آینه مزون اصفهان

آینه مزون شیراز

همه می‌دونن که مزون‌های خفنی که شیراز داره رو هیچ جا نداره برای همین باید بتونی یک آینه درست حسابی پیدا کنی و خودتو از رقبات جلو بندازی. اگه دنبال آینه مزون شیراز رو حسابی گشتی اما اون چیزی که می‌خواستی رو نتونستی پیدا کنی اصلاً نیازی نیست نگران باشی چون الان تو سایتی هستی که پینترستی ترین مدل‌ها رو هم می‌تونی برای متخصصینمون بفرستی و عینشو سفارش بدی.

آینه مزون شیراز
آینه مزون شیراز

آینه گه کیفیت خوب و بد داره؟

وقتی داری دنبال آینه مزون می‌گردی باید حواست به این نکته خیلی مهم باشه اونم اینه که این یه آینه با جنبه تزیینی نیست که کیفیتش مهم نباشه یه آینه کاربردیه. اگه یه آینه کاربردی کیفیتش پایین باشه خاصیت خودش رو از دست میده کن مشتری‌هات بخوان لباس‌ها رو جلوی یه آینه که کدره یا موج داره بررسی کنند مشخصه که درصد رضایتش پایین میاد. تازه جدای از اون ن که مشتری‌هات جلوی آینه بی‌کیفیت وایسن کلاس کاری تو رو پایین میاره پس هیچ وقت به خاطر یکم قیمت پایین‌تر خودت رو از رقبات عقب ننداز سطح کارت رو پایین نیار! حالا نکته‌ای که اینجا وجود داره اینه که چطور اصلاً کیفیت آینه رو تشخیص بدیم؟

آینه چراغ‌دار مهتابی قدی
آینه مزون شیراز

نحوه تشخیص کیفیت آینه مزون شیراز

برای تشخیص کیفیت آینه می‌تونیم از راه سختش بریم و متریال رو بررسی کنیم اول نوع شیشه‌ای که برای ساخت آینه به کار رفته رو بررسی کنیم ، مثلاً اگر که اون شیشه از جنس کریستال باشه قطعاً شفافیت خیلی بالایی رو بهمون میده کیفیت جیوه و متریالی که برای آینه‌ای کردن اون شیشه استفاده شده رو بررسی کنیم. اما همونطور که گفتم راه سختیه و مقدار زیادی تخصصیه به خاطر همین هر کسی از پسش بر نمیاد. اگه بخواهیم از راه آسون بریم همون چیزیه که همه ما می‌تونیم انجامش بدیم.

آینه مزون شیراز
آینه مزون شیراز

کافیه فقط از یه جای معتبر خرید کنیم و خیالمون از بابت کیفیتش راحت باشه برای مثال شنیدی که از قدیم میگن کیفیت فلان محصول صادراتیه؟ صادراتی بودنی محصول نشان دهنده اینه که کیفیت خیلی خفنی داره برای همین وقتی یه سایتی رو پیدا می‌کنی که به کشورهای دیگه صادرات داره خیالت از بابت کیفیتش راحت میشه. مثلاً همین ساعتی که الان داخلشی یکی از معدود تولید کننده‌های آینه هستش که به کشورهای دیگه هم صادرات داره تازه چون مستقیماً از خود تولید کننده خرید می‌کنی و با واسطه طرف نیستی پس قیمت برات مقرون به صرفه‌تر می‌افته همدستت بازه و می‌تونی هر مدلی که عشقت می‌کشه سفارش بدی

یه راز از آینه مزون شیراز

آینه مزون شیراز
آینه مزون شیراز

می‌خوام یه رازی رو بهت بگم که عمراً اگر بدونی و کس دیگه‌ای هم بهت بگه. می‌دونستی شکل‌های هندسی روی انرژی محیط اطرافشون تاثیر دارند؟ مثل اون زمانی که وارد یه جایی میشی و احساس می‌کنی اونجا آشناس یا دوست داری دوباره به اونجا برگردی. این از تاثیراتیه که ‌شکل‌های هندسی روی اون محیط می‌ذارن به خاطر همین وقتی که داری دکوراسیونت رو انتخاب می‌کنی باید در مورد شکل‌های هندسی که می‌خوای توش استفاده کنی دقت کنی.

مخصوصاً وقتی پای آینه در میونه چون آینه یک شی پاکه و انرژی‌های اطرافش رو چند برابر می‌کنه. این همون یه تیر و دو نشون خودمونه که اگه یه انتخاب درست داشته باشی هم می‌تونی از انرژی شکل هندسی واسه مشتری‌هات و افزایش فروش استفاده کنی هم خب یک آینه با کیفیت و کاربردی داری. حالا به هم شکل‌های مختلف آینه رو بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدومشون برای تو مناسب‌تره و با سبک دکوراسیون مزونت هم بهتر ست میشه

شکل‌های مختلف آینه مزون شیراز

آینه مزون شیراز
آینه مزون شیراز
  • آینه دایره‌ای شکل
  • آینه مربع و مستطیل شکل
  • آینه بیضی شکل

آینه مزون شیراز دایره‌ای

آینه دایره‌ای شکل برای مزون یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌شه داشت من خودم این گزینه رو پیشنهاد می‌کنم قدیما از این مدل آینه واسه مزون و توی ابعاد بزرگ استفاده نمی‌شد به خاطر همین صرف استفاده کردن از این مدل حرکت مدرن محسوب می‌شه و برای سبک‌های دکوراسیونی سنتی ایرانی و یا کلاسیک خیلی گزینه مناسبی نیست مگه اینکه براش یه قاب قدیمی انتخاب کنی.

البته این رو هم بگم می‌تونی از سبک تلفیقی استفاده کنی در آن صورت می‌تونی با سبک‌های کلاسیک و سنتی هم ستش کنی. می‌دونیم که شکل هندسی دایره نماد اتحاده وقتی ازش برای آینه استفاده می‌کنیم انرژی که به مزون ما میده باعث میشه تا مشتری‌هامون احساس کنند که با ما متحداً در نتیجه هم راحت‌تر بهمون اعتماد می‌کنن هم اینکه درصد رضایت و فروش ما افزایش پیدا می‌کنه.

آینه مربع و مستطیلی شکل

آینه مزون شیراز
آینه مزون شیراز

آینه‌های مستطیلی شکل هم که همون مدل همیشگی آینه مزون هستش. اکثر کسایی که مزون داشتن از گذشته ، از آینه‌های مستطیلی شکل استفاده می‌کنند. اگه مزوتن دکوراسیون ساده‌ای داره استفاده کردن از آینه‌های مستطیلی تو رو از رقبات عقب می‌ندازه. ولی اگر که مزونت دکوراسیون خفنی داره استفاده کردن از آینه مستطیلی و انرژی مثبتش می‌تونه گزینه خوبی باشه. چون مستطیل از نظر شکل هندسی دارای خطوط موازی و زوایای قائم هستش که باعث میشه این شکل نماد ثبات باشه.

این باعث میشه که مزون تو یه وایب تعلق داشتن و همیشگی بودن رو به مشتریات القا کنه. در نتیجه‌ی این حس مشتری‌هات بیشتر تمایل پیدا می‌کنند که دوباره به مزون تو برگردند و شاید سری بعد دوستانشون رو هم همراه خودشون بیارن. آینه‌های مربع شکل هم از نظر انرژی همین انرژی آینه‌های مستطیلی شکل رو دارند اما اگر که مزان بزرگی نداشته باشی آینه مستطیل شکل برات مناسب‌تره چون آینه مربع خیلی جاگیره.

آینه بیضی شکل

آینه مزون شیراز
آینه مزون شیراز

آینه بیضی هم از بهترین گزینه‌هایی هستند که به عنوان آینه مزون میشه استفاده ‌شون کرد چون ظاهر فوق العاده شیکی دارند و با اکثر سبک‌های دکوراسیونی میشه ستشون کرد. مثلاً اگه تمایل به سبک‌هایی مثل بوهو و مینیمال یا سبک‌های این مدلی داشته باشین می‌تونی از مدل بدون قاب اون استفاده کنید. اگه بیشتر تمایلت به سمت سبک‌های مدرنیته باشه بهتره که از مدل بدون قاب اون به صورت بک لایت استفاده کنی.

اگه جزوی از اون دسته افرادی که عاشق سبک‌های کلاسیک اروپا یا حتی سنتی قدیمی خود ایران هستن باشی بهتره که از این مدل آینه با قاب تاجدار یا هر مدل قاب قدیمی استفاده کنی. از نظر انرژی هم که بخواهیم بررسیش کنیم هم انرژی آینه‌های مستطیل شکل را داره هم انرژی آینه‌های دایره‌ای شکل رو در نتیجه هم باعث میشه مزونت یه وای به همیشگی داشته باشه هم اینکه مشتریت احساس کنه باهات متحده. خلاصه که این مدل آینه رو از هر نظر بخوایم بررسی کنیم پیشنهاد میشه

آینه مزون باید قدی باشه

آینه مزون شیراز
آینه مزون شیراز

در مزون به دلیل اینکه باید مشتری تمام قد خودش رو ببینه و تیپ و ظاهر خودش رو به‌صورت کامل مشاهده کنه بهتره که از آینه‌قدی استفاده کنی. آینه مزون قدی  به دلیل اینکه مشتری باید محصول تو رو در اون آینه ببینه و بپسنده باید آینه‌ای باشه که بهترین کیفیت و بیشترین شفافیت رو داشته باشه. کارگاه آینه‌ها به‌صورت تضمینی بهترین کیفیت آینه صادراتی رو در آینه‌های مزونیت استفاده می‌کنه. هم‌چنین قابلیت‌هایی که تو می‌تونی به آینه قدی مزونی تون اضافه کنین لیست بلندی از امکاناته. مثلا می‌تونی آینه رو به صورت هوشمند سفارش بدی.

انواع آینه نوری

آینه مزون شیراز
آینه قدی چراغ‌دار مزون
  • آینه مزون شیراز بک لایت
  • آینه مزون شیراز هالیوودی
  • آینه مزون شیراز نور نواری

آینه بک لایت

یکی از انواع آینه‌های نور دار آینه های مزون بک لایت هس که تو این مدل نورهای ال‌ای‌دی پشت آینه و به صورت مخفی نصب می‌شه و در قسمت پشت آینه هاله‌ای از نور زیبا رو ایجاد می‌کنه که باعث می‌شه آینه رو از محیطی که در اون هست مجزا نشون بده.درعین‌حال این نوع دکوراسیون باعث می‌شه که مزون شما بسیار زیبا و مدرن دیده بشه و این برای مشتری‌های شما بسیار جذابه و باعث می‌شه که اعتماد و اعتقاد اونا به سلیقه شما و محصولات شما قوی‌تر بشه.

آینه مزون مشهد مدل چراغ دار

آینه مزون شیراز
آینه مزون شیراز

یکی از پرفروش ترین و زیباترین آینه های تولیدی آینه ها مدل چراغ‌دار اون هست که دورتا دور آینه رو لامپ های ال ای دی قرار می‌دیم که می تونین رنگ اونو فقط مهتابی یا فقط آفتابی و یا هر دو رنگ اونو در کنار هم قرار بدیم و روشن کنین. برای مکان‌هایی که نور طبیعی و مناسب ندارن و نور در این مکان نیاز اصلی هست بسیار مناسبه .آینه چراغ دار می تونه نیاز شما رو برطرف کنه ویک محیط همراه با نور عالی و دیدی مناسب برای انتخاب و پرو لباس باشه.

تمامی متریال‌های استفاده شده برای ساخت آینه چراغ دار از جنس عالی و با کیفیت‌ترین محصولات در بازاره. به همین دلیل ما برای محصولات که در کارگاه آینه ها ساخته و تولید می‌شه یک سال گارانتی گذاشتیم تا اگه مشکلی برای آینه ایجاد شد و یا قطعات اون خراب شد به صورت رایگان اونو تعمیر کنیم.

آینه مزون شیراز سندبلاست

آینه مزون شیراز
آینه مزون شیراز

در این نوع آینه قسمتی از سطح آینه رو بنا به طرحی که شما در اختیار ما می‌ذارین و بنا به سلیقه خودتون سند بلاست می‌کنیم. سند بلاست یعنی قسمتی از آینه رو با طرح مورد نظر به صورت شیشه مات در می‌آریم و پشت آینه وقتی نور به صورت بک لایت روی آینه نصب می شه این نور از این قسمت شیشه مات به قسمت جلوی آینه می‌تابه و باعث می‌شه که محصول و لباس شما در تن مشتری خاص و زیبا دیده بشه.حتی شما می‌تونین طرح هایی که با دکوراسیون مزون شما هماهنگ هست رو روی آینه اجرا کنین و آینه قسمت جدایی از دکوراسیون شما دیده نشه و با نظم مزون همبستگی داشته باشه.

آینه مزون شیراز
آینه مزون شیراز

آینه مزون شیراز مدل لوگودار

در این نوع آینه لوگو شما رو روی آینه سند بلاست می‌کنیم و با نصب کردن نور های مخفی ال ای دی در پشت آینه لوگو مزون شما به صورت نورانی روی آینه دیده می‌شه .این نوع کار بر روی آینه باعث می‌شه که لوگو و اسم شما در یاد مشتری بمونه و همچنین اگه مشتری از لباس یا محصول شما در آینه عکس بگیره و در شبکه های اجتماعی انتشار بده لوگو و اسم شما هم وایرال می‌شه.
نکته دیگه که در این نوع آینه مطرح هست اینه که چگونه نظر مشتری رو به لوگوی شما جلب می‌کنه و اسم شما بیشتر در خاطر مشتری می‌مونه و باعث برندسازی خوبی برای شما می‌شه.

آینه مزون شیراز
آینه مزون شیراز

آینه مزون چراغ دار رو می‌شه به صورت قاب دار یا بدون قاب تولید کرد. آینه های که دارای قاب هستن.لامپ ها رو روی قاب و دورتادور آینه نصب می‌کنن.برای آینه های بدون قاب این لامپ ها رو روی خود آینه و دورتادور نصب می‌کنن.چراغ ها رو می‌تونین به صورت رو کار و توکار سفارش بدین.آینه‌هایی که لامپ های اونا به‌صورت توکارهستن عمر بیشتری نسبت به روکار دارن زیرا کمتر به اونا ضربه می‌خوره.

آینه مزون شیراز
آینه مزون شیراز

آینه مزون مشهد مدل متحرک

آینه هایی که در مزون ها استفاده می‌شه باید به صورت قدی و بزرگ و سرتاسر باشن تا بتونیم دیدی کامل داشته باشیم.و حتی آینه‌های مزون رو به صورت قدی و دوطرفه نیز تولید می‌کنن تا کارایی بیشتری داشته باشه.به راحتی وبا طرح خاص می‌شه آینه‌هایی که به دیوار نصب نیستن رو جابجا کرد و تغییر دکوراسیون داد و دیگه لازم نیست که دیواری رو با دریل پیچ سوراخ و خراب کنیم.

آینه متحرک رو می‌شه به صورت آینه‌هایی ساده و به دیوار تکیه داد و می‌تونین برای آینه های قدی پایه نیز تعبیه کنیم که روی زمین اونا رو قرار بدیم. بهترین مدل آینه های متحرک مدل چرخ‌دار اون هست. آینه‌هایی که در مزون ها استفاده می‌شه در سایزهای بزرگ هستن و وزن زیادی دارن و جابجای اونا آسون نیست با نصب کردن چرخ بر روی آینه قدی به راحتی و به تنهایی می‌تونین آینه رو جابجا کنین و تغییر دکور بدین.

آینه مزون شیراز
آینه مزون شیراز

کارگاه آینه‌ها به دلیل استفاده از کارشناسان مجرب و باتجربه درعین‌حال مشاوران جوان و خوش‌سلیقه می‌تونه به شما در مورد ظاهر و چینش و دکوراسیون مزون‌تون کمک بسیاری کنه. شما می‌تونین با ارتباط گرفتن با کارشناسان کارگاه آینه‌ها آینه‌ای که مدنظرتون هست رو سفارش بدین و با خیال راحت بهترین کیفیت آینه رو در کمترین زمان تحویل بگیرین .آینه‌های قدی به دلیل اینکه سطح بسیار بزرگی دارن برای دکوراسیون و بزرگ نشون دادن و همچنین بیشتر کردن نور محیط مزون شما بسیار کمک می‌کنه.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09357015855 تماس بگیرین.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ