آینه دیواری نوری

آینه نوری برای گریم

طراحی آینه‌های امروزی به صورتی بوده که بتونه عملکرد آینه رو ارتقا بده. آینه‌ای که در گذشته استفاده میشده، یک صفحه شفافی بوده که امکان انعکاس تصاویر رو در خودش داشته. اما آینه‌های مدرن امروزی ضمن این که شفافیت قابل‌‌ملاحظه‌ای پیدا کردن، از نظر عملکرد و کیفیت هم پیشرفتی عالی داشتن و موجب شدن تا آینه‌ها کارکردهای تخصصی‌تری پیدا کنن.

آینه نوری برای گریم یکی از این آینه‌های جدید هست که برای گریم و میکاپ استفاده میشه. در این آینه خیلی روی این موضوع کار شده که بتونه کمک کنه تا روند گریم و آرایش خیلی بهتر و حرفه‌ای‌تر پیش بره.

آینه نوری برای گریم
آینه گرد نوری

مشخصات آینه نوری برای گریم چه مواردی هست

آینه نوری برای گریم خودش تنوع بالایی رو داراست. اما یکسری مشخصات و ویژگی‌هایی هستن که بین تمام اون‌ها یکسانه. مثل این که نورپردازی این آینه‌ها به یک صورت انجام میشه. در آینه نوری مناسب گریم از یک چراغی به نام LED استفاده میشه. این چراغ شکل ظاهریش به صورتیه که می‌تونه پشت آینه قرار داده بشه. نواری شکل و با ضخامت کم که وقتی هم پشت آینه تعبیه بشه، هیچ ظاهر بدی رو برای آینه ایجاد نمی‌کنه. استفاده از این چراغ، روشنایی خیلی مطلوبی رو برای آینه ایجاد می‌کنه که این روشنایی حالت مخفی و ملایمی رو داره. این نور دور آینه رو می‌گیره و به‌خوبی بدون هیچ سایه‌ای اطراف خودش رو روشن می‌کنه.

آینه نوری برای گریم
آینه نوری خاص

روشنایی که آینه نوری برای گریم ایجاد می‌کنه، به‌صورتی هست که اطراف خودش رو کاملا روشن می‌کنه. بنابراین وقتی شما جلوی این آینه برای کار گریم قرار بگیرین، نور اون کمک می‌کنه که بتونین تصویر واضحی از خودتون رو در آینه داشته باشین. نور آینه روی صورت شما تابیده میشه و از این طریق چهره کاملا واضح و روشن در آینه دیده میشه. بنابراین دید باز که خیلی در گریم اهمیت داره، با این آینه به بهترین حالت خودش فراهم میشه. چون نور آینه طوری طراحی شده که بتونه نور رو در درست‌ترین جای خودش داشته باشه. تا وقتی جلوی این آینه گریم و میکاپ خاص در معرض نور اون باشین و باعث ایجاد تصویری روشن در آینه میشه.

آینه نوری برای گریم
آینه نوردار

آینه نوری برای گریم چه مشخصات و قابلیت‌های اضافی‌تری رو هم می‌تونه روی خودش داشته باشه

آینه نوری برای گریم جدا از نورپردازی فوق‌العاده‌ خودش که روند کار رو برای گریم و میکاپ خیلی بهتر می‌کنه، می‌تونه یکسری قابلیت‌هایی رو هم به‌صورت اضافی‌تر روی خودش داشته باشه. این قابلیت‌ها رو در قسمت پایین بهشون اشاره می‌کنیم که شما بین این موارد انتخاب می‌کنین تا چه قابلیت‌هایی رو دوشت دارین تا روی آینه شما نصب بشن. یعنی شما به‌طور خودکار این قابلیت‌ها رو روی آینه گریم و میکاپ خودتون ندارین و این موارد به انتخاب شما روی آینه اجرا میشن.

آینه نوری برای گریم
آینه سالنی

. برای گریم و میکاپ داشتن نوری که کافی باشه و بتونه از جایی تابیده بشه که بهترین دید رو ایجاد کنه، خیلی اهمیت داره. بر همین اساس هم آینه نوری این امکان رو می‌تونه داشته باشه که بتونین نور اون رو کمتر یا بیشنتر کنین. تا اگر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، با این آینه امکان دسترسی به اون براتون فراهم بشه.

. چراغ‌های LED که برای آینه نوری استفاده میشه، رنگ‌های متنوعی رو دارا هستن. و این آینه هم می‌تونه این قابلیت رو داشته باشه که شما بتونین رنگ نورپردازی آینه رو هر زمان که خواستین تغییر بدین. البته برای گریم و آرایش بهترین رنگ روشنایی آفتابی و مهتابی هستن که بهتره در کنار این رنگ‌ها یک رنگ دیگه که مورد علاقه‌تون هست رو انتخاب کنین.

. آینه نوری برای گریم می‌تونه خیلی هوشمندتر هم باشه. به این صورت که امکان وصل شدن آینه به اینترنت و بلوتوث هست. شما با اتصال آینه می‌تونین از طریق اون موسیقی یا ویدئو پخش کنین. این امکان این فرصت رو به شما میده تا زمانی که از آینه برای کار گریم و آرایش استفاده می‌کنین، بتونین همزمان با استفاده از اون به موسیقی موردعلاقه خودتون یا پادکست هم گوش بدین و اینطوری از زمان خودتون نهایت استفاده رو هم داشته باشین.

آینه نوری برای گریم
آینه نوری

. یک آینه کوچیکی که قابلیت بزرگنمایی مثلا 10 برابری رو داره، می‌تونه روی صفحه آینه قرار بگیره. شما با استفاده از اون می‌تونین هر قسمت از صورت خودتون رو از نمای نزدیک ببینین و اشراف کاملی هم براتون ایجاد بشه تا کاری که انجام می‌دین تمیز و بی‌نقص باشه.

. روی صفحه آینه نوری برای گریم می‌تونه حکاکی هم انجام بشه. حکاکی می‌تونه نوشته، طرح یا اسم باشه. هر چیزی که شما بخواین رو روی آینه دقیق طبق خواسته خودتون حکاکی می‌کنیم. حکاکی برای آینه نوری اون رو خیلی خاص‌تر و جذاب‌تر جلوه میده و آینه رو تنها مختص به خودتون می‌کنه.

آینه نوری برای گریم
آینه مدرن نوری

آینه نوری برای گریم کجاها استفاده داره

گریم و میکاپ همونطور که خودتون هم می‌دونین در آرایشگاه‌ها و سالن‌هایی زیبایی به‌طور تخصصی انجام میشه. بنابراین در همچین جایی که گریم به‌طور حرفه‌ای در حال انجامه، نیاز به وجود آینه نوری برای گریم خیلی در اون حس میشه. آینه گریم آرایشگاه به شما کمک می‌کنه تا برای مشتری‌تون بتونین بهترین گریم و میکاپ خودتون رو انجام بدین. چون هر چقدر هم در کارتون حرفه‌ای و متخصص باشین تا زمانی که نور خوبی نداشته باشین تا دید بازی براتون ایجاد بشه، نمی‌تونین خیلی عملکرد خوبی رو داشته باشین.

آینه نوری برای گریم
آینه نوری دو سر گرد

گریم و میکاپ کاری حرفه‌ای هست که ظرافت‌های زیادی رو داره. بنابراین برای انجام بهتر اون شما نیاز به نوری دارین که از جای مناسبی منتشر بشه تا بتونه چهره رو کاملا روشن برای شما نشون بده. در این حالت قطعا دقت و تمرکز شما خیلی بالاتر میره و می‌تونین گریمی حرفه‌ای و بی‌نقص رو روی صورت مشتری خودتون پیاده کنین.

آینه نوری برای گریم
آینه میکاپ

همچنین شما برای میکاپ‌های روزانه خودتون و یا برخی از مراسم‌ها که خوتون گریم و میکاپ رو برای خودتون انجام می‌دین، قطعا آینه‌ای مثل آینه نوری برای گریم خیلی می‌تونه به شما کمک کنه. این آینه با نور خوب خودش موجب میشه تا شما خودتون هم بتونین گریم خودتون رو به بهترین شکل انجام بدین. چون با این آینه تسلط خوبی روی چهره خودتون دارین و امکان آرایشی عالی رو خواهید داشت. با این وجود آینه نوری مناسب میکاپ بهترین انتخاب ممکن محسوب میشه.

آینه نوری برای گریم
آینه گریم نوری

انواع آینه نوری برای گریم رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه، هر آینه‌ای که بخواین از انواع آینه نوری برای گریم تا انواع دیگه‌ آینه‌های مدرن تولید میشه. هر آینه‌ای که سفارش بدین، دقیقا طبق دلخواه خود شما تولید میشه. تمام آینه‌ها از بالاترین کیفیت و استاندارد برخودار هستن. همچنین برای خرید هم مستقیما با خودمون ارتباط می‌گیرین و همین موضوع باعث شده تا آینه‌های این مجموعه از قیمت مناسبی هم برخوردار باشن. شما اگر آینه‌ای رو سفارش بدین و مورد پسندتون نشه، امکان مرجوعی هم وجود داره.

آینه نوری برای گریم
آینه نوری برای گریم

با خرید از این مجموعه شما از یکسری خدمات خیلی ویژه هم بهره‌مند میشین. مثل این که آینه شما ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله داره که اگر هر اتفاقی هماحیانا برای آینه به وجود بیادش، به ما اطلاع میدین تا در کمترین زمان بدون دریافت هیچ هزینه‌ای مشکل رو حل کنیم. فقط مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه هست که شامل این ضمانت نیستش.

شماره تماس کارگاه تولیدی هم 09357015855 هست که برای سفارش و دریافت مشاوره می‌تونین از طریق این شماره اقدام کنین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ