آینه میکاپ دوطرفه

آینه میکاپ دوطرفه

آینه یک وسیله ضروری در زندگی روزمره افراد محسوب می‌شه. اما آینه برای برخی از کارها و شغل‌ها جایگاه خیلی خاصی داره. یکی از اموری که آینه در اون از ابتدایی‌ترین وسیله‌ها محسوب میشه، میکاپ و آرایشه. آینه‌ها که امروزه تخصصی شدن و برای کاربردهای مختلف انواعی دارن، برای میکاپ هم آینه‌های خاصی معرفی شدن. یکی از این انواع آینه میکاپ دوطرفه هست که بسیار مدرن و جدیده. این آینه اغلب برای فضاهای آرایشگاهی و سالنی استفاده میشه و مورد توجه خیلی از سالن‌دارها هم قرار گفته. چون آینه‌ای خیلی کاربردی و زیباست که فضای خودش رو هم می‌تونه به زیبایی تغییر بده.

آینه میکاپ دوطرفه
آینه میکاپ دوطرفه

چرا آینه میکاپ دوطرفه انقدر مورد توجه قرار گرفته

آینه میکاپ دوطرفه بزرگ‌ترین مزیتی که داره اینه که همزمان میشه از هر دو طرف اون استفاده کرد. این حالت به‌خصوص برای فضای آرایشگاه و سالن خیلی کاربردیه. چون این آینه رو با قرار دادن در قسمت‌های میانی سالن میشه از هر قسمت از فضای خالی بیشترین بهره‌مندی رو برد. و دیگه قسمت‌های وسط سالن بی‌استفاده نمی‌مونه و شما در این صورت می‌تونین خدمات بیشتری رو ارائه بدین و پذیرای تعداد بیشتری مشتری هم باشین.

البته که نکته مثبت آینه میکاپ دوطرفه این مورد هست که با وجود استفاده همزمان از هر دو طرف اون، مشکلی برای افرادی که دو طرف آینه قرار دارند به‌وجود نمیاد. درواقع بدون هیچ‌گونه مزاحمتی میشه از هر دو سمت با همدیگه استفاده کرد. بدون این که خللی در کار هر دو طرف بخواد به‌وجود بیاد.

آینه میکاپ دوطرفه
آینه آرایشگاه دوطرفه

همچنین آینه میکاپ دوطرفه خودش هم دارای تنوعه که شما می‌تونین بر اساس علاقه و دکوراسیون فضایی که دارین، انتخاب کنین تا این آینه بتونه هر چه بیشتر به زیبایی فضای شما اضافه کنه. چون آینه دوطرفه از آینه‌های مدرن و خیلی جذابه که وقتی در هر فضایی قرار بگیره، اونجا رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار میده.

چرا بهتره که آینه میکاپ دوطرفه رو از کمپانی آینه‌ها بخرین

هر نوع آینه‌ای که مدنظر داشته باشین مثل آینه میکاپ دوطرفه در کارگاه تولیدی آینه‌ها تولید می‌شه. ما با دقت و وسواس بالایی تمام مراحل تولید رو از مواد اولیه تا مراحل ساخت انجام می‌دیم تا در نهایت آینه‌ای با مقاومت و کیفیت خیلی بالا بتونیم به شما ارائه بدیم. علاوه بر کیفیت بالا تمام سعی ما بر این هست که قیمت آینه‌های تولیدی از قیمت منطقی هم برخوردار باشن. تا بتونین به‌راحتی آینه موردنظرتون رو انتخاب کنین.

آینه میکاپ دوطرفه
آینه میکاپ گرد دوطرفه

ما خدمات دیگه‌ای هم کنار کیفیت بالا و قیمت منطقی در نظر گرفتیم و این که ضمانت بی قید وشرط روی آینه میکاپ دوطرفه داریم. یعنی هر مشکلی یا شکستگی اگر در محل دریافت یا نصب و در مسیر به وجود بیاد، سریعا پیگیری و رفع می‌کنیم. در طول یکسال هم اگر آینه دچار مشکل شد رایگان پشتیانی می‌کنیم. این گارانتی یکساله شامل این میشه که اگر مثلا لمس یا چراغ آینه دچار اختلال شد، بدون هزینه براتون حل می‌کنیم.

شما از هر جایی که در کشور باشین می‌تونین برای سفارش آینه میکاپ دوطرفه اقدام کنین. در صورتی که نیاز به مشاوره هم داشته باشین همکاران ما در خدمت شما هستن تا بتونن شما رو در انتخاب بهتر و مناسب‌تر آینه موردنظرتون راهنمایی کنن. پس اگر نیاز به آینه‌ای زیبا و خیلی کاربردی دارین و یا اینکه برای میکاپ هنوز از آینه‌های قدیمی استفاده می‌کنین، بهتره که همین حالا تماس بگیرین و نسبت به سفارش آینه‌ آرایشگاه‌تون اقدام کنین. تا بتونین با بهترین قیمت ممکن و خدمات عالی آینه‌ای خیلی زیبا و پرکاربرد داشته باشین.

انواع آینه میکاپ دوطرفه

آینه ساده

آینه ساده منظور آینه شفاف و درخشانه که از گذشته هم مورد استفاده قرار می‌گرفته. اما امروزه با وجود پیشرفت‌های خوبی که در این زمینه شده، این آینه‌ها کیفیت و وضوح تصویر خیلی بالایی دارن. همچنین این آینه‌ها رو به‌شکل‌های مختلفی مثل آینه میکاپ دوطرفه ایجاد می‌کنن تا شکل مدرن و امروزی داشته باشه و بتونه با فضاهای امروزی خودش رو مطابقت بده. این آینه‌ها در عین سادگی که دارن، خیلی زیبا و جذابن و می‌تونن فضای شما رو تغییر بدن.

آینه میکاپ دوطرفه
آینه میکاپ دوطرفه ساده

آینه بک لایت

آینه بک لایت آینه مدرنی هست که نورپردازی داره. نورپردازی این آینه به‌وسیله چراغ‌های LED تامین میشه. به این صورت که از نوعی از چراغ‌های LED که به‌شکل نواری هستن و ضخامت کمی دارن استفاده میشه. این چراغ در پشت آینه بک‌لایت میکاپ کار گذاشته میشه. با این نحوه قرار دادن چراغ برای آینه بک لایت، نورپردازی به‌صورت مخفی و ملایم میشه. این نور طوریه که وقتی شما در مقابل آینه قرار بگیرین، چهره و صورتتون کاملا روشن میشه. بنابراین می‌تونین با دید خیلی خوبی میکاپ و گریم انجام بدین و در نهایت هم نتیجه خوبی حاصل بشه.

آینه میکاپ دوطرفه
آینه میکاپ بک لایت

آینه بک لایت به‌شکل‌های مختلفی می‌تونه تولید و به کار بره. اما یکی از کاربردی‌ترین حالات اون به‌شکل آینه میکاپ دوطرفه هست. که دو آینه قسمت‌های پشتشون رو به هم قرار می‌گیره تا بتونه آینه دوطرفه رو ایجاد بکنه. در این صورت دیگه چراغ‌ها هم اصلا مشخص نیستن و یک ظاهر خیلی زیبا و شیکی ایجاد میشه. البته که ضخامت این چراغ‌ها طوری نیست که حتی در صورت نصب آینه بک‌ لایت به دیوار، مشکلی برای ظاهر آینه به وجود بیاره.

نور آینه میکاپ دوطرفه از نوع بک لایت باعث میشه تا آینه عملکرد خیلی بهتری داشته باشه. چون این نور کاملا صورت رو روشن میکنه و باعث میشه تا با تسلط بیشتری بتونین کار میکاپ رو روی صورت انجام بدین. به‌خصوص به‌عنوان آرایشگر و میکاپ‌آرتیست که این نور خیلی کمک‌کنندست تا با دید بازتری کارتون رو انجام بدین. و مشتری هم بتونه خودش رو واضح در آینه ببینه و در جریان امور قرار بگیره. مطمئنا نتیجه نهایی خیلی رضایت‌بخش هم میشه.

اما آینه بک لایت غیر از نورپردازی که داره، یکسری قابلیت‌های کاربردی دیگه هم می‌تونه داشته باشه که به همین دلایل این آینه خیلی مورد توجه قرار گرفته و در بیشتر موارد از این آینه به‌جای آینه‌های ساده استفاده میشه.

قابلیت‌های آینه میکاپ دوطرفه بک لایت

. نور که یکی از موارد خیلی مهم در میکاپ و آرایش محسوب می‌شه، باید به‌شکل درستی و به‌جایی و به‌اندازه کافی ساطع بشه. تا در این صورت بهترین نتیجه حاصل بشه. بنابراین یک قابلیت منحصربه‌فرد آینه بک لایت آرایشی، امکان تنظیم نور هست. یعنی شما هر زمان که نیاز به نور کمتر یا بیشتر داشته باشین، بتونین به‌وسیله این آینه نور مطلوب و موردنیازتون رو داشته باشین.

آینه میکاپ دوطرفه
آینه بک لایت دوطرفه

. حین انجام میکاپ و گریم گاهی موسیقی می‌تونه براتون آرامش بیشتری ایجاد کنه. اگر این کار با آینه هم انجام بشه که به جذابیت بیشتر اون اضافه میکنه. پس شما می‌تونین با اتصال آینه بک لایت به اینترنت یا بلوتوث از آینه موسیقی موردعلاقتون رو پخش کنین و با لذت و آرامش بیشتری بتونین کارتون رو انجام بدین.

. نحوه کارکرد آینه هم می‌تونه به‌ 3 صورت لمسی، ریموتی یا حسگری باشه. یعنی شما از یکی از سه راه می‌تونین آینه‌تون رو خاموش و روشن کنین و از امکانات اون بهره‌مند بشین. فقط دقت کنین که شما یکی از این سه حالت رو که راحت‌تر هستین و علاقه دارین، می‌تونین انتخاب کنین تا روی آینه شما اجرا بشه.

. روی صفحه آینه میکاپ دوطرفه بک‌ لایت می‌تونین بخواین که ساعت، تاریخ یا دما نمایش داده بشه. هرکدوم که تمایل دارین یا هر سه هم می‌تونه باشه.

مواردی که گفته شدن بخشی از قابلیت‌های این آینه بک لایت هست. باید بگیم که این قابلیت‌ها همه‌شون به‌صورت خودکار روی آینه نصب نیستن و برای داشتن‌شون باید انتخاب کنین تا مواردی که نیاز و علاقه دارین روی آینه نصب بشه. این حالت باعث میشه تا آینه‌تون خیلی کاربردی‌تر و مفیدتر هم باشه براتون.

آینه میکاپ دوطرفه

آینه میکاپ دوطرفه به چه حالت‌هایی به کار میره

یکی از سبک‌های آینه میکاپ دوطرفه حالت رومیزی هست. که شما با قرار دادن آینه روی میز می‌تونین از اون استفاده کنین و لوازم موردنیازتون رو هم روی میز قرار بدین تا در دسترس‌تر باشن.

آینه میکاپ دوطرفه
آینه میکاپ دوطرفه رومیزی

حالت دیگه که برای آینه میکاپ دوطرفه رایجه، به‌صورت ایستاده هست. برای این آینه معمولا پایه به کار میبرن تا آینه بتونه در حالت کاملا ایمنی قرار بگیره. این حالت معمولا آینه‌ها ابعاد بزرگ‌تری دارن و دید کاملی رو ایجاد می‌کنن.

آینه میکاپ دوطرفه
آینه میکاپ دوطرفه

در زیر نمونه‌ای از آینه میکاپ قدیمی و ساده‌ای اورده شده. شما می2تونین با آینه‌های امروزی مثل آینه میکاپ دوطرفه مقایسه کنین و ببینین که چه تفاوت زیادی از لحاظ عملکرد و همینطور زیبایی ظاهر دارن. البته که این آینه‌ها امروزه خیلی قدیمی شدن و در موارد خیلی نادری هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرن.

آینه میکاپ دوطرفه
آینه میکاپ به سبک قدیمی

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ