آینه لامپی دیواری

آینه مدرن آرایشی

نرو بازار بابا آینه‌های قدیمی و و داغون رو گرون بهت میندازن. الان آینه‌ها تنوع زیادی پیدا کردن بعضیا معمولی هستن و بعضی به صورت مخصوص برای کاری ساخته شدن. بعضی آینه‌ها مخصوص آرایشن و بین اون‌ها آینه‌ مدرن آرایشی خفن هم پیدا میشه. بعضیا هم آینه‌های معمولی هستن و نیاز‌های غیرحرفه‌ای رو راه بندازن. ببین رفیق غمت نباشه که میون این همه دلبر کدومو انتخاب کنی ، بیا باهام بهت می‌گم کدوم گزینه برای تو بهترین گزینه هست.

آینه گریم اصفهان
آینه مدرن آرایشی مدل هالیوودی

از آینه قدیمی به مدرن

اون قدیم ندیما برای گرفتن آینه برای هر مکانی باید به یک کارگاه آینه و یا فروشگاه آینه‌ها رجوع می‌کردیم و یک آینه‌ی ساده که در هر مکانی استفاده می‌شد رو میخریدیم و در مکان مورد نظر نصب می‌کردیم. اما امروزه با گذشت زمان و طراحی بیشتر برای دکوراسیون‌های داخلی انواع آینه‌های مختلف برای کاربری‌های مختلف ساخته شدن. اینجوری هر فضایی به نسبت کاربری آینه مورد نظر خودش رو پیدا می‌کنه. به طور مثال برای آینه‌های سالن آرایشگاهی بهتر هست که از آینه مخصوص گریم و میکاپ استفاده بشه و یا برای آینه‌ی مزون‌ها نیز بهتر هست برای دیدن سرتاسر از آینه های قدی یا سرتاسری استفاده بشه.

آینه کاری آرایشگاه
آینه مدرن آرایشی مدل بک لایت سرتاسری

انواع آینه مدرن آرایشی مخصوص

  • آینه بک لایت
  • آینه هالیوودی

آینه مدرن آرایشی مدل بک‌لایت

یکی از بهترین و پر استفاده‌ترین آینه‌ها آینه‌های بک لایت هستن که بسیار مدرن و امروزی هست و در بسیاری از سالن‌های آرایشی مردانه و زنانه دیده می‌شه در پشت این آینه‌های بک لایت چراغ‌های ال ای دی تعبیه می‌شه که با روشن کردن اونا نور بسیار ملایمی رو به اطراف آینه پخش می‌کنه.

اگه برای کار حرفه‌ای می‌خوای ، این مدل آینه برای آرایشگاه‌هایی که نور طبیعی به مقدار کافی دارن و یا از جهات مختلف نور زیادی به محیطشون داده شده مناسبه. چون نوری که آینه بک‌لایت تولید می‌کنه اونقدری زیاد نیست که نیاز یه محیط بی نور رو برطرف کنه اگه آرایشگاهت خیلی بی نوره آینه بعدی رو بخون اون بهتره.

آینه کاری آرایشگاه
آینه مدرن آرایشی مدل بک لایت

 

آینه مدرن آرایشگاهی مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

این آینه خوراک آرایشگاه‌هاست برای همینه که دیگه غیرممکن هست که آینه‌های چراغ‌دار یا همون آینه‌های هالیوودی دراین در سالن‌های آرایشگاه حرفه‌ای و درست حسابی وجود نداشته باشه حتی اگر چند نمونه از این نوع آینه‌ها نباشه دسته کم یک آینه برای گریم‌های تخصصی و میکاپ کاران و گریمورها گذاشته می‌شه . اگه محیط آرایشگاهیت بی نور یا کم نور باشه هم این آینه می‌تونه کمک بزرگی برات باشه.

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی

این آینه‌ها به واسطه لامپ‌ها و چراغ‌های ال‌ای‌دی که دور تا دور آینه تعبیه شدن نور بسیار زیادی رو به روبروی خود می‌تابونن.  و باعث می‌شه که میکاپ کاران و گریمورها نتیجه کار خود رو بهتر ببینن و اگر عیب و نقصی رو می‌بینن اونو برطرف کنن این آینه‌ها بسیار مدرن و امروزی هستن به طوری که در بسیاری از اتاق خواب‌ها و مزون‌ها به خاطر نور بسیار خوب اونا امروزه از اونا استفاده می‌شه. می‌خوام بگم این آینه خوراک اتاق خواب هم هست.

شکل‌های مختلف آینه مدرن آرایشی

  • آینه مدرن آرایشی مستطیل شکل
  • آینه مدرن آرایشی دایره‌ای شکل
  • آینه مدرن آرایشی دفرمه
  • آینه مدرن آرایشی بیضی شکل

آینه مدرن آرایشی آینه مستطیلی

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی

وقتی در مورد آینه مدرن آرایشی صحبت می‌کنیم. منظورمون آینه‌هایی هستن که مخصوص آرایش و میکاپ تولید میشن . یعنی در واقع آینه‌هایی که با کیفیت بالا ، دارای آپشن‌های ویژه‌ای هستن که آرایش بهتر رو امکان‌پذیر می‌کنن . اگر دوست داری یه آینه مستطیلی داشته باشی که ظاهر جدید و مدرنی داره و فاصله زیادی با آینه‌های قدیمی و از مد افتاده داره ، من می‌تونم بهت آینه بک لایت یا آینه هالیوودی مستطیل شکل رو معرفی کنم. که هم خیلی کاربردیه هم این روزا به عنوان آینه آرایشی حسابی ترند شده .

آینه‌های مستطیلی که این روزا مد شده ظاهرشون واقعاً جلوه خیلی بیشتری داره نسبت به آینه‌های مستطیلی که قبلاً استفاده می‌شده . به همین دلیل هم هست که من میگم هرکی از آینه‌های قدیمی استفاده می‌کنه واقعاً بی‌کلاسه ! وقتی این همه آینه مدرن با ظاهر شکیل تولید می‌شه ، آخه چه کاریه ؟؟

آینه دایره‌ای مدرن

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی

یکی از انتخاب‌های خوب برای کسایی که همیشه دوست دارن بهترین مدل رو انتخاب کنن ، خرید آینه دایره‌ای شکله . اصلاً نمی‌تونی آینه دایره‌هایی که جدیداً تولید میشن رو با آینه‌های مدل قدیمی مقایسه کنی! به قدری آینه‌های گرد امروزی قشنگ و زیبا هستن و در عین حال به عنوان آینه آرایشی کاربرد فراوانی دارن که اگر همین الان یه آینه گرد آرایشی نخری باور کن از بقیه عقب موندی ! پیشنهاد من اینه اگر دنبال خرید آینه گرد هستی ، آینه مدل جدیدت رو قاب‌دار سفارش بدی که چشم‌گیرتر هم به نظر برسه.

انواع آینه گرد در ابعاد مختلف تولید میشن که با توجه به کاربردی که از آینه‌ات انتظار داری می‌تونی بین این همه تنوع انتخاب شخصی‌سازی شده خودت رو داشته باشی . برای مثال اگر آینه مدرن آرایشی رو برای سالن آرایشگاهت می‌خوای ، می‌تونی از آینه‌های با ابعاد بزرگتر استفاده کنی و اگر صرفاً به عنوان استفاده شخصی تو خونه قراره از این آینه استفاده کنی یه آینه گرد با ابعاد کوچیک‌تر سفارش بده . نکته خیلی مهمی که باید در نظر بگیرید اینه که اگر برای پول و هزینه‌ای که می‌کنی ارزش قائلی بهتره انتهای مطلب رو بخونی تا بدونی چطوری از شرکت ما که ۱۰ سال ضمانت برگشت کالا داره با خیال راحت خرید کنی .

آینه دفرمه مدل جدید

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی

اگر بهم بگن مدرن‌ترین و جدیدترین مدل آینه آرایشی رو بهمون معرفی کن؟ بدون شک به عنوان اولین گزینه من آینه دفرمه رو پیشنهاد میدم . آینه‌های دفرمه در شکل‌های مختلفی تولید میشن در واقع این‌که چند زاویه داشته باشه و چه پیچ و خم‌هایی رو طی کنه چیزهایی هست که شکل اصلی آینه دفرمه رو مشخص می‌کنه . پس تو می‌تونی آینه دفرمه‌ای که بیشتر به لوزی نزدیکه رو تهیه کنی ، همچنین آینه‌های دفرمه‌ای که به ذوزنقه یا مثلث نزدیک‌تر هستن هم جلوه خوبی دارن .

آینه‌های دفرمه در انواع قدی و غیر قدی تولید میشن که به عنوان آینه آرایشی هر دو مورد شدیداً کاربردیه . طیف رنگی آینه‌ها هم در بین مدل‌های مدرن‌تر این روزا حسابی سر و صدا کرده . برای مثال می‌تونی آینه‌ای که در طیف رنگی بژ یا طلایی هست رو سفارش بدی . همچنین توناژ‌های رنگی آبی یا صورتی هم به عنوان رنگ‌های فانتزی طرفداران خاص خودشون رو دارن که این روزا در خیلی از آرایشگاه‌های بالاشهر به عنوان آینه آرایشگاهی استفاده میشن .

آینه مدرن آرایشی بیضی شکل

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی

اگر هنوز هم از آینه‌های ساده و قدیمی استفاده می‌کنی ، باید بگم حسابی از دنیا عقبی! الان دیگه دوره و زمونه‌ای شده که اگر برای انتخاب‌های خودت ارزش قائل نشی دیگران هم برای تو ارزش قائل نمی‌شن . به همین دلیل هم هست که من میگم باید یه آینه مدرن آرایشی به شکل بیضی بخری چون مطمئن باش همه تورو با انتخاب‌هات می‌سنجن. پس بهتره بهترین انتخاب رو داشته باشی .

اگر یه آرایشگر حرفه‌ای هستی و برای سالن آرایشی دنبال خرید آینه‌های پرطرف‌دار اروپایی هستی می‌تونی آینه بیضی چراغ‌دار بخری و در انواع قاب‌دار یا بدون قاب سفارش بدی . برای خرید آینه چراغ‌دار حتماً از جایی خرید کن که مطمئن باشه! ما تمام محصولاتمون رو با تخفیف ویژه و ضمانت‌نامه ۱۰ ساله تو کمترین زمان ممکن بهت تقدیم می‌کنیم .

آینه مدرن آرایشی با قاب یا بی قاب؟ مسئله این است

می‌تونی هر نوع آینه‌های مدل آرایشی رو که سفارش می‌دی با قاب یا بدون قاب انتخاب کنی . اما قبل از سفارش قاب آینه‌ حتماً به طراحی و سبک دکوراسیون سالن آرایشی یا اتاقت دقت کن. هر سبک یه مدل آینه رو میطلبه ، مثلا استفاده از یه آینه با قاب سلطنتی گند میزنه به سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال! مگه اینکه سبک تلفیقی اجرا کرده باشی و بلد باشی چیکار کنی.

برای سالن‌هایی با طراحی دکوراسیون سلطنتی بهترین رنگ استفاده از رنگ‌های گرم مانند رنگ بژ قهوه‌ای و یا رنگ‌های طلایی هست اما اگر سبک دکوراسیونت مدرن باشه بهتر ه که از رنگ‌های خنثی مثل سفید و مدل‌های ساده‌تر استفاده کنی.

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی

قاب‌ها از جنس‌های مختلفی هم تشکیل می‌شه که به نظر من بهترین اون‌ها یو پی وی سی هست چون در تمامی شرایط آب و هوایی مقاومه و زنگ نمی‌زنه و پوسته‌پوسته نمی‌شه. قاب‌هایی که از جنس چوب و یا فلز هستن ممکن هست که بر اثر رطوبت هوا جنس فلز زنگ بزنه و یا جنس چوب بر اثر رطوبت و یا خشکی بیش از اندازه پوسته پوسته بشه اما جنس پی‌وی‌سی پلاستیک فشرده هست که می‌تونه در هر رنگ و مدلی که دوست داری اونو طراحی کنی.

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی با قاب خاص

آینه نوری رو چجوری می‌خوای؟

  • آینه مدرن آرایشی لمسی
  • آینه مدرن آرایشی ریموت‌دار

آینه مدرن لمسی

یه مدل خفن از آینه‌های مدرن آینه‌ آرایشگاه نوردار لمسی هست به طوری که اگر آینه تو نوری باشه یا قابلیت‌های دیگه رو بهش اضافه کرده باشی، بمی‌تونی از طریق لمس کردن آینه اون رو کنترل کنی. از این طریق می‌تونی شدت نور اونو کم و زیاد کنی حتی اگر تنوع رنگ نور بیشتری داری و آینه چند رنگ رو انتخاب کردی

باید بتونی از مهتابی به افتابی و یا رنگ‌های دیگه نور آینه خفنت رو تغییر حالت بدی برای این کار بهتر هست که از آینه‌های لمسی استفاده کنی که بر روی آینه‌های نوردار یک نقطه برای لمس این کار تعبیه شده‌. اگر خواستی آینه‌های لمسی تهیه کنی حتماً بهترین نوع اونو بخری تا بعد از چند وقت سنسورهای هوشمند اون از کار نیفته و طولانی مدت برات کار کنه.

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی مدل لمسی

آینه مدرن آرایشی مدل ریموت‌دار یا کنترلی

مدلدیگه خاموش و روشن کردن و یا کم کردن شدت نور آینه‌ آرایشگاه نوری می‌تونه از طریق یک ریموت کنترل باشه که با داشتن یک ریموت کنترل می‌تونی در هر نقطه از سالن که هستی با زدن یک دکمه نور آینده خود رو کم و زیاد کنی و یا خاموش و روشن کنی یکی از مزیت‌های این آینه‌های ریموت‌دار اینه که برای کنترل آینه مجبور نیستی تا آینه بلند بشی و بیای ، از همونجایی که هستی با ریموت کنترلش می‌کنی .

آینه مدرن آرایشی مدل حکاکی شده

آینه مدرن خود رو می‌تونین حکاکی کنین به طوری که یک لایه از روی اونو به وسیله دستگاه‌های سی ان سی بردارین و لوگو و طرح خود رو روی اون بیندازین به اینکار سندپلاست نیز می‌گن. با این کار خود راوحرفه‌ای تر نشون می‌دین و از نظر دید مشتری نیز مطرح‌تر خواهید بود. داشتن لوگو و برند و حکاکی روی وسایل کار خود یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ کردن هست.

آینه مدرن آرایشی
آینه مدرن آرایشی مدل حکاکی شده

ما در مورد کیفیت ادعامون میشه ، حتی به کشورهای خارجی هم صادرات داریم و کلی از محصولاتمون راضی هستن. بعضی دستگاه‌هایی که ما داریم تو ایران فقط یه نمونه ازشون وجود داره و اون واس ماس. تازه چون مستقیم از تولید کننده خرید می‌کنی و درگیر واسطه و دلال نیستی هم قیمت برات مقرون به صرفه میفته و هم می‌تونی هرچقدر عشقت میکشه شخصی‌سازی کنی. هرچیزی که دلت می‌خواد سفارش بدی و حالشو ببری.

شماره تماس :09357015855

پآدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ