آینه بک‌لایت دیواری

آینه گریم قدی

آینه گریم قدی
آینه آرایشگاه

یکی از نیازهای اصلی برای آرایش و گریم کردن آینه هست.برای داشتن گریمی بی‌نقص باید آینه‌ی مناسب این کار رو داشته باشین.آینه‌های تولید شده در کارگاه آینه‌ها ،آینه هایی درجه یک و تخصصی هستن.چون آینه فقط برای خونه و اتاق‌ها نیس و نیاز اصلی بعضی از مشاغله. یکی از این شغل‌ها که وسایل مورد نیاز و مهم اون آینه هست آرایشگاه و آرایشه .آینه آرایشگاه خوب می‌تونه شما رو دو هیچ از رقبا جلو بندازه.

چه امروزه همه چیز در مد و مدرنیته بودن خلاصه می‌شه. زیرا که هر شخصی که می‌خواد از سالن شما خدمات بگیره دوست داره بابت هزینه‌ای که پرداخت می‌کنه در فضایی بروز برای گرفتن خدمات حاضر بشه.

و محیط ظاهری کارتون اولین چیزی هست که به چشم میاد و قضاوت می‌شه.البته ناگفته نمونه که فقط ظاهر آینه گریم یا آینه آرایشگاه نیس که به کارتون میاد !!! بلکه کارایی‌های فوق‌العاده‌ی اون خیره کننده‌اس.که خیلی به پیشرفت کاری شما جهت میده و دارای اثرات مثبت تو کارتون هست.

آینه گریم قدی
آینه قدی آرایشگاه

برای اینکه گریمی بی نقص داشته باشیم باید آینه‌ها شفاف و دارای نور باشن. همه قطعات و متریال آینه گریم قدی از کیفیت بالایی برخوردار هستن و همه قطعات درجه یکن.

همه محصولات مثل آینه گریم قدی دارای گارانتی یک‌ساله هستن. چون به جرأت می‌تونیم این رو به شما بگیم که آینه‌های تولیدی کارگاه آینه‌ها کیفیت بی‌نظیر و بالایی دارن.آینه قدی گریم می‌تونه فضای شما رو نورانی‌تر کنه. زیرا این آینه در قطعات بزرگ طراحی و تولید می‌شه وقتی نور به اونا بر‌خورد می‌کنه ،آینه نور رو به محیط بازتاب می‌کنه.

آینه گریم قدی

آینه گریم قدی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه

  • آینه گریم قدی باید شفاف باشه:آینه‌ای که برای گریم و آرایش استفاده می‌شه باید بسیار شفاف باشه که جزئیات رو به خوبی نشون بده. این آینه صد در صد صادراتی هس. که تنها کارگاه آینه‌ها هست که تو ایران از این نوع آینه استفاده می‌کنه.
آینه گریم قدی
  • آینه گریم باید نور دار باشه:گریمور‌ها به خاطر این که با جزئیات کار دارن، باید نور کافی در محیط وجود داشته باشه. آینه گریم قابلیت نصب نور بروی آینه رو داره. این نور می‌تونه به صورت هالیوودی، ال‌ای‌دی، نور مستقیم از بالای آینه باشه. هرمدل طرحی که در نظر دارین رو در کارگاه طراحی و تولید می‌کنیم.
آینه گریم قدی
آینه قدی
  • آینه گریم قدی باید چرخ‌دار باشه:آینه‌های گریم قدی باید دارای چرخ باشن.این مدل آینه‌ها به دلیل اینکه در سایز‌های بزرگ تولید می‌شن وزن زیادی نسبت به آینه‌های معمولی بدون چراغ و قدی دارن.آینه‌های گریم قدی چرخ‌دار رو به تنهایی می‌تونین جابجا کنین.برای ایجاد یک دکوراسیون و تغییر دادن این آینه ها بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها هستنن.
  • آینه‌های قدی دیواری رو برای نصب کردن باید از دریل پیچ استفاده کنین این دریل و پیچ باعث تخریب دیوار می‌شه ولی در آینه های گریم قدی چرخدار دیگه نیاز به تخریب کردن دیوار نیست. برای آرایشگاه‌ها و مزون‌ها آینه چرخ داره یکی از پر‌فروش‌ترین مدل‌های آینه هاست. آینه‌ها دارای گارانتی یک‌ساله هستن که اگر هر قسمت از آینه خراب شد برای شما اون رو به صورت رایگان تعمیر یا تعویض می‌کنیم.
آینه گریم قدی

لازمه یک گریم عالی داشتن آینه چراغ دار قدی هست

آینه گریم باید چراغ دار باشه و نور کافی و زیادی هم داشته باشه.زیرا لازمه یک گریم ،آینه چراغ دار هست که نور رو به صورت فردی که می‌خوان صورتشو گریم کنن بتابه. چراغ‌های آینه گریم باید دور تا دور اون باشه و نباید از سمت بالا یا پایین و یا چپ و راست نور بتابه چون باعث می‌شه تا روی صورت شما سایه بیفته و دید دقیق و کافی نداشته باشه.

نور آینه های گریم قدی رو می‌تونیم تغییر بدیم با یک ریموت یا دکمه‌هایی تاچ روی آینه نصب کنیم.تمامی گریمور‌های معروف و حرفه‌ای در کنارشون موقع کار آینه ی گریم قدی چراغ دار دارن .

آینه گریم قدی

انواع آینه گریم قدی

  • آینه گریم قدی بک لایت
  • آینه گریم قدی چراغ دار
  • آینه گریم قدی دوطرفه
  • آینه گریم قدی دوطرفه بک لایت
  • آینه گریم قدی تاچ
  • آینه گریم قدی ریموتی
  • آینه گریم قدی هالیوودی
  • آینه گریم قدی دیواری
  • آینه گریم قدی ثابت
  • آینه گریم قدی متحرک
  • آینه گریم قدی دیواری
  • آینه گریم قدی حسگر
  • آینه گریم قدی تراش خورده
  • آینه گریم قدی رنگی
آینه گریم قدی
آینه قدی آرایشگاه

آینه گریم قدی دوطرفه

آینه های دوطرفه مدل‌های خاصی هستن که علاوه بر زیبایی،کارایی زیادی نیز دارن.از این آینه‌ها برای مکان‌هایی که فضایی کوچک دارن و سالن آرایشگاه و گریم اونا کوچک هس بسیار استفاده می‌شه و کاربردی و مناسب هس.چون دونفر به صورت همزمان می‌تونن ازاین آینه استفاده کنن.

مابین دو آینه رو که به صورت پشت به هم و قدی هستن می‌تونیم از چراغ‌های نواری ال‌ای‌دی استفاده کنیم.یک هاله نوری زیبا و ملایم از بین این آینه به اطراف می‌تابه.برای اینکه از نور آینه بک لایت بیشتر استفاده کنیم می‌تونیم دورتادور آینه رو سندبلاست کنیم طوری که نور از قسمت سندبلاست شده به سمت روبرو بتابه.علاوه بر این می‌شه مابین آینه‌ها رو طبقاتی تعبیه کرد تا وسایل مورد نیاز و اولیه گریم رو در این طبقات گذاشت.این مدل آینه گریم قدی دوطرفه رو به صورت بک‌لایت،هالیوودی،ثابت و آویز می‌شه طراحی و تولید کرد.

آینه گریم قدی

آینه گریم قدی تراش خورده

آینه گریم قدی

آینه های تراش خورده در عین سادگی که دارن یک جلوه خاص و ویژه‌ای به فضا می‌دن اون هم به دلیل زاویه‌های کمی که لبه آینه ایجاد شده.یک بازتاب زیبا با زاویه‌های زیباتر ایجاد می‌شه.علاوه بر اون می‌شه کل صفحه آینه طرح های زیبا ایجاد کرد.یکی از این طرح ها مدل لوزی هست که اکثر ما اون رو دیدیم.

آینه گریم قدی

آینه گریم قدی رنگی

برای داشتن فضایی خاص و زیبا می‌شه از آینه های رنگی هم استفاده‌ کرد.آینه‌های رنگی باعث می‌شه فضا شما دلنشین بشه و حس خوبی داشته باشین.آینه‌های رنگی بیشتر برای تزئینات استفاده می‌شن و در لابی و سالنی که همه‌ی همراهان مشتریاتون در اونجا نشستن هم استفاده می‌شه.

آینه های رنگی رو می‌شه در ارتفاع زیاد و عرض‌های کم و کوچک تولید کرد و در کنار هم در رنگ های مختلف طراحی کرد.تولیدی آینه گریم در تهرانه که شما به صورت حضوری و غیر حضوری می‌تونین سفارش خودتون رو ثبت کنین.برای سفارش با شماره 09357015855 تماس بگیرین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه گریم قدی

آینه گریم قدی سندبلاست

آینه ها رو وقتی بک لایت می‌کنیم می‌تونیم اون رو سندبلاست هم کنیم. آینه‌ها رو با دستگاه مخصوص‌ جیوهای قسمت‌های مشخص شده رو تراش می‌دن‌ ‌ از اون قسمت ، نور ال‌ای‌دی به قسمت جلو و روبروی آینه می‌تابه و برای گریم کردن از این آینه استفاده می‌شه.طرح دور آینه رو که تراش می‌دن هرمدل و یا هرطرحی که شما سفارش بدین اجرا می‌شه.

آینه گریم قدی

آینه گریم قدی چراغ دار

به آینه‌های چراغ‌دار، آینه هالیوودی هم گفته می‌شه. گریمور به دلیل این که بیشتر با جزئیات صورت کار داره به نور و شفافیت آینه بیشتری نیاز داره. کیفیت آینه‌ی قدی گریم، به دلیل استفاده از آینه‌ی اردکان ، کیفیت صادراتی داره و شفاف‌ترین نوع آینه در ایران هست. به دلیل کیفیت بالای محصولات ، تا الان کارگاه آینه‌ها صادرات بسیاری به کشور‌های همسایه کرده .

همچنین آینه‌های گریم حرفه‌ای نور مورد نیاز برای گریم رو خودشان ارائه می‌کنن.کارگاه آینه‌ها تولید کننده آینه‌های چراغ دار هست که چراغ‌های خاص بر روی سطح آینه وصل می‌شه. و به دلیل کیفیت نور بالایی که داره گریمور رو از نور اضافی بی‌نیاز می‌کنه.

آینه گریم قدی


چراغ‌های روی آینه رو می‌شه از رنگ های آفتابی و مهتابی انتخاب کرد. هم‌چنین می‌شه یکی درمیون چراغ‌ها رو آفتابی و مهتابی انتخاب کرد. این چراغ‌هارو با ریموتی مخصوص می‌شه یکی درمیان روشن کرد. اگر ریموت نظر شما نباشه، می‌شه از دکمه لمسی و یا حسگر حرارتی استفاده کرد.

آینه مزونی هوشمند

آینه گریم قدی دیواری

آینه گریم قدی دیواری ساده‌ترین حالتی هس که برای این نوع از آینه می‌شه به کار برد. به این دلیل که آینه قدی طبیعتا ابعاد بزرگی داره و برای ایمنی بیشتر اون حالت دیواریش بسیار مناسب هست. چرا که با نصب به روی دیوار آینه در حالت ثابت خودش قرار می‌گیره. همچنین آینه وقتی به دیوار نصب می‌شه، دیگه از فضای خود جایی رو اشغال نمی‌کنه. بنابراین از بهترین حالات برای آینه قدی، شکل دیواری اون هست.

آینه گریم قدی

آینه گریم قدی قاب دار

آینه های گریم قدی می‌تونن به صورت قابدار باشن.و یا اونا رو بدون قاب طراحی کرد.قاب های پرفروش این آینه ها به صورت نوارهای فلزی باریک هست.البته این رو هم بگیم که انتخاب قاب آینه نسبت به سبک دکوراسیون و چیدمان اون مکان و محل ،مرتبط هست.

قاب‌های آینه از جنس پی وی سی ،چوبی،فلزی،استیل و آینه ای هستن.می‌شه با سند بلاست کردن حالت یک آینه قاب دار رو ایجاد کرد.برای آینه های چراغ‌دار هم می‌شه آینه رو به صورت قابدار و هم بدون قاب طراحی کرد و چراغ های ال‌ای‌دی رو روی قاب و یا خود آینه به صورت توکار و یا روکار نصب کرد.

آینه گریم قدی

آینه قدی گریم بک‌لایت

آینه‌ی گریم باید زیبا باشه تا محیط شما رو جذاب‌تر کنه. می‌شه برروی آینه‌های گریم نوع بک‌لایت رو اجرا کرد. به این صورت که در پشت آینه نور ال‌ای‌دی نصب می‌شه. که با روشن شدن این لامپ ها، هاله‌ی نور زیبایی پشت آینه تشکیل می‌شه. شما حتی می‌تونین که نوشته و یا حتی لوگوتون رو برامون بفرستین که با سندبلاست (خراش جیوه و مات سازی) بر روی آینه اجرا کنیم.

زمانی که بک‌لایت آینه روشن شه این نور در قسمت سندبلاست شده به قسمت جلو آینه نیز تابیده می‌شه و زیبایی آینه رو چند برابر می‌کنه.مشخصا مشتری می‌دونه که این آینه برای شما و مخصوص شما ساخته شده.شما می‌تونین برای نور این ال‌ای‌دی رنگ‌های مختلفی رو انتخاب کنین. می‌شه از نور‌های تک رنگ استفاده کنین و یا این که از ال‌ای‌دی های هفت رنگ که با ریموت می‌شه رنگ مورد نظرتون رو روشن کنین.

آینه گریم قدی
آینه آرایشگاه

آینه گریم قدی ریموتی

با استفاده از یک ریموت از راه دور می‌شه نور و چراغ‌های آینه های بک لایت و هالیوودی رو خاموش و روشن کنین.درجه نور آینه ها با این ریموت به راحتی کم و زیاد می‌شه.اگه آینه نوردار شما دارای چند رنگ باشه با ریموت می‌شه رنگ دلخواه و مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین.این ریموت ها از راه دور هم کار می‌کنن.برای روشن کردن چراغ های آینه گریم دیگه لازم نیست به صورت مستقیم اون رو به برق با دوشاخه وصل کنین و با کنترل اون می‌شه از ٨٠٠متری آینه این کار رو انجام بدین.

آینه گریم قدی

راستی تا یادمون نرفته بگیم اگه به هر دلیلی از آینه ای که سفارش دادین خوشتون نیومد ما آینه رو ازتون پس می‌گیریم با خیال راحت آینه مورد نظرتونو سفارش بدین و با شماره 09357015855تماس بگیرین

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ