آینه مزون جدید

آینه مزون جدید

اگه داری به فروشت نگاه می‌کنی و می‌بینی که درصدش پایین اومده یا تازه می‌خوای برای مزونت آینه بگیری اما می‌خوای از رقبات حسابی جلو بیفتی وقت خرید یه آینه مزون جدید رسیده. ولی یه عالمه مدل‌های مختلف برای آینه وجود داره شاید ببینی کدومش برای تو و مزون تو گزینه مناسب‌تریه با همدیگه مدل‌های مختلف بررسی می‌کنیم و بهترینش رو انتخاب می‌کنیم.

آینه مزون جدید
آینه مزون جدید

آینه مگه باکیفیت و بی‌کیفیت داره؟

من و تو داریم در مورد آینه مزون صحبت می‌کنیم نه در مورد یه آینه برای سقف یه پاساژ توی ناکجا آباد! برای همین باید حواسمون به کیفیتش باشه. تو که نمی‌خوای مشتریات لباس تنشون رو توی یه آینه کدر و موج بررسی کنند و در نهایت ناراضی باشند؟ تازه اگه آینه مزونت بی‌کیفیت باشه جدای از اینکه کلاس کاریت میاد پایین و حسابی از رقبات عقب می‌افتی رسماً پولت رو دور ریختی چون خیلی زود قراره اون آینه آسیب ببینه و بلا استفاده بشه. منتها نکته‌ای که این وسط به وجود میاد اینه که اصلاً چه جوری کیفیت آینه رو تشخیص بدیم؟

چجوری کیفیت آینه رو تشخیص بدیم؟

آینه مزونی جدید
آینه مزونی لوزی جدید

اگه انتخابت این باشه که از راه سختش بری باید به صورت تخصصی بررسیش کنی و ببینی توی مرحله اول از چه جنس شیشه‌ای برای ساخت اون آینه استفاده شده؟ بعدش بررسی کنی که متریال و جیوه استفاده شده برای آینه‌ای کردن اون شیشه کیفیتشون چطوره. ولی همونطور که گفتم این راه سختشه و حسابی زمانگیره. خوب چرا لقمه رو دور سرمون بچرخونیم؟

بیا و به جای اون فقط از یه جای معتبر خرید کن تا خیالت از بابت کیفیت آینه راحت باشه. شنیدی از قدیم می‌گفتن که فلان محصول کیفیتش صادراتیه؟ وقتی می‌بینی یه جایی صادرات داره به کشورهای دیگه پس خیالت از بابت کیفیتش راحته ، مثلاً همین سایتی که الان داخلشی محصولاتش صادراتین. تازه چون مستقیماً از خود تولید کننده خرید می‌کنی و با واسطه درگیر نیستی هم قیمتش برات مقرون به صرفه‌تره هم می‌تونی آینه رو شخصی‌سازی کنی و هر چیزی که توی ذهنته دقیقاً همونو سفارش بدی.

آینه مزون جدید
آینه مزونی جدید مدرن

آینه مزونی جدید قدی لازمه؟

بهترین نوع آینه برای مزون آینه‌های قدی هستن. می‌دونی که توی مزون مشتری باید بتونه لباسش رو به صورت سراسری بررسی کنه و ببینه که مورد پسندش هست یا نه! طبیعتا یه آینه که فقط بالا تنه یا صورتش رو بهش نشون بده گزینه‌ای نیست که بتونه نیازش رو برطرف کنه!بنابر این داشتن یه آینه قدی لازمه‌ی یه مزونه!

آینه مزون جدید
آینه مزونی قدی جدید

شکل‌های مختلف آینه مزون جدید

  • آینه مربع یا مستطیل
  • آینه مزون جدید دیره‌ای
  • آینه مزون جدید دفرمه
  • آینه مزون جدید گنبدی

آینه مربعی با آینه مستطیلی

آینه مزون جدید
آینه مزون جدید

خیلی از کسانی که به دنبال خرید آینه مزون جدید هستند براشون سوال پیش میاد که آینه مستطیلی بخرن یا آینه مربع ؟ برای یه مزون‌دار حرفه‌ای این انتخاب خیلی مهمی هست. درسته که آینه مستطیلی و آینه مربع شکل در نگاه اول تفاوت خیلی زیادی با هم ندارند اما وقتی پای دیزاین حرفه‌ای به میون میاد این ابعاد خیلی اهمیت پیدا می‌کنه .

اما این‌که بالاخره باید کدوم مدل رو انتخاب کنیم کاملاً بستگی داره به اینکه محیط مزون تو چه ابعادی داره حتی اینکه طرفدار چه سبکی از دکوراسیون هستی هم برای انتخاب نهایی حائز اهمیته . برای مثال اگر سالن مزون بزرگی داری پیشنهاد من اینه که حتماً از چندین آینه مستطیلی شکل استفاده کنی.اما کسانی که آینه مربعی رو انتخاب می‌کنند باید این رو در نظر بگیرند که یکی از ویژگی‌های مهم آینه مربع شکل اینه که محیط مزون رو کاملاً دلباز نشون میده . پس معمولاً برای فضاهایی که متراژ کمتری دارند می‌تونه انتخاب خوبی باشه.

آینه مزون جدید به شکل دایره

آینه مزون جدید
آینه مزون جدید

میزان معمولی و پیش پا افتاده یه علامت بزرگ داره اون هم اینکه از آینه‌های معمولی و قدیمی توش استفاده شده . اما برعکس ، وقتی داریم در مورد یک مزون برند و بزرگ صحبت می‌کنیم حتماً تعداد زیادی آینه لوکس توی این مزون به چشم می‌خوره .
یکی از انواع آینه‌های لاکچری آینه گرد مزون هست آینه‌های گرد انواع مختلفی دارند . که اگر تو داری برای مزونت دنبال آینه خاص می‌گردی خیلی زیاد آینه چراغ‌دار دایره‌ای شکل رو بهت پیشنهاد می‌کنم . اما واقعا دلیل این همه محبوبیت آینه دایره‌ای چیه ؟

کسانی که تو بحث فروش انواع آینه تجربه زیادی دارن به خوبی این رو می‌دونن که آینه دایره‌ای شکل یکی از پرطرفدارترین آینه‌ها برای مزون محسوب میشه . یکی از مهمترین دلایل این موضوع اینه که آینه دایره‌ای به صورت ناخودآگاه انرژی خیلی مثبتی برای بیننده ایجاد می‌کنه . به همین دلیل هم هست که افراد زیادی برای مزونشون آینه گرد استفاده می‌کنند .

آینه دفرمه تو مزونت نداری ؟

آینه مزون جدید
آینه مزون جدید

بعضی از آینه‌ها هستند که در واقع ترکیبی از چند شکل هندسی مختلف هستند . در عرف جامعه به این آینه‌ها آینه دفرمه گفته می‌شه. اگر تو اون قدری به مزون خودت اهمیت میدی که دوست داری یه آینه مدرن و باکلاس داشته باشی شک نکن که باید آینه دفرمه مزون رو به عنوان آینه مزون جدید زیبای خودت انتخاب کنی .

با دیدن مدل‌های مختلف آینه دفرمه خیلی زود متوجه می‌شیم که این مدل از آینه به راحتی با همه وسایل مزون ست می‌شه و فضای مزونت رو مثل چوب جادویی از این رو به اون رو می‌کنه . پس دیگه مثل قدیمیا از آینه معمولی و ساده استفاده نکن !
آینه دفرمه بخر برای مزونت که هر کی برای برانداز استایلش تو آینه نگاه می‌کنه به سلیقه خوبت آفرین بگه . آینه‌های دفرمه‌ای که هنگام تولیدشون از متریال‌های با کیفیت استفاده شده می‌تونن کارایی خیلی زیادی رو برای تو داشته باشند . که در نهایت یک آینه مزون جدید با کیفیت داشته باشی !

آینه گنبدی برای مزون لوکس

آینه مزون جدید
آینه مزون جدید

ما این مدل از آینه رو به کسانی که باهوشی نیستند پیشنهاد نمی‌کنیم !! دلیل این حرف چیه ؟ چون هر آدم باهوشی که یکم هوش اقتصادیش از بقیه بیشتره متوجه میشه که برای فروش بیشتر باید رضایت مشتری رو جلب کرد . و این موضوع برای یک مزون‌دار امکان‌پذیر نیست مگر این‌که برای دیزاین محیط مزونش سنگ تموم گذاشته باشه .

پس اگر فکر می‌کنی که تو هم می‌تونی مثل خیلی از مزون‌های معروف و اینستاگرامی رشد کنی فقط و فقط کافیه یک آینه گنبدی شکل با کیفیت تو مزونت قرار بدی . خیلی از کسانی که به دنبال تنوع زیادی هستند از آینه‌های تکراری و همیشگی خسته شدن ترجیح میدن آینه گنبدی رو به عنوان آینه مزون جدید انتخاب کنند . انواع آینه گنبدی مثل آینه چراغ‌دار هالیوودی و آینه بک لایت برای مزون انتخاب‌های بهتری هستند . چون مشتری‌های بوتیک‌ها و مزون‌ها معمولاً به نور زیادی برای پرو کردن لباس‌هاشون احتیاج دارند و تو با خرید این آینه این امکان رو برای همه مشتری‌ها فراهم می‌کنی.

انواع آینه نوری

  • آینه مزون جدید هالیوودی
  • آینه مزون جدید بک‌لایت

آینه مزونی چراغ‌دار یا هالیوودی

آینه‌های چراغ‌دار یا هالیوودی اون اول برای گریمورها و میکاپ کارها تهیه شدن و به بازار روانه شدن اما از زمانی که با استقبال مردم رو به رو شدن توی خیلی از مزون‌ها و حتی اتاق خواب‌ها هم گذاشته و استفاده می‌شن. چون به لطف خفنی که تولید می‌کنه مشتریت می‌تونه لباس رو قشنگ توی تنش بررسی کنه و ببینه همونیه که می‌خواد یا نه؟

برای تولید این آینه‌ها لامپ‌هایی با فاصله یکسان روی قاب آینه یا خود آینه گذاشته میشه. لامپ‌هایی که براش گذاشته میشن لامپ‌های خاصی هستن که گرمای زیادی تولید نمی‌کنن اما نورشون زیاده و خلاصه خوراک مزون هستن.

آینه مزون جدید
آینه چراغ دار یا هالیوودی جدید مزونی

آینه مزون جدید بک‌لایت

یکی از زیبا و مدرن‌ترین آینه‌های موجود در هر بازاری آینه‌های بک لایت هست که خیلی زیبا و جذابه . پشت این آینه‌ها نور و چراغ های ال ای دی تعبیه شده‌ست که به صورت مخفی نور ملایمی رو در اطراف خود ساطع می‌کنه.

قابل ذکر هست که این آینه‌ها نور بسیار زیادی ندارن و و روی حالت کم نور بیشتر این آینه‌ها جنبه‌ی زیبایی برای محیط را القا می‌کنن. تگه میزان این نور رو افزایش بدیم کاربردی‌تر میشن. نور این آینه‌ها رو نیز می‌تونی با روش‌های مختلفی خاموش و روشن کنی.حتی این آینه‌ها رو می‌تونی چند رنگ سفارش بدی تا در هر زمان و مکان بتونی رنگ نور آینه رو به راحتی تغییر بدی . البته خب نه موقعی که مشتری داری و اون قراره لباس پرو کنه چون ممکنه باعث سوتفاهم بشه و رنگ لباس‌هارو درست متوجه نشه.

آینه مزون جدید
آینه مزون بک لایت

پیشنهاد ما برای داشتن مزونی شیک و مدرن که در وهله‌ی اول نظر مخاطب رو به خود جلب کنه انتخاب یک مورد از آینه‌های بک لایت هست.

قابلیت آینه‌های نوری

  • آینه مزون لمسی
  • آینه مزونریموت‌دار

آینه مزون جدید لمسی

اگر برای مزون خود آینه‌ی نور دار تهیه کردین باید به روشی نور اونو خاموش و روشن کنین . یکی از این روش‌ها لمس نقطه‌ای معین بر روی آینه هست با لمس آن نقطه به راحتی می‌تونین شدت نور آینه‌ی خود رو کم و زیاد کنین و یا نور آینه رو خاموش و روشن کنین . اگر آینه‌ی شما چند رنگ هست با لمس آن نقطه نور رو نیز می‌تونین تغییر بدین.

آینه مزون جدید
آینه بک لایت لمسی مزونی

آینه مزون جدید ریموت‌دار یا کنترلی

برای خاموش و روشن کردن آینه‌های نوردار می‌تونین از ریموت یا کنترل نیز استفاده کنین . یکی از مزیت‌های داشتن ریموت اینه که شما در هر کجای مزون خود که باشین به راحتی می‌تونین با فشردن دکمه‌ای بر روی ریموت شدت نور رو کم و زیاد و یا رنگ نور آینه رو از مهتابی به آفتابی تغییر حالت بدین.

دیگر مزیت استفاده از ریموت اینه که دیگر دست‌تون با آینه تماسی نداره و بر روی آینه رد هیچ لکی باقی نمی‌مونه.پیشنهاد ما به شما برای آینه ی مزون خود اگر آینه‌ی نور دار تهیه می‌کنین آینه با ریموت کنترلی هست.

آینه مزون جدید قاب‌دار

می‌تونین آینه‌ی مزون خود رو بدون قاب یا با قاب سفارش بدین. قبل از سفارش آینه بایستی طرح دیوار و دکوراسیون مزون خود رو نگاهی بیاندازین و نسبت به اون قابی رو تهیه کنین که با طراحی دکوراسیون شما هم‌خوانی داشته باشه.

آینه مزون جدید
آینه قاب دار مزونی

انواع قاب‌های مختلف از جمله چوبی ، فلزی ، و یا یو پی وی سی که متریال‌های مختلفی هستن در بازار ارائه می‌شن که رنگ و سبک‌های مختلفی نیز دارن .به طور مثال اگر سبک دکوراسیون مزونت سلطنتی و یا کلاسیک باشه بهتره از رنگ‌هایی مثل طلایی و قهوه‌ای بیشتری استفاده کنی . و یا اگر دکوراسیون مزونت مدرن هست رنگ‌های خنثی مثل سفید بسیار مناسبه البته برای سبک مدرن و مینیمال می‌‌تونی آینه بدون قاب هم سفارش بدی تا هم‌خونی بیشتری داشته باشه.

در مناطق شرجی که آب و هوا دارای رطوبت بالایی اس بهتر هست از قاب‌های یو پی وی سی استفاده بشه به این علت که به هیچ عنوان زنگ نمی‌زنه و پوسیده نمی‌شه و در مقابل هر واکنشی بسیار مقاومه.

آینه مزون حکاکی شده

آینه مزون جدید
آینه مزون حکاکی شده به وسیله ی خطوط

می‌تونی برای آینه‌ی مورد نظر مزونت یک طرح رو انتخاب کنی و بر روی آینه و یا دور اونو مثل یک قاب یک طرحی بیندازی و یا می‌تونی لوگو برند مزونت رو بر روی آینه حکاکی کنی با این کار از نظر برندینگ هم حسابی پیشرفت می‌کنی. و کلاس کاریت رو حفظ می‌کنی. این روش به وسیله‌ی یک دستگاه انجام می‌شه و یک لایه از سطح رویی آینه برداشته می‌شه. پیشنهاد ما برای مزونت زدن برند و نام مزون بر روی آینه هست. خوبی دیگه‌اش اینه که هروقت مشتری‌هات از خودشون توی اون آینه سلفی بگیرن و استوری کنن بدون اینکه قصد داشته باشن تبلیغت رو می‌کنن.

آینه مزون جدید دکوراتیو

آینه مزون جدید
آینه مزون گرد

برای جذابیت بیشتر در سالن‌های آرایشی و یا مزون‌ها می‌تونین از آینه‌های دکوراتیو در یک دیوار مخصوص استفاده کنین. به طور مثال در سالن‌های پذیرایی برای نمای بیشتر پشت میز غذاخوری رو آینه دکوراتیو کار می‌کنن. شما می‌تونین سالن انتظاری که برای مشتریان خود در نظر گرفتین رو برای این کار منظور کنین و پشت یک مبلمان سه نفره رو آینه کاری انجام بدین .

آینه مزون جدید
آینه مزونی دکوراتیو

با این کار علاوه بر اینکه یک محیط مدرن و لاکچری ایجاد می‌کنین باعث دلباز شدن و نور بیشتر در فضای کاری خود نیز می‌شین.پیشنهاد ما برای انتخاب بهتر و انتخاب دیوار دقیق برای این کار تماس با مشاورین آینه‌ها هست. متخصصین می‌تونن با دادن مشاوره‌ی رایگان در انتخاب یک آینه‌ی با کیفیت و مقرون به صرفه به شما کمک شایانی کنن.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ