آینه چراغ‌دار متحرک

آینه مزون قیمت مناسب

سلام تو این مطلب قراره در مورد آینه مزون قیمت مناسب صحبت کنیم.تا تموم حرفه‌ها و مشاغل‌های مختلف بتونن از یه آینه‌ی با کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند بشن.وقتی اسم مزون در میان باشه اولین چیزی که فکرمون رو مشغول می‌کنه خرید یه آینه برای دیدن مشتری درون اونه.تا بتونه سر تا پای خودش رو تو این آینه ببینه و در مورد لباسی که می‌خواد بخره فکر کنه.

چند درصده خرید و یا نخریدن لباس به آینه‌ای که داره داخلش خودش رو تماشا می‌کنه بستگی داره. پس تو این مورد گاهی نباید حساست به خرج داد چون به خساست بی‌جا باعث خرید یه آینه‌ی بی کیفیت که هیچ کیفیتی نداره می‌شه و همون باعث بی کیفیت دیدن مشتری درون آینه و کلی خسارت مالی به شغل شما ایجاد می‌شه.

آینه مزون قیمت مناسب
آینه مزون قیمت مناسب

ما تو این مطلب به شما می‌گیم که چه نوع آینه‌های با کیفیتی تو کارگاه آینه‌ها وجود داره که با بودجه و سلیقه‌ی شما هم همخونی داشته باشه. تا شما با یه تیر دو نشون رو بزنین.

تو زمان‌های قدیم یه آینه‌ی ساده بود که تو تمام محیط‌ها استفاده می‌شد و در واقع هیچ فرقی بین آینه‌ای که تو سرویس بهداشتی بود با آینه‌ای که تو سالن آرایشی با مزون وجود داشت نبود.اما به مرور زمان شرکت‌های سازنده طراح و مهندسین خاصی رو برای به وجود آوردن انواع و اقسام آینه استخدام کردن تا این طراحان بتونن بنابر نیاز کاربر آینه‌ی مورد نظر رو طراحی و تولید کنن.

ما تو کارگاه آینه‌ها بهترین متریال روز دنیارو که مشابه اون رو فقط تو کشورهای اروپایی می‌بینین برای ساخت مدل‌های مختلف آینه استفاده می‌کنیم.علاوه بر اون یک سال هم ضمانت و گارانتی مادام العمر برای آینه‌هامون در نظر می‌گیریم که هیچ کجا این شرایط رو برای مشتری فراهم نمی‌کنن. در طول یه سال هر اتفاقی به جز شکستگی برای آینه‌ی شما افتاد همکارای ما موظف هستن آینه‌ی مورد نظرتون رو تعمیر و با تعویض کنن.

آینه چراغ‌دار مزون
آینه مزون قیمت مناسب

علاوه بر اینا با سفارش اینترنتی و یا تماس تلفنی با شماره‌ی09357015855 می‌تونین با دادن ابعاد و مدل انتخابی‌تون آینه‌ی مورد نظرتون رو سفارش بدین و درب مزون و محل کارخودتون نصب شده تحویل بگیرین بدون اینکه نگران شکستگی در حین رسیدن آینه به مکان مورد نظر باشین.

قطعا شما یکی از بهترین‌ها تو محل کارتون هستین که به دنبال آینه‌ای مدرن و شیک برای مزون‌تون افتادین تا از رقیباتون تو این مورد عقب نمونین.شما بهتر از هر کسی می‌دونین که وقتی مشتری وارد یه مکانی می‌شه اولین چیزی که روی اخلاق اون تاثیر می‌ذاره و جذب اون مکان می‌شه ویترین و مکانی هست که می‌بینه. یه مکان خوب یا بد می‌تونه تو ادامه‌ی خرید مشتری تاثیرات مثبت و منفی خودش رو بزاره.

در ادامه در مورد انواع آینه‌های مزونی مدرن و لاکچری صحبت می‌کنیم و انواع نمونه‌های اون رو براتون بازگو می‌کنیم اما اگر در مورد انتخاب نوع آینه دچار تردید شدین بازهم می‌تونین با ما تماس بگیرین و با فرستادن عکس از محیط مزون خودتون از مشاوره‌ی رایگان این کمپانی بهره‌مند بشین. با ما همراه باشین ..

انواع آینه مزون قیمت مناسب

  • آینه مزون قیمت مناسب مدل بک لایت
  • آینه مزون مدل هالیوودی یا چراغ‌دار
  • آینه مزون مدل قاب‌دار
  • آینه مزون مدل حسگری یا لمسی
  • آینه مزون مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه مزون قیمت مناسب مدل حکاکی شده
  • آینه مزون قیمت مناسب مدل دو طرفه
  • آینه قدی مزون قیمت مناسب یا سرتاسری
  • آینه مزون قیمت مناسب مدل آویزی
آینه مزون قیمت مناسب
آینه مزون قیمت مناسب

آینه مزون قیمت مناسب مدل بک لایت

به طور کلی یکی از آینه‌های مدرن و لاکچری برای هر مکانی آینه‌های بک لایت محسوب می‌شن.این آینه‌های بک لایت طوری تعبیه شدن که پشت اون‌ها لامپ‌هایی ال ای دی قرار گرفته شده که مخفی هستن با روشن کردن این لامپ ها نور لایت و ملایمی به اطراف آینه ساطع می‌شه که محیط رو بسیار زیبا و لاکچری می‌کنه.

آینه‌های بک لایت رو به خاطر نور خیلی زیاد استفاده نمی‌کنن بلکه به خاطر جذابیت و منحصر به فرد بودن اون هست که خواهان و طرفدار خاص خودش رو داره.توصیه‌ی ما به شما اگه دوست دارین مزونی خاص داشته باشین خرید یک یا چند نمونه آینه بک لایت تو جاهای مختلف محل کارتونه.

آینه مزون مدل هالیوودی یا چراغ‌دار

این آینه به آینه‌ی پر نور معروفه چون به خاطر نور خیلی زیادی که از طریق لامپ‌های زیادی که داره ساطع می‌کنه باعث روشن شدن فضای خیلی زیادی می‌شه.

اولین کاربری این آینه‌ها بیشتر برای گریمورها و میکاپ آرتیستا بوده اما به مرور زمان و با دیدن جذابیت زیادی که این آینه به محیط می‌ده تو فضاهای دیگه مثل مزون و یا حتی اتاق خواب‌ها هم استفاده شده.سیستم این آینه هم طوری تعبیه می‌شه که دور تا دور آینه لامپ‌هایی به فاصله‌های مرتب و منظم گذاشته می‌شه که با روشن کردن اون فضای خیلی زیادی رو روشن می‌کنه.

آینه مزون قیمت مناسب
آینه مزون قیمت مناسب

با استفاده از این آینه تموم عیوب و نواقصی که یه میکاپ کار یا گریمور می‌خواد بدونه متوجه می‌شه.و یا برای فضای مزون مشتری رنگ و مدل رو به راحتی می‌تونه تشخیص بده.

آینه مزون مدل قاب‌دار

شما هر مدل آینه برای هر نوع کاربری مثل مزون و یا آرایشگاه که انتخاب کنین به راحتی می‌تونین آینه‌ی خودتون رو با قاب یا بدون قاب سفارش بدین.بسته به طراحی و سلیقه ‌‌‌ی خودتون انتخاب رنگ ،جنس و نوع قاب می‌تونه متفاوت باشه.

به طور کلی اگه سبک سلطنتی مدنظرتونه بهتره از رنگ‌های گرم و مدل‌ها‌ی سنگین‌تر استفاده کنین اما برای سبک مدرن بهتره از رنگ‌های خنثی مثل سفید و یا طوسی با طرح و سبک ساده‌تر استفاده بشه.

آینه مزون قیمت مناسب
آینه مزون قیمت مناسب

بعد از این که رنگ و سبک مورد نظر خودتون رو انتخاب کردین بهتره جنس و متریال رو هم انتخاب کنین.جنس قاب‌ها می‌تونه از چوب، یو پی وی سی ، ام دی اف و یا حتی نئوپان و یا فلز باشه.

تمامی قاب‌ها بستگی به هزینه‌ای که می‌کنین و شرایط محیطی و آب و هوایی اون منطقه داره.به طور کلی به صرفه‌ترین و جذاب‌ترین قاب آینه رو اگر می‌خواین از نظر هزینه هم مناسب باشه می‌تونین با جنس یو پی وی سی که همون پلاستیک فشرده‌اس در بیارین.

آینه مزون مدل ریموت‌دار کنترلی

اگه مدل انتخابی شما از نوع نور داره و به نوعی بک لایت یا هالیوودی رو برای مزون‌تون انتخاب کردین باید بتونین از طریقی این آینه رو خاموش و روشن کنین.

آینه میکاپ پایه دار
آینه مزون قیمت مناسب

مناسب‌ترین و بهترین مدل آینه‌های نوری از راه کنترلی یا همون ریموت خاموش و روشن می‌شن.تو این روش شما می‌تونین هر کجایی که هستین در هر جایی از مزون خودتون با در دست داشتن یه ریموت کنترلی نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین.این روش بهترین روش برای خاموش و روشن کردن محسوب میشه چون هیچ برخوردی با آینه ندارین و هیچ لکی رو ایجاد نمی‌کنین.

آینه مزون قیمت مناسب
آینه مزون قیمت مناسب

اما روش دیگه‌ای که باید حتما یه نقطه از آینه رو لمس کنین و از طریق حسگر نور آینه رو خاموش و روشن کنین وجود داره که به روش لمسی یا حسگری معروفه.اما پیشنهاد ما برای شما انتخاب یه ریموت کنترلی برای آسودگی و راحتی کار خودتونه.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ