آینه دیواری برای مزون

آینه مزونی لوکس کرج

امروزه خیلی‌ها برای خرید لباس‌هاشون به مزون‌ها میرن و از اون‌ها خرید می‌کنن. و دیگه مثل گذشته به مغازه‌های معمولی در خیابون‌ها مراجعه نمی‌کنن. به همین دلیل تعداد مزون‌ها هم خیلی زیاد شده. در هر مزونی آینه از لوازم خیلی ضروری محسوب میشه. در این متن هم به آینه مزونی لوکس کرج می‌پردازیم و انواع این آینه‌ها رو برای شما معرفی می‌کنیم و ویژگی‌هاشون رو عنوان می‌کنیم تا بتونین خیلی راحت بین اون‌ها آینه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین. این آینه‌ها بسیار مدرن و لوکس هستن و عملکردی رو از خودشون نشون دادن که باعث شده تا دیگه توجهی به آینه‌های قدیمی یا معمولی نشه.

آینه مزونی لوکس کرج
آینه مزونی لوکس کرج

معرفی انواع آینه مزونی لوکس کرج

آینه نوری

آینه نوری یکی از انواع آینه مزونی لوکس کرج محسوب میشه که در این آینه به‌واسطه استفاده از چراغ LED نور ملایم و طبیعی ایجاد میشه. چراغ LED که برای این آینه استفاده میشه، نواری شکل و با ضخامت کم هستش که پشت آینه قرار داده میشه. وقتی چراغ پشت آینه تعبیه بشه و روشن بشه، باعث میشه تا نوری مخفی دور تا دور آینه رو بگیره. این نور در عین این که ملایم و طبیعی هست اما به‌ قدر کافی می‌تونه میزان مناسبی داشته باشه تا بتونه اطراف خودش رو روشن کنه. بنابراین وقتی جلوی آینه قرار بگیرین تا خودتون رو در آینه ببینین، این نور به شما کمک می‌کنه تا خیلی واضح دیده بشین.

آینه مزونی لوکس کرج
آینه نوری برای مزون

درواقع آینه نوری برای مزون نور خودش رو در درست‌ترین جای ممکن قرار میده که نورهای دیگه‌ای که در مزون هستن نمی‌تونن به این خوبی عمل کنن. اصلا طراحی این آینه‌ها برای این بوده که بتونه به شما دید خوبی رو بده تا وقتی از آینه استفاده می‌کنین، بتونین خیلی روشن و واضح در آینه دیده بشین. که این موضوع برای آینه مزونی خیلی اهمیت داره. چون باید آینه‌ای باشه که بتونه به مشتری‌هاش دید بازی رو بده تا بتونن تصمیم‌گیری راحت‌تری رو داشته باشن که قطعا آینه مزونی لوکس کرج از نوع آینه نوری می‌تونه انتخاب مناسبی باشه.

آینه مزونی لوکس کرج
آینه مدرن مزون

آینه لامپی

یکی دیگه از انواع آینه مزونی لوکس کرج میشه به آینه لامپی اشاره کرد. آینه لامپی مزون هم مثل آینه نوری آینه‌ای هست که در اون چراغ LED مورد استفاده قرار می‌گیره. در این آینه اما از تعدادی چراغ استفاده میشه که این چراغ‌ها با فاصله مشخصی و روی آینه قرار داده میشن. بنابراین شکل نورپردازی اون‌ها کاملا مستقیم هستش و نور مطلوب و مناسبی رو فراهم می‌کنه.

آینه مزونی لوکس کرج
آینه لامپی مزونی

آینه لامپی هم دقیقا به‌دلیل استفاده از چراغ‌ها روی اون باعث میشه تا دیدن در آینه خیلی روشن و واضح باشه. به همین دلیل که مشتری‌های مزون دوست دارن که در نور کافی بتونن خودشون رو در آینه‌ای شفاف ببینن، آینه لامپی هم می‌تونه آینه‌ای ایده‌آل برای هر مزونی باشه. درواقع این آینه‌ها از آینه‌های تخصصی برای هر مزونی هستن که باعث شده تا دیگه کسی سراغ آینه‌های معمولی برای استفاده در مزون‌ها به‌خصوص نره. و به‌جای اون‌ها از اینچنین آینه‌های مدرنی استفاده کنن.

آینه مزونی لوکس کرج
آینه چراغ‌دار

آینه دوطرفه

آینه دوطرفه هم یکی دیگه از انواع آینه مزونی لوکس کرج هستش که هر دو طرف اون به طور همزمان قابلیت استفاده داره. دو تا آینه که قسمت‌های پشت اون‌ها رو به همدیگه قرار گرفته، این آینه دوطرفه مزونی رو ایجاد می‌کنن. آینه دوطرفه یک آینه خیلی کاربردی برای فضای مزون محسوب میشه. چون درواقع شما با یک آینه می‌تونین دو آینه داشته باشین. همینطور استفاده از آینه دوطرفه باعث صرفه‌جویی و بهره‌مندی کامل از تمام فضای شما میشه. بنابراین برای فضاهای کوچیک به‌خصوص این آینه خیلی پیشنهاد خوبی هستش.

آینه مزونی لوکس کرج
آینه قدی دوطرفه

همچنین برای بالا بردن مزایای آینه دوطرفه می‌تونه اون به‌شکل آینه نوری یا لامپی هم باشه. در این صورت شما می‌تونین هم از نوردار بودن آینه استفاده کنین و هم این که دوطرفه بودن آینه مزیت اصلی برای اون محسوب میشه. این آینه در مدت زمان کمی که معرفی شده، خیلی مورد توجه قرار گرفته. و می‌بینیم که در کاربردهای مهم از این نوع آینه استفاده میشه.

انواع آینه مزونی لوکس کرج چه قابلیت‌های خاصی رو می‌تونن داشته باشن

. آینه مزونی لوکس کرج رو می‌تونین به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین. با وصل کردن آینه امکان پخش موسیقی یا ویدئو از آینه فراهم میشه. یک قابلیت خیلی جذاب و خاص که آینه رو خیلی هوشمند و متمایز از بقیه آینه‌ها می‌کنه. و با این امکان شما دیگه نیازی به اسپیکر یا وسیله‌های دیگه ندارین و می‌تونین از طریق آینه یک موزیک ملایمی رو پخش کنین و فضای آرامش‌بخشی رو برای مزون ایجاد کنین.

آینه مزونی لوکس کرج
آینه مزونی

. نوری که از آینه مزونی منتشر میشه، می‌تونه تنظیم‌های مختلفی داشته باشه. به این صورت که می‌تونین میزان نور آینه رو تغییر بدین و به میزان دلخواه خودتون تنظیم کنین. همچنین رنگ نور آینه هم قابلیت تغییر داره. تا هر زمان که دوست داشتین بتونین خیلی راحت خودتون رنگ نور آینه رو تغییر بدین. البته از قبل باید انتخاب کنین که چه رنگ‌هایی رو می‌خواین آینه‌تون برای نورپردازی داشته باشه.

آینه مزونی لوکس کرج
آینه چراغ‌دار مزونی

. روی صفحه آینه مزونی لوکس کرج می‌تونین درخواست بدین که حکاکی نام مزون یا لوگوی اون انجام بشه. این حکاکی در کنار نوری که از آینه منتشر میشه، جذابیت خیلی زیادی رو به آینه اضافه می‌کنه. همچنین باعث میشه تا آینه خیلی خاص‌تر و مدرن‌تر هم به نظر برسه. به‌طوری که این آینه رو در جای دیگه‌ای نخواهید دید، چون حکاکی اون رو خیلی خاص‌تر و اختصاصی می‌کنه.

. همچنین این آینه‌ها می‌تونن زمان، دما یا تاریخ رو هم روس صفحه خودشون نشون بدن. تا با نگاه کردن به آینه خیلی راحت بتونین از این موارد هم اطلاع داشته باشین و مثلا نیازی به نصب ساعت در مزون نداشته باشین.

تمام قابلیت‌ها که برای آینه مزونی لوکس کرج عنوان شدن روی آینه به طور خودکار نصب نیستن. شما خودتون بر حسب نیاز و علاقه‌ای که دارین انتخاب می‌کنین که چه قابلیت‌هایی روی آینه نصب بشن. در این صورت آینه شما کاربرد بهتری رو هم خواهد داشت. و فقط موارد مورد نیاز روی آینه نصب میشن.

آینه مزونی لوکس کرج
آینه قدی لامپی

آینه مزونی لوکس کرج رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

انواع آینه مزونی لوکس کرج و هر نوع آینه دیگه‌ای که مدنظر داشته باشین در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. برای تولید تمام آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات و همچنین نیروی متخصص استفاده میشه. تا د رنهایت بتونیم آینه‌هایی با کیفیت بالا و طبق استاندارد تولدی و عرضه کنیم. همچنین خودمون مستقیما آینه‌ها رو به فروش می‌رسونیم تا با حذف واسطه‌ها، آینه‌ها بتونن از قیمت مناسب‌تری برخوردار باشن.

آینه مزونی لوکس کرج
آینه مزونی لوکس کرج

اما علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، تمام آینه‌های تولیدی این مجموعه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. این ضمانت این اطمینان رو برای شما ایجاد می‌کنه که اگر هر اتفاقی برای آینه ایجاد بشه، نیازی به نگرانی و پرداخت هزینه از سمت شما نیست. و پشتیبانی ما کاملا مشکل به وجود اومده رو رفع می‌کنه. البته شکستگی و ضربه به آینه متاسفانه شامل این ضمانت نیست. با وجود همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم برقرار هست تا اگر آینه مورد رضایت شما نبود، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

برای ارتباط و سفارش انواع آینه‌ها می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. اگر نیاز به مشاوره یا هر راهنمایی هم داشتین، می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین تا مشاورین ما بتونن با تجربه خوب خودشون، راهنمای خوبی برای شما داشته باشن. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ