آینه گریم آرایشگاه

آینه گریم آرایشگاه

آینه‌هایی که در گذشته استفاده میشدن، همه از یک نوع بودن که از همون آینه هم در هر جایی استفاده میشد. یعنی برای هر کاربرد و فضایی حق انتخاب خاصی وجود نداشت و همه ملزم بودن تا از همون آینه‌ای که وجود داره استفاده کنن. اما در حال حاضر آینه‌های حالت تخصصی هم پیدا کردن. آینه گریم آرایشگاه یکی از انواع این آینه‌های تخصصی هست که خود این آینه آرایشگاه هم انواع مختلفی رو داراست. بنابراین برای انتخاب این نوع از آینه هم شما گزینه‌های بسیار مختلفی رو برای انتخاب دارین. این آینه‌ها چنان عملکرد خاصی رو از خودشون نشون دادن که تونستن در مدت زمان کمی جای آینه‌های قدیمی رو بگیرن.

آینه گریم آرایشگاه
آینه گریم آرایشگاه

معرفی انواع آینه گریم آرایشگاه و تشریح مشخصات اون‌ها

گریم و میکاپ از کارهایی هستن که امروزه خیلی تخصصی و حرفه‌ای دارن انجام میشن. گریم یک کار خیلی ظریفی هست که برای انجام اون به نحو احسنت نیاز به آینه‌ای کاملا شفاف و همینطور نور کافی وجود داره. به همین دلیل برای رفع این نیازها که خیلی به روند گریم و میکاپ هم کمک می‌کنن، آینه‌هایی طراحی شدن که دارای نورپردازی هستن. نورپردازی این آینه‌ها خیلی دقیق طراحی شده که بتونن بهترین بازدهی رو داشته باشن. در قسمت پایین به معرفی این مدرن‌ترین آینه‌های گریم می‌پردازیم.

آینه گریم آرایشگاه
آینه قدی سالن

آینه نوردار

یکی از انواع آینه گریم آرایشگاه، آینه نوردار هستش. انواع آینه نوردار میکاپ آینه‌ای با امکان نورپردازی عالی هست که می‌تونه تاثیر مثبتی رو روی روند آرایشی داشته باشه. آینه نوردار نورپردازی خودش رو به وسیله چراغ LED تامین می‌کنه. چراغ مورد استفاده برای آینه نوردار شکلش طوری هست که می‌تونه به راحتی پشت آینه قرار بگیره. این چراغ یک‌تکه هست و پشت آینه که قرار بگیره به موجب اون، نوری مخفی و ملایم رو برای آینه ایجاد می‌کنه. نور ایجاد شده دور آینه رو می‌گیره و به خوبی می‌تونه اطراف آینه رو روشن کنه.

آینه گریم آرایشگاه
آینه گرد نوردار

با این مشخصه اصلی که آینه نوردار داره، وقتی جلوی اون قرار بگیرین کاملا در معرض این نور هستین. بنابراین می‌تونین تصویر واضحی رو از چهره و صورت در آینه ببینین. با این وجود بستر اصلی که برای گریم نیاز هست، توسط این آینه می‌تونه فراهم بشه. پس شما به‌عنوان آرایشگر با استفاده از این آینه می‌تونین روی صورت مشتری اشراف کاملی داشته باشین. با دید خوبی که آینه گریم آرایشگاه نوردار ایجاد می‌کنه، دقت و تمرکز کار شما هم بالاتر میره.

آینه هالیوودی

از انواع دیگه آینه گریم آرایشگاه، آینه هالیوودی محسوب میشه. آینه هالیوودی گریم هم امکان نورپردازی داره اما نوع نوپردازی اون با آینه نوردار متفاوت هستش. در آینه هالیوودی از تعدادی چراغ LED که شکل متفاوتی با چراغ آینه نوردار دارن، استفاده میشه. این چراغ‌ها با فاصله مشخصی روی خود آینه قرار داده میشن. چراغ‌ها که روی آینه قرار بگیرن و روشن بشن، نور و روشنایی مستقیمی رو ایجاد می‌کنن. در این آینه هم این نکته هست که وقتی روبه‌روی آینه قرار بگیرین، نور ایجاد شده به ایجاد تصویر روشن و واضح کمک می‌کنه.

آینه گریم آرایشگاه
آینه هالیوودی برای آرایشگاه

این آینه هم تمام نیازی که از آینه گریم آرایشگاه وجود داره رو به طور کامل و حتی بیشتر برآورده می‌کنه. بنابراین برای گریم و میکاپ که نیاز به نور و تصویر خوب وجود داره، وجود همچین آینه‌ای خیلی کمک‌کننده هستش. چون نور مورد نیاز رو به درستی فراهم می‌کنن. درواقع این نور از بهترین جایی که می‌تونه منتشر میشه. چراغ‌های دیگه‌ای که برای روشن کردن محیط استفاده میشه نمی‌تونن به اندازه نوری که از آینه هالیوودی و نوردار منتشر میشه، موثر باشن.

این انواع آینه گریم آرایشگاه رو به چه صورت‌هایی می‌تونین مورد استفاده قرار بدین

آینه آرایشگاه گریم رو یکی از حالت‌هایی که می‌تونین به کار ببرین، دیواری هستش. آینه دیواری آرایشگاه آینه‌ای هست که از گذشته تا به الان همیشه مورد استفاده قرار می‌گرفته. اما امروزه با وجود چنین آینه‌های مدرنی، این آینه هم شکل مدرن و بروزی رو به خودش گرفته. نصب آینه به دیوار اون رو در جای ثابتی نگه میداره موجب میشه تا بتونین از تمام فضایی که دارین، نهایت بهره‌مندی رو ببرین.

آینه گریم آرایشگاه
آینه دیواری

آینه گریم آرایشگاه یک حالت دیگه‌ای که خیلی برای اون رایج هست، به‌صورت رومیزی هستش. آینه گریم رومیزی اصولا برای آرایش و گریم گزینه خیلی مناسبی هسش. با قرار گرفتن آینه روی میز شما می‌تونین وسیله‌های مورد نیازی که حین کار به اون‌ها احتیاج دارین رو روی میز قرار بدین. چون حین گریم شما به تمام اون‌ها نیاز دارین و در این صورت دسترسی راحتی هم بهشون خواهید داشت.

آینه گریم آرایشگاه
آینه رومیزی

یک حالت دیگه که خیلی جدید هست برای آینه گریم آرایشگاه، به‌صورت دوطرفه هست. آینه دوطرفه به شما این امکان رو میده که بتونین به طور همزمان از هر دو طرف آینه استفاده کنین. آینه دوطرفه سالن آرایش موجب میشه تا از تمام فضای موجود بتونین نهایت استفاده رو ببرین. با این آینه در آرایشگاه شما می‌تونین تعداد بیشتری مشتری هم بپذیرین.

آینه گریم آرایشگاه
آینه قدی دوطرفه

آینه گریم آرایشگاه نحوه کارکردش به چه صورت هست

برای این که بتونین آینه گریم آرایشگاه رو روشن و خاموش کنین و از اون استفاده کنین، سه راه دارین. یعنی خودتون انتخاب می‌کنین که دوست دارین آینه‌تون به چه صورتی کار کنه.

آینه گریم آرایشگاه
آینه نوردار

. لمسی یک حالت برای کارکرد این آینه‌های آرایشگاهی هستش. آینه لمسی رو شما می‌تونین با لمس قسمت‌هایی روی صفحه آینه مورد استفاده قرار بدین. قسمت‌هایی روی آینه مشخص شده از قبل که اون رو لمس می‌کنین و از امکانات آینه هم بهره‌مند میشین.

. حالت دیگه‌ای که آینه گریم آرایشگاه برای نحوه استفاده‌ش می‌تونه داشته باشه، ریموتی هستش. در این حالت شما یک کنترلی دارین که با اون کنترل از راه دور هم می‌تونین از آینه استفاده کنین و نیازی نیست که تا خود آینه بیاین و اون رو لمس کنین. البته که آینه لمسی هم مزیت خاص خودش رو داراست و جذابیت خاصی رو داره.

. اما حالت سوم برای آینه گریم آرایشگاه، به‌صورتی هست که شما نیاز به هیچ چیزی ندارین. در این حالت شما فقط کافیه که دستتون رو تکون بدین و آینه رو خاموش و روشن کنین. عملکرد آینه حسگری شبیه به تلویزیون‌های هوشمند هست که خیلی جذاب و خاص هستن.

آینه گریم آرایشگاه
آینه چراغی میکاپ

اما چرا آینه گریم آرایشگاه رو از کارگاه تولیدی آینه بخرین

آینه گریم آرایشگاه و هر نوع آینه‌ دیگه‌ای در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشه. تمام آینه‌ها از بهترین کیفیت ممکن برخوردار هستن. با توجه به این که آینه‌ها تماما در همین کارگاه تولید میشن، ما کیفیت و همینطور قیمت آینه‌ها رو تضمین می‌کنیم. چون هیچ واسطه‌ای در این کارگاه وجود نداره و خودمون تولیدکننده هستیم و مستقیما آینه‌ها رو به فروش می‌رسونیم.

آینه گریم آرایشگاه
آینه گریم آرایشگاه

علاوه بر این‌ها یکسری مزیت‌های دیگه‌ای هم آینه‌های این مجموعه دارا هستن، مثل داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله که روی آینه‌ها وجود داره. تا خیال شما راحت باشه که اگر زمانی اتفاقی برای آینه افتاد، نیازی نباشه هزینه‌ای رو بپردازین و نگران باشین. بلکه فقط به ما اطلاع میدین و ما خیلی زود مشکل به وجود اومده رو رایگان حل می‌کنیم. فقط متاسفانه مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه شامل این ضمانت نیست. با تمام این‌ امکانات ضمانت مرجوعی هم در نظر گرفته شده که اگر آینه مورد دلخواهتون نبود، امکان مرجوع اون رو داشته باشین.

شماره تماس ما برای برقراری ارتباط و ثبت سفارش، 09357015855 هست. مشاوره و راهنمایی هم اگر نیاز داشتین، از طریق همین شماره می‌تونین اقدام کنین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ