آینه قدی نور مخفی

آینه قدی نور مخفی

همه‌ی ما روزانه با آینه قدی تو مکان‌های مختلف سر و کار داریم‌. معمولا بدون مرتب کردن خودمون تو آینه از خونه بیرون نمیریم. ماهیت و هدف اصلی انتخاب آینه قدی نور مخفی ، بازتاب و انعکاس تصویر هست. خیلی از اشخاص برای خرید و انتخاب یه آینه خیلی سرسری و بدون در نظر گرفتن هیچ ویژگی‌ای اقدام می‌کنن. ولی وقتی از نظر زیبایی‌ شناختی و تاثیر آینه بر فضا و کاربرد اون تو دکوراسیون داخلی به آینه نگاه می‌کنیم به اهمیت و ارزش اون پی می‌بریم.

آینه تنها یه وسیله برای دیدن خودمون تو اون نیست و اگه درست انتخاب بشه ، خیلی کارهای دیگه‌ای می‌تونه انجام بده. استفاده از آینه‌ها تو جاهای مختلف نشون دهنده‌ی میزان خلاقیت و ذوق افراد هست. آینه قدی لامپ‌دار می‌تونه یه فضا رو بزرگ‌تر ، شیک‌تر ، و روشن‌تر نشون بده. ما تو این مقاله از سایت آینه‌ها سعی داریم بعضی نکات رو به شما بگیم تا راهنمای خرید آینه قدی نور مخفی برای محل زندگی شما باشه. اگه شما هم به زیبایی محل زندگی خودتون اهمیت میدین با ما تا آخر این مطلب همراه باشین.

آینه قدی نور مخفی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های قدی نور مخفی

مهم‌ترین نکات در زمان خریدن آینه

تا اینجا در مورد اینکه آینه چیه و کاربردهای آینه تو معماری و دکوراسیون داخلی و انواع آینه قدی تو سایت آینه‌ها صحبت کردیم. در ادامه می‌خوایم بعضی از مهم‌ترین نکاتی که تو خرید آینه قدی نور مخفی باید به اون‌ها توجه کرد رو مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشین که انتخاب اشتباه تو این زمینه نه تنها به زیبایی محیط کمک نمی‌کنه بلکه باعث دل‌زدگی و ایجاد حس بد تو اون محیط میشه.

معیارهای خیلی زیادی هستن که می‌تونن راهنمای خوبی برای انتخاب کردن آینه قدی با نور مخفی باشن. بعضی از مهم‌ترین این معیارها که در مورد هر آینه برای استفاده تو هر فضایی صدق می‌کنه رو به شما بزرگواران می‌گیم. که این موارد عبارتند از :

شکل آینه قدی نور مخفی
اندازه آینه قدی نور مخفی
نصب درست آینه
قیمت آینه

آینه قدی نور مخفی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های قدی نور مخفی

شکل آینه قدی نور مخفی

یکی از مهم‌ترین مسائلی که تو خرید آینه قدی نور مخفی باید در نظر گرفت ، شکل آینه هست. همونطور که گفتیم ، آینه می‌تونه به زیاد شدن نور محیط همچنین بزرگ‌تر شدن محیط داخلی و … کمک کنه. یکی از اصلی‌ترین مسائل که تو کاربرد آینه تفاوت ایجاد می‌کنه و باعث تنوع بیشتر انواع اون میشه ، شکل آینه هست. آینه شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی داره که باید طبق محیطی که باید تو اون مورد استفاده قرار بگیره انتخاب میشه.

آینه قدی نور مخفی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های قدی نور مخفی

اندازه آینه قدی نور مخفی

از دیگر معیارهای مهمی که تو مقوله خرید آینه قدی نور مخفی خیلی مورد توجه هستش ، اندازه‌ی آینه هست. بعد از این که طبق کاربرد آینه شکل اون رو انتخاب کردیم و تصمیم گرفتیم که از چه نوع آینه { گرد ، مربع ، مستطیل و … } استفاده کنیم ، نوبت به اندازه‌ی آینه میرسه.

اندازه آینه ارتباط مستقیمی با جایی که قراره آینه نصب بشه ، داره. یعنی آینه از نظر اندازه باید با محیطی که تو اون نصب میشه ، تناسب داشته باشه. آینه‌های تزئینی و دکوری و چند تکه‌ای که به صورت افقی ، عمودی یا قدی تو محیط نصب میشن گزینه‌های خوبی برای محیط داخلی و دکوراسیون اتاق خواب کوچک هستن.

آینه قدی نور مخفی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های قدی نور مخفی

نصب درست آینه

آینه‌ها انواع مختلفی دارن. بسته به نوع آینه و روش نصب اون ، { چه با میخ نصب بشه چه با چسب‌های مخصوص } باید نصب اون به درستی انجام بگیره. بنابراین خلاقیت و ذوق و طرحی که تو نصب اون بکار گرفته میشه ، ضامن جذابیت و زیبایی آینه و محیط پیرامون اون هست.

از همین رو یکی از نکاتی خیلی مهم تو راهنمای انتخاب آینه ، نوع نصب اون هستش. چون اگه نصب آینه به درستی انجام نشه ، تمام زحمت و هزینه‌ای که صرف شده ، به هدر میره. اشتباه تو نصب آینه نه تنها به زیبایی محیط کمک نمی‌کنه ، بلکه باعث میشه اون محیط حس بدی به شما عزیزان القا کنه.

آینه قدی نور مخفی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های قدی نور مخفی

قیمت آینه

آینه قدی نور مخفی بسته به کیفیتی که داره همچنین نوع نصب قیمت‌گذاری میشه. این محصول با کیفیت‌های مختلف و قیمت‌های متفاوتی تو بازار وجود داره. برای این که بهترین انتخاب رو داشته باشین ، باید بین فروشگاه‌های مختلف مقایسه انجام بدین. ترجیحا از کسانی که تخصص و تجربه‌ی کافی تو خرید انواع آینه قدی هالیوودی رو داره ، مشورت بگیرین. ولی به طور کلی شما بزرگواران باید به دنبال یه محصول با کیفیت با قیمتی مناسب باشین.

 این که از چه شکل آینه‌ای تو چه فضایی استفاده کنیم یکی از دغدغه‌های خیلی مهم تو دکوراسیون داخلی هست. ما سعی کردیم تا این دغدغه رو از بین ببریم و بهترین راهنمای خرید انواع آینه برای شما بزرگواران باشیم تا انتخابی درست انجام بدین.

آینه قدی نور مخفی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های قدی نور مخفی

بهترین مدل آینه قدی نور مخفی

یکی از ضروری‌ترین انواع مدل آینه برای محیط‌های مسکونی و سالن‌ها و حتی اداری ، آینه‌های قدی نور مخفی هستن. که به فرد کمک می‌کنه تا تمام قد خودش رو تو اون مشاهده کنه. یکی از نکات خیلی مهم تو انتخاب مدل آینه قدی نور مخفی یا آینه ایستاده ، چند منظوره بودن اون‌ها هست.

به عبارت دیگه ، با توجه به اینکه این آینه‌ها گاهی اوقات روی زمین قرار می‌گیرن ، در نتیجه باید به گونه‌ای باشن که بتوان از اون‌ها همزمان به عنوان جاکفشی و جالباسی و حتی کمد برای نگهداری لوازم آرایشی استفاده کرد. با این انتخاب میشه از نظم خوبی رو تو محیط منازل آپارتمانی کوچک ایجاد کرد.

مدل آینه قدی نور مخفی که برای خونه انتخاب می‌کنیم نه تنها از نظر زیبایی می‌تونه تاثیر خیلی بالایی داشته باشه ، بلکه تو بزرگتر جلوه دادن محیط نیز می‌تونه مؤثر واقع بشه. به همین خاطر لازمه ملاک رو برای انتخاب مدل آینه قدی طرح‌دار و کنسول و ایستاده و غیره تموم جوانب رو مد نظر قرار داده تا در نهایت بهترین و با کیفیت‌ترین نتیجه رو دریافت کنین. مجموعه ما تو سایت آینه‌ها جدیدترین و متنوع‌ترین مدل‌های آینه لامپی ایستاده ، دکوراتیو ، قدی و طرح‌دار شیک و ساده و مدرن و جدید رو ارائه میده.

آینه قدی نور مخفی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های قدی نور مخفی

مدل آینه طرح‌دار

برش‌های ایجاد شده تو آینه یکی از راه‌های خیلی مناسب برای قشنگ‌تر و زیباتر شدن اون‌ها و ایجاد تناسب با دکوراسیون منزل تو سبک‌های مختلف هستش. به عنوان مثال ، تو محیط‌هایی که دارای دکوراسیون مدرن و جدید هستن از طرح و برش‌هایی با شکل‌های نامنظم میشه استفاده کرد و برای محیط‌هایی کلاسیک از انحنا و قوس بیشتری تو برش استفاده میشه.

آینه‌های طرح‌دار رو میشه متناسب با سبک و سلیقه به صورت چند تایی با ابعاد مختلف روی دیوار ورودی و اتاق پذیرایی منازل استفاده کرد.

آینه قدی نور مخفی
بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه‌های قدی نور مخفی

خرید آینه قدی نور مخفی ارزون و باکیفیت

خرید آینه قدی نور مخفی مدرن و جدید به یکی از محبوب‌ترین کارها هنگام چیدمان منزل تبدیل شده. انواع آینه قدی کشودار ، کمددار و حتی آینه قدی ریلی دست شما عزیزان رو برای داشتن منزلی جذاب با چیدمانی شیک باز می‌زاره. تولیدات ما خرید آینه قدی ارزون رو با تضمین ارسال سالم کالا به سراسر کشور برای شما مشتریان بزرگوار فراهم کرده. برای دریافت راهنمایی به‌منظور خرید آینه قدی نور مخفی می‌توانین با شماره تلفن 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین و از مشورت کارشناسان ما بهره‌مند بشین.

قیمت بروزترین محصولات ما از قیمت تمام فروشگاه‌هایی که می‌شناسین کمتر و مناسب هستش ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدیترین آینه قدی نور مخفی خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ