آینه مدرن سالن آرایش

آینه مدرن سالن آرایش

آینه در سالن‌های آرایشی یک وسیله خیلی مهمی محسوب میشه. از این جهت که بدون آینه اصلا این فضا قادر نیست که بتونه به فعالیت خودش ادامه بده. آینه در سالن‌های زیبایی چه مردانه و چه زنانه خیلی مهم هست. علاوه بر کاربرد، آینه در طراحی دکوراسیون هم نقش خیلی مهمی داره. به همین دلیل امروزه یکسری آینه مدرن سالن آرایش معرفی شدن که هر دو رو با هم دارن. به‌طوری که دیگه آینه‌های قدیمی کاربرد خاصی ندارن. و تقریبا همه سالن‌های زیبایی دیگه از این آینه‌های جدید استفاده می‌کنن. پس باید در انتخاب آینه برای آرایشگاه هم به عملکرد اون توجه کرد و هم به زیباییش.

آینه مدرن سالن آرایش
آینه مدرن سالن آرایش

آینه مدرن سالن آرایش به چه دلیلی مورد توجه قرار گرفته

آینه مدرن سالن آرایش انواع مختلفی داره که این آینه‌ها یکسری امکانات و ویژگی‌هایی رو دارن که باعث شده تا به بهتر شدن روند کار کمک کنن. مثل این که دارای نورپردازی باشن. این نورپردازی برای آینه آرایشگاهی مدرن طوری هست که وقتی شما مقابل اون قرار می‌گیرین، می‌تونین کاملا روشن و واضح صورتتون رو در آینه ببینین. بنابراین همچنین آینه‌ای برای سالن آرایش خیلی ایده‌آل و مناسب هست.

آینه مدرن سالن آرایش
آینه مدرن هالیوودی

درواقع امروزه دنیا به سمتی میره که بتونه روند انجام کارهارو آسون‌تر کنه. که این موضوع در مورد یک وسیله مهم مثل آینه هم صدق میکنه. تا بتونه عملکرد بهتری رو داشته باشه. همونطور که گفته شد به‌جز عملکرد، ظاهر آینه هم خیلی مهمه. آینه مدرن سالن آرایش از نظر زیبایی و ظاهر هم اصلا قابل‌مقایسه با آینه‌های معمولی نیستن. این آینه‌ها به‌قدری زیبا هستن که وقتی شما از اون‌ها در سالنتون استفاده کنین، فضاتون رو کلی تغییر میدن و شیک‌تر می‌کنن. یعنی شما فقط با انتخاب آینه مناسب می‌تونین بخش عمده‌ای از طرحی فضای سالنتون رو انجام بدین.

آینه مدرن سالن آرایش
آینه سالن آرایشی

آینه مدرن سالن آرایش انقدری تنوع داره که شما بتونین از بین اون‌ها آینه‌ای که مناسب فضاتون هست و شما دوست دارین رو انتخاب کنین. تا درنهایت هم بتونین سالنی که دلخواهتون هست رو برای خودتون و مشتری‌هاتون ایجاد کنید. چون نمیشه که شما کار حرفه‌ای و خیلی خوبی رو ارائه بدین و در این کار هم مدعی باشین، اما هنوز هم از آینه‌های قدیمی استفاده کنین. چون این‌ها با هم تناقض دارن و باید ظاهر سالنتون رو هم به‌نسبت کارتون حرفه‌ای جلوه بدین تا بتونین افراد بیشتری رو جذب کنین.

معرفی انواع آینه مدرن سالن آرایش

آینه نوری

آینه نوری یا آینه بک لایت از دسته آینه مدرن سالن آرایش شناخته میشه. این آینه دارای نورپردازی خیلی ملایم و خوبی هستش که این نورپردازی با استفاده از چراغ LED تامین میشه. به این صورت که از نوعی از چراغ LED استفاده میشه که شکل نواری داره و ضخامت اون کم هست. این چراغ رو پشت آینه قرار میدن که نوع نورپردازی آینه بک لایت حالت نورمخفی میشه. که یک ظاهر خیلی قشنگ و جذابی رو به آینه میده. باید بگیم که ضخامت این چراغ اصلا زیاد نیست که بخواد در ظاهر آینه حالت بدی رو ایجاد کنه. اما با این ضخامت کمی هم که داره، روشنایی خیلی خوب و مطلوبی رو میده.

آینه مدرن سالن آرایش
آینه بک‌لایت آرایشگاه

وقتی از آینه نوری در سالن آرایشتون استفاده کنین باعث میشه که وقتی مشتری جلوی اون بشینه، نور آینه کمک کنه تا شما بتونین دید خیلی بهتری داشته باشین. با این دید بهتر و واضح‌تری که ایجاد شده شما هم تسلط بیشتری پیدا می‌کنین. و می‌تونین کارتون رو بهتر ارائه بدین. چون با دقت بیشتری امکان انجام کار براتون فراهم میشه. همچنین مشتری هم بهتر می‌تونه خودش رو در آینه ببینه تا درنهایت هم رضایت کافی از کار داشته باشه.

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی هم یکی دیگه از انواع آینه مدرن سالن آرایش هست که در این آینه هم از چراغ LED استفاده میشه. اما چراغ‌هایی که در آینه هالیوودی استفاده میشن، یک‌تکه نیستن و جداگونه هستن. این چراغ‌ها روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده میشن که باعث میشه تا نورپردازی اون شکل مستقیمی داشته باشه. و بتونه مقابل خودش رو کاملا روشن کنه.

آینه مدرن سالن آرایش
آینه هالیوودی سالن آرایش

بنابراین وقتی جلوی این نوع از آینه مدرن سالن آرایش هم قرار بگیرین، این نورپردازی کمک میکنه تا بتونین صورت و چهره و مو رو خیلی واضح‌تر ببینین. به‌طور کلی نور خیلی می‌تونه کمک‌کننده باشه تا شما به‌عنوان آرایشگر بتونین کار حرفه‌ای خودتون رو به نمایش بذارین. با این وجود آینه هالیوودی و چراغ‌دار باعث میشن تا هم امکان کار راحت‌تر بشه و هم این که فضای شما شیک‌تر بشه. همینطور کمک میکنه تا فضای سالن هم بزرگ‌تر روشن‌تر به نظر برسه و فضای دلباززی رو هم ایجاد بکنه.

آینه دوطرفه

یکی از جدیدترین آینه‌هایی که به‌عنوان آینه مدرن سالن آرایش معرفی شده و خیلی هم کاربردیه، آینه دوطرفه هست. آینه دوطرفه به شما این اجازه رو میده که بتونین همزمان از هر دو طرف آینه استفاده کنین. و پذیرای افراد بیشتری هم باشین و همزمان مشتری‌های بیشتری رو بتونین بهشون خدمات بدین. این آینه‌ها برای این که بشه از هر دوطرفشون استفاده کرد، باید در قسمت‌های وسط سالن قرار بگیرن. اما اینطوری نیستن که باعث بشن تا ازدحام و شلوغی بدی ایجاد بشه.

آینه مدرن سالن آرایش
آینه دوطرفه نوری

بلکه آینه مدرن سالن آرایش از نوع دوطرفه باعث میشه تا شما بتونین هم از کناره‌های دیوار برای نصب آینه استفاده کنین و هم از قسمت‌های وسط. بدون این که بخواد برای افرادی که دوطرف آینه یا جاهای دیگه هستن، اختلال یا مزاحمتی ایجاد بشه. درواقع با این آینه میشه از همه قسمت‌های سالن نهایت استفاده رو برد.

حالا آینه مدرن سالن آرایش به چه حالت‌هایی می‌تونه به کار بره

دیواری

آینه مدرن سالن دیواری یک حالت خیلی رایجی که می‌تونه استفاده بشه، دیواری هست. نصب آینه روی دیوار خیلی راحته و باعث میشه که آینه در حالت خیلی ثابت و ایمنی قرار بگیره. وقتی شما آینه‌تون رو به دیوار نصب می‌کنین، دیگه از محیط شما فضایی اشغال نمیشه. بنابراین از فضای خالی که مونده می‌تونین برای موارد دیگه استفاده کنین.با این وجود آینه دیواری به‌خصوص برای فضاهایی که کوچیک هستن، بهترین گزینه هست.

آینه مدرن سالن آرایش
آینه دیواری بک‌لایت

رومیزی

حالت دیگه‌ای که میشه آینه مدرن سالن آرایش رو به کار برد، رومیزی هست. وقتی از آینه رومیزی استفاده می‌کنین، شما می‌تونین ابزار کارتون رو روی میز قرار بدین و اینطوری دیگه دسترسی بهشون خیلی راحته. از نظر زیبایی هم میز و آینه می‌تونن به فضای شما زیبایی خیلی خاصی رو ببخشن. به‌خصوص برای میکاپ و آرایش که آینه رومیزی خیلی ایده‌آله. چون برای میکاپ نیاز به وسیله‌های بیشتری هست که میز می‌تونه خیلی کمک‌کننده باشه.

آینه مدرن سالن آرایش
آینه رومیزی آرایشی

آویزی

آینه آویزی هم حالت دیگه‌ای هست که آینه مدرن سالن آرایش می‌تونه استفاده بشه. آینه آویزی هم از زیبایی منحصربه‌فردی برخورداره. و از چیزهای مختلفی میشه برای آویز آینه استفاده کرد. مثل زنجیر، کنف و بند چرمی که هرکدوم در نوع خودشون به آینه جذابیت خاصی رو میدن. که با توجه به دکوراسیون و سلیقه شخصی میشه بینشون انتخاب کرد.

آینه مدرن سالن آرایش
آینه آویزی آرایشگاه

ما چه مزیت‌هایی داریم که باعث میشه آینه مدرن سالن آرایشی خودتون رو از ما بخرین

هر نوع آینه‌ای که مدنظر داشته باشین رو براتون به بهترین شکل و کیفیت تولید می‌کنیم. شما مستقیم می‌تونین با خودمون بدون هیچ واسطه‌ای در ارتباط باشین و آینه مدرن سالن آرایش خودتون رو سفارش بدین. این ارتباط مستقیم باعث شده تا فروش هم کاملا مستقیم باشه و هزینه‌هایی که بابت واسطه هست، حذف بشه. ما کیفیت و قیمت خودمون رو تضمین می‌کنیم.

آینه مدرن سالن آرایش
آینه مدرن سالن آرایش

علاوه بر این‌ها ما امکانات ویژه‌تری هم برای مشتری‌هامون در نظر گرفتیم که شما فقط می‌تونین در کارگاه تولیدی ما از اون‌ها بهره‌مند بشین. مثل ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله که آینه‌های ما شاملش میشن. مثلا اگر شما از آینه سفارشیتون خوشتون نیومد و رضایت نداشتین، می‌تونین مرجوعش کنین. یا اگر در طول یکسال اول خرید آینه احیانا دچار مشکلی شد مثل سوختگی لامپ، رایگان براتون رفع می‌کنیم. این‌ها مواردی هستن که شما می‌تونین فقط در کارگاه تولیدی آینه ما ببینین.

پس اگر قصد خرید آینه دارین بهتره همین الان اقدام کنین تا بتونین با بهترین قیمت خریدتون رو ثبت کنید. چون همونطور که می‌دونین قیمت‌ها هر روز در حال نوسان و بیشتر شدن هستن. برای ثبت سفارش و مشاوره هم می‌تونین با شماره‌های 02188219664 و 09901717305 تماس بگیرین تا همکاران ما بتونن راهنمایی‌های لازم رو داشته باشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ