آینه گریم مشهد

آینه هالیوودی تهران

بسه دیگه چقدر وقتتو می‌خوای تلف کنی؟ کافیه هر چقدر واسه پیدا کردن آینه هالیوودی تهران و بازارهاش رو زیر و رو کردی. به خاطر اینکه فقط یه سری مدل‌های خیلی ساده و مسخره توی بازار وجود داره اگه از مدل‌هایی که توی پینترست و اینستاگرام دیدی خوشت اومده ولی هیچ نمونه‌ای ازش نمی‌تونی پیدا کنی الان چه بهترین جای ممکن هستی چون دقیقاً هر چیزی که بخوای رو می‌تونی سفارش بدی. کافیه عکس هر مدلی که دوست داری و یا یه طراحی از هر چیزی که توی ذهنته رو برای متخصص‌های ما ارسال کنی و عینش رو هرجایی که عشقت می‌کشه تحویل بگیری.

آینه مدل هالیوودی باعث می‌شه تا فضای تو نورانی‌تر بشه. نورانی‌تر شدن فضا باعث بزرگ‌نمایی هم می‌شه. با انتخاب یک آینه هالیوودی می‌تونی فضا رو بزرگ‌تر از حد معمول جلوه بدی. آینه‌های هالیوودی رو می‌شه در هر طرح و شکلی تولید کرد. بر اساس نیاز تو لامپ‌های آینه رو می‌شه کم و زیاد کرد. آینه‌های هالیوودی که در کارگاه آینه‌ها تولید می‌شه بسیار با کیفیت هستن. چون ریز به ریز قطعات، برای ساخته شدن این آینه، از با کیفیت‌ترین محصولات در بازار استفاده می‌شن. برای اینکه خیالت رو راحت کنیم برای تمامی آینه‌ها گارانتی یک ساله هم در نظر گرفتیم.

آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران

کیفیت آینه هالیوودی

آینه‌های هالیوودی کاربرد خیلی زیادی دارند و همیشه نیاز به کیفیت بالا دارند چون به خاطر کاربردی بودنشون توی جاهای بیخود استفاده نمی‌شند. مثلاً اگه یه آینه ساده رو بخوایم توی سقف یک پاساژ استفاده کنیم آینه‌ای با کیفیت پایین و یا متوسط براش کافیه و نیازی نیست بخواهیم هزینه‌ای در این راستا انجام بدیم. اما این هالیوودی رو هرجا بخوایم استفاده کنیم در واقع به عنوان آینه کاربردی داریم تهیه‌اش می‌کنیم چه برای مزون و یا آرایشگاه بخواهیمش چه برای اتاق و کیفیت بالایی داشته باشه

آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران

که وقتی مشتری یا خودمون استفاده‌اش می‌کنیم بتونیم با شفافیت کافی نکاتی که می‌خوایم رو بررسی کنیم. استفاده کردن از یه آینه کدر و یا موج‌دار باعث مشکلات زیادی می‌شود سوء تفاهم‌های دیداری به وجود میاره و از کاربردی بودن آینه کم می‌کنه. اگه بخوایم این آینه رو توی یه محیط کاری و حرفه‌ای استفاده کنیم پایین بودن کیفیتش باعث میشه که کلاس کاریت حسابی پایین بیاد پس آینه هالیوودی باید کیفیت بالایی داشته باشه.

چطور کیفیت آینه رو تشخیص بدیم؟

آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران

اینکه ببینیم بخواهیم چطور کیفیت آینه هالیوودی تهران را بررسی کنیم چندین روش داره توی مرحله اول باید کیفیت شیشه‌ای که برای تولید آینه استفاده شده را بررسی کنیم مثلاً اگه از جنس کلیر باشه کیفیتش خوبه اگه از جنس کریستال باشه کیفیتش فوق‌العاده است. چه مرحله بعدی باید بررسی کنیم و ببینیم که جنس موادی که برای آینه‌ای کردن اون شیشه استفاده شده چطوره که کار تخصصی هستش. در کل اگر بخواهیم تخصصی بررسی کنیم مسیر سختی پیش رومونه اما من می‌خوام یه روش راحت‌تریو بهت بگم.

می‌تونی به جای همه این بررسی‌ها فقط از این سایت معتبر خرید کنی مثلاً همین سایتی که الان داخلش هست یه سایت معتبره که حتی به کشورهای خارجی هم صادرات داره. فقط همین خیالت از بابت کیفیتش راحته جدای از این ون داری مستقیماً از تولید کننده خرید می‌کنی هم پول به واسطه نمیدی و قیمت برات مقرون به صرفه می‌افته ، همین که می‌تونی تا دلت بخواد شخصی‌سازی کنی و دقیقاً هر مدلی که دوست داری رو سفارش بدی و هرجا دوست داری تحویل بگیری.

تاثیر شکل آینه

آینه‌ها در کل خیلی اشیای پاکی هستند به خاطر همین می‌تونن انرژی محیط اطرافشون رو چندین برابر کنند حالا جدای از این موضوع می‌دونستی که شکل‌های مختلف هندسی ی‌تونن روی انرژی محیط تاثیر بذارند؟ به خاطر همینه که باید به شکل هندسی که واسه آینه‌مون می‌خوایم انتخاب کنیم دقت کنیم. حالا اینکه چه شکلی انتخاب کنیم به یه سری پارامترها بستگی داره برای مثال محیطی که می‌خوایم اون آینه‌های هالیوودی رو توشون استفاده کنیم. حالا شکل‌های مختلف آینه را دونه دونه با همدیگه بررسی می‌کنیم تا ببینیم واسه محیطی که تو می‌خوای و با شرایط تو کدومشون بهترین انتخابه.

شکل‌های مختلف آینه

آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران
  • آینه دایره‌ای شکل
  • آینه مربع و مستطیل شکل
  • آینه گنبدی شکل

آینه هالیوودی دایره‌ای شکل

آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران

یکی از جذاب‌ترین مدل‌هایی که می‌تونی به عنوان آینه هالیوودی استفاده کنی آینه‌های دایره‌ای شکل هستند. استفاده کردن از این مدل آینه توی هیچ کدوم است مکان‌ها تو رو پشیمونت نمی‌کنه چه به عنوان آینه آرایشگاهی چه آینه هالیوودی مزون بچه به عنوان آینه اتاق و محیط خونه. هر چقدر توی گذشته استفاده کردن از آینه‌های کوچیک کوچیک مد بود الان برعکسه و استفاده کردن از آینه‌ها توی ابعاد بزرگ ترند شده. به خاطر همینه که اگه می‌خوای یه آینه توی تهران با مدل به روز و خفن داشته باشی باید از آینه‌های هالیوودی توی ابعاد بزرگ استفاده کنی.

اگه محیطی که می‌خوای توش از این آینه استفاده کنی محیط بزرگیه استفاده کردم از آینه کامل دایره‌ای شکل به صورت قدی گزینه فوق العاده جذابیه برات. اما اگر محیطی که می‌خوای توش از این آینه استفاده کنی محیط بزرگی نیست می‌تونی این آینه رو تو کنج به صورت دو قسمتی قرار بدی یا اینکه از آینه‌های نیم دایره استفاده کنی. از نظر سطح انرژی این شکل هندسی فوق العاده انرژی مثبتی داره و حس اتحاد رو به محیط اطرافش میده. این باعث میشه افرادی که توی اون محیط قرار دارند حس کنن با همدیگه متحد هستند. توی محیط‌های کاری باعث میشه مشتریت راحت‌تر بهت اعتماد کنه و توی محیط خونه و خانواده صلح و آرامش را افزایش می‌ده.

آینه مربع و مستطیل شکل

آینه‌های مستطیل شکل و مربع شکل از همیشگی‌ترین مدل‌هایی هستند که به عنوان آینه هالیوودی استفاده می‌شن. از نظر سطح انرژی باید این نکته رو بدونی که آینه مستطیلی شکل مربع شکل به خاطر داشتن خطوط موازی و زاویه قائم نماد ثبات داشتن هستند. وایب و انرژی که این نماد به محیط اطرافش میده یه حس همیشگی بودنه مثل همون وایب و انرژی که ما از خونه مادربزرگ‌ها دریافت می‌کنیم

انگار به اونجا تعلق داریم. استفاده کردن از این شکل هندسی توی محیط آرایشگاهی یا مزون میزهای کاری باعث میشه که مشتری‌ها و مخاطبین ما احساس کنند که با ما صمیمی‌تر هستند و بیشتر تمایل داشته باشند که پیش ما برگردند. توی خونم باعث میشه که محیط خون گرمتر بشه و صمیمی‌تر بشه و اعضای خونه بیشتر دوست داشته باشند که کنار همدیگه قرار بگیرند.

آینه گنبدی شکل

آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران

یه شکل نصف دیگه که برای آینه هالیوودی تهران میشه انتخابش کرد و خود من عاشقشم آینه‌های گنبدی شکل هستند که از قدیم توی سبک معماری و دکوراسیون ایرانی ما می‌تونیم پیداش کنیم. از نظر وایب و انرژی هم انرژی آینه‌های مستطیل شکل رو داره هم آینه‌های دایره‌ای شکل که یعنی یه آینه با انرژی فوق العاده مثبت هست. یکی از بهترین ویژگی‌های این آینه اینه که می‌تونی با سبک‌های مختلف دکوراسیون اون رو ست کنی.

هم با سبک‌های کلاسیک اروپا هم با سبک‌های سنتی ایرانی و همان سبک‌های مینیمال و مدرن. با توجه به اینکه این آینه رو به صورت هالیوودی داریم بررسی می‌کنیم بهترین سبک دکوراسیونی که باهاش می‌تونه ست بشه سبک کلاسیک اروپا هستش. این مدل رو هم می‌تونی به صورت ایستاده سفارشش بدی هم به صورت دیواری کاملا برمی‌گرده به اینکه سلیقه تو و سبک دکوراسیون محیطی که می‌خوای چه جوریه و کدوم بهش بیشتر می‌خوره

آینه هالیوودی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه

آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران
  • لامپ‌های باکیفیت
  • آینه باکیفیت و شفاف
  • آینه باید زیبا باشه
  • .قیمت مناسب باشه

آینه هالیوودی تهران با لامپ باکیفیت

لامپ‌هایی که برای ساخت آینه هالیوودی استفاده می‌شه خیلی با کیفیت هستن. همه لامپ‌ها دارای گارانتی هستن .این لامپ‌ها از طول عمر زیادی برخوردارن و طول عمر اونا به تعداد دفعات خاموش روشن کردن لامپ بستگی داره و ساعاتی که لامپ‌ها روشن هستن از عمر لامپ‌ها کم می‌کنه. لامپ‌های ال ای دی با طبیعت سازگاری دارن و تجزیه پذیر هستن و به محیط زیست آسیبی نمی‌زنن.

برای ساخت این آینه‌ها از مواد شیمیایی هم استفاده نمی‌شه و ضرری برای انسان‌ها نداره. لامپ‌های ال ای دی دارای رنگ های مختلفی هستن. این رنگ‌ها بسیار زیبان که می‌تونی رنگ مورد علاقه خودت رو روی این آینه نصب کنی. به صورت یکی در میون لامپ‌های آینه هالیوودی رو می‌شه روشن کرد و درجه نور لامپ‌های ال ای دی رو با ریموت تنظیم کرد.خلاقیت زیادی می‌تونی روی این مدل آینه پیاده کنی

آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران

آینه‌های هالیوودی باید با کیفیت و شفاف باشن

آینه‌ای که در کارگاه تولیدی آینه‌ها طراحی می‌شه جزو باکیفیت کیفیت‌ترین آینه‌های موجود در بازار ایران هست. ما از کیفیت آینه‌هامون مطمینیم چون سفر تا صدش تولید خودمونه برای همین اگر از کیفیت آینه ناراضی بودی ما آینه رو ازت پس می‌گیریم. اصلا چون از آینه‌هامون مطمئنیم همچین گارانتی‌ای رو برا در نظر گرفتیم. می‌تونی این آینه رو در کنار آینه‌هایی که از بازار خریدی و یا اونایی که از قبل داری بذاری کاملاً مشخصه و دیگه نیازی نیست که مهارت و شناختی از جنس و کیفیت آینه ها داشته باشی. تصویر آینه‌ها گویای همه چیز هست

آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران

آینه هالیوودی زیبا باشه

شکل‌های مختلفی رو برای آینه هالیوودی میشه انتخاب کرد اگه از مدل‌های مرسوم خوشت نمیاد بهترین گزینه برات آینه‌های دفرمه هستن چون می‌تونی دقیقا هرچیزی دلت می‌خواد رو سفارش بدی.شکل‌ها و فرم‌های مختلف رو برریس کن ببین کدوم برای محیطت مناسب‌تره. طراحیش کن و بفرست برای متخصص‌های ما و سفارشش بده. آینه هالیوودی خوبیش اینه که حتی بیسیک‌ترین و ساده‌ترین طرح‌هارو هم جذاب می‌کنه پس اگه طرفدار آینه‌های مرسوم هستی میتونی یه کار خیلی خفن داشه باشی.

آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران

نسبت به کیفیت قیمت مناسب داشته باشه

آینه‌های هالیوودی باید قیمت مناسبی نسبت به کیفیتی که دارن داشته باشن. بعضی از کارگاه‌ها و یا فروشگاه‌ها آینه‌‌ی بی‌کیفیت‌رو با قیمت بسیار بالایی می فروشن. در تولیدی و کارگاه آینه‌ها از خود آینه گرفته تا قطعات ریز مثل پیچ و مهره که مورد استفاده هستن بسیار با کیفیتن. آینه‌هایی که برای ساخت مدل هالیوودی استفاده می‌شه بالاترین کیفیت در بازار رو داره و این آینه ها رو برای صادرات استفاده می‌کنن. ولی ما کارگاه ‌تولیدی آینه‌ها علاقمند هستیم آینه‌هایی باکیفیت و زیبا به هم وطنان ارائه بدیم با کمترین قیمت چون رضایتت اصلی‌ترین هدف ماست.

آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران

قیمت آینه هالیوودی به چه عواملی بستگی داره

  • · اندازه آینه: عوامل مهمی که بسیار در قیمت گذاری آینه تأثیر داره اندازه آینه‌اس. هرچقدر اندازه آینه شما بزرگ‌تر باشه قیمت هم به همون اندازه بیشتر می‌شه.
آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران
  • طرح آینه: آینه هایی که طرح های دشواری دارن و برای طراحی کردن اونا زمان بیشتری صرف می‌شه حتماً از آینه هایی که ساده هستن قیمت بیشتری نیز دارن.
آینه هالیوودی تهران
  • سندبلاست شده یا خیر: آینه‌های که ساده هستن و آینه هایی که سندپلاست شده‌ان قیمت متفاوتی با هم دارن. طرح سندبلاست که آینه اجرا می‌شه هم در قیمت گذاری بسیار مؤثر هست. اندازه طرحی که روی آینه سندبلاست می‌شه مهم هست. قیمت آینه بزرگ که می‌خواین دور تا دور اونو سندبلاست کنین با آینه ای که کوچیکه ،تفاوت داره و هزینه آینه‌های بزرگ به مراتب بیشتر از کوچیکه.
آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران
  • نورپردازی داره یا خیر‌: آینه‌هایی که روی اونا نورپردازی انجام می‌شه چه به صورت لامپ‌هایی دور تا دور آینه و یا چه به صورت لامپ‌های نواری در پشت آینه قیمت بیشتری نسبت به آینه های ساده دارن.
آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران
  • کیفیت آینه: یکی از مهم‌ترین عوامل که در قیمت گذاری‌ها آینه تأثیر بسزایی داره و جزء مهم‌ترین عوامل برای قیمت‌گذاری هستن، کیفیت آینه اس. هرچقدر کیفیت آینه شما بیشتر باشه قیمت نیز بیشتر می‌شه. اما شما برای تشخیص کیفیت آینه باید تحقیق کنین. برای اینکه شما از کیفیت آینه‌های کمپانی آینه‌ها اطمینان پیدا کنین برای کالای خریداری شده ضمانت بازگشت کالا و پرداخت و برگردوندن همون هزینه در صورت نارضایتی به شما مشتریان عزیز داره.
آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران
  • چگونگی روشن و خاموش شدن آینه: نور لامپ های آینه‌های هالیوودی به چند روش خاموش و روشن می‌شه. نور لامپ‌های آینه‌ها با روش حسگر حرکتی، ریموتی، تنظیم می‌شه. قیمت هر کدوم از این روش‌ها برای تنظیم نور و خاموش و روشن کردن لامپ‌ها با هم متفاوته که با انتخاب هر کدوم تغییر قیمت رو به همراه داریم.
آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران
  • ضد بخار بودن: جذاب‌ترین آپشن‌هایی که می‌شه بر روی آینه هالیوودی نصب کرد آپشن ضد بخار هست. با کمک این روش آینه هالیوودی رو می‌شه در محل‌هایی که بخار زیادی وجود داره استفاده کرد و با زدن دکمه ضد بخار دیگه هیچ اثری از بخار روی آینه نمی‌مونه و به راحتی می‌تونین از آینه استفاده کنین.
  • قاب‌دار باشه یا بدون قاب: آینه‌هایی که با قاب هستن قیمت بیشتری از آینه‌هایی که بدون قاب هستن دارن .آینه‌های قاب دار هم قیمت‌شون با هم متفاوته.
آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران
  • · دوطرفه هست یا ساده: از اونجایی که آینه‌های دوطرفه دارای دو آینه هستن و نسبت به یک آینه ساده ،از متراژ بیشتری استفاده شده ،قیمت بیشتری هم دارن .آینه‌های دو طرفه بسیار پرکاربرد هستن. از این آینه به صورت هم‌زمان دو نفر می‌تونن در یک مکان استفاده کنن. برای آینه‌های دو طرفه می‌شه چرخ تعبیه کرد، تا به راحتی اونو جابجا کنین. چون وزن زیادی دارن.
آینه هالیوودی تهران
آینه هالیوودی تهران

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنین.

آدرس دفتر و کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای اطلاعات بیشتر با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ