آینه قدی با نور مخفی

آینه قدی با نور مخفی

یکی از آینه‌های پرکاربرد در بین انواع آینه‌ها، آینه قدی هستش. خود آینه قدی هم انواع بسیار مخلفی داره. اما یکسری آینه‌های جدیدی معرفی شدن که می‌تونن به شکل آینه قدی هم مورد استفاده قرار بگیرین. مثل آینه قدی با نور مخفی که از مدرن‌ترین و به‌روزترین آینه‌ها محسوب میشه. این آینه چنان ویژگی‌های مثبتی داره که در مدت کوتاهی خیلی مورد توجه قرار گرفت. به‌طوری که دیگه تقریبا آینه‌های قدیمی و معمولی منسوخ شدن. و به‌جای اون‌ها از این آینه‌های جدید استفاده می‌کنن که از هر نظری نسبت به آینه‌های معمول دیگه برتری خاصی رو دارن.

آینه قدی با نور مخفی
آینه قدی با نور مخفی

معرفی دقیق آینه قدی با نور مخفی

آینه قدی با نور مخفی آینه‌ای هست که این نور مخفی خودش رو با استفاده از چراغ LED پشت آینه ایجاد می‌کنه. چراغ LED که در این آینه به کار برده میشه، شکل نواری داره و ضخامتش هم کم هست. به همین خاطر خیلی راحت پشت آینه تعبیه میشه و هیچ مشکلی هم برای آینه و ظاهر اون ایجاد نمی‌کنه. برعکس چنان جلوه‌ای هم به اون میده که خیلی زیباتر دیده میشه. این چراغ با وجود ضخامت کمی که داره، نور قابل‌قبولی رو منتشر می‌کنه. و می‌تونه خیلی خوب محیط اطراف خودش رو روشن کنه.

آینه قدی با نور مخفی
آینه قدی بک‌لایت

وقتی چراغ پشت آینه قرار داده بشه، نوری دور تا دور آینه رو به‌صورت مخفی می‌گیره. و این نور باعث میشه تا شما وقتی که جلوی آینه قرار بگیرین، با این نور خیلی بهتر در آینه دیده بشین. نور آینه خیلی یکنواخت و بدون هیچ سایه‌ای منتشر میشه. به همین دلیل هم خیلی واضح و روشن می‌تونین خودتون رو در آینه ببینین.

آینه قدی با نور مخفی
آینه مدرن نوری

همچنین این نکته رو هم بگیم که چراغ‌های LED بهترین نوع ابزار روشنایی محسوب میشن. این چراغ‌ها مصرف کمی دارن و همینطور طول عمر خیلی بیشتری رو نسبت به چراغ‌های معمول دارا هستن. بنابراین برای مصارف مختلف، چراغ‌های LED خیلی به‌صرفه محسوب میشن. علاوه بر این‌ها روشنایی خیلی بهتر و طبیعی‌تری هم ایجاد می‌کنن که با چشم هم سازگاری خیلی بالایی داره.

دلیل مورد توجه قرار گرفتن آینه قدی با نور مخفی چیه

آینه قدی با نور مخفی همین داشتن نورپردازی اون خیلی می‌تونه کمک‌کننده باشه. چون باعث میشه که بتونین خیلی دقیق‌تر و روشن‌تر در آینه خودتون رو نگاه کنین. همین موضوع موجب شده تا برای برخی از کارهایی که جلوی آینه انجام میشه و نیاز به دقت بالایی داره، این آینه آینه خیلی مفید عمل کنه. قدی بودن آینه هم ویژگی مثبت دیگه این آینه هست که یک دید خیلی کاملی رو از هر فردی به خودش میده. و هر کسی با هر ابعادی می‌تونه خودش رو به‌صورت قدی در آینه ببینه.

آینه قدی با نور مخفی
آینه نوری قدی

علاوه بر عملکرد فوق‌العاده‌ای که آینه قدی با نور مخفی داره و اشاره هم شد، این آینه از نظر زیبایی ظاهری هم خیلی زیبایی خاصی رو داره. و در هر فضایی که قرار بگیره می‌تونه اون فضا رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار بده. چون آینه‌ها به‌طور کلی در دکوراسیون داخلی و چیدمان خیلی تاثیرگذارن. به همین دلیل هم هست که آینه نور مخفی خیلی در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیره.به این دلیل که در طراحی این آینه‌ها عملکرد خیلی خوب‌شون در کنار زیبایی ظاهرشون، بهشون توجه شده.

آینه قدی با نور مخفی
آینه با نور مخفی

آینه قدی با نور مخفی به‌خاطر ابعادی که داره و همچنین داشتن نورپردازی خیلی تاثیر بیشتری در بزرگنمایی و روشن‌تر نشون دادن فضای خودش داره. و استفاده از این آینه باعث میشه که فضا خیلی دلبازتر به نظر برسه. همچنین این نکته رو هم اضافه کنیم که این آینه با نام آینه نوری و آینه بک لایت هم شناخته میشه.

آینه قدی با نور مخفی
آینه بک‌لایت قدی

آینه قدی با نور مخفی بیشتر در چه فضاهایی کاربرد داره

سالن آرایشگاه

آینه قدی با نور مخفی برای هر آرایشگاه و سالن زیبایی می‌تونه انتخاب خیلی خوبی باشه. چون در این فضا نیاز به نور کافی و آینه شفاف دیده میشه. بنابراین آینه نوری هر دوی این موارد رو خیلی خوب می‌تونه تامین کنه. چون وقتی مشتری به آرایشگاه میاد و می‌خواد که خدمات زیبایی موردنظر خودش رو دریافت کنه و مقابل آینه می‌نشینه، نور این آینه کمک می‌کنه تا خیلی واضح‌تر در آینه نمایش داده بشه. به‌خصوص برای قسمت میکاپ و آرایش، حتما استفاده از این آینه توصیه میشه. چون آینه نوری برای این منظور طراحی شده که دید خیلی بازتری رو ایجاد کنه.

آینه قدی با نور مخفی
آینه قدی آرایشگاهی

همچنین وقتی آینه قدی با نور مخفی در آرایشگاه استفاده بشه، خیلی این فضا رو زیباتر و جذاب‌تر جلوه میده. این جذابیت فضا یکی از عامل‌هایی محسوب میشه که می‌تونه تعداد بیشتری از آدم‌ها رو به‌عنوان مشتری جذب کنه. اون هم در چنین فضایی که کارهای زیبایی در اون انجام میشه. که این دکوراسیون اهمیت خیلی بالاتری پیدا می‌کنه. به این دلیل که فضای کاری که برای خودتون ایجاد می‌کنین، نشون‌دهنده سطح کار شماست. و افراد به اولین چیزی که توجه می‌کنن همین چیدمان داخلی فضای آرایشگاه هستش که باعث ترغیب اون‌ها برای اومدن به آرایشگاه و امتحان کردن خدمات شماست.

آینه قدی با نور مخفی
آینه نوری سالن آرایش

پس اگر شما هم می‌خواین که یک سالن آرایشگاه خیلی زیبا و جذاب داشته باشین که نشون‌دهنده کار حرفه‌ای شما هم باشه، از آینه قدی با نور مخفی غافل نشین. که این آینه میتونه خیلی تاثیر خوبی رو بذاره. اگر خودتون هم نگاهی به آرایشگاه‌های امروزی و حرفه‌ای بندازین، می‌بینین که همه اون‌ها هم از همچین آینه‌هایی استفاده می‌کنن.

مزون

مزون هم یکی دیگه از موارد مهم استفاده از آینه قدی با نور مخفی هستش. درواقع میشه گفت که همچین آینه‌ای برای هر مزونی می‌تونه از ملزومات اون باشه. به این دلیل که این آینه برای مزون با داشتن نورپردازی خیلی خوبش، باعث میشه تا مشتری‌ها بعد از پرو لباس خیلی بهتر خودشون رو در آینه ببینن. و در نهایت هم تصمیم‌گیری رو برای مشتری خیلی راحت‌تر می‌کنه. چون با نور خوبی که ایجاد می‌کنه، دید بازتری رو میده و باعث میشه که هر کسی بتونه خودش رو خیلی بهتر ببینه. به همین علت هم تصمیم‌گیری برای انتخاب بین لباس‌ها ساده‌تر میشه.

آینه قدی با نور مخفی
آینه بک‌لایت مزونی

آینه قدی با نور مخفی رو به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین و چرا

آینه قدی با نور مخفی و هر نوع آینه ئیگه‌ای که امروزه وجود داره، در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. تماما ساخت آینه‌ها در همین کارگاه از اول تا آخر انجام میشه. و در نهایت هم آینه‌هایی با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب عرضه میشن. تمام تلاش این مجموعه بر این هست که بتونیم آینه‌هایی با کیفیت فوق‌العاده در عین حال قیمت مناسب تولید کنیم. اما اگر می‌خواین آینه‌ای زیبا و با بهترین کیفیت و قیمت رو تهیه کنین، بهتره همین حالا اقدام کنین. چون همونطور که خودتون هم در جریان هستین، قیمت‌ها هرروزه در حال نوسان هستن. به همین خاطر اگر حتی امروز هم برای خرید آینه اقدام کنین، می‌تونین با قیمت مناسب‌تری ثبت سفارش کنین.

آینه قدی با نور مخفی
آینه قدی با نور مخفی

اما با خرید آینه دلخواهتون از کارگاه تولیدی آینه، از یکسری خدمات ویژ‌ه‌ای هم بهره‌مند میشین. مثل این که آینه شما از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله برخوردار میشه. با این ضمانت هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، شامل گارانتی هست و نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم وجود نداره. فقط اگر آینه شکسته بشه و یا ضربه‌ای بخوره شامل این ضمانت نیست. اما مثلا اگر لمس آینه دچار اختلال بشه، براتون خیلی سریع رفع می‌کنیم. همچنین ضمانت مرجوعی هم وجود داره که اگر آینه مورد دلخواهتون نبود، بتونین اون رو برگردونین.

شماره‌هایی هم که می‌تونین برای سفارش آینه قدی با نور مخفی و انواع دیگه آینه در ارتباط باشین، 09901717305 و 02188068352 هستن. همچنین آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ