ها کم می‌کنه.براحتی با خراب‌شدن یک لامپ ال ای دی می‌تونین لامپ دیگری رو جایگزین اونا کنین و بدون نیاز به تخصص لامپ‌هارو تعویض کنین.
  • می‌شه روی این آینه های هالیوودی مهتابی دوطرفه اسپیکر نصب کرد:این مدل که بیشتر برای آرایشگاه‌ها و مزون‌ها استفاده می‌شه و بسیار مورد استقبال آرایشگر‌ها و مزون‌دارها قرار گرفته آینه های هالیوودی اسپیکر داره. بعد از نصب کردن یک اسپیکر در پشت آینه و با وصل شدن گوشی همراه خودتون از طریق بلوتوث به این سیستم می‌تونین موسیقی مورد نظر خودتون رو تو سالن آرایشگاه و یا مزون پخش کنین و از اون لذت ببرین.
آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه لوگو دار

آینه های هالیوودی مهتابی دو طرفه رو می‌تونین به صورت حکاکی و لوگودار سفارش بدین.داشتن لوگو روی آینه باعث می‌شه تا آینه‌های شما به صورت اختصاصی باشن. وقتی مشتری شما در مقابل آینه های هالیوودی قرار می‌گیره علاوه بر این که فضا شما خاص و زیبا می‌شه، لوگو روی آینه باعث می‌شه تا همیشه برند شما در ذهن مشتری باقی بمونه.

انواع آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

  • آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه پایه دار
  • آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه چرخ دار
  • آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه قدی
  • آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه اویز
  • آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه قاب استیل
  • آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه قاب طلایی
  • آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه گرد
  • آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه مستطیلی

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ