آینه گریم رومیزی

آینه گریم رومیزی

امروزه اینطور نیست که برای هر کاربرد و فضایی فقط یک نوع آینه وجود داشته باشه. بلکه برای کاربردهای مختلف ممکنه چندین گزینه وجود داشته باشه. مثل گریم و میکاپ که از کارهای مهمی هستن که بدون آینه اصلا امکان انجام‌شون وجود نداره. یکی از آینه‌هایی که برای این کار خیلی مورد استفاده قرار می‌گیره، آینه گریم رومیزی هست. این آینه ساختارش طوری هست که باعث میشه تا روند کار خیلی بهتر انجام بشه. و مثل آینه‌های قدیمی نیست که فقط یک تصویر در خودش نشون بده. البته که از لحاظ وضوح تصویر هم آینه‌های امروزی خیلی کیفیت بالایی دارن. و از هیچ نظری قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیستن.

آینه گریم رومیزی
آینه گریم رومیزی

آینه گریم رومیزی چه آینه‌ای هست

آینه گریم رومیزی به آینه‌ای میگن که روی اون از تعدادی چراغ LED استفاده شده. این چراغ‌ها با یک فاصله مشخصی قرار داده میشن. تا بیشترین بازدهی رو در نوردهی داشته باشن. همچنین این فاصله مشخص باعث میشه تا نور یکسان و بدون هیچ سایه‌ای تشکیل بشه. بنابراین یک نور مطلوبی جلوی آینه و اطراف اون ایجاد میشه. که این نور موجب میشه تا وقتی جلوی آینه بشینین، بتونین خودتون رو خیلی واضح‌تر در آینه ببینین. درواقع دید بهتری از صورت و چهره میده تا اشراف بیشتری بتونین روی کار داشته باشین.

آینه گریم رومیزی
آینه گریم

آینه گریم با نورپردازی که داره برای کارهای گریم و میکاپ بهترین انتخاب ممکن هست. چون نور در این آینه طوری طراحی شده که بتونه بهترین نوردهی رو داشته باشه. نوری که با این آینه برای گریم به‌دست میاد رو هیچ وسیله روشنایی دیگه‌ای نمی‌تونه ایجاد بکنه. روشنایی این آینه به‌گونه‌ای هست که باعث میشه تا تصویری که در آینه ایجاد میشه، خیلی روشن‌تر باشه.

آینه گریم رومیزی مزیت دیگه‌ای که داره این هست که حین کار می‌تونین لوازم گریم و میکاپ رو که لازم دارین روی میز قرار بدین تا در دسترس باشه. چون برای انجام کار گریم نیاز به وسیله‌های زیادی هست که در طول کار نیاز به اون‌ها وجود داره. بنابراین داشتن یک میز برای آینه می‌تونه خیلی مفید و کارآمد باشه. و هینطور کمک کننده در تسریع کارها باشه.

آینه گریم رومیزی
آینه گریم گرد

علاوه بر این‌ها وقتی خودتون می‌خواین روی صورت خودتون گریم رو پیاده کنین، این آینه خیلی به شما کمک میکنه. درواقع دید خیلی خوبی از خودتون میده که بتونین با دقت بالایی گریم رو انجام بدین. همچنین وقتی هم که به‌عنوان گریمور و میکاپ‌آرتیست بخواین این کار رو انجام بدین، قطعا این آینه خیلی کمک‌کننده به شماست. تا با دید بازتری که دارین کار بی‌نقصی رو بتونین ارائه بدین. همچنین آینه گریم به آینه هالیوودی یا آینه چراغ‌ دار هم شناخته میشه.

آینه گریم رومیزی
آینه رومیزی چراغ‌دار

آینه گریم رومیزی چه تاثیری در دکوراسیون داره

آینه‌ها در کل غیر از کاربرد مهمی که دارن می‌تونن در زیبایی دکوراسیون هم تاثیر مهمی داشته باشن. آینه‌ها وقتی در فضایی قرار بگیرن به‌خاطر خاصیت بازتاب و انعکاسی که دارن، باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر به‌ظر رسیدن اون فضا میشن. آینه گریم رومیزی هم مثل آینه‌های دیگه این مزیت رو داره. اما به‌خاطر روشنایی که به‌واسطه چراغ‌های روی آینه داره، تاثیرش هم بیشتره.

آینه گریم رومیزی
آینه هالیوودی گریم

زیبایی این آینه به حدی هست که می‌تونه فضای اطراف خودش رو تحت تاثیر قرار بده. و به‌نوعی به‌عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون تلقی بشه. چون بالاخره دکوراسیون و طراحی در دنیای امروزی از اهمیت خیلی بالایی برخورداره. و اولین چیزی که توجه‌ بقیه رو به خودش جلب میکنه، ظاهر فضا و دکوراسیونه.

آینه گریم رومیزی
آینه چراغ‌دار میکاپ

موارد استفاده آینه گریم رومیزی

آرایشگاه

آینه گریم رومیزی یکی از موارد مهم استفاده از اون در آرایشگاه و سالن زیبایی هست. در آرایشگاه گریم و میکاپ به‌صورت تخصصی انجام میشه. ابزار کاری هم که مورد استفاده قرار می‌گیره باید متناسب با انجام این کار باشه. اون هم وسیله مهمی مثل آینه که از ابتدا تا انتهای گریم تمام جلوی اون کار انجام میشه. بنابراین باید آینه‌ای باشه که برای این کار مناسبه و می‌تونه باعث بهتر شدن روند کار بشه.

آینه گریم رومیزی
آینه چراغ‌دار آرایشی

وقتی شما به‌‌عنوان آرایشگر می‌خواین که گریم روی صورت مشتری خودتون انجام بدین، آینه گریم رومیزی موجب میشه تا بتونین با تمرکز بیشتری گریم رو انجام بدین. چون نور آینه خیلی خوب صورت رو شون میکنه و شما می‌تونین با دید واضحی ببینین. همچنین در آینه هم دید بهتری رو به شما می‌بخشه. به همین دلیل هم هست که آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی از این آینه‌ها برای قسمت گریم و میکاپ استفاده می‌کنن. چون باعث بهبود کارشون میشه. و همینطور موجب حرفه‌ای جلوه دادن شما هم میشه. چون وقتی مدعی این هستین که کارتون خیلی به‌روزه، باید از وسیله‌هایی که استفاده می‌کنین هم همونقدر حرفه‌ای باشن.

خونه

خونه هم از مواردیه که معمولا در اون از آینه آرایشی استفاده میشه. آینه گریم رومیزی بهترین انتخاب برای آینه آرایشیه. چون با توجه به مزیت‌هایی که داره، عملکرد خیلی بهتری رو نسبت به آینه‌های دیگه داره. و شما هم حتی اگر خیلی حرفه‌ای هم نباشین، این آینه می‌تونه کمک کنه تا کارتون رو خیلی بهتر انجام بدین. چون نور آینه دقیقا روی صورت شما می‌افته و شما می‌تونین خیلی راحت و با دقت بالایی گریم رو روی صورت خودتون پیاده کنین.

آینه گریم رومیزی
آینه چراغ‌دار رومیزی

علاوه بر این که آینه گریم رومیزی در انجام کارتون خیلی کمک‌کنندست وقتی در خونه مورد استفاده قرار می‌گیره، باعث زیباتر به نظر رسیدن اون میشه. و دکوراسیون منزل شما رو خیلی شیک‌تر و مدرن‌تر جلوه میده. این آینه رو می‌تونین در پذیرایی یا اتاق‌خواب قرار بدین و از زیبایی و کارآیی خوب اون هم نهایت استفاده رو ببرین.

اتاق گریم

تئاتر و سینما و تلویزیون از مواردی محسوب میشن که گریم در اون‌ها نقش خیلی مهمی رو داره. چون گاهی گریم یک کار خیلی زمانبر و ظریفی هست که نیاز به دقت و تمرکز بالایی رو داره. تمام مدت هم در مقابل آینه این کار انجام میشه. با این وجود نیاز به آینه‌ای مخصوص برای گریم هست و قطعا بهترین آینه، آینه گریم رومیزی هست. با استفاده از این آینه گریمور با دید بهتری که ایجاد می‌کنه، می‌تونه گریم خیلی تمیز و بدون ایرادی رو ارائه بده. حتی این امکان هم می‌تونه آینه داشته باشه که میزان نور رو بتونین بیشتر یا کمتر کنین. در این صورت اگر نیاز به نور کمتر باشه، می‌تونین نور رو بیشتر کنین.

آینه گریم رومیزی
آینه گریم قاب‌دار

آینه گریم رومیزی رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

انواع آینه گریم مثل آینه گریم رومیزی در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت و قیمت تولید می‌شه. در ساخت تمام آینه‌ها از بهترین نوع مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. و همینطور از ابتدا تا انتهای ساخت آینه‌ها در محل همین کارگاه انجام میشه. به همین دلیل هم کیفیت و قیمت رو تضمین می‌کنیم. برای خرید هم مستقیما با خود ما در ارتباط هستین. امکان خصوصی‌سازی هم برای تمام آینه‌ها وجود داره. شما هر چیزی که از آینه مدنظر داشته باشین، دقیقا طبق دلخواه شما اجرا می‌کنیم. و در کمترین زمان آینه رو براتون ارسال می‌کنیم.

آینه گریم رومیزی
آینه گریم رومیزی

اما امکانات خاص و فوق‌العاده‌ای برای مشتریان عزیزمون در نظر گرفتیم که بتونین با اطمینان بیشتری سفارش‌تون رو ثبت کنین. ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یک‌ساله از مواردی هستن که فقط در این مجموعه وجود داره. با این ضمانت بعد از خرید هم نگرانی وجود نداره. چون اگر هر مشکلی هم به وجود بیاد، ما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای براتون پشتیبانی می‌کنیم. حتی اگر یک لامپ آینه هم دچار مشکل بشه، براتون رایگان تعویض می‌کنیم. فقط در صورت شکستن یا ضربه خوردن و موارد این‌چنینی آینه نمی‌تونه شامل این ضمانت بشه. این امکان هم وجود داره تا اگر از آینه سفارشی خودتون رضایت نداشتین، بتونین اون رو مرجوع کنین.

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره 09901717305 و یا 02188068352 تماس بگیرین. و هر سوالی هم داشتین همکاران ما آماده پاسخگویی به شما هستن. حتی اگر نمی‌دونین که چه آینه‌ای برای شما مناسب‌تره می‌تونین از پیشنهادها مشاوران ما بهره‌مند بشین. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ